[quote]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面:secret:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498196&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]@ ^G_@B0cc
喂, 係咪賭呀? 落完注先開估刺激d喎......3r$g,N(Yh2OLI
不過, 就算你輸咗, 係咁易寫番幾隻字: "我爛屎忽"咪算囉,
唔通我真係搵幾條基佬番嚟插你咩? :D
[quote]
喂, 係咪賭呀? 落完注先開估刺激d喎......M8w
~9[9v)@I
不過, 就算你輸咗, 係咁易寫番幾隻字: "我爛屎忽"咪算囉, 6qiaO6pG
唔通我真係搵幾條基佬番嚟插你咩? :D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498199&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:51 PM[/color][/url][/size][/quote]
7Y&v;CnM.JUy
I 說D 是 板主, D死口唔認.... I 吹D唔漲!:yy13:
D如果真係無做過, I 都死口話有, D吹I 唔漲!:yy13:
棧攪:yy22:
[quote]f#Ym.sz,f"T
CE7{)qE3Q
UBa|AL(z
p#Z;I
wbC:A?#I
嘩...兄台連狗哥條底褲都除埋:drool:
佢仲邊度搵窿捐呀...:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498124&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:32 PM[/color][/url][/size][/quote]`p(e9A'b9o:U3G7o9v
哈哈,係巴打你話仍所講嘅野係長毛係節目入面講嘅野,我先諗返起阿狗哥啲高見,有啲都係係其他地方參考返黎:haha:
iCf!{%}EFgiq
其實個條友係咪狗哥我就唔知,不過佢嘅COMMENT就同狗哥一式一樣.:haha:
[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-15 12:29 AM 編輯 [/i]
[quote]Xw4wb/^gl3?
BJ.v5X1f1v b6k
I 說D 是 板主, D死口唔認.... I 吹D唔漲!:yy13: r QCp?]
D如果真係無做過, I 都死口話有, D吹I 唔漲!:yy13:
棧攪:yy22:1_|:q%q!wkW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498205&ptid=237090][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:09 AM[/color][/url][/size][/quote]
吓? 佢地講到咁撚堅, 又話起底又"剩"? 梗係證據確鑿, 到我唔認咩?
仲有, 做個濕尻版主又唔係乜嘢大不了? 有就有, 冇就冇, 你估d人下扒輕輕扮晒神探"0加哩略"話起晒人底呀?pHA*s5{
都係果句, 自己個底都可能未搞清楚, 番去問清楚伯母邊個係自己老豆先學人起人底......:sleep:
[quote]
吓? 佢地講到咁撚堅, 又話起底又"剩"? 梗係證據確鑿, 到我唔認咩?:H\}8U%Ai^Z8~
仲有, 做個濕尻版主又唔係乜嘢大不了? 有就有, 冇就冇, 你估d人下扒輕輕扮晒神探"0加哩略"話起晒人底呀?
都係果句, 自己個底都可能未搞清楚, 番去 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498220&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 12:25 AM[/color][/url][/size][/quote]