社民連遊行要求堵塞最低工資漏洞以免快餐店員工被剝削
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我唔完全贊同最低時薪$33,"~QQ [mOP5BJ V["v5a但依家大X樂連最低時薪$28都擺明要玩野, Q;uN0b+dC
真係好乞人憎!
_?'V(g&l/E7LTS.`
有社民連搞下佢,都係件好事:yy02: [quote]打倒資本家 :yy32: C.O o}3V-XX
沒收資本家財產 :yy34: O ||*VK-O/|8s2s
+J:@t*U:P2W
b.V+iT/CTk
qT6YBNRd2LY5Cu1`4^o!X:X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506552&ptid=238028][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-1 12:17 AM[/color][/url][/size][/quote]8W/S {-qj'M
{.V-_brP2r6Z
:naughty: 呢兩句口號 係幾十年前共青口號:yy17: , 莫非電梯兄你已經加入filter_198成為共青一員:clap: [quote]打倒資本家 :yy32:
沒收資本家財產 :yy34:
qT6YBNRd2LYX?(AJF2d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506552&ptid=238028][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-1 12:17 AM[/color][/url][/size][/quote]"B |*{g Q$gXQ.v
當號稱「無產階級」的頭子與全球華人首富的資本家坐下來閒話家常時, Qggb*c/r4K
世界還有甚麼不能發生?
頁:
[1]