娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-3 11:15 PM

美日保護釣魚台大規模反登陸演習誓消滅解放軍

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-3 11:34 PM

這個演習永遠無法實踐在真實情況, 因為中國人民解放軍永遠不會派兵佔據釣魚台,vJayg0O5D c
中國人最愛打中國人, 說要跟外國人開戰? 沒膽量兼打不贏, 不要看過"葉問"和"精武門"等電影就腎上線急升;!l*D1@+J.V&E/f*u~
要派? 一早就派了, 不需等到現在或將來, 所以甚麼「保尖滅解放軍」只是美日的妄想症, 沒有被侵略, 哪來的收復?

電梯男 發表於 2010-10-3 11:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-4 08:50 AM

今日蘋果有一段訪問軍事專家, 該專家稱: 如果中日海軍開戰, 今天的中國會比甲午戰爭時輸得更慘........
}8\+y;J5\0] 不過, 當今的中國領導人有自知之名, 根本不會為了一個荒島與日本開戰,
&@8RB.to'{s 嘴巴吹吹牛皮擺強國款就有, 說到動真格開戰? 門都沒有.........

selena127 發表於 2010-10-4 11:29 AM

釣魚台有石油 , 所以先有人爭 !
Hh#J~5`0dY c
:}%^7g/Y[*S] 美日今次真係無聊左 d !

andyho 發表於 2010-10-4 06:54 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-4 06:59 PM 編輯 [/i]
g6~YX s7L8b!lO,t5z d {#C(x%]ZRm
[quote]釣魚台有石油 , 所以先有人爭 !d}D.e)_3x:| T mO

@*|(lY;U5k7\:wA 美日今次真係無聊左 d !
{-Y`([_ aGS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3493852&ptid=236868][color=#999999]selena127 發表於 2010-10-4 11:29 AM[/color][/url][/size][/quote]
*H5n4l7Q2R cn @p m?K"C F4GD a*h
你講得好啱, 中國在70年代發現釣魚台有石油之前, Ws(L JA
從來唔claim是自己領土, 由得美國交給日本接管, Cd&ZC%m|Z!i({ V
今日中國用把口去爭, 因為有石油 D/XA/}(u9I \$H

bm2G`}1^6j4L 美日真係好無聊, 如樓上有位版友所講, 根本解放軍無決心動武搶釣魚台,
KV] mpF |D+j+x 釣魚台海域唔會開戰, 美日演習完全是打空氣

andyho 發表於 2010-10-4 06:58 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-4 07:00 PM 編輯 [/i]C.S"LS_!r!Xw"}

(l]4sF[ [quote]這個演習永遠無法實踐在真實情況, 因為中國人民解放軍永遠不會派兵佔據釣魚台,
/b)P&B;CjKu9H ip 中國人最愛打中國人, 說要跟外國人開戰? 沒膽量兼打不贏, 不要看過"葉問"和"精武門"等電影就腎上線急升;
y `s(MP'd\(l 要派? 一早就派了, 不需等到現 ...g0|u [}v [
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3493721&ptid=236868][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-3 11:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
'kT'xle*o
|)t,c&P&K Y:| }_*m] 世上有個國家的鎗叫「古惑的鎗」, 只會射死自己國家的國民, 但射唔死外國人, _C\hQy:S n
所以鎗口永遠對內, 唔敢對住外國人開鎗架, 一定打不成仗, 大家可安居樂業:good:

infjlam 發表於 2010-10-4 08:27 PM

大龍鳳,都要做o架:P 6z4M&s-O+nY"c Q I+H&K5N
現今世界各國經貿太密切,誰也不能沒有誰,
8F v-LU8k3IE 冇理由倒自己米,開拖?咪傻喇:yy24:

KNY 發表於 2010-10-6 10:56 AM

[quote]釣魚台有石油 , 所以先有人爭 !7rJ)a%C0m
1TUZ j3s(J O
美日今次真係無聊左 d !Mk&K/V3[W8G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3493852&ptid=236868][color=#999999]selena127 發表於 2010-10-4 11:29 AM[/color][/url][/size][/quote]
_gs;nA2m^
Y3A B$f3FL `I)x 中國政府根本就冇去爭 ~ 只係因為中國人民對於詹船長被扣查 ~ 而情緒高漲 ~ 中國政府為左平息民憤至無奈出聲 ~ 如果日本仔肯好似以往咁樣見好就收 ~ 根本兩國唔會搞到今日咁尷尬景況

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.