娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kch123 發表於 2010-11-5 04:04 AM

大家覺得大家樂點?

細個覺得大家樂D野價錢合理,味道OK....
;H8oJZ1k 大個覺得又貴又唔好食 pW qK ^%a5X@
E+仲要咁PK...都唔知點解仲咁多人去???#a'sa0^'Gjd8v
又唔係冇地方選擇!

打狗棒 發表於 2010-11-5 09:16 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-11-5 09:20 AM 編輯 [/i]
h-i2n:c%|:L
\v)k k-m;ov JvM [color=black]我好多年都冇食過甚麼大家樂、大快活、美心......呢d連鎖快餐店;[/color]
9xiq q,N/K [color=black]d嘢又細碟, 價錢又唔係平, 仲要好似輪街症咁排隊自己捧食物埋位?[/color]9Pv1W NfJ y
[color=black]一d service 都冇, 所以出街食嘢從來唔考慮呢類食肆。[/color]W g`$Rhg
[color=black]至於剥削員工嘅企業, 又點只大家樂一間? 罷食得幾多?[/color]9~ ^TW vJC
[color=black]香港人思維三分鐘熱度, 又唔團結, 就算有少數人有心搞抗爭, 都徒勞無功,[/color]
@(lK'KP?nK [color=black]仲會俾人評為滋事份子? [/color]
JS&BG0F?'tL*l [color=black]所以在「[/color][color=red]吃飽飯就是最大的人權[/color][color=black]」的前提下, 大家有得食就食, 唔好搞咁多嘢,[/color]
&G#T7nU6q*ip_ [color=#000000]乖乖的做個順民, 去大家樂叫一客「河蟹火煱套餐」品嚐, 享受「具中國特色的人權」一番。[/color]

mnbvc 發表於 2010-11-5 10:50 AM

[quote]細個覺得大家樂D野價錢合理,味道OK....WpX @j1J,a$}:[@]
大個覺得又貴又唔好食9a(Y6rZ*b ^x3Yg
E+仲要咁PK...都唔知點解仲咁多人去???h } W(z#h8K3|
又唔係冇地方選擇!RP x r(@O2|0@P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3507863&ptid=238173][color=#999999]kch123 發表於 2010-11-5 04:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
H/G&n7|oRn/eQ To 幾年前37蚊個牛排有湯有汽水有雪糕7g6`D!l2^d*x
加下冇汽水冇雪糕仲要賣40幾仲細件左
H'rJ-Z)K9|&WP 而加多數食西多先會買:r9N%aV*f z mO
$15外賣刀一樣外面茶餐廳刀唔止Q&sk ZUh
要平又周圍有有幾多間4n&O_+uQ)h
好似上月去排王之王食牛排!H\F ?J I}4p{
而加加到最平件排刀80-90
TH(|3L,fQq5I 未計加一添
6mF)f v x(i'Ypy 甘對比下米平:yy29:
|^qg~-i u 你有地方選擇就介紹下拉m`]h.Y2C
我刀想要又平又好食既牛排:drool:

hamsubboy 發表於 2010-11-5 01:52 PM

當你賭完馬, 洗晒袋, 人又肚餓, 搵個大銀刮沙都無,
;iMLj k)Hh 只得八達通有一豪子, 大家樂係其中一間, 可以令你有飯到肚既食品店.:naughty:

infjlam 發表於 2010-11-5 06:14 PM

[quote][color=#000000]至於剥削員工嘅企業, 又點只大家樂一間? 罷食得幾多?[/color][color=#fff][size=0px], }9 d4 f! @$ m/ E7 X% R8 ~[/size][/color]
\0y9}sV F2kQ+y"K [color=black]香港人思維三分鐘熱度, 又唔團結, 就算有少數人有心搞抗爭, 都徒勞無功,[/color][color=#fff][size=0px]5 r' m5 p- N: f! d" m0 A[/size][/color]
TE.[ng I5EJ [color=black]仲會俾人評為滋事份子? [/color]
E-S2V(Y~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3507887&ptid=238173][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-5 09:16 AM[/color][/url][/size][/quote]C6^@:]U%N
-o3l\"v#l9?ZRs
神又係你,鬼又係你,收皮喇,PL.[Nua
已經有22個組織團體罷食呀:gun: 6Z&{;hq#r Z]8h
xz:H[4M \
職工盟秘書長李卓人指罷食行動屬道德勸阻,他們會尊重個人選擇自由,但相信市民會選擇持續罷食,「令大家樂空空如也」。(x y5r2|6e'Ev;|r_
他希望大家樂回頭是岸,又警告將會對其他同樣刻薄員工的食肆有所行動。
^K0Czys
vHL.rDjR 3v$WQ!u.Z*VyA G
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/101104/4/l32g.html]http://hk.news.yahoo.com/article/101104/4/l32g.html[/url]

infjlam 發表於 2010-11-5 06:18 PM

幾年前那時,還未有冇咁多間分店,那時食品水準還叫做可以,
qc2fwH 依家?唔掂囉!
txrv`*i 係個下午茶相對地叫做抵食之外,
'DIE$M k 晚餐真係又貴又唔好食:nogood:

電梯男 發表於 2010-11-6 09:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mnbvc 發表於 2010-11-6 10:36 AM

冇食一排m雞翼原來由10加到14.5:noway: St'@m q$q.Z%f3Y
人工又唔見加甘多坡z5a8Z!Aj!]*c!L/T%Z
有次買野食問條友話得23乍

andyho 發表於 2010-11-6 11:11 AM

講貴, 度度都差唔多, 老麥都唔平啦, 茶餐廳都30幾蚊一碟野, 沙士時有10蚊雲吞麵, 而家無可能啦
0B8r;l+W:C$sr { v3B 樓主話唔明點解咁多人仲要食大家樂, 香港人成日鬧而家D樓呃呎兼偷工減料, 一樣大把人排隊買, 何況大家樂?
uV.d A7J 香港人習慣犯賤, 正如entfun唔少兄弟鬧港產劇廢, 但又日日追, 日日講劇情v9\*B7S3SK(L^
思想要有d扭曲, 至可以在香港生活架:D

mnbvc 發表於 2010-11-6 03:48 PM

[quote]講貴, 度度都差唔多, 老麥都唔平啦, 茶餐廳都30幾蚊一碟野, 沙士時有10蚊雲吞麵, 而家無可能啦v Q!iS[{
樓主話唔明點解咁多人仲要食大家樂, 香港人成日鬧而家D樓呃呎兼偷工減料, 一樣大把人排隊買, 何況大家樂?_4H!Vt@
香港人習慣犯 ...w a~tbLWV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508330&ptid=238173][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-6 11:11 AM[/color][/url][/size][/quote]
Dk D,N5b2K3c{z 強烈支持沙士降臨西九:clap: $ey M}(s7u!Qpc
樓價跌物價跌:dev:

infjlam 發表於 2010-11-6 04:09 PM

[quote]U*`'sq!k(v3o} e
強烈支持沙士降臨西九:clap:
T)U3fSNu:r 樓價跌物價跌:dev:R5u9v5PKB G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508409&ptid=238173][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-11-6 03:48 PM[/color][/url][/size][/quote]S8z6L8jg _ M|#q9v

+Mh+|z9MBf!}v{t :eek: ILo(}Ba G6U
沙士死好多人架:crybye:0j{S d Ie)Yx
經濟差,工都冇你做呀:crybye:

電梯男 發表於 2010-11-6 05:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2010-11-6 07:27 PM

啱啱去咗大家樂食下午茶, 墨西哥熱狗+奶茶只係$17 olny, 好飽, 好好食, 好鬼低, 問番個店員阿姐啲人工, 佢話公司已經計番嗰個鐘頭食飯時間的工時畀大家, ok啦.

KNY 發表於 2010-11-11 05:34 PM

[quote]細個覺得大家樂D野價錢合理,味道OK....
1EYR o1J{]q|? 大個覺得又貴又唔好食
_y'dm4o@!_#F E+仲要咁PK...都唔知點解仲咁多人去???{5To,?q9S
又唔係冇地方選擇!JR#_[)gF9{x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3507863&ptid=238173][color=#999999]kch123 發表於 2010-11-5 04:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
'v}\'Q8Fq-_'\r:iz(~ &}FW#H7M]+vWlh
可能係你以前細個先會有咁既感覺 ~ 當你長大左 ~ 食既野多左 ~ 自然會識得分辨味道既好與壞

KNY 發表於 2010-11-11 05:36 PM

[quote]/RI1r0w\&L-j3|dg#t
強烈支持沙士降臨西九:clap: XvB.~ s4Jf
樓價跌物價跌:dev:
o@bn G)I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508409&ptid=238173][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-11-6 03:48 PM[/color][/url][/size][/quote]8RGR}k V fJ2vZ
;l w7I3b;j
係囉 ~ 到時連你既收入都會隨之而下跌   :clap:

KNY 發表於 2010-11-11 05:41 PM

[quote]香港人習慣犯賤, 正如entfun唔少兄弟鬧港產劇廢, 但又日日追, 日日講劇情[size=0px]5 L. L$ I1 i2 x  {/ N# j. `[/size]%j Q8MC1LZih6~
思想要有d扭曲, 至可以在香港生活架:D...2{M.a V/i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508330&ptid=238173][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-6 11:11 AM[/color][/url][/size][/quote] E!U7DP/v!N

1M CpW6Y'PO3X(p3N 其實睇得最投入既就係佢地呢班傻仔   :D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.