娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-10-14 11:51 PM

[quote]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面:secret:
(}zMi f|,D$Yp.] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498196&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]@^G_@B0cc
喂, 係咪賭呀? 落完注先開估刺激d喎......3r$g,N(Yh2OLI
不過, 就算你輸咗, 係咁易寫番幾隻字: "我爛屎忽"咪算囉,
e2Y(~&wcY3C7Yw 唔通我真係搵幾條基佬番嚟插你咩? :D

hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:09 AM

[quote]
m!Q Yx:?1m 喂, 係咪賭呀? 落完注先開估刺激d喎......M8w ~9[9v)@I
不過, 就算你輸咗, 係咁易寫番幾隻字: "我爛屎忽"咪算囉, 6qiaO6pG
唔通我真係搵幾條基佬番嚟插你咩? :D
4f-T"Q&`'e%qa[*W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498199&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
T.d c P/? m]0VD^*n 7Y&v;CnM.JUy
I 說D 是 板主, D死口唔認.... I 吹D唔漲!:yy13:
n+p_-Z1Rk1WbK ~ D如果真係無做過, I 都死口話有, D吹I 唔漲!:yy13:
Ed eV%Alk,\n
vSI*G;It 棧攪:yy22:

Winters 發表於 2010-10-15 12:19 AM

[quote]f#Ym.sz,f"T
CE7{)qE3Q
UBa|AL(z

Y"m&\ uQY p#Z;I wbC:A?#I
嘩...兄台連狗哥條底褲都除埋:drool:
U~de8p-SK 佢仲邊度搵窿捐呀...:haha:
em/Tz!es)R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498124&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:32 PM[/color][/url][/size][/quote]`p(e9A'b9o:U3G7o9v
哈哈,係巴打你話仍所講嘅野係長毛係節目入面講嘅野,我先諗返起阿狗哥啲高見,有啲都係係其他地方參考返黎:haha:
#yM|D(j!Mx+{] i Cf!{%}EF giq
其實個條友係咪狗哥我就唔知,不過佢嘅COMMENT就同狗哥一式一樣.:haha:

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:25 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-15 12:29 AM 編輯 [/i]
x0E["o ` t
P%kJn\_e [quote]Xw4wb/^gl3?
BJ.v5X1f1v b6k
I 說D 是 板主, D死口唔認.... I 吹D唔漲!:yy13: rQCp?]
D如果真係無做過, I 都死口話有, D吹I 唔漲!:yy13:
_AV"c c.g2m
)DQGx"lBw)~ 棧攪:yy22:1_|:q%q!wkW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498205&ptid=237090][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:09 AM[/color][/url][/size][/quote]
6m;PD"y-s,SU1m1|k+S 吓? 佢地講到咁撚堅, 又話起底又"剩"? 梗係證據確鑿, 到我唔認咩?
a R/O+Jm9EH 仲有, 做個濕尻版主又唔係乜嘢大不了? 有就有, 冇就冇, 你估d人下扒輕輕扮晒神探"0加哩略"話起晒人底呀?p HA*s5{
都係果句, 自己個底都可能未搞清楚, 番去問清楚伯母邊個係自己老豆先學人起人底......:sleep:

hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:40 AM

[quote]
)m @"W0V*rX+e 吓? 佢地講到咁撚堅, 又話起底又"剩"? 梗係證據確鑿, 到我唔認咩?:H\}8U%A i^Z8~
仲有, 做個濕尻版主又唔係乜嘢大不了? 有就有, 冇就冇, 你估d人下扒輕輕扮晒神探"0加哩略"話起晒人底呀?
[B%F1`R"~:]6e 都係果句, 自己個底都可能未搞清楚, 番去 ...
*A/H,WU ~\ Ms [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498220&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 12:25 AM[/color][/url][/size][/quote]z(I5t2}{,c6B
a9@&Y;h:Z];e6kO
狗哥, 唔好話我抽你後腳.....R9d`2c7V&F
你係咩國籍既人都唔答, passport 出世紙... 父母.... 總有樣証明.... 但你唔認唔答..... 有前科:yy29:

infjlam 發表於 2010-10-15 12:45 AM

真相係點?8_-D^w]7yH]+G
各位聽後,自己分析喇:D
,~.`j }/Jj Y ox,g 第一節8-9分鐘:naughty:
:@6{4om\"_?-f2f [url=http://www.hkreporter.com/audio_archive.php?archive_id=11384]http://www.hkreporter.com/audio_archive.php?archive_id=11384[/url]
l4W }+|n-x ?P /ow(}`"?K$X?!f@
播出/ 討論時間、說話內容,完全吻合,你話幾咁巧合呢:P2bM)m8J$v
狗哥真係要快D買張六合彩呀:agree: z4f(tpz

1?]&e4? nRb ?7h ,J(H#G t3r
[quote]我從來冇聽過長毛節目, 今次係我自己搞錯.......IJ)k_~.dS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496000&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-9 04:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
p!FY2iMAD 狗哥貴為反 共網上急先鋒,竟然話從未聽過長毛節目?就更加係奇中之奇:good:

infjlam 發表於 2010-10-15 12:50 AM

[quote]6KOKE*GhJn
喂, 係咪賭呀? 落完注先開估刺激d喎......
A^ K9r(z,mM x1@@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498199&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]0I9m'H(J'XuS8e

FOFN9TgLjY 做西狗咪算囉,仲要做隻爛屎忽o既西狗,狗哥又何苦呢:haha:

andyho 發表於 2010-10-15 09:33 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-15 09:34 AM 編輯 [/i]
4MN&Xk/\m E6u nD]MP)kE,v
各位巴打真係好犀利, 講劉曉波事件可以講到變左打賭屁股爛, 快d發毒誓打賭吧!
T3I@8i` O-] 打狗棒你自己提出, 真係屁股爛與人無尤啦, :dev:
,n*EIum Q"P winters兄你應俾d信心自己, 唔好俾打狗棒一拋就改口風話)C0U0a:x_nw'hL
「[color=#000000][font=新細明體][size=11.5pt]其實個條友係咪狗哥我就唔知[/size][/font],[font=新細明體][size=11.5pt]不過佢嘅[/size][/font]COMMENT[font=新細明體][size=11.5pt]就同狗哥一式一樣[/size][/font][/color]」nf:b~? H,}hw
同佢打賭啦! 唔通真係無端端會屁股爛咩?頂多咪生痔瘡!:D

KNY 發表於 2010-10-15 10:55 AM

[quote]
HYf0D%C[uy(G_ 哈哈,係巴打你話仍所講嘅野係長毛係節目入面講嘅野,我先諗返起阿狗哥啲高見,有啲都係係其他地方參考返黎:haha:e gC)H7Y*y:o
Po&b^+u{b|qm
其實個條友係咪狗哥我就唔知,不過佢嘅COMMENT就同狗哥一式一樣.:haha: ...
*~1F z1H9MS~*J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498218&ptid=237090][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote]r4~,X#Ey'W"FH ^EC
(Tt8In/F&C
搬字過紙唔得咩 ~ 自己墨水唔夠 ~ 將呢個網既留言搬到另一個網貼 ~ 當係原創囉 ~ 點會諗到會俾人發現喎 :D

andyho 發表於 2010-10-15 11:16 AM

[quote]+z3Y$p-d2Cu

:j0tGn!Fs 搬字過紙唔得咩 ~ 自己墨水唔夠 ~ 將呢個網既留言搬到另一個網貼 ~ 當係原創囉 ~ 點會諗到會俾人發現喎 :D
0Vw2p$cgn m0[)K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498375&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 10:55 AM[/color][/url][/size][/quote]A_ v {8as%vY(R
6Ti$D)G k%H J
而家有人唔認, 所以玩發毒誓, 毋須講證據, 視乎雙方怕唔怕報應,
F^8hX8}(U)E0I;_ 如果你認為打狗棒信唔過, 不如你同佢打賭啦, 我負責做公證人:)

KNY 發表於 2010-10-15 11:25 AM

[quote]
R2tP-xN J Uo n1?P a"K f!hy7? W
而家有人唔認, 所以玩發毒誓, 毋須講證據, 視乎雙方怕唔怕報應,
$m~Eoa U 如果你認為打狗棒信唔過, 不如你同佢打賭啦, 我負責做公證人:)P%~:S"B/sA fA o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498391&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:16 AM[/color][/url][/size][/quote] ne:SN+xz
"^e%Ud X1~F:E E F

Wm"} H2@ ]%C;z 唔好意思 ~ 我冇乜興趣知道狗哥既私事   :dev:

andyho 發表於 2010-10-15 11:28 AM

[quote]
]&yK ~9w;o`
Q6rDCJ
+dT:b%ZQY8}@&a 唔好意思 ~ 我冇乜興趣知道狗哥既私事   :dev: a WqH3}1D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498401&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:25 AM[/color][/url][/size][/quote]
)_e'W"c*Yd+I;J`2S
wi%~I a2JG1k+S 哈!你在#69話: 「搬字過紙唔得咩 ~ 自己墨水唔夠 ~ 將呢個網既留言搬到另一個網貼 ~ 當係原創囉 ~ 點會諗到會俾人發現喎 :D」
-lA9|wEj` $^+\%Sm ]tZ
你好似對佢狗哥有D認識, 轉個頭內就唔知, 哈!你份人真係好公道, 而且對事不對人呢:good:

KNY 發表於 2010-10-15 11:36 AM

[quote]e*~+?u8z*nR"X {S
3b| M;K.m _
哈!你在#69話: 「搬字過紙唔得咩 ~ 自己墨水唔夠 ~ 將呢個網既留言搬到另一個網貼 ~ 當係原創囉 ~ 點會諗到會俾人發現喎 :D」
J D-u:i9t jl-A SA[Ai/WG
你好似對佢狗哥有D認識, 轉個頭內就唔知, 哈!你份人真係好公道, 而且對事不對人呢:go ...
6x vS8b_CPh-D$e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498404&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
F&h*gzf,z8k
%W#y)X9Y5\*ZE 既然你咁有興趣賭 ~ 又對狗哥咁了解信任 ~ 你應該參與樓上幾位師兄既賭注 ~ 點解你自己唔敢參與賭注 ~ 只係肯做公證人咁縮骨呢?   :D :D

打狗棒 發表於 2010-10-15 11:44 AM

[quote]|_.J5@d)].r!Y6N?$x
y2X'A1c;jwB'a
哈!你在#69話: 「搬字過紙唔得咩 ~ 自己墨水唔夠 ~ 將呢個網既留言搬到另一個網貼 ~ 當係原創囉 ~ 點會諗到會俾人發現喎 :D」
w+X!eRE9[ `H 8wb RS9Yb }
你好似對佢狗哥有D認識, 轉個頭內就唔知, 哈!你份人真係好公道, 而且對事不對人呢:go ...E!^A5s S_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498404&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
)nb#s3YYoBnW 唔講都唔知自己咁大吸引力, 我係咁易9up幾句, 竟然有班fans周圍search, 又起底又剩?
)V)mR3TW)In8vp#e 正所謂: "有強姦, 冇焗賭", 人地唔敢賭驚爛屎忽, 唔通監人賭咩?
w0gNq'c 我抽共 產黨 水, 義和團抽番我水, 天理循環, 報應不爽!!!:yy13:

andyho 發表於 2010-10-15 11:49 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-15 11:54 AM 編輯 [/i]
BH.{[*Z8|W'A
/?S^I E_ [quote]sDa'ib+d|#dB
mL*U"I6u4m
既然你咁有興趣賭 ~ 又對狗哥咁了解信任 ~ 你應該參與樓上幾位師兄既賭注 ~ 點解你自己唔敢參與賭注 ~ 只係肯做公證人咁縮骨呢?   :D :Da @T0RxJ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498413&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:36 AM[/color][/url][/size][/quote]7w!m9l*L3[6T

%hY0F t6LP \/I 我一時睇漏, 原來兄台你向來跟狗哥有私怨, 如下, 唔怪得野野玩針對啦:D d ]!hM1^b w0U|~
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-4-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-4-1.html[/url]D7c pC RKt
l%Q4[Syh4ejW
我跟邊個賭呢?打狗棒?c'W2pfy3B9Gm
而家是你及其他版友唔信佢吧?
5XDn1nx#J5] 你喜歡打賭, 我同你玩又無妨, 例如:m*ib Ti%On%l
「若我在社會上的成就不及版友KNY, 請上天賜禍給我父母兄弟及我本人!」
N6g%kp(uT(w6Htl%s 我見兄台你才高八斗, 有信心不如又打賭下?+X[2W4A\G$s*CB
如果有D人拋完我又唔敢, 那就真係夠縮骨呢:lol:

打狗棒 發表於 2010-10-15 11:52 AM

[quote]9XVkh!|4jGu*^

9L4guv"~ SF*u nG;U2y%Ilj5o
唔好意思 ~ 我冇乜興趣知道狗哥既私事   :dev:
y P7@e)\8C4Ko [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498401&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:25 AM[/color][/url][/size][/quote]
Z4r*Z&p$y'v2N{:_{ 唔使怕醜喎, 諸事八卦又唔係罪, 你地義和團咁鍾意起我底,
3v$wUl [IW 遲下我開番個"微博", 即時upload動態, 滿足一下你地追星一族!!!:yy03:

andyho 發表於 2010-10-15 11:56 AM

[quote]
lx,\H:y 唔使怕醜喎, 諸事八卦又唔係罪, 你地義和團咁鍾意起我底,
t5Pa2i+_F)H 遲下我開番個"微博", 即時upload動態, 滿足一下你地追星一族!!!:yy03:eku oC@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498437&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 11:52 AM[/color][/url][/size][/quote]3o(`f/] B

uD:J-HoA |;n8k3R 你開左微博, 招呼內地憤青都唔得閒, 邊有時間照顧entfun巴打們喎:haha:

KNY 發表於 2010-10-15 11:58 AM

[quote]2` P;Zop:Z
"^m5[Dr a
我一時睇漏, 原來兄台你向來跟狗哥有私怨, 如下, 唔怪得野野玩針對啦:D 4rjckTQ"]iU~
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-4-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-4-1.html[/url]
1l6XM'g,q~ X|/T G W:BG
我跟邊個賭呢?打狗棒?6k$W*A/a0Qs(k@ ? c
而家是你及其他版友唔信佢吧?
%s!Kp{+B 你喜歡打賭, 我同你玩又無妨, 例如 ...
)Ys+KL@'y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498434&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
:[9\2w.B Em0]g -Y)\A P{;N|r
我對佢冇私怨 ~ 只係覺得狗哥份人好玩 ~ 不過狗哥點睇我就唔知喇   b0Y+} x5O.Io h
3K.U8^)^i2C
上黎留言只係因為呢度有d咁好玩既網友 ~ 但要玩到損害任何一方身體 ~ 咁就無謂啦 ~ 再講 ~ 你做公證 ~ 試問呢度有幾多網友認同你係公證先? ~ 我諗你應該先處理好呢個問題至好請纓做公證人   :D :D

Winters 發表於 2010-10-15 11:59 AM

[quote]qc+m|^J&o7s1i
唔使怕醜喎, 諸事八卦又唔係罪, 你地義和團咁鍾意起我底,
5d}X2t"zV$\2f 遲下我開番個"微博", 即時upload動態, 滿足一下你地追星一族!!!:yy03:d-|/[Y6@5S(m]1s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498437&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 11:52 AM[/color][/url][/size][/quote]a9O"rh}&ok
閭下同社民連一樣,社民連就扣異見者投共/共 產黨帽子,$yz` ?#wh
你就扣我地義和團帽子.:good:

KNY 發表於 2010-10-15 12:00 PM

[quote]a6EjQ3fW)nG"j
唔使怕醜喎, 諸事八卦又唔係罪, 你地義和團咁鍾意起我底,/ZPdp0LG!H
遲下我開番個"微博", 即時upload動態, 滿足一下你地追星一族!!!:yy03:;r boo:c+i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498437&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 11:52 AM[/color][/url][/size][/quote]
T+E(d _7TiaE&ir N4?){5d-iy
哈哈 ~ 咁你硬要話我對你個底有興趣 ~ 我都阻止唔到你想法既   :D

頁: 1 2 3 [4] 5 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.