地產商發水樓呃到盡
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-16 09:33 PM 編輯 [/i]d F\2q4{W$j無奸不成商, 冇人叫你買, 一個願打, 一個願捱, 冇話邊個呃邊個;
大排檔一杯咖啡賣10蚊, 星巴克一杯賣幾十蚊, 唔通你又話佢呃你咩?
香港人最鍾意講"香港精神", 乜嘢係香港精神?#y(f%HI u-yhH[
就係「逆來順受、炒股炒樓」, 地產商呃你, 你又呃番人, 大家呃來呃去,q)y%L5ohp0BJ
先至有飯食。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
,j;gDrX;R&A e2[]
]Bu-Nl&a9vf
共慘黨口號︰堅決打倒地產商階級 :kicking:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3499588&ptid=237369][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-16 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]