娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2010-10-15 12:14 AM

[quote]
*sq0rT.om-~7N7[ 挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?ev qz,Rh.B(R3B&n
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?
V oI;llC]"A 你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D
r~$s&F2aApL1W/h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
!c0J~8Ki4s*z 講得無錯,infjlam兄以人地講咩文黎判別佢係邊國人真係唔啱.:hitwall:
T?j P \%f%QTh C[X;A H
不過狗哥係呢個POST:;z1hSI\
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2szh7i(N%s$uR/o
%IH(Rl@:i
入面嘅說話透露左佢"當時"嘅國籍:naughty:
0XFw/D:U&qu "狄娜年青時替中 共做間諜......這些財力武器正是用來鎮壓[size=7][color=Red]我國[/color][/size]人民......":D

hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:18 AM

[quote]z:D\Ii;wN;r
挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?
8e:BE-Qf*M!]d-B3N 咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?N$m"DlS X't}3c
你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D
eQ#k+va"D1ddd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
3S2i$d;K kafR;^(u
!a"F)K5^I [size=6]狗哥, 請問你係咩人? 咩國籍? 手持哪國PASSPORT?[/size]:yy13:
{ h:G%yR.vc[ *a1pL)Pd:PQf:t(GH
我頭像是 陳妙英, 但我不是陳妙英, 不是女人, 但我又是中國人...... B4I?sd
我叫 hamsubboy, 因為我打中文慢, 因為當年登記做 member, 趕住睇"咸"相:yy02:

hamsubboy 發表於 2010-10-15 12:42 AM

未覆.... 買宵夜先:yy30:

infjlam 發表於 2010-10-15 01:02 AM

[quote] i^$Qf\
講得無錯,infjlam兄以人地講咩文黎判別佢係邊國人真係唔啱.:hitwall:
.nmH.Y/o+x
$n!^&u,Jogd wE 不過狗哥係呢個POST:)y t5sD(`8T
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=224315&page=2[/url]
B2rg[m1\W
#\0b ] X+V ~ f 入面嘅說話透露左佢"當時"嘅國籍:naughty:6X {(D?U:oEuj4x;]:N,n
"狄娜年青時替 ...7Z;n)V5|0OCdu\+H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498209&ptid=237264][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 12:14 AM[/color][/url][/size][/quote]yOw'evlpe
-yp'vVL.Z
或者咁講,小弟唔介意狗哥是那個國籍,只係唔明,狗哥時常說自己已經「脫蠻入化」, Q6h Q%QzR~.U%{
點解仲要用他眼中的低等蠻族語言,還要眷戀他那段已成歷史o既過去o者:yy13:

hamsubboy 發表於 2010-10-15 01:40 AM

[quote]
0i*glxU+N/p 挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?
9F$Y#i{C {4z_W 咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?
M \?'cF7X 你都柒撚矇朦食甜筒!!!:DNB4y)c#XC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498200&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
x6eX [{-t4N;m%t Y4nITX$R+jR2[
狗哥, 你的頭像是發哥燒美金點香煙....
4p+TM)afh0b 唔代表你係煙民, 唔代表你平時用美金作貨幣....5y1V-S5T!QKLH ^~Z&M&e
你網名用中文叫"打狗棒", (打 = 扑, 狗扑野, 用狗陽具)
\!Pwe#cO@H 唔代表你係狗陽具.....xH.F1U.J
我開始捉摸到一d意思:win:

KNY 發表於 2010-10-15 09:13 AM

[quote]
_(X eRdr/z^0pc
_obe%oe 或者咁講,小弟唔介意狗哥是那個國籍,只係唔明,狗哥時常說自己已經「脫蠻入化」,
/\q6c/E A-h+m ] 點解仲要用他眼中的低等蠻族語言,還要眷戀他那段已成歷史o既過去o者:yy13: ...
N7I ]2vY7} Hqo [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498238&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 01:02 AM[/color][/url][/size][/quote]vKGTP w|
i)m;WZF"n'e
都話左passport可以換 ~ 但存在既DNA係冇得改變 ~ zk,?5p1?!Cj
4HW$d p'W
正如有D愛狗之人 ~ 鍾意幫隻狗著衫著鞋 ~ 將隻狗當玩物 ~ 隻狗可能覺得好自豪 ~ 以為經過主人打扮之後 ~ 身份唔同左 ~ 覺得自己似人多過似隻狗 ~ 但係行出街 ~ 可能引起其他狗既羨慕 ~ 但係你估有冇人會當隻狗真係人?     :D :D

andyho 發表於 2010-10-15 09:42 AM

[quote]求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家, K1F#K2H)N.l)}z5W
人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好,
Mk#X*IvP"_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498091&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]e8{c"wZ O J
jbQ\7m @$A\+p(cl
我地國家有本事救出礦工架, 只不過先要讓擁有影帝級演技的總理粉墨登場, 在中央電視台鏡頭前為救援人員打氣, ~2v y6t(Y"a Fo/~'u/^k
而礦工被救出時例牌要對住鏡頭大聲同總理講:「多謝黨及國家的救援!」

KNY 發表於 2010-10-15 10:48 AM

[quote]CdBf{!|3x5_6i-E

%bbY-h i \R8^,Q!I 我地國家有本事救出礦工架, 只不過先要讓擁有影帝級演技的總理粉墨登場, 在中央電視台鏡頭前為救援人員打氣,
#o }0Q)P fK7a]/d 而礦工被救出時例牌要對住鏡頭大聲同總理講:「多謝黨及國家的救援!」 ...$[ ?\h(n6^C9s*G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498322&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 09:42 AM[/color][/url][/size][/quote]g([^%^W~~u

"CX'Q E Qby+| 智利咪一樣 ~ 總統登場 ~ 礦工獲救後多謝總統

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 10:50 AM

笑咗! 咁樣兜個圈都插得一餐, 抵加fun 啦~ :D

andyho 發表於 2010-10-15 10:56 AM

[quote]'S` I.j6I[3Q@

.?VHdv8Y8R6| 智利咪一樣 ~ 總統登場 ~ 礦工獲救後多謝總統
E\/WS!H%v ] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498371&ptid=237264][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 10:48 AM[/color][/url][/size][/quote]
*A*b9M5KTZ Z 7Hpv |+}1B/H(Sf
磧工被救出, 可以多謝救援人員, 身在現場的總統, 但有無需要多謝總統所屬政黨?
|"p O X} r2|Ly 內地礦工被救出時多謝黨, 是發自真心, 抑或真人show?VOW_tW,T
你下次可留意下內地人多謝黨時, 電視鏡頭上有無出現中央電視台標誌

andyho 發表於 2010-10-15 11:02 AM

[quote]笑咗! 咁樣兜個圈都插得一餐, 抵加fun 啦~ :D
u E._b F}w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498372&ptid=237264][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-10-15 10:50 AM[/color][/url][/size][/quote] P B EK'[^ O&x
bF0lm"t;o@
純粹有感而發啫, 況且重點是, 我講的係咪事實, 1V$Wmr$v*g$b|
但講得太多事實, 「心繫家國」的愛國人士又會腎上腺素上升:haha: T_3v'_"@ a
因為世上大部分人都係喜歡聽好說話多於真說話

KNY 發表於 2010-10-15 11:03 AM

[quote]9[fv%I9Zk$H+Ahw

j6o0nk J8g-qs4v 磧工被救出, 可以多謝救援人員, 身在現場的總統, 但有無需要多謝總統所屬政黨?v1T8FpHM
內地礦工被救出時多謝黨, 是發自真心, 抑或真人show?iF l&fbVKP'O
你下次可留意下內地人多謝黨時, 電視鏡頭上有無出現中央電視台標誌 ...
.I.`SaW/M4`%g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498376&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 10:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
R SF/~k0D 7^DL;i/P+m/Xk#cn
我係想講 ~ 其實國家發生類似災禍 ~ 總統又好 ~ 領導人又好 ~ 事實上應該係要現身 ~ 呢種係鼓勵 ~ 正如一間機構 ~ 員工有事 ~ 如果有管理層參與關注 ~ 對機構既士氣係有所提升 ~ 呢個係屬於管理學既範疇 ~ 當然 ~ 現身會俾人話係做show  ~ 唔現身 ~ 亦會有人話管理層冷漠 ~ 要鬧既乜都有得鬧 c7^ kJ!^|:Q
R1v;e9N {q;j

8S&o^Z"?'Vf 至於礦工係唔係發自真心既多謝 ~ 呢樣恐怕要礦工自己至知   Y?,@K3^d6D

z2X\ _r:h 中央電視台播出既新聞或者節目 ~ 有中央電視台個logo有乜出奇呢?

KNY 發表於 2010-10-15 11:04 AM

[quote]
1B}QcT9O6k;_K
m A5O?KA4k0Jx 純粹有感而發啫, 況且重點是, 我講的係咪事實,
.yL1t9T |'TJ2bF 但講得太多事實, 「心繫家國」的愛國人士又會腎上腺素上升:haha: #Zy"Os9O
因為世上大部分人都係喜歡聽好說話多於真說話 ...,E!H*es8r2s$O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498378&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:02 AM[/color][/url][/size][/quote]
\ }:m&m[*H.uC ddqHCF'd
我覺得批評係要公道 ~ 應鬧要鬧 ~ 咁樣先有說服力   :cheers:

andyho 發表於 2010-10-15 11:09 AM

[quote]
N$i)rZ MuwX5d
:K;Ii;ZJf"^%vjt 至於礦工係唔係發自真心既多謝 ~ 呢樣恐怕要礦工自己至知    {)Z[Y;AE A'v'O,f7H
[color=#fff][size=0px]c( O8 n[/size][/color]
#Ib!lO@ xY 中央電視台播出既新聞或者節目 ~ 有中央電視台個logo有乜出奇呢?[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498381&ptid=237264][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:03 AM[/color][/url][/size][/quote]8m"^5\l!YsJ
]6E"~m3}E6xxd z
礦工想法我地真係唔知呢, 咁問你個人想法, 你應該知吧?
5Z$w,wLT$~] 你覺得內地中央電視台是自由報道, 任由被訪者暢所欲言, 抑或經過刻意修飾及包裝呢?

andyho 發表於 2010-10-15 11:13 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-10-15 11:18 AM 編輯 [/i]5U [-^{/dd9s
!U!gQ0i!P,? l ~l
[quote]
n ^N0SF:YsvDdOV 我覺得批評係要公道 ~ 應鬧要鬧 ~ 咁樣先有說服力   :cheers:
%`p2ZxH C^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498383&ptid=237264][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
Zz X#k:nWq
G7li9[O#p-P6D 應鬧則鬧, 你講得對, 例如鬧美國無人權, 係合理的, 成日拍到佢D警察打人, 甚至電視都播出+X@ ~%V6o [
但有時D人鬧內地公安暴力, 我完全唔認同, 你幾時見過中央台播出公安打人片段喎?t `*d OS5iR(r
所以鬧公安的人完全無說服力,又無證據,擺明係中傷同誣捏, 唔公道!:mad:

KNY 發表於 2010-10-15 11:18 AM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-10-15 11:20 AM 編輯 [/i]QB/\|:vA
(W+IAKJ%z7Ky(Qw)c+S8a
[quote]
0kh}c V
ajV9LA%s }d/\ 礦工想法我地真係唔知呢, 咁問你個人想法, 你應該知吧?
R,r}1h Ojf8g7^ 你覺得內地中央電視台是自由報道, 任由被訪者暢所欲言, 抑或經過刻意修飾及包裝呢?
*` u KoQqj5cs5q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498388&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:09 AM[/color][/url][/size][/quote]
{h2ef.{X*dGV (r \*g@ wR2a
中央電視台當然唔可以完全自由報道新聞啦 ~ 可能真係有礦工被救後不停咒罵領導人而被刪剪 ~ 但係亦唔代表可以完全否定被救礦工所講既多謝唔係發自真心 ~ 係兩個問題

KNY 發表於 2010-10-15 11:20 AM

[quote]
.Xn#\ N0a ] 7b-F+cFGp'Z%H
應鬧則鬧, 你講得對, 例如鬧美國無人權, 係合理的, 成日拍到佢D警察打人, 甚至電視都播出
Up;j B F 但有時D人鬧內地公安暴力, 我完全唔認同, 你幾時見過中央台播出公安打人片段喎?
H[s v,hg| 所以鬧公安的人完全無說服力,又無證據,擺 ...
Wf9xn2\#e n2N j8u!g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498389&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:13 AM[/color][/url][/size][/quote]
6|K0m.A b:{ qs| %p)dmUc4h9I
我好少睇中央台喎   :D

andyho 發表於 2010-10-15 11:23 AM

[quote]#ls nyX^`q
O#U}fi@3cG5T
中央電視台當然唔可以完全自由報道新聞啦 ~ 可能真係有礦工被救後不停咒罵領導人而被刪剪 ~ 但係亦唔代表可以完全否定被救礦工所講既多謝唔係發自真心 ~ 係兩個問題 ...\:r#J6KI#T3?,A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498393&ptid=237264][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:18 AM[/color][/url][/size][/quote]
F)X)y \u9WS
E3n xd?Jk 係喎!俾你一言驚醒! 你講開發自內心.
V`+H.c(V;oju 我一直以為電視鏡頭前的北韓人民係被逼支持金正日, 其實可能佢地係真心架! 我真係誤會晒

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 11:27 AM

[quote]
As[1V m|XBHv5n
_K#E v'B(u/@$} 純粹有感而發啫, 況且重點是, 我講的係咪事實, 8sUVA+q~3H
但講得太多事實, 「心繫家國」的愛國人士又會腎上腺素上升:haha: z"L+D8p^Ps-eK
因為世上大部分人都係喜歡聽好說話多於真說話 ...
`"i W#~.F2XD [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498378&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:02[/color][/url][/size][/quote])t%tG&_&R@Y
{&nCI&s9^8UK2e
有感而發係好事! :) 有感而不發就會屈到病, 無感而亂發就係痴線喇~:D
_D#J7J*N)S3\?L3v 每個人都總有自己嘅觀點立場定位, 甚至每每會將自己所睇嘅主觀層面同情感角度合理化, 倒頭來所謂'事實'真確與否已變得不再重要, 所以紛爭從無休止; 就算小弟同andy兄你覺得係事實嘅嘢, 於部份人眼中可能亦並非事實亦毫無道理可言; 再者對與錯又誰可判斷從何判斷呢? 除非係上帝啦~:D
f|)p!T`8Ycx(Q SCo 做人嘅嘢難得自在, 能夠各有所舒各取所需就足夠lu, 對自己好d 先係最緊要嘛, 睇相又好互窒又好, 享受就得啦~:D

KNY 發表於 2010-10-15 11:31 AM

[quote]
(u"E"R\ N$b){ T0~L*A
%uRy2g l4S 係喎!俾你一言驚醒! 你講開發自內心. I/N$Vo|p;g
我一直以為電視鏡頭前的北韓人民係被逼支持金正日, 其實可能佢地係真心架! 我真係誤會晒:g3dZz![-W%_#{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498397&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:23 AM[/color][/url][/size][/quote]
n6_1d^Q+F]u bD
JiQ!T,|} 發自內心係你在30樓留言講 ~ 我係引用返你講既野 ~ 而家你用返呢4個字來揶揄我 ~ 睇黎你都好鍾意為拗而拗 :agree: 2rs+k#J9f?
RA6GO~
鏡頭前既北韓人民 ~ 真心支持金正日又有乜出奇? ~ 你認為外界真係完全清楚了解金正日在北韓國民心目中地位咩?

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.