娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-22 12:38 AM

最不知所謂典型劣質發水樓廣告︰新鴻基天巒

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

事業線 發表於 2010-10-22 02:27 AM

九唔搭八:yy22:

infjlam 發表於 2010-10-22 02:48 AM

呢個豪宅盤,的確發水得幾緊要,(|Q0Y#f.Wr
唔計個失實廣告,唔計個樓盤地區,唔計個超貴呎價, Y(rx ZulK

^!Tn d%pZ 呢個豪宅,我又覺得幾靚:drool:

mnbvc 發表於 2010-10-23 10:06 AM

咁政府樓好咩:yy25:
7b&GE| ~ n"H 總係有班智障會買咪得羅:yy22:
-_~X k'V0N&gU 早年賣居屋貨尾:yy01: o t\xK&w
甘既價刀有智障爭去買拉:yy09:
?1Z4Gr1`U 買前刀知有問題但買完又要嘈:yy11:
!v|*Ni1Y"u 政府做野一向刀做d廢野架wtA,\1WL
立法唔比起發水想真係多餘
~v,V&g0V+t} 立法只可用實際面積賣樓就唔用出現而加趕入積拉
[9gsf/P!k 睇個勢政府就想比發展商發埋呢批水:j H3FLT
由起到賣點快刀要3-5年
!u0If.UHk 甘多數呢段刀唔會立法改實用面積

電梯男 發表於 2010-10-23 10:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.