娛樂滿紛 26FUN's Archiver

darkensun 發表於 2010-10-2 10:37 PM

中國優良傳統 - 以德報怨

中國一名船員突發急病獲日本派人救助
&R @OHcR!l#fk m O (商台)2010年10月2日 星期六 16:53K j kBy#O ]q n.?
*qM UZ,WL,L5m
一艘由[url=]巴拿馬"~z,N u5R3G%B%\
[/url]駛往[url=]上海
&z*p^1IHtx d8~ [/url]的中國貨輪,航行至[url=]日本Z$YMoGsQ
[/url]以東約一千海浬海域時,船上一名中國船員突發急病,日本海上保安廳接獲求助,派出巡視船、直升機和快艇前往救援,將患病船員,送到[url=]東京?8a_-D/Aj
[/url]一間大學的附屬醫院救治,船員現時病情穩定,無生命危險。 中國駐日本大使館官員薛健,感謝日本海上保安廳,全力救助患者,並對日方的救援表示感謝。
3Q#Vz$|1JF z.q1w J-m'A6RKn8G
日本今次真係發揮以德報怨精神, 將兩個主權爭議暫時擱置, 全力幫助對方人民渡過險境

selena127 發表於 2010-10-3 05:38 AM

救人還救人 , 爭主權還爭主權 !!
T ZG9O mJ4x
3N)s^"H'] 不可以[color=black]混和一談 !! 談不上什麼以德報怨 ![/color]

電梯男 發表於 2010-10-3 08:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-10-3 08:29 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-10-3 10:31 AM

又唔駛上綱上線...
wht;u(cr2|l
F2L%E&m%EV \3I 動物都會救喇,何況人類?#})V8Re%{Paa
救人乃天性,所有文明社會都會做

電梯男 發表於 2010-10-3 03:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

darkensun 發表於 2010-10-3 06:00 PM

若果有日本人響大陸遇難, 中 共未必可以做返同樣野...

vv1668vv 發表於 2010-10-4 09:43 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-10-4 09:47 PM 編輯 [/i]m{%E?"V6[C.S
aGkkh,yu7H6UM
[font=新細明體]↑ 都未  犯事  就  判刑 [/font][font=Times New Roman, serif]..................? :yy31: [/font]

darkensun 發表於 2010-10-4 11:21 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494204&ptid=236830]8#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b] 8E\B-|[ z9`-k
生為日本人, 已經犯左彌天大罪

小小種子 發表於 2010-10-5 11:30 AM

冇討論意義國為樓主開帖目的就係踩中國人而褒獎日本人K b/{0?c z;[O
雖然「日本人在中國病發」這個假設還沒有出現Z1iqT4G,]-l5X0h
但樓主已經斷言中國人會見死不救了
+Pc WkN6ir4Y;i 由此可見  如此先入為主的帖 已沒有討論價值

infjlam 發表於 2010-10-5 11:55 AM

中國人有好人有壞人,同樣日本人有好人有壞人,
i KY%?&FK"l!r~+Xu 你要一竹篙打一船人,何必?

andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM

呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人, /T'fZh GjF4d%Z
建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人, wY"jsF]7~$}7{`
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
|9}d]-|kX 尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難呢:D

darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM

[quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人,
e-P9S*M;N:cI 建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人, B$D-w"E/]^6}
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
%`h A'B5A8? F.| 尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
Fo)wl9_1|+K7{ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]-BLydaI
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧KZ Q:W^f6A
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀

andyho 發表於 2010-10-5 11:12 PM

[quote]
E4p2o$Z ME(O*\!N 小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧
|8i3J#r.[ts 尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
M(p ~'u{ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]q+fh7B:vRD)w
@p$g'hzQ(@
在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚, F3] H+iIiOP
有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神,
0V \1H3}d1h 幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D

infjlam 發表於 2010-10-5 11:18 PM

是非曲直,得失我自知,
c4TL;{$Mw5KB5O/N 又唔係所有中國人都係咁差o既,
&^y IU@%A 有良知,明辨是非的中國人還有很多,
$X ~/u}X{"O0g 不亢不卑,過猶不及,你們明嗎?

infjlam 發表於 2010-10-5 11:22 PM

[quote]g;C#~r1n:m,d
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧
.le#AV v0K 尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
%Pib7A#}&w)t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote] Eb$MsN].Z;}
`5M5y#FrJ$Jhp
什麼是「中國傳統精神」?Q\1|&Dt
ZdH2eV\!E'}y
好就是好,不好就是不好,
G[ zf ];i:H 中國不中國,傳統不傳統,有什麼打緊?

infjlam 發表於 2010-10-5 11:26 PM

[quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人, :t Y ZRM*m!m8cA
建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人,
eS5p`b#@ C 咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
pZ)sV%b3Y1_4j 尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
V'UUmt0b$]] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
(R,r+{'eOv Vp!Z:p hy8Q/`gQo
拜託咪學埋阿狗D抽水野...
K{#|q_O 一講到中國和日本,就腎上腺素激增至得o架:yy03:

infjlam 發表於 2010-10-5 11:30 PM

[quote]
` \D ~h8e
Q+^JCWEUJ!I 在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚,
.\AO_x!fd 有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神, 'Q O VDA)KURA
幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D ...y+ks$?,a;A'w't x"GT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494667&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
:YC%H:d Y
6K6N j-v%E_ 個旁述冇腦低B,唔代表其他觀眾都一樣諗法,3tzKw7xwqP
香港體育節目主持/旁述水準,不嬲都咁上下架喇:sleep:

Winters 發表於 2010-10-5 11:59 PM

[quote]%S2f&@3ua!D:x4xy+@
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧Pi9Vn Y
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
^t,u*P^7A} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
H.vwc'F-e-_ 回第一句:
0q8wp#@Z'qa*]M7Z 當下中國人嘅劣跡隨時隨地都見得到,數到數唔哂.
6V u-D#?E5v 我地可以同埋最應該做嘅就係做個榜樣比佢地睇,切忌隨波逐流.:hitwall:'w fl!Gt8Bod ~

'Z@e0@ X_ 回第二句:
V$jn(Y4cQ1l { 日本人嘅質素直程係世界數一數二,就算你無去過日本,都可以係好多地方睇到日本人係幾有禮貌等等......
%Lf)iVp)Pj 至於中國人,唉:hitwall:
]BV!b)B f7e7T*O"U
Lf9a)N0D S"k E{8D 另外若果版友你想直正討論,咁你去高 登都好過係呢度.
Z!^/Ga]f 近年流行陶傑嘅抽水風格,個個都爭相仿傚,但十居其九都係東施效顰,當笑話睇下算啦.:dev:

Winters 發表於 2010-10-6 12:03 AM

[quote]是非曲直,得失我自知,^0Y3`#|L.M
又唔係所有中國人都係咁差o既,D|+{KI%g?w0i
有良知,明辨是非的中國人還有很多,
;Z'{W|?Pa 不亢不卑,過猶不及,你們明嗎?[G r m K(QAX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494669&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-5 11:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
&v0C~1f)\5@"O| 一竹篙打一船人,個船人每每都只限中國人:dev:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.