[quote]
2S|Ne"d%b/o
多謝你提供上河圖資料, 依足主題喎
0U{bVU3Qw;ZP
不過infjlam兄你在樓上批評過:
「老是喜歡講屎尿屁,離題抽水借題發揮!: ~6 i6 O% l$ A- u) |. _$ Q0K9Co,`H!H@~
冇辦法,香港人到底還是中國人, O" [! z* X, s$ C( U* ~
唔多唔少血液裡 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509989&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 10:15 AM[/color][/url][/size][/quote]
andy哥, 乜咁好心機呀? 對於義和拳民的言論, 我通常當笑話睇完就算,
中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見; 3M*wCo G'`a
說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多, 可是佢地永遠都係「肥佬永遠望唔到自己條賓州」。
***回應主題: 動漫版上河圖「近」、動漫版上河圖「腎」, 香港人熱烈歡迎動漫版上河圖來港展覽,
經此參觀後, 香港人對中國歷史產生濃厚興趣, 對北宋的生活文化更瞭如指掌, 「靖康恥, 猶未雪, 臣子恨, 何時滅......」。
我建議主辦單位在入場處免費派發「宋詞精選」給一眾突然對宋朝文化感興趣的人, 個個一路吟著宋徽宗、蘇軾、范仲淹、柳永......的詞,
一路觀賞圖中小童追趕豬隻, 自有一番心神領會。
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-11-10 11:48 AM 編輯 [/i];t
@T~(sy
R
有人嫌阿狗舊屎唔夠臭,不以此為鑑,
舊屎本來已經攤凍晒,冇人想再理,\uC6uoa/ef9F;D;j
但有人還堅持要落手攪多兩攪,做其攪屎棍,.?X8U'Tb},]f
當其逐臭之夫,兄台和阿狗都算好兄弟:good:
唉.....吾不欲觀之矣:DK#znaS|7`,Q
lcm:S:M$L
*@;e|G8P c
4dz*SBHIX
{
[quote]中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見; $Rs&liK8A msq{ V J
說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多,~x!n@ H G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510021&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-10 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]Z Q5p6gz"j#x$U8G
呵呵,你呢句說話,好明顯係要用黎警惕自己:lol: T+Cj I,sX0a
小弟幾時都話狗哥面皮夠晒厚,
換轉係我,就唔敢將呢句說話同人講得咁大聲,咁口響喇:haha: 6s"Tt[
Zm
oK7} n3H)K"NC
小弟有票睇《清明上河圖》,睇完再和大家分享討論:cheers:
係咁先:photo:
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 11:56 AM 編輯 [/i]WJtQ\I!~*x
#\z|7a1g K7`
[quote]有人嫌阿狗舊屎唔夠臭,不以此為鑑,
還要用手攪多兩攪,做其攪屎棍,
當其逐臭之夫,和阿狗都算好兄弟:good: i jMw2^O%n[9ksb
吾不欲觀之矣:D
小弟有票睇《清明上河圖》,睇完再和大家分享討論:cheers: [,McZD&u#GR
d
係咁先:photo: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510023&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 11:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:Dd3j-OS2B,jrJ5T
我又講下主題清明上河圖, 今日方向日報有則新聞標題是標題係: [color=red]市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/color]
[quote]
andy哥, 乜咁好心機呀? 對於義和拳民的言論, 我通常當笑話睇完就算,
[color=red]中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見[/color];
說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多, 可是佢地永遠都係「肥佬永遠望唔 ..._5n`cgAp
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510021&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-10 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]W_i*C9P*zf
(dZc'zO2Bh
紅字呢句最同意, 所以我quote佢以前的發言出來,
有d人痛處被抓住, 視而不見唔直接回應就算, 真不愧是中國人的典範!
昨日版友infjlam話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論.avM b7^#I_(gu\c
我心想, 無親自跟鯊魚搏鬥過, 是不是唔可以判斷鯊魚會咬死人?
未親自服過山埃, 是不是唔可以定論話山埃有毒? 否則就係武斷呢?
infjlam做人真係唔得閒, 樣樣都要親自試過至知結果, 勁過嚐百草的神農氏, 佩服!:good:
[quote]哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
何謂應一應?:D 7B:C"\+B @p-VM4J
咪咁細路仔喇:haha:
我最核突,你最靚仔,好未?:P %kl#{.W(D!_X_l
X3El
\5}
`5f'g? X
U-L9X~ a
[quote]
[size=3]標題係:市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/size]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
蒙羅麗莎有幾多人識欣賞?
有人唔識貨,或單單只係唔欣賞,覺得被搵笨,又有幾奇?
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 12:09 PM 編輯 [/i]#ZZ#D5{Yi
IIPx m)P^q@
[quote]z~9_/J~Ri2~:w
4G5Q3USi
何謂應一應?:D a5}5Zk.{/B1r
U|
咪咁細路仔喇:haha: ~)W dNG5h
我最核突,你最靚仔,好未?:P 5Y[qG4G
6S+G)_f(a?G
*Z?x0YED
蒙羅麗莎有幾多人識欣賞?%cqbm!t1R/C#bW
有人唔識貨,或單單只係唔欣賞,覺得被搵笨,又有幾奇? ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510037&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 11:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
咩叫捉到應一應, 我quote多次你睇咪知囉, 如下:
infjlam兄你在樓上批評過:
「[color=red][color=red]老是喜歡講屎尿屁,離題抽水借題發揮![/color]
[color=#444444]冇辦法,香港人到底還是中國人,[/color][/color]
[color=red][color=#444444]唔多唔少血液裡都有所謂小農基因」[/color][/color]
[color=red]%Ao|RQH.H+e
[/color][color=red][color=black]但在[/color][/color][color=#000000]以下的帖, [/color][color=#000000]主題係講劉曉波獲諾貝爾獎, 但有d言論, 唔知算唔算是你所講的[/color]#|J%|2xz;n-Y:B:g
[color=#000000]屎尿屁呀, 離題抽水借題發揮呢? 請留意發言者是誰[/color]
[color=red][color=#000000][/color][/color]
[color=red][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html[/url][/color]
[color=red][color=black]#55 infjlam說:「[color=#444444]嘩...兄台連狗哥[color=red]條底褲都除埋[/color]:drool: 佢仲[color=darkslategray]邊度搵窿捐呀[/color]...[/color]:haha:」[/color][/color]RDa&zf"z+\
[color=red][color=black]#57 infjlam說:「[color=#444444]起晒底,你係咪想人地連條link都貼埋出黎[/color]:naughty:」[/color][/color]
[color=red][color=#000000]#59 infjlam說:「[color=#444444]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面[/color]:secret:」[/color][/color]9O/r|5QQM7Z
#67 infjlam說:「做[color=red]西狗[/color]咪算囉,仲要做隻[color=red]爛屎忽[/color]o既[color=red]西狗[/color],狗哥又何苦呢:haha:」
/E$?#~2Nmt
想問你在上帖的發言邊句跟劉曉波有關呢? 有無離題呢?
多謝infjlam兄你以中國香港人身分, 親身示範何謂屎尿屁式[color=#000000]離題抽水, 借題發揮:D [/color]
[color=#000000][/color]:W? H4u9C }N!|
[color=#000000][/color]hw;Ze4civn]
[color=#000000]infjlam兄, 唔好講咁多喇, 快d去睇電子上河圖啦, 記得帶五星旗啊![/color]
[color=#000000]要在現場搖旗唱國歌至像個中國人架!:good: [/color][color=red]
Zc? v/Jg
XB
[/color]
[quote]qN-je(Z1ht`
哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:D
我又講下主題清明上河圖, 有份報章的新聞想分享, 但人家的版權不知可不可以quote, +B*Hon"_NA
那只提供條link吧^+M L$~8QM"I
[url=http://orientaldaily.filter/]http://orientaldaily.filter[/url]-170/cnt/news/2 ...[color=red]標題係:市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/color]1{j7k G#w(A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]J:x8Zli3e4r*T!E)KS
哈, 有條傻仔懶巴閉揸住張$10飛話去睇甚麼《清明上河圖》?
真蹟一部份在北京紫禁城, 另一部份在台灣故宮博物院, 香港哪來的《清明上河圖》?
如果睇《動漫版上河圖》都可以說成睇《清明上河圖》的話? -s`{
X4Mp
咁在羅湖商業城買A貨LV, GUCCI 都可以稱為買名牌。n]
|.sm-s"@3Fu
j
不過, 有時自己覺得係咪係囉, 完全係個人自由, 睇完出嚟覺得自我感覺良好就已經足夠,
唔需要理人講乜。
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-11-10 12:12 PM 編輯 [/i]
0rf5r+{+vzm
[quote]
昨日版友infjlam話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510035&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:49 AM[/color][/url][/size][/quote]%DPo(m-^z b
6cJ)i
o:}+}
又來老屈?a4V:l-QH)i&U:D!d4r
[quote]去睇過,先再發表評論喇:P lfM$M)\-s p
B!sq;_2V]7zo
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface: Iu$z4bl#b$Xj2e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509742&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-9 07:20 PM[/color][/url][/size][/quote]
Cd+u&N_
小弟從冇話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論:nogood: U
lNqw#{&^5@
我話睇左先評論,唔會咁武斷而已:giveup: jM*QLk8WTU\
[size=6]定論同評論,你到底識唔識分?????[/size]6D3n+T"N6J?
`0\W"i;`D4c0D*VRD
熟悉本版的版友都知,認真計的話,G[1xR:r
本人一向言論,都屬反阿爺一族,因為阿爺好多地方都值得罵,所以我都唔會手軟,
這個狗哥很清楚,你也很清楚,
我只係唔同意你地好多時係「為罵而罵」,「無方向無差別地謾罵」!
你和狗哥要繼續扣我帽子,我除了覺得好笑之外,實在沒有其他感想
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 12:16 PM 編輯 [/i]
:{&D,F [gg3r
[quote]KoB,pUp-n E
,`&f
e5@#EQ;a;h:F9rY
又來老屈?]XU%S
r
C
hd;rZw.Y
I
lTg)`7D4J
小弟從冇話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論:nogood:
我話睇左先評論,唔會咁武斷而已:giveup:
定論同評論,你到底識唔識分?????
4Gh
T8qK%f.|N&G
zld:t[M3|-|-P&G
熟悉本版的版友都知,認真計的話, ^%kKd Y
GBu
本人一向言論,都屬 ...6t/g"o&H