娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-10-26 03:49 PM

一睇就知係流的街頭表演

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-10-26 03:55 PM 編輯 [/i]UKq.y#q:[)[
~;omk#f%D7T(r
[url=http://www.youtube.com/watch?v=n36-oCiyOCQ&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=n36-oCiyOCQ&feature=related[/url]/|\0xJ-|;y_%hG

d|o*QL4Q5ca 條女d戲唔x掂, 好似忍唔住笑...... \Q%D@-WB,\|B[
條仔講嘢聲調太過舞台劇, 有d位過咗籠!!!2Q7A)Q o g(O7Jn

.]0h4yO3hOe"` 此表演如100分滿分, 只值30分!!!:sleep:

infjlam 發表於 2010-10-26 04:42 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-10-26 04:45 PM 編輯 [/i] y&Q*}&K0Ok_i
*j4hZ N}'n[vi
[img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1778487&k=fca25eb0df1df2577c7ea2d88aacfe56&t=1288082700&sid=6128QW1po%2FxWnoRQqIjDYkR%2F7OqII3fYrqfQ%2F5hvJyGLITQ[/img]
:|5C*}VEb(o 個男主角你都認唔到?:secret:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.