[quote]
挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?ev
qz,Rh.B(R3B&n
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?
你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
講得無錯,infjlam兄以人地講咩文黎判別佢係邊國人真係唔啱.:hitwall:
C[X;A
H
不過狗哥係呢個POST:;z1hSI\
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2szh7i(N%s$uR/o
%IH(Rl@:i
入面嘅說話透露左佢"當時"嘅國籍:naughty:
"狄娜年青時替中 共做間諜......這些財力武器正是用來鎮壓[size=7][color=Red]我國[/color][/size]人民......":D
[quote]z:D\ Ii;wN;r
挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?N$m"DlS X't}3c
你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
[size=6]狗哥, 請問你係咩人? 咩國籍? 手持哪國PASSPORT?[/size]:yy13:
*a1pL)Pd:PQf:t(GH
我頭像是 陳妙英, 但我不是陳妙英, 不是女人, 但我又是中國人......B4I?sd
我叫 hamsubboy, 因為我打中文慢, 因為當年登記做 member, 趕住睇"咸"相:yy02:
未覆.... 買宵夜先:yy30:
[quote]
i ^$Qf\
講得無錯,infjlam兄以人地講咩文黎判別佢係邊國人真係唔啱.:hitwall:
不過狗哥係呢個POST:)y
t5sD(`8T
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2[/url]
入面嘅說話透露左佢"當時"嘅國籍:naughty:6X
{(D?U:oEuj4x;]:N,n
"狄娜年青時替 ...7Z;n)V5|0OCdu\+H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498209&ptid=237264][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 12:14 AM[/color][/url][/size][/quote]yOw'evl pe
-yp'vVL.Z
或者咁講,小弟唔介意狗哥是那個國籍,只係唔明,狗哥時常說自己已經「脫蠻入化」,
Q6h
Q%QzR~.U%{
點解仲要用他眼中的低等蠻族語言,還要眷戀他那段已成歷史o既過去o者:yy13:
[quote]
挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?
你都柒撚矇朦食甜筒!!!:DNB4y)c#XC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
Y4nITX$R+jR2[
狗哥, 你的頭像是發哥燒美金點香煙....
唔代表你係煙民, 唔代表你平時用美金作貨幣....5y1V-S5T!QKLH ^ ~Z&M&e
你網名用中文叫"打狗棒", (打 = 扑, 狗扑野, 用狗陽具)
唔代表你係狗陽具.....xH.F1U.J
我開始捉摸到一d意思:win:
[quote]
或者咁講,小弟唔介意狗哥是那個國籍,只係唔明,狗哥時常說自己已經「脫蠻入化」,
點解仲要用他眼中的低等蠻族語言,還要眷戀他那段已成歷史o既過去o者:yy13: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498238&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 01:02 AM[/color][/url][/size][/quote]v KGTPw|
i)m;WZF"n'e
都話左passport可以換 ~ 但存在既DNA係冇得改變 ~ zk,?5p1?!Cj
4HW$dp'W
正如有D愛狗之人 ~ 鍾意幫隻狗著衫著鞋 ~ 將隻狗當玩物 ~ 隻狗可能覺得好自豪 ~ 以為經過主人打扮之後 ~ 身份唔同左 ~ 覺得自己似人多過似隻狗 ~ 但係行出街 ~ 可能引起其他狗既羨慕 ~ 但係你估有冇人會當隻狗真係人? :D :D
[quote]求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家, K1F#K2H)N.l)}z5W
人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好,
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498091&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]e8{c"wZ O
J
jbQ\7m @$A\+p(cl
我地國家有本事救出礦工架, 只不過先要讓擁有影帝級演技的總理粉墨登場, 在中央電視台鏡頭前為救援人員打氣, ~2vy6t(Y"aFo/~'u/^k
而礦工被救出時例牌要對住鏡頭大聲同總理講:「多謝黨及國家的救援!」
[quote]