娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-10-29 12:49 AM

家鄉雞加薪變減薪

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-10-29 01:20 AM

在香港,打工仔不嬲都冇say,班飲食界鉅子要賺到盡,當然要玩弄手段,
g;Tl6d ?\ ]M^(E? 加薪?好........1[Jkh;Vp
咪第二度剋扣你人工囉:nogood:  
lf,`q0BZc}:E/J q.YoGrG1ht
貧富懸殊咁嚴重,香港政府又廢,完全係冇牙老虎:(
U!K:@v iDyk;s8lY 仇商仇富怨氣就係咁黎囉:crybye:

打狗棒 發表於 2010-10-29 11:46 AM

一隻手掌拍唔響, 有無良僱主, 亦要有逆來順受的員工,@&Q,s G:s]
唔好話扣「食飯時間」, 就算要扣「呼吸時間」, 一樣有人做;
vI t N P(U 有d嘢要靠自己爭取, 夠唔夠膽學外國搞罷工?
(K? C3K&q d;Y 唔夠膽? 拿拿臨去炸雞啦, 仲講?

infjlam 發表於 2010-10-29 12:48 PM

[quote]一隻手掌拍唔響, 有無良僱主, 亦要有逆來順受的員工,
7bD5_9Qn7qUnD 唔好話扣「食飯時間」, 就算要扣「呼吸時間」, 一樣有人做;
l|!o B'l/FKHq 有d嘢要靠自己爭取, 夠唔夠膽學外國搞罷工? 7pF-k8uUd
唔夠膽? 拿拿臨去炸雞啦, 仲講? ...
3[Vd0k[&N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505570&ptid=237903][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-29 11:46 AM[/color][/url][/size][/quote]~I)i$]TH

}-W@/}uh&~)t 有人講就兇狠,做就...:nogood:

打狗棒 發表於 2010-10-29 03:02 PM

[quote]
N riL s0@.}8pc &J4X1HQ;C)F
有人講就兇狠,做就...:nogood:
L%I:m?*DZ*N [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505586&ptid=237903][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-29 12:48 PM[/color][/url][/size][/quote] }.s}JZjI!c"? hW'X
彼此彼此.......:sleep:

infjlam 發表於 2010-10-29 03:33 PM

[quote]
2wxwziP 彼此彼此.......:sleep:
]1@6j$M%yA*K\ p9x+Q'a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505671&ptid=237903][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-29 03:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
1X4J5`j&~J $v u#~[Rd
我同情苦主,你就擺明抽苦主水,點同?:yy24:

打狗棒 發表於 2010-10-29 03:58 PM

[quote]F}!M+ra
Yj Ta[s
我同情苦主,你就擺明抽苦主水,點同?:yy24:9C.{Oq*l n"J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505681&ptid=237903][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-29 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]U)S-n$WY
點同情? 一世罷食家鄉雞?
,do V?[&jQ-HU 你咪一樣講就兇狠......:yy28:

infjlam 發表於 2010-10-29 10:31 PM

[quote]
Q_M|2Yi0Ow 點同情? 一世罷食家鄉雞?
:}Xo,]j8jp'^j 你咪一樣講就兇狠......:yy28:_n'a)^B Q0^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505690&ptid=237903][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-29 03:58 PM[/color][/url][/size][/quote]
Q \b}:jqb
a"c M[u~#o 我的確從來唔食家鄉雞,你呢?:fight:

andyho 發表於 2010-10-30 10:21 AM

[quote]e tRe.e)N
我同情苦主,你就擺明抽苦主水,點同?:yy24:/w8f]PxM$?6u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505681&ptid=237903][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-29 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
lj$tQp"L$B
m(r;w yJ&jee/ld 我只有一半同情, 好多香港人習慣逆來順受, 如果個個好似法國人咁集體罷工, d奸商有無咁惡?
oc.g D*Y'z3j"Y 國泰幾次集體大罷工, 雖有失敗, 但都有成功, 問題係好多人受欺壓選擇忍受而唔開聲

電梯男 發表於 2010-10-30 10:54 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.