娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:01 PM

[quote]真相係點?J ?6F3a|
各位聽後,自己分析喇:D
-y"B"F R2O!d b [4~6B 第一節8-9分鐘:naughty:
!OS9|R)P L*O7_ [url=http://www.hkreporter.com/audio_archive.php?archive_id=11384]http://www.hkreporter.com/audio_archive.php?archive_id=11384[/url]
7Oug"v\6K p
3Z:G;W6[4l 播出/ 討論時間、說話內容,完全吻合,你話幾咁巧合呢:P
W*xx/m(yH nO 狗哥真係要快D買張六合彩呀 ...
GK6yS4U1x'wF:W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498231&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 12:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
hqY-i+i$|+j 未聽過好奇咩? 你又唔係我痾出嚟條屎虫, 你又點知我有冇聽過?
g.O[^[8fL)|O-@ 不過網上世界, 吹水9up屈人唔使攞牌, 你如果覺得我抄長毛言論,
#caN/zX_ [ 可以而令你打飛機可以high D? 咁我就吓你認又何妨?

andyho 發表於 2010-10-15 12:03 PM

[quote]
1y(Rq:?U(g~ I7j\M c0E3zlB
我對佢冇私怨 ~ 只係覺得狗哥份人好玩 ~ 不過狗哥點睇我就唔知喇  
CUA!_{-C 'Z Z o-E7}!o6a |G%k
上黎留言只係因為呢度有d咁好玩既網友 ~ 但要玩到損害任何一方身體 ~ 咁就無謂啦 ~ 再講 ~ 你做公證 ~ 試問呢度有幾多網友認同你係公證先? ~ 我 ...
B)U.`6W$H^4p&e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498444&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
n VjPoT f*@/wZ1g
我叫你打賭喎, 你為何要縮呢?我在社會上的成就點可能及得上你?l!bW LyQb
所以受損是我自己, 你唔好介懷啦, 無所謂架, 唔好縮骨啦,
e5jz$a%\"@Zs&h`(h 版友們睇番你剛才高姿態拋緊我, 而家就縮, 好難睇架:(

infjlam 發表於 2010-10-15 12:12 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-15 12:22 PM 編輯 [/i]8H!gy[.MB,_`

5\Rh7b4FaP [quote]
8kj@/V!gX0d*i(q0~ 閭下同社民連一樣,社民連就扣異見者投共/共 產黨帽子,+tMG%y HT+\Y
你就扣我地義和團帽子.:good:7`/f#bf+tz;P\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498445&ptid=237090][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 11:59 AM[/color][/url][/size][/quote]
8v6{&QvW,n&\$l!a*W 'u@!m6q _y
義和團拳民?呢個版只有一個,咪就係果位大大聲話:要打爛Nokia手機果個囉:naughty:

KNY 發表於 2010-10-15 12:12 PM

[quote]
_}x+p _!@7VKt NGyfw'M
我叫你打賭喎, 你為何要縮呢?我在社會上的成就點可能及得上你?r&Hv6zQAQ D#d
所以受損是我自己, 你唔好介懷啦, 無所謂架, 唔好縮骨啦,
N)JT-_'m&C"?ff/_ 版友們睇番你剛才高姿態拋緊我, 而家就縮, 好難睇架:( ...
\"D6} wi.Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498453&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:03 PM[/color][/url][/size][/quote]"f1a'W"k0B V X

0Hd8aGTt5hc S J"T,d 好啦好啦 ~ 既然咁樣可以滿足到你 ~ 咁就賭啦 ~ 怕左你咁鬼長氣呀? -x;eo|J/o2G
;f USMid^ DJ
賭乜野你話事 ~ 賭注係乜都係你話事 ~ 贏輸都係你話事 ~ 男人老狗唔好呢個:(樣喇 ~  好未?n$er `"_"?

V]?D;A 6X!d1Q!B$l)eqp S
:D :D :D :D :D :D

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:14 PM

[quote]9R!v t"Z*o.C[

:{oNim5Y2s'w![ 我叫你打賭喎, 你為何要縮呢?我在社會上的成就點可能及得上你?.[(_-s4S_zC}+u
所以受損是我自己, 你唔好介懷啦, 無所謂架, 唔好縮骨啦, J9wK)tBs-z.bH
版友們睇番你剛才高姿態拋緊我, 而家就縮, 好難睇架:( ...@3tP)B/LH*S,[3K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498453&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
)y"I*P9`z'\)O-pS andy哥, 我雖然知你"底"(不過唔係自己起), 但係我都覺得你嘅成就唔及佢;8r-MtwB-}P VgFW
要知道, 在現今小農國家, 有良心的知識分子只配入秦城, 社會地位一定比整天高呼愛國的五毛黨憤青低,
I#}ptpP*`3D 如果有得賭? 我都賭你輸。:yy01:

andyho 發表於 2010-10-15 12:15 PM

[quote]
&ne'n2y+M ]?QS C^d~;d%z.Te&o V
好啦好啦 ~ 既然咁樣可以滿足到你 ~ 咁就賭啦 ~ 怕左你咁鬼長氣呀? !f7F7^6\$V}#P1g-K

9QRxxR#EEp B3v 賭乜野你話事 ~ 賭注係乜都係你話事 ~ 贏輸都係你話事 ~ 唔好呢個:(樣喇 ~  好未?N9uD9}%CM5}GENCY

(~`vNe*{ R#E.f:c)~
:D :D :D :D :D :D ...#g*Mj_z.ki'xA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498462&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 12:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
t]i~RJ g
P'C cGm)g good!就頭先我開那個題目啦!你唔想捐害身體,
7hsd\:_1IYn 我將懲罰改為「一世溝唔到女或被女飛或騙」,  會否舒服d?:D

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:18 PM

[quote]&q2O/`4[8?r

o\Tk| good!就頭先我開那個題目啦!你唔想捐害身體,
pD6qrN 我將懲罰改為「一世溝唔到女或被女飛或騙」,  會否舒服d?:D
Iu8ELd{B3O,E#X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498466&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
d1cE9F4I4m:Y(R%Y 吓? 溝唔到女嘅可憐虫"水哥"?

KNY 發表於 2010-10-15 12:19 PM

[quote]l(_AW&?p;V D

-rcO`5T4H"tup good!就頭先我開那個題目啦!你唔想捐害身體, /? C-ll%H(_ y v
我將懲罰改為「一世溝唔到女或被女飛或騙」,  會否舒服d?:D9oq f7\O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498466&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
*D;dX5s^n)q C4x1C t1r/{[j2sX
好好好 ~ 難得你仲有份童真 ~ 就你鍾意啦 ~ 你覺得咁樣開心既 ~ 就跟你咁賭啦9M!H+[7a)[PPR I7N
2\ ja&d.k?.ePx0g

|!qhG;Kc(?,b#V\ 哈哈 ~ 我都話呢個網D網友好玩架啦   :D :D

andyho 發表於 2010-10-15 12:21 PM

[quote]
gU$K&{.L cm'J YjM 吓? 溝唔到女嘅可憐虫"水哥"?K L{kl({E[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498470&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 12:18 PM[/color][/url][/size][/quote][I\2z:s7P
tH(wP9~A e
我就係唔驚嘛, 太多女"癡"埋來, 如我打賭輸左反而幫我減低煩惱, 我望佢贏架!:D
n.rUq7pT 快lunch time, 再傾再傾!:cheers:

KNY 發表於 2010-10-15 12:21 PM

[quote]
FE%N4G7@#Ysq? 吓? 溝唔到女嘅可憐虫"水哥"?5e%ys0hbL+i'A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498470&ptid=237090][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-15 12:18 PM[/color][/url][/size][/quote]4T&Di+[(k4}0ms0Z q

A/s3~ UR?+G 溝唔溝到女有乜所謂 ~ 起碼andy哥有口德 ~ 唔會搬人老豆老母出黎講咁賤格啦     :dev:

KNY 發表於 2010-10-15 12:22 PM

[quote]
A/Hv`WQ
SL"}h^;sj 我就係唔驚嘛, 太多女"癡"埋來, 如我打賭輸左反而幫我減低煩惱, 我望佢贏架!:D
'\ Jq OWh?4Ed 快lunch time, 再傾再傾!:cheers:
4C G%^ ?K3? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498475&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:21 PM[/color][/url][/size][/quote]#E/F |3gZ8[
9k;z0b Y*zv f
原來andy哥你咁古惑 ~ 但如果我贏 ~ 狗哥要輸個屎忽俾人喎    :dev:

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:23 PM

溝唔到女, 可以俾女溝唧?
%n9p,YE,^CC5u9q IT+M+V 不如改做俾女「呃飲呃食, 唔呃精液」, 會唔會好d......?:D

打狗棒 發表於 2010-10-15 12:25 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-15 12:26 PM 編輯 [/i]]0jW&c`%T
;wl6w SWbq}\/l`d
[quote]
m1~ SF H,oc r"w Zm wL*l;FJ#A
溝唔溝到女有乜所謂 ~ 起碼andy哥有口德 ~ 唔會搬人老豆老母出黎講咁賤格啦     :dev:
`3xq"xB]p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498476&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 12:21 PM[/color][/url][/size][/quote]
6n9k L&Tp "身體髮膚, 受之父母", 你除非冇老豆老 母, 係石頭爆出來, 如果唔係講父母有幾賤? :sleep:0b3sa_&e0IR'M
賤得過你初嚟報到學人抽水?:sleep: :sleep: :sleep:

andyho 發表於 2010-10-15 12:27 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-15 12:37 PM 編輯 [/i]
'_t%Q'{-aD9R#G
^te|:l [quote]z@!M?!Y3Hw(bO
[*n Bk/V'k*y
好好好 ~ 難得你仲有份童真 ~ 就你鍾意啦 ~ 你覺得咁樣開心既 ~ 就跟你咁賭啦
"nk] Sy }}3i G/}
^ mS8g)E[?0k
z'O8b.n%^ 哈哈 ~ 我都話呢個網D網友好玩架啦   :D :D
1pf*ne1V? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498472&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 12:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
2D+GN4CgN$fh
y"vgxi6|5~%p]7rQ 打賭是好好玩架, 讀書時一班同學聚會時, 有人放屁, 無人認,
V.i&[0I4OY 逐個發毒誓話無, 否則爛袋袋, 終於逼到「真兇」出現:dev:

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:35 PM

我真係比你地d 帖笑死! 串人窒人都可以咁娛樂性豐富! :D
!q9oG8z4FIs/g#y 真係要衷心講句: 好嘢! :good: j.o(fO'\.K,DzB)R
小弟繼續加fun 支持你地, 自己就繼續做塘邊鶴喇, 你地繼續啦咁多位老友記~:cheers:
0Z8V8H9kCI
0t0^2X9{JC;S,_~ s,?&NV4}\
*iT)k"E-D VJ[-T
係喎!:lol: 要講恭喜說話喎, 如果唔係比vv 鬧死都似~:P
s0X%CT!sK XN TMYi C-Z)x
[b][size=4][color=royalblue]龔豈樓軚! 粥祖軼呼悽臀墜! 欺罔坡菠臻筷松瓠稚油, 酩証然舜黛俵盅郭仁賞颱嶺槳![/color][/size][/b]:clap:

infjlam 發表於 2010-10-15 12:40 PM

[quote]o_Y2U;q0? uK
p0A7O$aJ4C
原來andy哥你咁古惑 ~ 但如果我贏 ~ 狗哥要輸個屎忽俾人喎    :dev:i4{\j*D JQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498477&ptid=237090][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote]
g8Ec'\'hQ ZL#F9Y0O :||gL8d2Dpa,f
西狗爛屎忽,唔怕俾人桔:P

Winters 發表於 2010-10-15 01:08 PM

[quote]各位巴打真係好犀利, 講劉曉波事件可以講到變左打賭屁股爛, 快d發毒誓打賭吧!-@#S0s]p(F0W4wZ
打狗棒你自己提出, 真係屁股爛與人無尤啦, :dev:
%pI+h xB winters兄你應俾d信心自己, 唔好俾打狗棒一拋就改口風話
j)T0Rx4m#U8J 「其實個條友係咪狗哥我就唔 ...
:v*uY6Zw\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498316&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 09:33 AM[/color][/url][/size][/quote]
H ZoBV9l 哈哈你真有趣:hitwall:.iYo ~ Y
唔好講係網上世界,就算係現實世界,對於呢啲細路仔先玩嘅發毒誓我驚都未驚過啦.:dev: u|j#UsY&c6P

7DnAd:wpy9|^ 我諗起個段野,係因為當時我覺得奇怪:2H:I ? yu+a)y4n
一開始就叫狄娜RIP,之後就話唔好同我講仁義道德死者已而,轉軑之快真係令我嘖嘖稱奇:haha: eQ;L6S'`y
之前之後亦有幾次狗哥講完一大輪高見後,對我同其他版友嘅疑問視若無睹.:haha:boRk w8Fh

Y%M+\8NFSnzz 只於起底,起乜很野底?
,WHj3E$mn,P 我一開始只係想佐證阿狗哥好多言論都只係拾人牙慧.
X;G}8uv 我係GOOGLE SEARCH下段,搵到係人網有條友講埋同一番說話.
*o+U/` K `M FY8p 而好耐之前我曾經上過filter-056政版,因此記得個條友好似係當時嘅版主.
9m+u t K@(u+GU 一切僅至於此.:haha:

KNY 發表於 2010-10-15 01:10 PM

[quote]%Nm `o.jv J ` G

3BK;h$@*UW_+f k 西狗爛屎忽,唔怕俾人桔:P
-a R1vy7t;^5G9olk9K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498492&ptid=237090][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 12:40 PM[/color][/url][/size][/quote] v7L*W\4~/}W]|
HJ&jG/x3GI
"俾你都唔拮"會唔會好d呢?   :D

andyho 發表於 2010-10-15 01:46 PM

[quote]
KRTCMri 哈哈你真有趣:hitwall:
d l1`Np8M 唔好講係網上世界,就算係現實世界,對於呢啲細路仔先玩嘅發毒誓我驚都未驚過啦.:dev:
8D7L2wmR"H!j*Z7R O_i6T'K-Vx
我諗起個段野,係因為當時我覺得奇怪:+V f4tH-SX5i{
一開始就叫狄娜RIP,之後就話唔好同我講仁義道德死者已而,轉軑之快 ...@*Is/}5s[&P`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498515&ptid=237090][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 01:08 PM[/color][/url][/size][/quote]`tu7p7Wr$w2r ~F

$f)i x7V0Hm 關於發毒誓, 三國個孫堅就開口中:D S$fa0RC
細唔細路, 見仁見智啦, 去迪士尼玩難道唔細路? 睇反斗奇兵唔細路?%m.R"A\b+k b
一個人連童心都無, 就好可悲囉5\4l_C3]\;v1P

1Y z'K"GN J1C*l 話說回來, quote條link來睇下啦, 唔係唔信你, 係我想見識有幾似

infjlam 發表於 2010-10-15 02:04 PM

[quote]
9I4TxyA 話說回來, quote條link來睇下啦, 唔係唔信你, 係我想見識有幾似 ...V#U ~&J1@+\,D+q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498543&ptid=237090][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 01:46 PM[/color][/url][/size][/quote]y$W:W _ L+S

&miv5N@ h\d 呢家野,Andy哥你自己都識search喇:P
9^x7r]2@)e6W 基本上,internet打過D乜都會有記錄,好大可能都會search到,
oC{ lt/|:w6c$W 所以巴打們,千祈唔好吹水唔抹嘴呀:D

頁: 1 2 3 4 [5] 6

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.