娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-10-29 09:11 AM

譚香文賄選?

涉嫌在選舉中作出舞弊行為的立法會前會計界議員譚香文今日在東區法院提堂,她昨日堅稱自己無辜,即使將面對官司仍處之泰然。她透露,今日提堂時會否認控罪,她對香港的司法制度有信心,相信公義可得到彰顯。
h hE,X \;i/T 譚香文昨日出席網上電視台節目,甫到埗見大批記者在場,即多番強調並非她邀請記者前來。她表示,由於事件已進入司法程序,為免影響法庭處理案件,對案情必須保持緘默。 b wF0Q j
c6lg%m_aw!E%M&`Ne
她說,廉政公署今年初就事件接觸她,由於堅信自己無辜,心情未有忐忑不安,而且相較當年與會計師公會對簿公堂,今次的壓力不算太大。問到她可有想過是何人向廉署舉報,她笑稱:「大家心知肚明。」問到她可有與間接令其惹上官非的前政務司司長陳方安生聯絡,她說:「已經通知咗佢,至於佢嘅反應,你哋自己問佢啦!」
i Mx M:O0jk%y eJ/hQ x3|"O*G#i'o/w
譚香文日前曾表示,是次檢控帶有政治目的,她昨日仍堅持此觀點,認為「○八年選舉,尋日(前日)先告,相隔咁耐,心中有數。」
G\@ysB cq[lGX6@r&Z

5x9n'J|vm-O [size=5]吓? 免費開講座就叫賄選? 咁免費或廉價荔枝團、蛇宴或免費旅遊巴送往投票站又叫乜?:yy17: [/size]

infjlam 發表於 2010-10-29 12:53 PM

學某人話齋:
s%Sj VKi}5nk Y1Q
Lll1^c 有d嘢要靠自己爭取, 夠唔夠膽去老廉舉報?學外國搞示威抗議? [color=#fff][size=0px]! x5 b6 n( ]/ g0 F' H[/size][/color]/E;fF]Xi
唔夠膽? 拿拿臨去食蛇宴,參加[size=3]荔枝團[/size]啦, 仲講?

打狗棒 發表於 2010-10-29 03:11 PM

[quote]學某人話齋: U-U`9Lo
|^zO ^7sD~a
有d嘢要靠自己爭取, 夠唔夠膽去老廉舉報?學外國搞示威抗議? ! x5 b6 n( ]/ g0 F' H
w[e%q6P,N3O2ARZ 唔夠膽? 拿拿臨去食蛇宴,參加荔枝團啦, 仲講?W3W4c4z$mS"aB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505587&ptid=237909][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-29 12:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
5rJa'dA5V;\#E 我又冇睇唔過眼, 點解要去舉報?(f;M_BVWl.k
我純粹好奇某些政黨搞蛇宴等, 屬於哪種性質選舉行為?s/ndE6h)e
在三流地方內的九流議會, 搞乜都係得啖笑, 咁認真做乜?

infjlam 發表於 2010-10-29 03:30 PM

冇睇唔過眼你又開post?又話乜話物唔駛咁認真,其實你本人就最認真,正一思覺失調:D

打狗棒 發表於 2010-10-29 03:55 PM

[quote]冇睇唔過眼你又開post?又話乜話物唔駛咁認真,其實你本人就最認真,正一思覺失調:D
AA9a-D,Z0}VR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505679&ptid=237909][color=#999999]infjlam 發表於 2010-10-29 03:30 PM[/color][/url][/size][/quote]s x0i6V7^0h}
話你膠真係冇錯, 開post=認真? 唔可以係無聊咩?
0{;K3~`H"E0z h 咁, 食飯=肚餓? 睇報紙=八卦?
H s"N-jB:iw 香港有你呢d咁嘅膠仔, 唔怪得每況每愈下。:yy09:

infjlam 發表於 2010-10-29 10:33 PM

[quote] W1q#B-b-wT]*x
話你膠真係冇錯, 開post=認真? 唔可以係[color=red]無聊[/color]咩?(G$J3`#Q&C s9`&F1L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505688&ptid=237909][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-29 03:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
(zD4z7CN2Y_H P;s-L| H:Br
難得你坦白承認:clap:

littlepig 發表於 2010-10-29 11:02 PM

[quote]
ar_a'wdEt 話你膠真係冇錯, 開post=認真? 唔可以係無聊咩?KLLpRx$RW
咁, 食飯=肚餓? 睇報紙=八卦?b`'\X5q3xl;z5o
香港有你呢d咁嘅膠仔, 唔怪得每況每愈下。:yy09:
Zlf(bq$E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3505688&ptid=237909][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-10-29 03:55 PM[/color][/url][/size][/quote]S ruSs&f
x HRXw'lo
:good: :good: :good:

hamsubboy 發表於 2010-11-1 04:05 PM

賄選! 在華人社會和有華人血統的社群中, 以台灣最成功:naughty:

打狗棒 發表於 2010-11-2 09:44 AM

[quote]賄選! 在華人社會和有華人血統的社群中, 以台灣最成功:naughty:NaL\\l5]w f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506741&ptid=237909][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-1 04:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
uR6sdl2l IC+K 同意, 但「賄」不只有「選」的地方才有, !u(SbM Tm$c!i
而某些「沒有選」或「偽選」的地方, 賄的程度有過之而無不及!!!

hamsubboy 發表於 2010-11-2 01:33 PM

[quote]賄選! 在華人社會和有華人血統的社群中, 以台灣最成功:naughty: i;f7KSU&| M ?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506741&ptid=237909][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-1 04:05 PM[/color][/url][/size][/quote]4_kUgp1z

HZ1SRS%Q*i1gJ}t 大家覺得我呢句說話, 似唔似某位"抽水契弟型"人事口吻:naughty:

infjlam 發表於 2010-11-2 04:40 PM

[quote]2Jm$nG6h
'fz.E:Cd;wv
大家覺得我呢句說話, 似唔似某位"抽水契弟型"人事口吻:naughty:
4j7nX&U,K ] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3507072&ptid=237909][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-2 01:33 PM[/color][/url][/size][/quote](n8],`,_7N|
F ca|:GN-Ol
要抽水哥抽少陣水,以事論事,難矣...
ERU-?1bbne.| u
#|X6n IZ"p{ 譚香文是何許人,睇返佢過往新聞,就知一二矣:secret:

打狗棒 發表於 2010-11-3 12:10 AM

想義和團拳民柒少陣? 亦難矣......:yy09:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.