娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-13 11:35 PM

智利礦難︰人類史上求生意志極限

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

呀傑 發表於 2010-10-14 02:40 AM

狂呼,狂呼!!!又一証明冇野,,係冇可能!!

打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM

求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家,
LfE h8i'L*B#d;N 人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好, {)So t{u/k?r
因為在這個國家做鬼比做人更有價值, 正所謂: 「黨疼國愛, 十三億人共一哭, 縱做鬼, 也幸福。」

infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-14 09:12 PM 編輯 [/i]
8c1n#OS!b
Fl(t4j)O+L o/B7w;r~+v [quote]求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家,
]_y+t HIS%E 人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好, b^&a:Oq'V
因為在這個國家做鬼比做人更有價值, 正所謂: 「黨疼國愛, 十三億人共一哭, 縱 ...
$sc vo%R t7u#c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498091&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
{b,X[4A2L?0w qJ P_f.?i+Cg!r
次次都搵位抽水罵中 共,fine,
"_rz6A@@;y
l!u m,~\7Y$^+n 但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,
Oq k/a/G` [b][size=4][color=red]你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇[/color][/size][/b] :gun:

電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 10:01 PM

[quote]
fjbyW!T;C7IE 5rC9bXG:johD
次次都搵位抽水罵中 共,fine,!S"UFC&xe

L,RHD^(Y 但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,
@+Y$? ]0T/v6} 你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇 :gun: ...
VY[`i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498113&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM[/color][/url][/size][/quote]@Fp1v/K lR
你冚家剷死, 我都未死.........:sleep:

infjlam 發表於 2010-10-14 10:17 PM

[quote]w T4L4|.z9^
你冚家剷死, 我都未死.........:sleep:
Ud?T!x [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498135&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 10:01 PM[/color][/url][/size][/quote]
:i@ A7DR r2C.B&Y,}bC}:Kc3x
有一樣野,叫做「天收」,你都係打定輸數為好:secret:

電梯男 發表於 2010-10-14 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 11:14 PM

[quote]ID d/DE+Q2|Q dV

"N-j'H)Q3Hq%ClI 有一樣野,叫做「天收」,你都係打定輸數為好:secret:
(T \.Rs u&}V(VqT%r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498142&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 10:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
uHd^nC 收都收你條契弟先:sleep:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:20 PM

[quote]
"Jd)t?*Z]^3|
!Uy3M0Qi 次次都搵位抽水罵中 共,fine,
!C/S\|J
8zU-{h6D8R 但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,c'|[.o/hk&k)qK^
你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇 :gun: ...1M%SkB]/{|@9r n9\5Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498113&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM[/color][/url][/size][/quote])l"n-b&B:t ME.w
iG\;hd-\I|2@(m
wakkaakkakak!:clap:

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:21 PM

[quote]
M$G@rY2tY/Bv@ry t)dzac)v
生要做外國人 :naughty: 'GrGmi)Z-xP
B0f#Bp]6b R
死要做外國鬼 :clap: `)G H%LN3XK!s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498126&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
L ~$rn,t5?C~0I N@8s ey$@ \+vpZv6s&?s
wakakkakaka:clap: :naughty:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:32 PM

[quote]-r,e1}wX

[:o'],K8|j4} cheer :cheers: :agree: :cheers: ScnL0G8| CH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498183&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 11:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
,we%`5D7Q'Y `2\ dY5z j_
飲勝.... 干杯:cheers: :good: :cheers:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM

[quote]9z#h/C;iom
生要做外國人 :naughty: ^1l,{ sc-T9U Nr'H
死要做外國鬼 :clap:
M!Lj&\0xQ2\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498126&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
tHcD6X;In 1Cm Q9|&uS.pV.~
做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree: "l%F!V Ip5[M-D g
做番狗好過做人:clap:
.N)Xd]R$v^w (雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:37 PM

[quote]kj3v(`/q,ny
ENE-C7C
Friday night fever 牙 :yy02:
^S[F1m8l n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498190&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 11:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
eLs z i` .R-PJ-V|+Ey_ ~
[b][size=6]週末狂熱呀!:yy15: [/size][/b]

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:39 PM

[quote]
Mn9W sL/jXy "~X HGT;]7|s_
做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree:
%^s4Q5z/G _A 做番狗好過做人:clap: 0tz"B&DD*?V,w
(雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)
_ a'|oU vl$`^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498192&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
t{X6L+{:]\&M9n/n;| oL0R \jF`
潮州人會話 - 西狗

電梯男 發表於 2010-10-14 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM

[quote]
hs.]S A{-Y-J:`Td_
&~6IX7~6h!iRxE wYD 做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree:
p.G#njOw1ix 做番狗好過做人:clap:
C5v7d&sNB"b (雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)
b|H l0j;q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498192&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
&QM^uK 挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?"}/Od2{"] j
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?
&y{u"nw*ZX 你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.