娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-11-1 12:17 AM

社民連遊行要求堵塞最低工資漏洞以免快餐店員工被剝削

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-11-1 12:41 AM

我唔完全贊同最低時薪$33,"~QQ [mO P5BJ V["v5a
但依家大X樂連最低時薪$28都擺明要玩野, Q;uN0b+d C
真係好乞人憎!
C A#@QVk^ _?'V(g&l/E7LTS.`
有社民連搞下佢,都係件好事:yy02:

hamsubboy 發表於 2010-11-1 03:58 PM

[quote]打倒資本家 :yy32: C.O o}3V-XX

dI uf/qz9~? 沒收資本家財產  :yy34: O ||*VK-O/|8s2s
+J:@t*U:P2W
b.V+iT/CTk
qT6YBNRd2LY5Cu1`4^o!X:X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506552&ptid=238028][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-1 12:17 AM[/color][/url][/size][/quote]8W/S {-qj'M
{.V-_brP2r6Z
:naughty: 呢兩句口號 係幾十年前共青口號:yy17: , 莫非電梯兄你已經加入filter_198成為共青一員:clap:

打狗棒 發表於 2010-11-2 10:25 AM

[quote]打倒資本家 :yy32:
9@9j5CW*Y!^
] uYPOh'S u-B R 沒收資本家財產  :yy34:
Eo5irG{'Gt:g7M
qm+v4_{-`6dhA
'cnKz1M){du2o;J qT6YBNRd2LYX ?(AJF2d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3506552&ptid=238028][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-1 12:17 AM[/color][/url][/size][/quote]"B |*{g Q$gXQ.v
當號稱「無產階級」的頭子與全球華人首富的資本家坐下來閒話家常時, Qggb*c/r4K
世界還有甚麼不能發生?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.