娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2010-10-15 11:42 AM

[quote] F7t@5Y J8E!G

gf+e'U$aE/Y 有感而發係好事! :) 有感而不發就會屈到病, 無感而亂發就係痴線喇~:D L0]h|*bi9`+Z~M!V O
每個人都總有自己嘅觀點立場定位, 甚至每每會將自己所睇嘅主觀層面同情感角度合理化, 倒頭來所謂'事實'真確與否已變得不再重要, 所以紛爭從無 ...(KbTc!e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498402&ptid=237264][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-10-15 11:27 AM[/color][/url][/size][/quote]
hC@ gdi Q'Ec|
:pp'{ f,t M8lY.G 事實跟道理是兩回事, 大家都知中央台是國內唯一發聲的喉言, 這是事實, \5Ff m AK
至於是否經過包裝至國家認為合標準才播放, 這點可以去爭論,
h5?1VEF]E"U*Um 我剛才所講的「事實」是, 每逢見天災人禍, 總見到總理以同一形象同一語氣在中央台出現, 而被救者總之先多謝黨及國家
6r ^O\t"[r9K8_.K 當然對這畫面, 不同人可以有不同判斷,我只是暗諷, 未至於「插」咁嚴重吧?:D
@/H5DT'd
m(RBiC 版主,你講開我又趁呢個機會同反映幾句, 過往你指責過有版友煽風點火後即閃, 我相信所指的包括我,
;w S,d-k!N/~ 呢一點我認為不公道, 或者你客觀有那種感覺, 但我個從無呢個動機 G"{0hC&]'O7r;]
至於風頭火勢下撤退, 你應記得當時是什麼氣氛, 聽其言, 觀其行, 可留意我一直以來所有的言論, 再判決我是什麼人  :)

andyho 發表於 2010-10-15 11:44 AM

[quote]&FdRN1I/N^}-\
.ojtz^ R
發自內心係你在30樓留言講 ~ 我係引用返你講既野 ~ 而家你用返呢4個字來揶揄我 ~ 睇黎你都好鍾意為拗而拗 :agree:
1FOW{|l
U&] Mj}8S0] D 鏡頭前既北韓人民 ~ 真心支持金正日又有乜出奇? ~ 你認為外界真係完全清楚了解金正日在北韓國民 ...
%^_ JMz.VyKv [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498409&ptid=237264][color=#999999]KNY 發表於 2010-10-15 11:31 AM[/color][/url][/size][/quote].yZ'n']3].PIS
+P$T;`s"pI7[T5C
所以我咪多謝你講出道理囉!我地唔完全認識北韓架, 話北韓餓死人, 我同你見過咩?
9g?FR}O 可能是西方人中傷, 可能佢地餐餐大魚大肉, 仲要瘦身啊!:P

打狗棒 發表於 2010-10-15 11:49 AM

[quote]
6I%E(k @GO n
e@ Mx,R P-c 所以我咪多謝你講出道理囉!我地唔完全認識北韓架, 話北韓餓死人, 我同你見過咩?
/HguM y;ge7k/~ 可能是西方人中傷, 可能佢地餐餐大魚大肉, 仲要瘦身啊!:P
7jh;kBL7G'v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498428&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:44 AM[/color][/url][/size][/quote]
!\z W7X9o4V,z 我都認為係, 金家三爺孫肥屍大隻, 話北韓冇嘢食? 可信程度不高!!!:yy09:

Winters 發表於 2010-10-15 11:55 AM

[quote]%j8n5I k v N#JQ@(s;F

!y1DJJ a;Q T/Q 所以我咪多謝你講出道理囉!我地唔完全認識北韓架, 話北韓餓死人, 我同你見過咩?O$Pt,\ |w2Y)d4]
可能是西方人中傷, 可能佢地餐餐大魚大肉, 仲要瘦身啊!:P
u2jU4E5xc ^q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498428&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:44 AM[/color][/url][/size][/quote]
*B1sXE!F \~*AV 呢度鍾意捩橫折曲真係多,包括巴打你:haha:3G,V*n/w5_oNOF1a
;L4ew]~&q6c
另外,你同KNY係度爭論緊啲人係咪發自內心感謝黨.;N#X7\!f{(@;S_
我係大陸見過兩種人,一種就係為自身利益而扮野成日將黨放係口邊,'Ft&T F#nU.U
另一種就係電視個種,因為近年經濟高速發展真心覺得黨係好..^ MiM ut ]M
但當然,前者人數梗係多好多啦.不過我想講嘅係,真心愛黨嘅人確實存在,就好似民建聯都有好多人支持一樣咁.

andyho 發表於 2010-10-15 12:00 PM

[quote]
.?2JUWq$b 呢度鍾意捩橫折曲真係多,包括巴打你:haha: QQ"~ `-C
!IC f4nF:T6s
另外,你同KNY係度爭論緊啲人係咪發自內心感謝黨.9V:N"T,f$k9R#fq
我係大陸見過兩種人,一種就係為自身利益而扮野成日將黨放係口邊,.u m.X&] X6J&Ox'EOh
另一種就係電視個種,因為近年經濟高速發展真心覺得黨係 ...cU,O v%Z X-C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498440&ptid=237264][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 11:55 AM[/color][/url][/size][/quote]iP\ s~-a8Fa2U
1Bf S x U.HB |F7^
我講北韓, 講真講假, 你唔係睇唔出吧?:D H$b3B)U)HOL_
我嘗試用KNY個邏輯去思考嘛

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:01 PM

[quote]Fg8`!} V)b1X fNC1b;d
事實跟道理是兩回事, 大家都知中央台是國內唯一發聲的喉言, 這是事實, Y WD-P8@w }.U4u
至於是否經過包裝至國家認為合標準才播放, 這點可以去爭論, ,wZ4qU JHk6Y B
我剛才所講的「事實」是, 每逢見天災人禍, 總見到總理以同一形象同一語氣在中央台出現, 而被救者總之先多謝黨及國家3wWhN'Cwg Hh1L;j
當然對這畫面, 不同人可以有不同判斷,我只是暗諷, 未至於「插」咁嚴重吧?:D
;t!Kio'd k%H_2eg
n$Y*y-`5] 版主,你講開我又趁呢個機會同反映幾句, 過往你指責過有版友煽風點火後即閃, 我相信所指的包括我, M+@D/j/r'y!F"`r
呢一點我認為不公道, 或者你客觀有那種感覺, 但我個從無呢個動機
ZRPf.tQ~] O 至於風頭火勢下撤退, 你應記得當時是什麼氣氛, 聽其言, 觀其行, 可留意我一直以來所有的言論, 再判決我是什麼人  :)[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498423&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 11:42[/color][/url][/size][/quote]
Sc8I0Z ra5jj d0KQA&E4z
放鬆d 放鬆d~:D 小弟並無認為andy兄你所講嘅有何不妥, 部份亦相當認同添~:D 只不過每個人觀感都唔同, 就算係事實都好難以概偏全啫~:DB(m jL2qM
都係有感而發咋~:D6KL`?:T(v N+Q@:s Z1qs
C`+Xh @
andy, 趁呢個機會小弟亦不妨表明立場: [b]你從來無包括在內[/b], 只係當時我無可能逐位版友逐一去解釋啫, 莫過敏; 如果我當日表達得太差令你同部份版友誤會而耿耿於懷, 我樂於致歉:)[+G ]5Y|:v1WY%`
同樣, 在其位訴其位, 於小弟處理版務期間, 你亦應記得當時是什麼氣氛, 聽其言, 觀其行, 可留意我一直以來所有的言論, 再判決我是什麼人:)

KNY 發表於 2010-10-15 12:04 PM

[quote]8Di*p&Q} D I
呢度鍾意捩橫折曲真係多,包括巴打你:haha:
2x9Mxl3n ~0_!h:{z/Wl1N(fF T~
另外,你同KNY係度爭論緊啲人係咪發自內心感謝黨.]0z5VSI"K4r
我係大陸見過兩種人,一種就係為自身利益而扮野成日將黨放係口邊,
SiH:~\ S 另一種就係電視個種,因為近年經濟高速發展真心覺得黨係 ...3i$ExS2J!U\.b*mD"D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498440&ptid=237264][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 11:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
e\`/s&sr;]
6x$M1Q-Gl%cl1Z 人家係唔係發自內心都有得批判 ~ 仲點夠佢拗?  :D

infjlam 發表於 2010-10-15 12:08 PM

我想可能是Andyho兄反應過敏罷,
,u+fo{5FHG!q&w(Ip 唔覺Boydwan版主在這thread中有責難過邊個:cheers: 2`5U:Hgv

:Z2~~ O z3x a#P 大家吹水,交流下啫:P

andyho 發表於 2010-10-15 12:17 PM

[quote]我想可能是Andyho兄反應過敏罷,v8ll#dMe~
唔覺Boydwan版主在這thread中有責難過邊個:cheers: .{ oe4]@.lc'E.v

C6A$d4o(n7s;v&@6LZ 大家吹水,交流下啫:PR.?qv h,t2k-z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498458&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 12:08 PM[/color][/url][/size][/quote]:s z-y2@,I,r m XU"?
Oca1^Q
兄台誤會了, 我指好耐以前的事, 但版主應記得我講邊單

infjlam 發表於 2010-10-15 12:20 PM

[quote]
{1n@8| bN!C N c
3Xm}b(C*~%m 兄台誤會了, 我指好耐以前的事, 但版主應記得我講邊單%t x A T2@*D fzF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498469&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
$B|5I$l9N:B i+PV#T(kT
一單還一單,&`}\!R-J;N*j`Ys s
唔好下下燒埋本陳年數簿喇;) ,Q c*V eV Q(bbgF
男人應該胸襟廣闊D嘛:agree:

Winters 發表於 2010-10-15 12:32 PM

[quote]!Ww5x1x SoUc
'buVsHbT
一單還一單, g_5JdNN
唔好下下燒埋本陳年數簿喇;) Y#a0t?#~ xj
男人應該胸襟廣闊D嘛:agree:\,V en IE o2M B,rW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498474&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-15 12:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
;rKR:g*tVe~J;y 說話唔係咁講.zi ^,e?2x
以史鑑今,昔日嘅言行可以反映人嘅本質,係26FUN呢度特別重要.:haha:

andyho 發表於 2010-10-15 12:33 PM

[quote]U:W:LO0Tv

:z({qOThR 放鬆d 放鬆d~:D 小弟並無認為andy兄你所講嘅有何不妥, 部份亦相當認同添~:D 只不過每個人觀感都唔同, 就算係事實都好難以概偏全啫~:D5s_:Ri#E@ _3I2g
都係有感而發咋~:D
S3|{KL7k*~ F N )q/g d6b kO/U%?
andy, 趁呢個機會小弟亦不妨表明立場: 你從來無包括在內,  ...
3^0Szh{ X^rP8B_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498450&ptid=237264][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:01 PM[/color][/url][/size][/quote],Db5Tr)c\ohl

)Z%K?;m8MWz 既然大家無誤會就最好:good:
dc.W-t:\s 我雖然覺得整體上你算公道, 但在那次事件的判決, 我非常唔認同, 9A(k/I%^^.D$M
但在你的立場, 我唯有說是你身為版主, 在那氣氛下需要作出非常手段, 但當中真係有殺錯良民;\K/NG4Yv _A
我連累到那位版友亦感不好意思+^2`k2i l%J`H0L
DX#Lj}v
anyway, 事件已過去, 我今日借機向你表明想法亦係好事
4aJ ~j;_n5i3tg 得閒多d現身吹水吧!:cheers: 雖然我知你平日有睇帖

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:48 PM

[quote]
#Xm5\:w2V!i 說話唔係咁講.?aT'ppa
以史鑑今,昔日嘅言行可以反映人嘅本質,係26FUN呢度特別重要.:haha:+Mjzlq'T3S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498485&ptid=237264][color=#999999]Winters 發表於 2010-10-15 12:32[/color][/url][/size][/quote]
$O LC'bQ
i\WMIl
^8Y#T1woK 哈! 連小弟都想燒埋?:D  如果小弟初入嚟就遇到你相信都會幾精彩幾好玩:D
.?h&U"yh9q4vk\*n 不過可惜, 小弟依家上26嘅時間實在好有限, 上幾次都未同你講完就已經要離場, 唉..........:(
hr~R {~ 點都好啦, 有機會小弟都希望可以再同你揶揄一番嘅~:)

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:51 PM

[quote]9KwQ)~MU
;X#gbM0|`M|
既然大家無誤會就最好:good:
M+@D8D"UK 我雖然覺得整體上你算公道, 但在那次事件的判決, 我非常唔認同, "mn6kF@
但在你的立場, 我唯有說是你身為版主, 在那氣氛下需要作出非常手段, 但當中真係有殺錯良民
;~r5GX:Q 我連累到那位版友亦感不好 ...6I/Io!i#P!Q_h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498487&ptid=237264][color=#999999]andyho 發表於 2010-10-15 12:33[/color][/url][/size][/quote]
n%X7ws6D^P&BB
O0fm3z,F g~ F6e
P C&_ }M 小弟時間好唔夠駛呀, 所以依家無乜時間上嚟同你地傾傾講講吵吵鬧鬧喇, 希望日後有機會啦~:)Pso;|2GZj
祝安 :)

BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:54 PM

infjlam, 小弟衷心感謝你一番好意, 多謝. :)h w.^@9{
遲d 再見 :)

Winters 發表於 2010-10-15 01:01 PM

[quote]
(D'F9N,b:wW o2zl*~ q3Z Zr*UER!j
3q?$a/\5~Q W)h
哈! 連小弟都想燒埋?:D  如果小弟初入嚟就遇到你相信都會幾精彩幾好玩:D7\2~hvo&bN*S sR
不過可惜, 小弟依家上26嘅時間實在好有限, 上幾次都未同你講完就已經要離場, 唉..........:(]E*i$t(c2e,Tb:R;|B!t*S
點都好啦, 有機會小弟都希望可以再同你揶揄一 ....^5q#y~B#e { v0w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498499&ptid=237264][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-10-15 12:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
m cc6W fhzXjdp 唔好玩我啦版主:dev:
OkMD-Lu 'RP9[)y1c W"W
經一事長一智,上次之後我深感明白到即使係網路世界,同要知道"民不與官鬥"呢個金科玉律.:hitwall:
/wI^#YBm 鑑於我上26FUN嘅首要目的係睇相,討論為次,陣間我又講多兩句,好似劉曉波咁(並非有意自抬身價,只作比喻)咪大獲?!:haha:;S!chl,nb+V;~%j B@

9i B]'Pcy!v,J 祝安好:D

CK銘 發表於 2010-10-22 08:05 PM

好佩服佢地呀.....能夠堅持到咁耐

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.