娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-10-9 02:22 AM

[quote]恭喜終於有中國人獲諾貝爾獎!:good:  高行健得獎時已移民法國,
?3UFGc8C o;~%n 高錕是美籍華人, 劉曉波是百分百中國人, 香港政府最喜歡跟紅頂白, a O!W\`6e
先後請過高行健及高錕來演講, 日後唔請劉曉波來, 就夠難睇了 ...
v-P)H"Ay@4^)P [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495766&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-8 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]Y_W^`4]x
你點知香港政府唔會請? 不過可能要等主子政權易手後才請;
1S'\)a9s5s6Ln 三十年河東, 三十年河西, 連楊光都可以攞大紫荊勳章、曾德成可以做官時, 有乜唔可以發生?

打狗棒 發表於 2010-10-9 02:26 AM

根翻個煮提, 弓起留生、留太, 弓起宗角人!!!:good:

vv1668vv 發表於 2010-10-9 02:27 AM

[quote]根翻個煮提, 弓起留生、留太, 弓起宗角人!!!:good:
o*|R.`-y~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495861&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 02:26 AM[/color][/url][/size][/quote]wj$H+F.ij7q!B8\;d(y
U+O/N cD Mb"I!r6lJ7~
\+bU+^x)x6KQ
:yy02:

電梯男 發表於 2010-10-9 09:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

KNY 發表於 2010-10-9 10:08 AM

[quote]有人馮京作馬凉,芬蘭同挪威都唔識分,柒過核爆:naughty:8J(rg e'I)j]'e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495754&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-8 10:46 PM[/color][/url][/size][/quote]8T)E {!xOU`3k
Sw3c,[+| Sb!_
佢話打爛nokia手機 ~ 雖然係有少少柒 ~ 不過佢冇話過nokia係芬蘭牌子喎 ~ 所以都柒唔晒  :D

打狗棒 發表於 2010-10-9 10:32 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-9 10:33 AM 編輯 [/i]
,k$CYb$J(m&QyJ r
V;|(s cQ [quote]E:W#urt[S
Yf k["h6hNa
佢話打爛nokia手機 ~ 雖然係有少少柒 ~ 不過佢冇話過nokia係芬蘭牌子喎 ~ 所以都柒唔晒  :D)W&}@{.i([+d4`8E;P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495891&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-9 10:08 AM[/color][/url][/size][/quote]
z S8t lGh 講得好啱, 有時自己認定以為真嘅, 原來係錯嘅!!!
AB!NN,@^;@'F*} 等於你張出世紙上父親一欄係你老豆個名, 但係實際上有可能佢唔係你親身老豆, 你都係返去問清楚伯母確認一下。-f+Z|l'?\
如果唔查清楚, 你可能柒一世。:D

hamsubboy 發表於 2010-10-9 02:19 PM

[quote]q:JQ0b iwl I(h
是的, 我攪錯了, 多謝更正.........:good: ^ I$OFY@2q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495855&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 02:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
^-I7gg;sX8o$t_
%oe'YOofF 唔洗客氣! 我都係同個芬蘭朋友有生意做先至識..... nokia 仲有皮靴, 皮具.....:) dtn(v8P
我個芬蘭朋友仲話唔一定係歐洲人都識 nokia 呢個地方!:P
,Xf W8RFOX:P 7O`P8L4]p!v
PS. 恭唔恭喜我就覺得無感覺, 我只係覺得"砌生豬肉"呢家野, 亞爺最叻!:nogood:

infjlam 發表於 2010-10-9 02:35 PM

[quote]}'q jseZf~2B
是的, 我攪錯了, 多謝更正.........:good:MLOJ7Hdwv9L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495855&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 02:10 AM[/color][/url][/size][/quote]q Pr^YQQ q tk
PC*r,cEz/^;_ }
狗哥你冇攪錯,我只係話,長毛在老蕭節目吹水時攪錯啫:D 7[5z.r\6}$fe
狗哥只係人云亦云,道聽途說,一字不漏搬字過紙,不分真偽,不虞有詐,照抄可也咁多啫:P
Seb r*V!S 'p5mo,lzdbP
依家就還狗哥你一個公道,核爆o既係長毛,唔係狗哥:good:

打狗棒 發表於 2010-10-9 04:44 PM

[quote]#}3n$o!\j;I&n zix
F;K!X$V&\(g3u.T*p8G4_#j
狗哥你冇攪錯,我只係話,長毛在老蕭節目吹水時攪錯啫:D
x tS-gC 狗哥只係人云亦云,道聽途說,一字不漏搬字過紙,不分真偽,不虞有詐,照抄可也咁多啫:P
4{PZ%B%gfPYK*q &B$eZS2[.W
依家就還狗哥你一個公道,核爆o既係長毛,唔係狗哥:good: ...
D5f'AUa+Jj [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495981&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-9 02:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
:O'O,M"?P 我從來冇聽過長毛節目, 今次係我自己搞錯.......

vv1668vv 發表於 2010-10-9 05:27 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-10-9 05:59 PM 編輯 [/i]
+]#O8H1Jx8_ b%c H@D|2P
:) :secret: :redface: :haha: thx

KNY 發表於 2010-10-9 08:40 PM

[quote]
4Ct S'T,b#zw 講得好啱, 有時自己認定以為真嘅, 原來係錯嘅!!!
F1y$G9Jz 等於你張出世紙上父親一欄係你老豆個名, 但係實際上有可能佢唔係你親身老豆, 你都係返去問清楚伯母確認一下。
K&{3I^zR 如果唔查清楚, 你可能柒一世。:D ...I"~8{ ^'FV"|%V,z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495893&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 10:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
0lWT0B4r+}YXj
]Fd6X7E e1H vJ#Yv 我黎呢度唔耐 ~ 仲以為狗哥辯才有幾叻 ~ 原來都係同一般市井網民冇分別 ~ 唔夠講就講人父母   :nogood:

KNY 發表於 2010-10-9 08:42 PM

[quote]+dT0M)s ^9A._"Q*M @t(D
oK R]Q L(q!h
狗哥你冇攪錯,我只係話,長毛在老蕭節目吹水時攪錯啫:D mgd~p;_R
狗哥只係人云亦云,道聽途說,一字不漏搬字過紙,不分真偽,不虞有詐,照抄可也咁多啫:P
$l o6^0z)?Z \ 3Uv!i lS5Z
依家就還狗哥你一個公道,核爆o既係長毛,唔係狗哥:good: ...
9Z {2b6A+Z3Fy [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495981&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-9 02:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
"j"x5uV_!T
mRu(Y(R"@I"M{ 有時三兩句說話 ~ 已經知道一個人講既野有冇料到

KNY 發表於 2010-10-9 08:44 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-10-9 08:49 PM 編輯 [/i]
,j e;EH,c Oe
eE5rV{z:f ? [quote]3}RVi r ]
[`yQ,yl#j
唔洗客氣! 我都係同個芬蘭朋友有生意做先至識..... nokia 仲有皮靴, 皮具.....:)
wpSj,vz0[7g3DP [color=red]我個芬蘭朋友仲話唔一定係歐洲人都識 nokia 呢個地方![/color]:P LV4SA~6x ~~*dy
9@hp*hvZI J
PS. 恭唔恭喜我就覺得無感覺, 我只係覺得"砌生豬肉"呢家野, 亞爺最叻!: ...2}@\`%}x.t k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495976&ptid=237090][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-10-9 02:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
D^&u0F xa2z1D
'Ame g)mN [X}~ 唔怪得狗哥移民左去歐洲都仲咁烏sir sir  ~ 成碌葛咁啦 ~ 唔怪得有人話歐洲佬最環保 ~ 最叻係廢物利用    :D :D :D

打狗棒 發表於 2010-10-9 10:05 PM

[quote]
i l+~0O6ENS dHi2B*IPc1i
我黎呢度唔耐 ~ 仲以為狗哥辯才有幾叻 ~ 原來都係同一般市井網民冇分別 ~ 唔夠講就講人父母   :nogood:1W_0[.^ cRG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496040&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-9 08:40 PM[/color][/url][/size][/quote]2E;P,H(MXV!^$N\
對你呢d人, 一定要用特殊方法, 我嘅辯才好壞, 唔需要你地義和團認同,cj%b9pC
你初來報到, 就學人搞事抽水? 你搵錯對象!!!

KNY 發表於 2010-10-9 10:22 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-10-9 10:25 PM 編輯 [/i]
vY8e+n#YAl6] JPat)_S`e
[quote]$TTGt\s
對你呢d人, 一定要用特殊方法, 我嘅辯才好壞, 唔需要你地義和團認同,
2[~ QL3\f"^A 你初來報到, 就學人搞事抽水? 你搵錯對象!!!
2b2J3V-d+lop7Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496062&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 10:05 PM[/color][/url][/size][/quote]]3zCqBK6fYV)o

a mg m:_g-I?+xa 呢度大部份人都係有point ~ 得你一個會用市井網民方法 ~ 根本唔會有人認同啦  :D :D :D

打狗棒 發表於 2010-10-9 10:34 PM

[quote]F&hSw6Un

){(Ri[a.c 呢度大部份人都係有point ~ 得你一個會用市井網民方法 ~ 根本唔會有人認同啦  :D :D :D
_:WV ] O1Z"e:{q8P [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496066&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-9 10:22 PM[/color][/url][/size][/quote]'s]:J)X#I M/_
冇錯, 但係唔包括你條契弟.........

迦樓羅女王 發表於 2010-10-9 10:50 PM

[quote]挪威政府真的吃了豹子膽, 竟敢公然干涉中國內政, 頒獎給一個罪犯?sO?4R~
稍為有血性的中國人, 應該立即把手中的Nokia手機打爛, 和發誓永遠不吃挪威三文魚(如再吃就腸穿肚爛)!!!
J7K y-L0F"FC_s 而中國亦應設立一個具中國特色的「諾貝爾獎 ...
}orw0Ozev [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3495734&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-8 09:42 PM[/color][/url][/size][/quote] J?pZN*i6`
艾哈邁廸內賈德有咩問題???

vv1668vv 發表於 2010-10-9 10:52 PM

[font=新細明體][color=wheat]露個炸[/color][/font][font=Times New Roman, serif]......:giveup: [/font]KJQ5h"?'Q*J&r$y
1{0U'pR8Z?DA
:~ J9]6f&R*k
[font=新細明體][color=lightblue]少到庭吳島[/color][/font][font=Times New Roman, serif]........:P [/font]

迦樓羅女王 發表於 2010-10-9 10:56 PM

[quote]
h)~,KW5r8sYy0|3v 冇錯, 但係唔包括你條契弟.........
8}%q)x;V+_!oq#k s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496070&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 10:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
E|h&`]%Jme0@7x ... 朋友 , 其實你係咪偷左狗兄個ACCOUNT???
0V"I9w(n[(OG[|U 我唔信狗兄會講D咁既野 ...

infjlam 發表於 2010-10-10 12:54 AM

[quote]
-` @P ?]N p5? 對你呢d人, 一定要用特殊方法, 我嘅辯才好壞, 唔需要你地義和團認同,
K[ ^){*U8]Z/uXa!F_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496062&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 10:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
w;|(RDa$a c4Hl&j 2bF*L(F*{ d
教人把毫不相干的芬蘭Nokia手機打爛這等拳民暴行,正正是狗哥你提倡罷:haha:

頁: 1 [2] 3 4 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.