娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-16 12:39 PM

地產商發水樓呃到盡

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-16 09:00 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-16 09:33 PM 編輯 [/i]d F\2q4{W$j

GK4v zV!c'FypV*`p 無奸不成商, 冇人叫你買, 一個願打, 一個願捱, 冇話邊個呃邊個;
aH2YfK1tw 大排檔一杯咖啡賣10蚊, 星巴克一杯賣幾十蚊, 唔通你又話佢呃你咩?
#\3h7u#I6^7vv^)y/X 香港人最鍾意講"香港精神", 乜嘢係香港精神?#y(f%HIu-yhH[
就係「逆來順受、炒股炒樓」, 地產商呃你, 你又呃番人, 大家呃來呃去, q)y%L5ohp0BJ
先至有飯食。

電梯男 發表於 2010-10-16 09:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-10-16 09:09 PM

[quote]
\+B-H;A0RzVF#\ ,j;gDrX;R&A e2[]
]Bu-Nl&a9vf
共慘黨口號︰堅決打倒地產商階級 :kicking:
x8]$qn2}D!^-l$W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3499588&ptid=237369][color=#999999]電梯男 發表於 2010-10-16 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
W*l/H0Dll*P 共慘黨最新口號: "我一知道李先生在, 無論如何都要見一見面......"

infjlam 發表於 2010-10-16 10:30 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-16 10:39 PM 編輯 [/i]
1Kp0G/T*{C\W C6? C#` W(?,HZh
[quote]無奸不成商, 冇人叫你買, 一個願打, 一個願捱, 冇話邊個呃邊個;
:`_ue(f6i%_k,M7s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3499582&ptid=237369][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-16 09:00 PM[/color][/url][/size][/quote]
d(s;F'V tWs+l
({zfLAK8r c 請問狗哥住係居屋、公屋or村屋?若私人樓的話,係邊個地產發展商盤呀又?:yy03:
-^p.?kC-aQ 9m&nA `"K B
不過我估既然狗哥揸邊個國家passport都唔敢公開,住乜樓,都唔慌會同大家透露喇:yy04:

infjlam 發表於 2010-10-16 10:39 PM

[size=3]香港咁多個地產商而言,長實的確最冇商業道德,[/size]$v)`!qZs"b
[size=3]不單發水,又好多時遲交樓,手工、質料又差,[/size]
Q&I*V5q?q%^ [size=3]屋苑管理公司收費貴但又管理不善,已經係不爭之事實,[/size]
l d{9R6b:hE0p [size=3][/size] "R-Q4j.t-~%{"Z
[size=3]香港人從來唔盲目憎恨有錢佬/地產商,[/size]X`+d;jp!DG;vKKY
[size=3]只係李超人呃得零捨賤格,特別乞人憎![/size]

電梯男 發表於 2010-10-16 11:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.