娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-10-10 02:10 PM

睇新聞見整件野 寫包單一定炒羅

6萬幾值咩:yy09:
r0M@yxN ZC%R [url=http://www.cnwnc.com/content/2010-10/09/content_2610171.htm]http://www.cnwnc.com/content/2010-10/09/content_2610171.htm[/url]

jojojojoj 發表於 2010-10-10 05:06 PM

真係名副其實倒6.7萬落海

darkensun 發表於 2010-10-10 11:44 PM

想飛二百米??
qg3oo Yl.A6z 我諗兩米都飛唔到啦

infjlam 發表於 2010-10-10 11:56 PM

飛行力學係一門唔簡單科學,成機有成200KG?仲要手製?];~!|` YHe.W
唉...阿茂整餅

vv1668vv 發表於 2010-10-11 12:03 AM

治鼓承龔在常試.......加油呀~!

infjlam 發表於 2010-10-11 12:11 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-11 12:13 AM 編輯 [/i]0typXB Q1a3p2cy#B
8M]N:Wx/E
今日某些上載片段
B#])e-RRMe [youtube]INSaf3jDBnk[/youtube]
^;`9Ajt G A a pgFVvrrz
[youtube]nkLE-WvY4PQ[/youtube]J%I jG*i4u} y!D

jQc:qHX*ot 氣氛應該幾好,但得啖笑囉:D

vv1668vv 發表於 2010-10-11 12:29 AM

睇泥都系... 最翁枝意... 做下生意.... 4p{}.WY9w IO9x

s4\f;h3e 提供機會,創作空間...帶旺人流...達宣傳之效....衫贏!?:naughty:

selena127 發表於 2010-10-11 12:53 AM

結果係點 ??

infjlam 發表於 2010-10-11 03:26 PM

[quote]結果係點 ??9oZ!EvP3uV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496459&ptid=237166][color=#999999]selena127 發表於 2010-10-11 12:53 AM[/color][/url][/size][/quote]
1W8^L8bG iZ e
~#GV8}g/t't5c]2[4Z,L 「星之子」陳易希代表科技大學出賽,他賽前指飛行器經過精心設計,花約 7萬多元製造。未料出師未捷「機先歪」,當其隊伍的飛行器推上跑道上候飛時,已被強風吹翻機翼部份,隊員擾攘 10多分鐘後[color=red]草草將飛行器推下海了事[/color],身為機師的陳易希期間更擦傷右手腕「見紅」,需即場包紮。但他賽後揚言明年會再參賽,「希望吸收今年經驗,下年可以做好啲」。9awd%i0HV
H$B1py@*Dh8C{
:D 9{j;yQ s
9}0dM/o d1u {7j*i
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20101011&sec_id=4104&art_id=14540446&av_id=14540646]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20101011&sec_id=4104&art_id=14540446&av_id=14540646[/url]

selena127 發表於 2010-10-11 03:45 PM

[quote]QJ#fY'P
6k2Pn a/w!q4t]%Y4k
「星之子」陳易希代表科技大學出賽,他賽前指飛行器經過精心設計,花約 7萬多元製造。未料出師未捷「機先歪」,當其隊伍的飛行器推上跑道上候飛時,已被強風吹翻機翼部份,隊員擾攘 10多分鐘後草草將飛行器推下海 .../{i PA*g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496619&ptid=237166][color=#999999]infjlam 發表於 11/10/2010 15:26[/color][/url][/size][/quote]
+aH$Nh gQ 4?2?m ?9o_5dRT,d4u3`z
thank you !!
&Py nThiMj
-G a T A1R)yr 真係羞家 , 將7萬倒落海 , 好野 !! -b~P;vV"g*J

8C6['K{-_J{ 下年仲俾錢你倒落海 , 未玩 la ! ;g)s!s9EH%Z
bAZJ.i
一班職業訓練局的畢業生最終捧走了冠軍獎座:TFd*{K|)t l

o,tJ*?!\wrA/w [url=http://www.hkcd.com.hk/content/2010-10/11/content_2611538.htm]http://www.hkcd.com.hk/content/2010-10/11/content_2611538.htm[/url]
Em8MU6[ !y0H#Nh WB?
職業訓練局好野 , 下年俾錢職訓局好過 la !!%}7x8D$oAkn&v\
)w&Qq [nPf
星之子 , 我呸 !

infjlam 發表於 2010-10-11 04:27 PM

香港對科技,幾時有認真過?
q|:Ok7b/_'U 咁認真做乜?:haha:
_;r)AX(C Iql 笑下就算喇:D
"b4z8o Qd_-E:T leC"PwY
什麼星之子,明顯被人刻意捧大左,
Ip{ geD\/{)Kp,mN 大家齊齊攞著數o者:dev: 1g]c["t!o _ q$m&o
人貴乎自知,
].^/rWUL 何況任何真正有成就科學家,'w+`K,w0P7y
都係潛心特定研究,默默耕耘,
$B(xZurz 唔會口出狂言,掛住出鋒頭,TRH d$g K0qZ
年輕人真係要引以為鑑

mnbvc 發表於 2010-10-11 06:11 PM

[quote]
e0W8~/d*NWZC .X(] NuI_K
thank you !!
0{2b2z\te
&A1B:BNMMX 真係羞家 , 將7萬倒落海 , 好野 !! R#c`!o2iw{D dh
x$B;e n)C.BI
下年仲俾錢你倒落海 , 未玩 la ! 
J6n0CPR}"](O#ln1sr ,Q"t1b1`t M
一班職業訓練局的畢業生最終捧走了冠軍獎座l[vhs R;m:?z

7Nc:j1h` [url=http://www.hkcd.com.hk/content/2010-10/11/content_2611538.htm]http://www.hkcd.com.hk/content/2010-10/11/content_2611538.htm[/url]8{3pW J9J7kd2\

]8N-A,jJ A N 職業訓練 ...(g,M][^s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496622&ptid=237166][color=#999999]selena127 發表於 2010-10-11 03:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
,P(u:f/_-_{:V 笑左:yy04: v(VyTBO
不但沒有飛起來,[color=red]而且更90度直插維港[/color]

infjlam 發表於 2010-10-11 06:14 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-11 06:17 PM 編輯 [/i]
Xxx"B2X
Q4f;i"gaIL [quote]
4EKns#G2g 笑左:yy04:
q ?zjq 不但沒有飛起來,而且更90度直插維港c3K7MsT
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496650&ptid=237166][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-10-11 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
{C g v&j-G,V
C9q3@ CXa:g'ET 垃圾堆填區求其執件掉落去,都有同樣效果:agree:
l^-HF Z 七皮野喎:drool:
&E/t7[&Y6nru3I{ $L5TnR%~_:LH
投訴佢污染維港呀:dev:

mnbvc 發表於 2010-10-11 06:24 PM

[quote]香港對科技,幾時有認真過?
?u+Q f+Q[7C s 咁認真做乜?:haha:
Hz D8I"~u'B;?Q 笑下就算喇:D e UR'J+d"r4h
"`2\Kj'@|0y
什麼星之子,明顯被人刻意捧大左,
.QC^&Vj j1Y*Yg 大家齊齊攞著數o者:dev: 1|4_,oX{5^)_
人貴乎自知,
W[8n+n.d1j:u xT 何況任何真正有成就科學家,
+H&^2tt/Hoo;\9y 都係潛心特定研究,默默耕耘,Mr#D\ a"KFK
唔會口出狂言 ...
cy2hM0q]al3uZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496625&ptid=237166][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-11 04:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
D9P~M!L 米話香港添
&QvTSE1W{/dB 外國刀一樣
ZWF/M&BlZ!n 好似咩英凸耳發明大賽U-[j+n.P [1\
抄既保安機械人刀可以羅獎
6Z H6wi h'MP 甘睇日本風情畫講本田整既保安加接待機械人仲有識行樓梯既機械人9Ag#J%sF6~zy
甘個班人員應該羅諾貝爾
;k3Y#Q7O!z"|+j @ 最難得刀係科大c7U}\? k]^
校長係大藝術家,__qeNH&V {&Tk
不加思索就收人XD

mnbvc 發表於 2010-10-11 06:30 PM

[quote]
I kWlP%x lm!RD
"y.q$DT/M)F&` 垃圾堆填區求其執件掉落去,都有同樣效果:agree: x,hk_Im-C
七皮野喎:drool:E)U1D-it6\"O%u

f]E~+p/]#v 投訴佢污染維港呀:dev:N0sG \;TiN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3496653&ptid=237166][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-11 06:14 PM[/color][/url][/size][/quote] l ek }U3YF
屎人燈籠報大數0t u.\Q xS4Jy
唔吹大個數比人話食夾棍
5m2rtYyrue[ 去redbull睇X"v*Gw'U3fb6{y
仲有智障當佢神甘拜$U1Bug e9]
話早拉條繩先炒b6e KJ;?&c
真係吹L帳4s]!wv | d4SK-Z]([+S
風刀受唔起7bF1Nq;e'F} H!J
比你飛到10萬呎刀好 i`h7g0P&|e
米一樣解體落黎
/a"X5i G"E#R0]1k 而加唔洗屎到渣刀無X \Z2WA
仲有人幫佢拿返乍沙:yy09:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.