上海世博~3D 動畫版《清明上河圖》
2010 Shanghai Expo.E@0ql,}*c{LWCg}
Along the River During the Qingming Festival/_+wM8d$D$G!Ajr,|
0~;`(D`:@
《清明上河圖》動畫版 lm4A'X&ZK3O4TL
Zpim L
3D 動畫版《清明上河圖》 #h4H7~@|
[url=http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM[/color][/url]
7A2lYBQC)q#Bn
上海世博--人會動的清明上河圖 2z6B2ghH*n!^z-L2td7z
N'Y x%s5^.pB!W4Om
[url=http://www.youtube.com/watch?v=5kpBU4kYm8Q][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=5kpBU4kYm8Q[/color][/url] 1X%e:yz+o.U'X
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part 1)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ZIrAXdxK_p4][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=ZIrAXdxK_p4[/color][/url]
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part2) n#W]!C O
[url=http://www.youtube.com/watch?v=UneRpvMuH5M][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=UneRpvMuH5M[/color][/url] EmYW~+M
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part3)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=koV4kSQQLl0][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=koV4kSQQLl0[/color][/url] HDw)h9u+?:~b
世博會中國館內的動畫闆 清明上河圖,
圖中的 人物、動物、車船…全都活動熱鬧起來了! iH4~+A z'hAV
sv)UY#C*I
這就是科技的神奇啦! [font=新細明體]謝謝分享!好齊全呢。。。[/font]
[font=新細明體](自己就無飛入場。。。惟有[/font][font=Times New Roman, serif]LOOK[/font][font=新細明體]下個網[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體])[/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]謝謝分享!好齊全呢。。。p^l KAy)T `
(自己就無飛入場。。。惟有LOOK下個網...)+|[0h:r|8Qc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508247&ptid=238193][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-6 03:14 AM[/color][/url][/size][/quote]
好過無呀! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 叻極咪得三分鐘熱度. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 清明上河圖真係好靚 噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」,
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,{e1Y+fEp(Z"_'LWT X
而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使去上海世博都有得睇, 好似有著數;
之前正版曾來港展覽, 卻乏人問津, 香港人是否真對上河圖感興趣? 已經有答案。 [quote]噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」,
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,
而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使 ...%chLRt?4`1i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509090&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-8 12:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
ezX;Mb~
Agree part of point from UNCLE DOG!
[color=red]咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度[/color],:good: - AGREE,E"tYAh3q E
e"L`? E7j2W
[color=red]而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使去上海世博都有得睇[/color], - agree0g+W/E3ToI)Z JtbG
- 我本人係因為無錢無時間請父母到上海一行, 俾$10同一晚時間去盡點考道,
我父親早已見過真跡, 今次接受兒子邀請, 皆因抱著看電影、卡通片心態0V)\&s8Z,T-Un^"u
[color=#fff][size=0px]# ?3 ~9 m" C5 t) v$ ?[/size][/color] [quote]2010 Shanghai Expo
K1k!V#Q:V?+T
Along the River During the Qingming Festival
xb%G.do7J lLp w2{
《清明上河圖》動畫版
3D 動畫版《清明上河圖》 C/P qpx_^t
;xAvnMp
[url=http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM]http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM[/url]
D` q&j l4~
上海世博--人會動的清明上河圖
0[7{nH @+f
http://ww ...pX:qB;T|JsO y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508057&ptid=238193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-11-5 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]去睇香港展車費勁貴~~~~:yy08: [quote]噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」,
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,!|Xq@ JE;_ s
而且今次幾十萬人撲飛只是[color=red]基於羊群心態[/color], 同埋覺得唔使 ...p-mf&O*pI8i Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509090&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-8 12:44 PM[/color][/url][/size][/quote]d&YK*zjm4Ht-Y
紅字講中主題,
以前香港搞過展出屍體標本的人體奧妙展, 一樣大把人去睇,
唔通話會引起香港人對處理屍體的興趣?
講到底, 人云亦云, 人去我又去, 心態跟年三十晚行年宵分別不大
唔排除有人(如樓上一位版友)一早認識上河圖, 但肯定屬於少數 去睇過,先再發表評論喇:P
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface: [quote]去睇過,先再發表評論喇:P eL*Y(ES!hS
U ivVO6mc3N$x
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509742&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-9 07:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
用你個理論, 是否要親身食過屎, 至可以判斷屎係唔好食, 否則就係武斷呢?:redface: [quote]
用你個理論, 是否要親身食過屎, 至可以判斷屎係唔好食, 否則就係武斷呢?:redface:C"f\"F,?c@N{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509747&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-9 07:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
如果你覺得《清明上河圖》係屬於屎那一類,你的說法還站得住腳的:good: [quote]
如果你覺得《清明上河圖》係屬於屎那一類,你的說法還站得住腳的:good:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509749&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-9 07:54 PM[/color][/url][/size][/quote]8z0B(O6O*J U/l6]#\w#r
請你睇番我之前的發言, 我只認為香港人係羊群心態, 無評論過張圖W?H@$K\J
估唔到有d心繫家國的擦鞋仔跳出來, 指批評上河圖的人係武斷