娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-10-9 11:19 PM

以我比人疑似非禮過 覺得呢單係有

唔多人係甘撞人對波-^)w y7lr]8o
點講刀唔通羅\Tep tQP.C3R
但條女就蠢
#Pv P5E(A@.HQH 坐對面時見條友仲撞人對波刀唔拍低去HEV2Pf5n5X
尾隨見到又唔影
.z ZT|~!g6A z-ZAg [url=http://hk.news.yahoo.com/article/101008/4/kmcs.html]http://hk.news.yahoo.com/article/101008/4/kmcs.html[/url]

打狗棒 發表於 2010-10-12 02:28 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-12 02:38 PM 編輯 [/i]
(nw O/CpD ^k2A~
l4H2`\X!Fd 有d女人以為自己係周秀娜, 望吓佢就話人咸濕, 唔小心撞到佢就屈人非禮? 8B;A"N@/P/]6`2Ys
知唔知, 俾人屈非禮幾咁難受? 就算法庭判咗冇罪, 都會俾人當色魔, 名聲有排都唔好;
8\4vm,ksgfr 地鐵咁x多人, high high撞撞就梗有啦, 唔想俾人掂到, 咪去坐的士囉!!!YSMg"MF r
不過坐的士又驚撞到林過雲? 最好都係唔好出街, 除非屋企有個後父, 唔係嘅話最安全!!!
GA T"~:]~a1H Ii]G yk\4s.b
**本人只是希望女士們要有證有據才報案, 並不是鼓勵非禮行為。

kakeidevil 發表於 2010-10-12 04:40 PM

唔出奇
,Fa?3bIs 喺街咪算好咯
!C%i.@#r @iI mr1G 上次中國既同胞先喺海港城大便完黎
(Y#c&y5d,v-r :yy03:

打狗棒 發表於 2010-10-12 05:26 PM

[quote]唔出奇
6b/G$BZ&Z&A,l s 喺街咪算好咯
!T[N;}'cs Da 上次中國既同胞先喺海港城大便完黎 | FK} q:O
:yy03:
Xv jj?8X0d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3497105&ptid=237140][color=#999999]kakeidevil 發表於 2010-10-12 04:40 PM[/color][/url][/size][/quote]n;Yb/c+e,\aL*X-^
:yy25: :yy25: :yy35:

mnbvc 發表於 2010-10-12 06:54 PM

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-10-12 06:56 PM 編輯 [/i]5t s;i4ev2Tq

:y|t1~c B$|t [quote]有d女人以為自己係周秀娜, 望吓佢就話人咸濕, 唔小心撞到佢就屈人非禮?
!_gPK j ELW;FN 知唔知, [color=red]俾人屈非禮幾咁難受? 就算法庭判咗冇罪, 都會俾人當色魔, 名聲有排都唔好[/color];
4G}0h|Wou0[^9T X\L 地鐵咁x多人, high high撞撞就梗有啦, 唔想俾人掂到, 咪去 ...6c!m$J&`~5DN R*VaI:G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3497055&ptid=237140][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-12 02:28 PM[/color][/url][/size][/quote]CH6M3_ {{%|_s`%wc
我米受害者羅:cry: te#OM!?)dYG_
人地已經好害羞:redface:
x-nBzUL~ 質埋黎個時已經唔知點好:cry: M4i-x)y x"ZyG
質完埋黎仲要搞到好似我抽完水甘:giveup: Jp~7\e$dB i8wK
最羅命係我老闆係後面:hitwall:
-wN0OX%bR8Nbf 唔知會點諗我架:haha:
]E jGzhq [quote]上week收工坐地鐵比人連續胸撞:cry:
3j7g$J3a J\S `9Z_$X 睇讀心先知原來係佢侵犯左我個人距離 :hitwall:S1~ R{hx)g
但最慘係佢撞完之後用雙手掩胸 :haha:
y$J e-Ol&T 搞到好似我抽完水好唔岩甘:cry:+nf2t T9E|
我先係受害人呀:yy29: ...
q c\(?T!rd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496092&ptid=230121][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-10-9 11:30 PM[/color][/url][/size][/quote]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.