中國優良傳統 - 以德報怨
中國一名船員突發急病獲日本派人救助(商台)2010年10月2日 星期六 16:53K jkBy#O]qn.?
*qM UZ,WL,L5m
一艘由[url=]巴拿馬"~z,Nu5R3G%B%\
[/url]駛往[url=]上海
[/url]的中國貨輪,航行至[url=]日本Z$YMoGsQ
[/url]以東約一千海浬海域時,船上一名中國船員突發急病,日本海上保安廳接獲求助,派出巡視船、直升機和快艇前往救援,將患病船員,送到[url=]東京?8a_-D/Aj
[/url]一間大學的附屬醫院救治,船員現時病情穩定,無生命危險。 中國駐日本大使館官員薛健,感謝日本海上保安廳,全力救助患者,並對日方的救援表示感謝。
J-m'A6RKn8G
日本今次真係發揮以德報怨精神, 將兩個主權爭議暫時擱置, 全力幫助對方人民渡過險境 救人還救人 , 爭主權還爭主權 !!
不可以[color=black]混和一談 !! 談不上什麼以德報怨 ![/color] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 又唔駛上綱上線...
動物都會救喇,何況人類?#})V8Re%{Paa
救人乃天性,所有文明社會都會做 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 若果有日本人響大陸遇難, 中 共未必可以做返同樣野... [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-10-4 09:47 PM 編輯 [/i]m{%E?"V6[C.S
aGkkh,y u7H6UM
[font=新細明體]↑ 都未 犯事 就 判刑 [/font][font=Times New Roman, serif]..................? :yy31: [/font] [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494204&ptid=236830]8#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b] 8E\B-|[ z9`-k
生為日本人, 已經犯左彌天大罪 冇討論意義國為樓主開帖目的就係踩中國人而褒獎日本人K b/{0?cz;[O
雖然「日本人在中國病發」這個假設還沒有出現Z1i qT4G,]-l5X0h
但樓主已經斷言中國人會見死不救了
由此可見 如此先入為主的帖 已沒有討論價值 中國人有好人有壞人,同樣日本人有好人有壞人,
你要一竹篙打一船人,何必? 呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人, /T'fZ h GjF4d%Z
建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人, wY"j sF]7~$}7{`
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難呢:D [quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人,
建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人, B$D-w"E/]^6}
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]-BLydaI
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧KZ Q:W^f6A
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀 [quote]
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]q+fh7B:vRD)w
@p$g'hzQ(@
在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚, F3] H+iIiOP
有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神,
幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D 是非曲直,得失我自知,
又唔係所有中國人都係咁差o既,
有良知,明辨是非的中國人還有很多,
不亢不卑,過猶不及,你們明嗎? [quote]g;C#~r1n:m,d
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote] Eb$MsN].Z;}
`5M5y#FrJ$Jhp
什麼是「中國傳統精神」?Q\1|&Dt
ZdH2eV\!E'}y
好就是好,不好就是不好,
中國不中國,傳統不傳統,有什麼打緊? [quote]呢度係香港人的論壇, 回歸後香港人即係中國人, :t YZRM*m!m8cA
建議樓主少d講日本人好話, 盡量找渣子踩日本人,
咁會有多d人支持你及認為你的帖有討論價值
尤其你開帖叫「中國優良傳統」, 點知d人入來一睇見你讚日本人, 想唔慶都難 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494553&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 03:46 PM[/color][/url][/size][/quote]
hy8Q/`gQo
拜託咪學埋阿狗D抽水野...
一講到中國和日本,就腎上腺素激增至得o架:yy03: [quote]
在中國人眼中, 中國的美德只有中國人可以弘揚,
有時睇電視轉播中國女排賽, 個旁述話落後中緊的中國女排發揮中國人永不言敗的精神, 'Q O VDA)KURA
幾搞笑, 永不言敗原來是中國獨有精神, 美國呀日本呀就係輕易言敗?:D ...y+ks$?,a;A'w't x"GT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494667&ptid=236830][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-5 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
個旁述冇腦低B,唔代表其他觀眾都一樣諗法,3t zKw7xwqP
香港體育節目主持/旁述水準,不嬲都咁上下架喇:sleep: [quote]%S2f&@3ua!D:x4xy+@
小弟醉心中國傳統文化及價值觀, 對於現今中國普遍民眾變質, 深感漸愧Pi9VnY
尤其見到日本人繼續弘揚中國傳統精神, 於是出一個POST引起大家討論此價值觀
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494634&ptid=236830][color=#999999]darkensun 發表於 2010-10-5 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
回第一句:
當下中國人嘅劣跡隨時隨地都見得到,數到數唔哂.
我地可以同埋最應該做嘅就係做個榜樣比佢地睇,切忌隨波逐流.:hitwall:'w fl!Gt8Bod ~
回第二句:
日本人嘅質素直程係世界數一數二,就算你無去過日本,都可以係好多地方睇到日本人係幾有禮貌等等......
至於中國人,唉:hitwall:
另外若果版友你想直正討論,咁你去高 登都好過係呢度.
近年流行陶傑嘅抽水風格,個個都爭相仿傚,但十居其九都係東施效顰,當笑話睇下算啦.:dev: [quote]是非曲直,得失我自知,^0Y3`#|L.M
又唔係所有中國人都係咁差o既,D|+{KI%g?w0i
有良知,明辨是非的中國人還有很多,
不亢不卑,過猶不及,你們明嗎?[G r m K(QAX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3494669&ptid=236830][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-5 11:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
一竹篙打一船人,個船人每每都只限中國人:dev: