娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-13 11:35 PM

智利礦難︰人類史上求生意志極限

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

呀傑 發表於 2010-10-14 02:40 AM

狂呼,狂呼!!!又一証明冇野,,係冇可能!!

打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM

求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家,
c$p%\9g C7uo L%c9a 人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好,
.\ U1y bpd 因為在這個國家做鬼比做人更有價值, 正所謂: 「黨疼國愛, 十三億人共一哭, 縱做鬼, 也幸福。」

infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-14 09:12 PM 編輯 [/i]
\2o1\!mJIH 4c$|9TLV4YncPL8N
[quote]求生意志也要看看處身甚麼國家? 同樣是礦難, 如你處身在某遠東的小農國家,
%X }CP&AM 人命亳無價值時, 而你不幸遇上礦難的話? 都是打定輸數為好,
ir"kD;x!R(y1_ 因為在這個國家做鬼比做人更有價值, 正所謂: 「黨疼國愛, 十三億人共一哭, 縱 ...#Sy K2m$O1X]0{p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498091&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
q(x,kCU!BRU4V6FX
9[K4OSr"eW 次次都搵位抽水罵中 共,fine,M.Y3|n#kAce
f5^7p_[z
但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,
o7BP] b&T [b][size=4][color=red]你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇[/color][/size][/b] :gun:

電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 10:01 PM

[quote] AR6d VfHs C
w,r+nN^8|#G~V_
次次都搵位抽水罵中 共,fine,S Br{+n6v1G
;wNZZ&Jg2AAu#y
但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,
zM2x-AY*D 你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇 :gun: ...
cjfM9C%gD~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498113&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM[/color][/url][/size][/quote]ky`w/T I3U8f
你冚家剷死, 我都未死.........:sleep:

infjlam 發表於 2010-10-14 10:17 PM

[quote]~5n8|5Y E { fp*?)F`
你冚家剷死, 我都未死.........:sleep:
u!Agf2XI#NJ/U|xb [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498135&ptid=237264][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-14 10:01 PM[/color][/url][/size][/quote]
wM%D#F D!k.DVG
%l?JC9^J&n m 有一樣野,叫做「天收」,你都係打定輸數為好:secret:

電梯男 發表於 2010-10-14 10:19 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 11:14 PM

[quote](S3sGm,`_
1~#_K_H#p+_7fZat
有一樣野,叫做「天收」,你都係打定輸數為好:secret:s]t\ N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498142&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 10:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
fLzBk([!P.cVM 收都收你條契弟先:sleep:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:20 PM

[quote])iF G/KA
`od#C5sBE C._
次次都搵位抽水罵中 共,fine,
c4`R@p7N _ f;|0G$]?&f"c
但我卻從不感覺到,閣下有對國內受苦同胞有絲毫的體恤或關愛,
L"W9\gB6[ U 你呢隻終日幸災樂禍,毫無人性,揸邊個國家護照都唔敢公開o既抽水狗,快D去死喇 :gun: ...y{ \B,|/Tk)_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498113&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 09:06 PM[/color][/url][/size][/quote] n2T_;J)Qm
c~,UtBYpOT0xw8L+N(q
wakkaakkakak!:clap:

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:21 PM

[quote]y5WrL3ZmYr'x
.yn[k+i;m
生要做外國人 :naughty: #hr:M-EYcA
t U7_(g.Nf H
死要做外國鬼 :clap:
Y6Gvxk(_ a i:t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498126&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote] V8K-F X;C.?D(J
0W oey _#x#]pQ2}
wakakkakaka:clap: :naughty:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:32 PM

[quote]1fsm#X+lD4|
x#w3tZ!_)J
cheer :cheers: :agree: :cheers:
8X q:o v&[8Qw [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498183&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 11:27 PM[/color][/url][/size][/quote]i| U j'y:r(H RHM4T]

u9t(D8v!x#g 飲勝.... 干杯:cheers: :good: :cheers:

電梯男 發表於 2010-10-14 11:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM

[quote]
yiVPFZ)}&eq+x 生要做外國人 :naughty: 5t:z2gj:G)o Y6i
死要做外國鬼 :clap:
Lcyl/`:br3hD [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498126&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote]8\@'n;Q7O6\A.I

*\~'W&q)E+n8L 做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree: ;u] \%sA P
做番狗好過做人:clap:
x,G SHT7I2zbA (雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:37 PM

[quote]%rE,Z U;w hn X,z

z _1n@9R9M J Friday night fever 牙 :yy02:
f SfM1n |;h s8XGn [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498190&ptid=237264][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-14 11:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
s*^1Q/| S#^ I3e(N o |`OOW&i?
[b][size=6]週末狂熱呀!:yy15: [/size][/b]

hamsubboy 發表於 2010-10-14 11:39 PM

[quote]0[$r2S{*u&X3^.h^
0]*~7mkg'^DZlt8}
做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree: 9MJ'r~9F
做番狗好過做人:clap: Aj3s nVk9N
(雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)N dfe4l+H?/b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498192&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]PQ"ofD#N!b*o:c
7c^h Q8MN
潮州人會話 - 西狗

電梯男 發表於 2010-10-14 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-14 11:55 PM

[quote]%WMl(n.\

+s6syB5\.]I 做狗,當然要做隻番狗,才為之好狗:agree: 7r B"Z\R-BCH5Gx
做番狗好過做人:clap: 6P ^m+X l$p6T:Q oYz
(雖則只係一隻吃裡扒外,黃皮白心,聽講寫乜Q都用中文o既偽番狗:naughty:)
[| ho;P CHq8DfBy [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3498192&ptid=237264][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-14 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]3ly9}b6{9ine5^
挑, 話你戇尻真係冇撚錯, 寫中文就一定係中國人?K$unea
咁你網名用英文, 咁你又係唔係偽中國人?%f#L\ ?(g:YTQ1t
你都柒撚矇朦食甜筒!!!:D

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.