娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2010-11-10 11:19 AM

[quote]
.f-kP~$Wd 2S|Ne"d%b/o
多謝你提供上河圖資料, 依足主題喎
td*f9N+?7O cS~ 0U{bVU3Q w;ZP
不過infjlam兄你在樓上批評過:
u'FRH"bz 「老是喜歡講屎尿屁,離題抽水借題發揮!: ~6 i6 O% l$ A- u) |. _$ Q0K9Co,`H!H@~
冇辦法,香港人到底還是中國人,  O" [! z* X, s$ C( U* ~
i*Y6VGOG!| 唔多唔少血液裡 ...
7q'D%BP OS7?:i%ib [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509989&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 10:15 AM[/color][/url][/size][/quote]
9P3J9[? tYG T5_ andy哥, 乜咁好心機呀? 對於義和拳民的言論, 我通常當笑話睇完就算,
P%L6Em3F 中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見; 3M*wCo G'`a
說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多, 可是佢地永遠都係「肥佬永遠望唔到自己條賓州」。
/L:a-sU!W9I
-c m-R/W5a ?k-J ***回應主題: 動漫版上河圖「近」、動漫版上河圖「腎」, 香港人熱烈歡迎動漫版上河圖來港展覽,
q,f3h%L/W 經此參觀後, 香港人對中國歷史產生濃厚興趣, 對北宋的生活文化更瞭如指掌, 「靖康恥, 猶未雪, 臣子恨, 何時滅......」。
}Q,Z:^_}7y6K 我建議主辦單位在入場處免費派發「宋詞精選」給一眾突然對宋朝文化感興趣的人, 個個一路吟著宋徽宗、蘇軾、范仲淹、柳永......的詞,
EkqfJ 一路觀賞圖中小童追趕豬隻, 自有一番心神領會。

infjlam 發表於 2010-11-10 11:28 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-11-10 11:48 AM 編輯 [/i];t @T~(s y R

b oYOww4Ip ^ 有人嫌阿狗舊屎唔夠臭,不以此為鑑,
"j2v`D,KO` q i] 舊屎本來已經攤凍晒,冇人想再理,\uC6uoa/ef9F;D;j
但有人還堅持要落手攪多兩攪,做其攪屎棍,.?X8U'Tb},]f
當其逐臭之夫,兄台和阿狗都算好兄弟:good:
v;t_;M^:Hl
|\+G]DU&`R'P;s 唉.....吾不欲觀之矣:DK#znaS |7`,Q

9Eb+S5I6j
xT'f i#l:y R'^~s1S1B lcm:S:M$L
*@;e|G8P c
4dz*SBHI X {

#~U7m? QOr9w [quote]中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見; $Rs&liK8A msq{ VJ
說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多,~x!n@ HG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510021&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-10 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]ZQ5p6gz"j#x$U8G

1E"^CW1r/EM Nr 呵呵,你呢句說話,好明顯係要用黎警惕自己:lol: T+CjI,sX0a
小弟幾時都話狗哥面皮夠晒厚,
Rq:l(_ v2`$f 換轉係我,就唔敢將呢句說話同人講得咁大聲,咁口響喇:haha: 6s"Tt[ Zm

%Z hv;AiV
M;ZCD;oXOe&j oK7}n3H)K"NC
小弟有票睇《清明上河圖》,睇完再和大家分享討論:cheers:
s2{:}!~2O[:iut 係咁先:photo:

andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 11:56 AM 編輯 [/i]WJtQ \ I!~*x
#\ z|7a1g K7`
[quote]有人嫌阿狗舊屎唔夠臭,不以此為鑑,
.@*V,{p2R0{x @ 還要用手攪多兩攪,做其攪屎棍,
3z@V/B:d6NXk)Ur 當其逐臭之夫,和阿狗都算好兄弟:good: i jMw2^O%n[9ksb
吾不欲觀之矣:D
g8g,it;X L!g+x(n X 小弟有票睇《清明上河圖》,睇完再和大家分享討論:cheers: [,McZD&u#GR d
係咁先:photo: ...
x8_/q,s6d*kcs [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510023&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 11:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
8eu%vPWd \!J
L.Qe9p1]Q 哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:Dd3j-OS2B,jrJ5T

U D3VSMy9Z6lv 我又講下主題清明上河圖, 今日方向日報有則新聞標題是標題係: [color=red]市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/color]

andyho 發表於 2010-11-10 11:49 AM

[quote]
G0o6w9lDl andy哥, 乜咁好心機呀? 對於義和拳民的言論, 我通常當笑話睇完就算,
$a7uv4H*F [color=red]中國人在同一行為上, 永遠都係先指責別人, 而對自己作為視而不見[/color];
s2Q2D-R WB+ha 說到抽水離題, 基本上一眾拳民們肯定比我多, 可是佢地永遠都係「肥佬永遠望唔 ..._5n`cgA p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510021&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-10 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]W_i*C9P*zf
(dZc'zO2B h
紅字呢句最同意, 所以我quote佢以前的發言出來,
;xfn i#Ky 有d人痛處被抓住, 視而不見唔直接回應就算, 真不愧是中國人的典範!
P'N Tei^%D!k0H
/}-[q"ox k 昨日版友infjlam話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論.avM b7^#I_(gu\c
我心想, 無親自跟鯊魚搏鬥過, 是不是唔可以判斷鯊魚會咬死人?
z4Cs$b$v"s0C:ssu 未親自服過山埃, 是不是唔可以定論話山埃有毒? 否則就係武斷呢?
S7VHs#bzM9h infjlam做人真係唔得閒, 樣樣都要親自試過至知結果, 勁過嚐百草的神農氏, 佩服!:good:

infjlam 發表於 2010-11-10 11:55 AM

[quote]哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:D
.u%w;}:QzZ(fSx9S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
hg LZ$gR!gf
yXQ1smZE$t3G1H 何謂應一應?:D 7B:C"\+B @p-VM4J
咪咁細路仔喇:haha:
7QxQ V%L$G 我最核突,你最靚仔,好未?:P %kl#{.W(D!_X_l
X3El \5} `5f'g? X
U-L9X~ a
[quote]
c?:JIc/K [size=3]標題係:市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/size]
"GcmAj` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
8``f7\6r 蒙羅麗莎有幾多人識欣賞?
+Dj H+{Q 有人唔識貨,或單單只係唔欣賞,覺得被搵笨,又有幾奇?

andyho 發表於 2010-11-10 11:57 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 12:09 PM 編輯 [/i]#ZZ#D5{Yi
IIPx m)P^q@
[quote]z ~9_/J~Ri2~:w
4G5Q3USi
何謂應一應?:D a5}5Zk.{/B1r U|
咪咁細路仔喇:haha: ~)WdNG5h
我最核突,你最靚仔,好未?:P 5Y[qG4G
6S+G)_f(a?G
*Z?x0YED

3`BIJ[BBD 蒙羅麗莎有幾多人識欣賞?%cqbm!t1R/C#bW
有人唔識貨,或單單只係唔欣賞,覺得被搵笨,又有幾奇? ...
L'ZwK7\ By [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510037&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 11:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
J C*AV4s }+D6zA
x6l(G&CHJ 咩叫捉到應一應, 我quote多次你睇咪知囉, 如下:
`c?8QkW(dI vy
bM9ykJ
(bq{)K!l$j8bf2i infjlam兄你在樓上批評過:
%MaG!B9U*LW0yI 「[color=red][color=red]老是喜歡講屎尿屁,離題抽水借題發揮![/color]
HI lq"b{ A8g [color=#444444]冇辦法,香港人到底還是中國人,[/color][/color]
.rE_#u)t;A8i+\ \| [color=red][color=#444444]唔多唔少血液裡都有所謂小農基因」[/color][/color]
T \]4{:Ym1r{b [color=red]%Ao| RQH.H+e
[/color][color=red][color=black]但在[/color][/color][color=#000000]以下的帖, [/color][color=#000000]主題係講劉曉波獲諾貝爾獎, 但有d言論, 唔知算唔算是你所講的[/color]#|J%|2xz;n-Y:B:g
[color=#000000]屎尿屁呀, 離題抽水借題發揮呢? 請留意發言者是誰[/color]
Jh fp| ~-h [color=red][color=#000000][/color][/color]
[5p#P/fw%pq)R [color=red][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html[/url][/color]
jp.?)Fu s1} q [color=red][color=black]#55 infjlam說:「[color=#444444]嘩...兄台連狗哥[color=red]條底褲都除埋[/color]:drool: 佢仲[color=darkslategray]邊度搵窿捐呀[/color]...[/color]:haha:」[/color][/color] RDa&zf"z+\
[color=red][color=black]#57 infjlam說:「[color=#444444]起晒底,你係咪想人地連條link都貼埋出黎[/color]:naughty:」[/color][/color]
jm&po~R8xBA [color=red][color=#000000]#59 infjlam說:「[color=#444444]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面[/color]:secret:」[/color][/color]9O/r|5QQM7Z
#67 infjlam說:「做[color=red]西狗[/color]咪算囉,仲要做隻[color=red]爛屎忽[/color]o既[color=red]西狗[/color],狗哥又何苦呢:haha:」
B x2Of aM /E$?#~2N mt
想問你在上帖的發言邊句跟劉曉波有關呢? 有無離題呢?
"|)h)\7AT'd.ms4k([ 多謝infjlam兄你以中國香港人身分, 親身示範何謂屎尿屁式[color=#000000]離題抽水, 借題發揮:D [/color]
x\R6|-d1E [color=#000000][/color]:W? H4u9C }N!|
[color=#000000][/color]hw;Ze4civn]
[color=#000000]infjlam兄, 唔好講咁多喇, 快d去睇電子上河圖啦, 記得帶五星旗啊![/color]
,|B!Y` `["c)g [color=#000000]要在現場搖旗唱國歌至像個中國人架!:good: [/color][color=red]
,~]g3@RJ8[t-OH
8`^K T uz$Z
2v4E;be \l Zc? v/Jg XB
[/color]

打狗棒 發表於 2010-11-10 12:03 PM

[quote]qN-je(Z1ht`

v0e,H1jQ3^R7Q 哈! 自己的錯處被我捉到應一應, 輕輕帶過就算嗎? 真係夠核突的:D
] z _T"|)`#I 我又講下主題清明上河圖, 有份報章的新聞想分享, 但人家的版權不知可不可以quote, +B*Hon"_NA
那只提供條link吧^+M L$~8QM"I
[url=http://orientaldaily.filter/]http://orientaldaily.filter[/url]-170/cnt/news/2 ...[color=red]標題係:市民排隊睇A貨上河圖呻笨[/color]1{j7k G#w(A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510026&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:39 AM[/color][/url][/size][/quote]J:x8Zli3e4r*T!E)KS
哈, 有條傻仔懶巴閉揸住張$10飛話去睇甚麼《清明上河圖》?
[K4@h7]9N&E 真蹟一部份在北京紫禁城, 另一部份在台灣故宮博物院, 香港哪來的《清明上河圖》?
i$?a*Fx+d,x2h"QN` 如果睇《動漫版上河圖》都可以說成睇《清明上河圖》的話? -s`{ X4Mp
咁在羅湖商業城買A貨LV, GUCCI 都可以稱為買名牌。n] |.sm-s"@3Fu j
不過, 有時自己覺得係咪係囉, 完全係個人自由, 睇完出嚟覺得自我感覺良好就已經足夠,
(r9A-D"JT+W ` 唔需要理人講乜。

infjlam 發表於 2010-11-10 12:10 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-11-10 12:12 PM 編輯 [/i]
!G&A\&`$A 0rf5r+{+vzm
[quote]
M)l(V ` b ^ 昨日版友infjlam話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論
;X*TB Cj^of;I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510035&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 11:49 AM[/color][/url][/size][/quote]%D Po(m-^zb
6cJ)i o:}+}
又來老屈?a4V:l-QH)i&U:D!d4r
[quote]去睇過,先再發表評論喇:P lfM$M)\-s p
B!sq;_2V]7zo
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface: Iu$z4bl#b$Xj2e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509742&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-9 07:20 PM[/color][/url][/size][/quote] Cd+u&N_

%U"qZ^^y8a 小弟從冇話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論:nogood: U lNqw#{&^5@
我話睇左先評論,唔會咁武斷而已:giveup: jM*QL k8WTU\

5\dF~:mk.L [size=6]定論同評論,你到底識唔識分?????[/size]6D3n+T"N6J ?
`0\W"i;`D4c0D*VRD

L!d)B]%G!G!aY(bC*n 熟悉本版的版友都知,認真計的話,G[1xR:r
本人一向言論,都屬反阿爺一族,因為阿爺好多地方都值得罵,所以我都唔會手軟,
a v2]Xzy] 這個狗哥很清楚,你也很清楚,
G so j s|+u8V 我只係唔同意你地好多時係「為罵而罵」,「無方向無差別地謾罵」!
CI"rn rN"[7Y 你和狗哥要繼續扣我帽子,我除了覺得好笑之外,實在沒有其他感想

andyho 發表於 2010-11-10 12:12 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 12:16 PM 編輯 [/i]
q"q5xWZk5hu/T :{&D,F [gg3r
[quote]KoB,pUp-n E
,`&f e5@#EQ;a;h:F9rY
又來老屈?] XU%S r
C hd;rZw.Y
I lTg)`7D4J
小弟從冇話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論:nogood:
F/i#dX:}c$[1p6~&TC:|? 我話睇左先評論,唔會咁武斷而已:giveup:
)}j;n@:{3g
L_9A3xAz:n3m} cTV 定論同評論,你到底識唔識分?????
#Z b/a{"r D 4G h T8qK%f.|N&G
z ld:t[ M3|-|-P&G
熟悉本版的版友都知,認真計的話, ^%k Kd Y GBu
本人一向言論,都屬 ...6t/g"o&Ht? ^S;rb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510042&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 12:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
Y N AQ1u[H:B
H L B.gP2SWr:q 我扣你帽子?:confused: 請問以下說話是否你講的? 你否認就得架喇
Sd7t aYKm_ )_.In%HD
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2[/url]
%O$C)m Od"R:cO,g #17 infjlam說:「[color=red][color=red]老是喜歡講[b]屎尿屁[/b],[b]離題抽水[/b]借題發揮![/color]
h'` ln%j~b [color=#444444]冇辦法,香港人到底還是中國人,[/color][/color]4j)n-l2O m|
[color=red][color=#444444]唔多唔少血液裡都有所謂小農基因」[/color][/color]
Rb'{ Rh O*i [color=red]
0L Ce-U@O [/color][color=red][color=black]但在[/color][/color][color=#000000]以下的帖, [/color][color=#000000]主題係講劉曉波獲諾貝爾獎, infjlam說:[/color]
_?X)H5x u*^D:j%KO [color=red][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html[/url][/color]p-VV+@2?.}
[color=red][color=black]#55 infjlam說:「[color=#444444]嘩...兄台連狗哥[color=red]條底褲都除埋[/color]:drool: 佢仲[color=darkslategray]邊度搵窿捐呀[/color]...[/color]:haha:」[/color][/color]1g_9sH#CjzC7Y
[color=red][color=black]#57 infjlam說:「[color=#444444]起晒底,你係咪想人地連條link都貼埋出黎[/color]:naughty:」[/color][/color]3eKB)m+RN
[color=red][color=#000000]#59 infjlam說:「[color=#444444]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面[/color]:secret:」[/color][/color]
3L%_aa J"pN@ #67 infjlam說:「做[color=red]西狗[/color]咪算囉,仲要做隻[color=red]爛屎忽[/color]o既[color=red]西狗[/color],狗哥又何苦呢:haha:」

打狗棒 發表於 2010-11-10 12:15 PM

[quote])^ T'VxT&}
YiL3}.H+Z4m/\/^X
又來老屈?s\1X6goN[b!^1IL

-I9y)b\!gx8h
U[x X;\-m`1b6` f 小弟從冇話要親自睇過電子上河圖至有資格下定論:nogood: CvT y$A3I NaR m
我話睇左先評論,唔會咁武斷而已:giveup:
%K@+r6K8d$cos ?no[b/dq)N_5k9}
定論同評論,你到底識唔識分?????
pe;? Nk'N i"j
Ti1NXBp$P^:O
2`egb!U9\ 熟悉本版的版友都知,認真計的話,
$dy^9dtzu}:A 本人一向言論,都屬 ...
lHL] Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510042&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 12:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
z.I@PUNT1dB_ 咁似民建聯的口吻: "是其是, 非其非......."?M*nu W)@R p)Y)q
不過親共派都可以改個名叫「民主建港聯盟」, 閣下平日「小罵大幫忙」的言論絕對可以理會解。

andyho 發表於 2010-11-10 12:18 PM

[quote]
!uu4_'y lQ n 咁似民建聯的口吻: "是其是, 非其非......."?A&Eq^ [L
不過親共派都可以改個名叫「民主建港聯盟」, 閣下平日「小罵大幫忙」的言論絕對可以理會解。mSf4a:J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510044&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-10 12:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
hyWycM o2R [&U ~'V.R+h!py
其實我代版友injflam說出心底話吧: 6yXB oQ/t:pR
「你地(andyho及打狗棒)離題抽水借題發揮鬧中國就唔得!M0AQZAJ#JvAt
我離題抽水借題發揮插你地(andyho及打狗棒)就無問題!」

infjlam 發表於 2010-11-10 12:22 PM

評論,係根據客觀評估後得出的個人意見和論述,意見唔一定全對3K8E|0Nx/f E3OL r
定論,一般人都認定的普世價值,其結論得到廣泛認同4p{s]+u4}3xZ
a&IM(b.o _&e
[size=5]Andyho你係有心視而不見?[/size]C g U+|1M
[size=5]定係真係中文差到連評論和定論呢兩個詞彙都唔識分?[/size]
!qY*b6c?2Y} [size=5][/size] z/Q;{'i l_
[size=5][/size]
*DaI|"uy!q!G 好一個野蠻人!

infjlam 發表於 2010-11-10 12:26 PM

[quote]
`Xu6a3B8^
D'gXcY"I 其實我代版友injflam說出心底話吧: {6c z(P7k7B
「你地(andyho及打狗棒)離題抽水借題發揮鬧中國就唔得!A.x8gQ9jf9e$^7ql
我離題抽水借題發揮插你地(andyho及打狗棒)就無問題!」 ...};uD3hkQ0~r*pj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510047&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 12:18 PM[/color][/url][/size][/quote]3Sl7ykm]3I%x&B
$`!{G+V9REu
小弟最多只係以其人之道還治其人之身而已,2@5p"zj:X5~
[size=5]但呢度每一個post引發罵戰的始作俑者係邊個,大家心X照![/size]

andyho 發表於 2010-11-10 12:28 PM

[quote]評論,係根據客觀評估後得出的個人意見和論述,意見唔一定全對ow6cn.E$p
定論,一般人都認定的普世價值,其結論得到廣泛認同`iY,u,Li!`i%NJ
Wk#O#shi
Andyho你係有心視而不見?
xd/y8ZZ^ 定係真係中文差到連評論和定論呢兩個詞彙都唔識分? V3DP/g7j&PN6{8l9u
1l dUH@B)Zv
0iwK0A&R/b3F@
好一個野蠻人 ...
eM-Qu O9mo%yC!xB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510049&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote]
CE.jlh} k T v I+?K nT0\
你咪捉住兩組詞玩文字遊戲啦s-Va {"dA#e
我無睇過「風雲2」, 我的朋友個個睇完勁鬧, 我是否必定要睇左「風雲2」至可以話套片係垃圾?1~RXi8L-o,`1j
同樣地, 大陸搞的面子工程, 上海世博呀, 電子上河圖呀, 亞運呀, 你想想呢個國家的國民質素,
I s@b4eN]k 我不需要睇上河圖已知道無一睇的價值, 要睇, 去睇平面版副本也行#?Tjz8N

hy7hI.Z h+Mu`/g 我答左你, 輪到你答我啦, 請問以下說話是否你講過呢? 1m&\p)mzz6A^4Kq1k
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2[/url]
0mK!@6P:w\].T #17 infjlam說:「[color=red][color=red]老是喜歡講[b]屎尿屁[/b],[b]離題抽水[/b]借題發揮![/color]
$s4}"~ K4J [color=#444444]冇辦法,香港人到底還是中國人,[/color][/color]2XN f7b|O0A1e
[color=red][color=#444444]唔多唔少血液裡都有所謂小農基因」[/color][/color]
'u0f&yb sO#Qk [color=red]i)nIw}x
[/color][color=red][color=black]但在[/color][/color][color=#000000]以下的帖, [/color][color=#000000]主題係講劉曉波獲諾貝爾獎, 竟出現以下發言[/color]f8czR6da^
[color=red][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html[/url][/color]
Gz6[0d}%y)}*M [color=red][color=black]#55 infjlam說:「[color=#444444]嘩...兄台連狗哥[color=red]條底褲都除埋[/color]:drool: 佢仲[color=darkslategray]邊度搵窿捐呀[/color]...[/color]:haha:」[/color][/color]
.DY2oM:\ZI*Q6|%A [color=red][color=black]#57 infjlam說:「[color=#444444]起晒底,你係咪想人地連條link都貼埋出黎[/color]:naughty:」[/color][/color]UHc T"W I+w1r
[color=red][color=#000000]#59 infjlam說:「[color=#444444]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面[/color]:secret:」[/color][/color]8Y:_ c x }qz ^SU
#67 infjlam說:「做[color=red]西狗[/color]咪算囉,仲要做隻[color=red]爛屎忽[/color]o既[color=red]西狗[/color],狗哥又何苦呢:haha:」

infjlam 發表於 2010-11-10 12:32 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-11-10 12:33 PM 編輯 [/i]
V kh!YJ{7A X%]xq~,xF"N2l
[quote],T$L;Z)qja$_g
我答左你, 輪到你答我啦, 請問以下說話是否你講過呢?
c8vzsOJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510056&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 12:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
G,~}z3M#`z
Nv]/W&j+t kn+y*[w 你咪X係度洗版,答左你:xN~9vbQF8?.ff&|

js4\0fzc:@2yIC 小弟見有人冥頑不靈,所以以言諷之,但最多只係以其人之道還治其人之身而已,%g5B(g.TjfT
[size=5]但呢度每一個post引發罵戰的始作俑者係邊個,大家心X照![/size]

andyho 發表於 2010-11-10 12:34 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-11-10 12:44 PM 編輯 [/i]
pT|s0gq\%G"}c Do^ A+M^0\
[quote]mAK2Kv)j|
%K4v)e[ G*R({1r4Q
你咪X係度洗版,答左你:ClNDC
x"H[$GL1_
小弟見有人冥頑不靈,所以以言諷之,但最多只係以其人之道還治其人之身而已,
@%M;_6LB6jW 但呢度每一個post引發罵戰的始作俑者係邊個,大家心X照! ...;Wk_)ibuz!_o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510058&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 12:32 PM[/color][/url][/size][/quote] ge-A(@5c'P~y

L-m"_A&b"aq7| 多謝回應, 我無新發表, 純粹是quote舊內容, 不是洗版, 多加左#96一句的2L9T.sW*t
\*H&[mq"l5]
[u][color=#0099cc][url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=238193&extra=&page=2[/url][/color][/u]
2LQ U3^r #17 infjlam[color=red]正義凜然[/color][color=darkslategray]地批評有人[/color]:A u-}5M{1?0a
「[color=red][color=red]老是喜歡講[b]屎尿屁[/b],[b]離題抽水[/b]借題發揮![/color] Y'c(yI0Y
[color=#444444]冇辦法,香港人到底還是中國人,[/color][/color]*^*ONMQ ef@
[color=red][color=#444444]唔多唔少血液裡都有所謂小農基因」[/color][/color]
4U3Vu7VW;O [color=red]Q6]I[SZ0[i
[/color][color=red][color=black]但在[/color][/color][color=#000000]以下的帖, [/color][color=#000000]主題係講劉曉波獲諾貝爾獎, 竟出現以下發言[/color][.{*RxNH:a4Y
[color=red][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-237090-6-2.html[/url][/color]A9v:Kr6lv"Y'Tm n
[color=red][color=black]#55 infjlam說:「[color=#444444]嘩...兄台連狗哥[color=red]條底褲都除埋[/color]:drool: 佢仲[color=darkslategray]邊度搵窿捐呀[/color]...[/color]:haha:」[/color][/color]k8N.y3y([(E&^
[color=red][color=black]#57 infjlam說:「[color=#444444]起晒底,你係咪想人地連條link都貼埋出黎[/color]:naughty:」[/color][/color]7_EiM }2`v
[color=red][color=#000000]#59 infjlam說:「[color=#444444]Winters兄,勞煩你係咁易應酬下狗哥,費事又話唔俾面[/color]:secret:」[/color][/color]*[@+@[)p(Nr4L(p5e
#67 infjlam說:「做[color=red]西狗[/color]咪算囉,仲要做隻[color=red]爛屎忽[/color]o既[color=red]西狗[/color],狗哥又何苦呢:haha:」8[?ac}1\$vI
#96 infjlam說:「[color=red]西狗爛屎忽,唔怕俾人桔[/color]:P」-j h(PT0f%zA4{

x;X8|Kh.E,o1i 由此可見, 版友infjlam絕對是一位公平公正, 人格高尚, 溫文爾雅的愛國正氣好青年:good:

打狗棒 發表於 2010-11-10 12:35 PM

[quote]OJnb(s;AX
L:OxP)vuIo O,|^
小弟最多只係以其人之道還治其人之身而已,
H8Z K L6MEH| ?iu1R 但呢度每一個post引發罵戰的始作俑者係邊個,大家心X照!
0\s~&c3b(v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510051&ptid=238193][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-10 12:26 PM[/color][/url][/size][/quote]&UWmu8Io` a f
打狗棒/andyho: "共 產黨%*^(*)*%$%#%^&*(*)*(^&^$#&^"| f%I+y?X
infjlam/義和拳民: "打狗棒、andyho#$%$^*(^&*%$%^$&**(^%%#%^&^"D"t["o~b
邊個引起罵戰? 的確心X照!!!

infjlam 發表於 2010-11-10 12:37 PM

[quote]
$L(P7o0L|/w!Y0d*?!@ 你咪捉住兩組詞玩文字遊戲啦-H7R [5j.`4S8X
我無睇過「風雲2」, 我的朋友個個睇完勁鬧, 我是否必定要睇左「風雲2」至可以話套片係垃圾?[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510056&ptid=238193][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-10 12:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
v_'|Nk!G+Z p
8?\/O]$n 你的朋友個個都睇過動畫版《清明上河圖》?個個都勁鬧?\#D-k%ZBNy Iu0@ a

I,@lo)@1\?p8R 又一為鬧而鬧的例子!

電梯男 發表於 2010-11-10 12:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-11-10 12:42 PM

[quote]共慘黨就係引發罵戰的始作俑者,大家心X照 :dev:
m l8Tkb3Vrh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3510063&ptid=238193][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-10 12:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
eY+~!e0P:I
"S4gvZ wT/HW/a Z 某層面上這是事實,TI8v@`^

,BD ]:c%^-q 但呢個post,我只想討論《清明上河圖》,
w7}%a8Qu ^ 其他一概唔再回應

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.