有條四腳蛇喺屋企廚房個洗手盆...
唔知係咪"盪失路"﹐條四腳蛇已經STAY咗幾日﹐朝早開水喉沖走佢以為冇事﹐點知夜晚發現佢又喺返度﹐想捉佢自己又好驚(呢樣係自己嘅死穴)﹐唔理佢又用唔到個廚房﹐如果大家係我﹐會點算? [quote]唔知係咪"盪失路"﹐條四腳蛇已經STAY咗幾日﹐朝早開水喉沖走佢以為冇事﹐點知夜晚發現佢又喺返度﹐想捉佢自己又好驚(呢樣係自己嘅死穴)﹐唔理佢又用唔到個廚房﹐如果大家係我﹐會點算? ...[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502442&ptid=237591][color=#999999]ThomasKoon 發表於 2010-10-21 12:19 PM[/color][/url][/size][/quote]椒鹽:yy03: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502493&ptid=237591]2#[/url] [i]d228216[/i] [/b] ,aRCJXlO2Cz
gX jJelw"@ w5o
really....??:eek: [quote]唔知係咪"盪失路"﹐條四腳蛇已經STAY咗幾日﹐朝早開水喉沖走佢以為冇事﹐點知夜晚發現佢又喺返度﹐想捉佢自己又好驚(呢樣係自己嘅死穴)﹐唔理佢又用唔到個廚房﹐如果大家係我﹐會點算? ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502442&ptid=237591][color=#999999]ThomasKoon 發表於 2010-10-21 12:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
米影沙龍羅n+U*v,Z6l~)c
[img]http://www.26fun.com/bbs/uc_server/avatar.php?uid=207953&size=middle[/img] 四腳蛇 -無毒, 不咬人, 爪不傷人.......
Zfc0t$c(D3DN|o
女人果度....成條毛毛蟲, 會咬男人碌9 如果佢唔係喺個洗手盆度﹐我唔會理佢﹐不過佢阻住我同屋企人用廚房.. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]如果佢唔係喺個洗手盆度﹐我唔會理佢﹐不過佢阻住我同屋企人用廚房..
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502523&ptid=237591][color=#999999]ThomasKoon 發表於 2010-10-21 04:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
M6K`Kk3N:\'m
嘩:yy29: 氣四腳蛇一定好大,2C aqSuK_-jh
大到好似一個洗手盆:yy17: .... 可以阻住人類用廚房:yy14: *q\~r*u]
打去漁農處叫人黎捉:yy21: , 記得話自己係細路仔 (毛都未有果隻), -x/[`0[$b_
無大人在家裡, 條四腳蛇好大:yy17: ,
嚇到兩日無煮飯......:yy30: [quote]我會殲滅...........i5gi-pm-_5jqQ2c%{
how.....?
萬事萬靈.......... gEf}"k2sT
只要半公升熱滚水..........100度.....ME){ Yj9}3A*L
一嘢淋落去.....\3},I/]s2s3N
要快、狠、準.......唔好淋到自己1JQ y ud@N-y1l F
我10次殲滅.....10次成功.....白灼之.....
皮都淥到爆......d0IvwL1zPe*o
5]2M+A _v:G"B
再用牙 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502530&ptid=237591][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-10-21 04:59 PM[/color][/url][/size][/quote]!`2Y:W.O$k
G4A"W-o C@#DQey
益蟲黎架!:yy27: 唔好殺死佢啦! 唔該!:yy21: 5[3zj)F.v"s
食蚊、蠅, 我不知幾想屋企有一兩條!:yy15: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
/]F9}RI
但你碌9好舒服......
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502531&ptid=237591][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-10-21 05:00 PM[/color][/url][/size][/quote]
塵世間最舒服..... 莫過於此:good:
u@7I@9Z j
:yy31: :win: 所以男人老狗, 條蟲有咩好驚:hitwall:
條蟲無毒,..... 溝條女扑野反而驚有(梅)毒:dev:
條蟲不咬人,.... 條女唔著衫幫你吹簫果時:drool: , )vjQDP
涼一涼打個噴嚏, 一啖咬落碌9到:naughty: , 咪仲得人驚 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502555&ptid=237591]9#[/url] [i]hamsubboy[/i] [/b]
條四腳蛇唔係大條﹐不過佢瞓喺洗水盆﹐一開水喉佢就行黎行去﹐想洗下碗碟都唔得﹐所以我話佢阻住囉.. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] 9# hamsubboy
!Obs dKN{
U2U0d5d.`tJGJ
條四腳蛇唔係大條﹐不過佢瞓喺洗水盆﹐一開水喉佢就行黎行去﹐想洗下碗碟都唔得﹐所以我話佢阻住囉..
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502574&ptid=237591][color=#999999]ThomasKoon 發表於 2010-10-21 06:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
6u^'M]5_ e+RH8P
樓主請問閣下咩年紀? 見你話"想捉佢自己又好驚"...... [quote]塵世間最舒服..... 莫過於此...........
not 男人專有.....
5dn1n'{P6A&g3_P_
R/L1^;F oT"\
問吓你.....,q;@8D&P4I
用棉花棒隊入个耳燶撩吓......x}m%w m
耳燶都好comfortable:drool: :naughty:(} Bj;F!I:VV'uVx2{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502575&ptid=237591][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-10-21 06:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
哈哈!
你個比喻都好過癮:clap: ....係ear hole有須要,...not 棉花棒布須要...pJ-]2_^;A5|`
.....支棉花棒唔會射野..... 你支野會射:naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] 9# hamsubboy
條四腳蛇唔係大條﹐不過佢瞓喺洗水盆﹐一開水喉佢就行黎行去﹐想洗下碗碟都唔得﹐所以我話佢阻住囉..
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3502574&ptid=237591][color=#999999]ThomasKoon 發表於 2010-10-21 06:32 PM[/color][/url][/size][/quote]你今晚試吓同佢傾, 話佢知阻住你, 叫佢去第2度.....不過佢唔係瞓喺洗水盆度, 應該等獵物, 捉曱甴之類
頁:
[1]