上海世博~3D 動畫版《清明上河圖》
2010 Shanghai ExpoS*a#lOV0m
Along the River During the Qingming Festival%vMX;j8L)^r
}^g4t%t6rh
《清明上河圖》動畫版
3D 動畫版《清明上河圖》
vtplJ]d7{o/T
[url=http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM[/color][/url] *O&d@VYAc:_[:e
v0seOt-x#B~5Q/B
上海世博--人會動的清明上河圖
z_}jY(?D
[url=http://www.youtube.com/watch?v=5kpBU4kYm8Q][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=5kpBU4kYm8Q[/color][/url]
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part 1)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=ZIrAXdxK_p4][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=ZIrAXdxK_p4[/color][/url] dY0hi's+}$nxJ
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part2) 1J.R5i4y0wpt
[o-K9@F
[url=http://www.youtube.com/watch?v=UneRpvMuH5M][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=UneRpvMuH5M[/color][/url] :R_#p\{M[
zGlL"Wn5t,Y
2010 上海世博 (中國館之清明上河圖 part3)
[url=http://www.youtube.com/watch?v=koV4kSQQLl0][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?v=koV4kSQQLl0[/color][/url]
Ub*u;E]5P8Ph
世博會中國館內的動畫闆 清明上河圖,
圖中的 人物、動物、車船…全都活動熱鬧起來了!j W;E~/tyrW"k
/I%M1O(?o&xY_
這就是科技的神奇啦! [font=新細明體]謝謝分享!好齊全呢。。。[/font] l.c)X:X2g8k
[font=新細明體](自己就無飛入場。。。惟有[/font][font=Times New Roman, serif]LOOK[/font][font=新細明體]下個網[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體])[/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]謝謝分享!好齊全呢。。。
Q2X&W5N"}&kf5M
(自己就無飛入場。。。惟有LOOK下個網...)U}6WJ}/}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508247&ptid=238193][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-6 03:14 AM[/color][/url][/size][/quote]t t3x[&U d `w
好過無呀! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 叻極咪得三分鐘熱度. **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 清明上河圖真係好靚 噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」, }2}m8X4?0Vl7u
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,
而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使去上海世博都有得睇, 好似有著數;
之前正版曾來港展覽, 卻乏人問津, 香港人是否真對上河圖感興趣? 已經有答案。 [quote]噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」,
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,
而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使 ..."p(U ly y{J2py
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509090&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-8 12:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
FEC"[E$^/@5R
Agree part of point from UNCLE DOG!z6b(iI r AQ
[color=red]咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度[/color],:good: - AGREEt5XuT/q&pT0R!w:|ut
$\t!{;mN |4K~&x5f
[color=red]而且今次幾十萬人撲飛只是基於羊群心態, 同埋覺得唔使去上海世博都有得睇[/color], - agree
- 我本人係因為無錢無時間請父母到上海一行, 俾$10同一晚時間去盡點考道,.i{Er1p"wH
我父親早已見過真跡, 今次接受兒子邀請, 皆因抱著看電影、卡通片心態j1Ng0q.@KL9H\
[color=#fff][size=0px]# ?3 ~9 m" C5 t) v$ ?[/size][/color] [quote]2010 Shanghai Expo&n!Qar[ bV
Along the River During the Qingming Festival
R1? ^2C6^P`Jr
《清明上河圖》動畫版
3D 動畫版《清明上河圖》
dJK!J(sJ x,x
[url=http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM]http://www.youtube.com/watch?v=2pD1QGuXTLM[/url]
;ZG;Ctqm{
上海世博--人會動的清明上河圖
D ]DK8g#fTyaWb
http://ww .../e9c+Sn(HBru
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508057&ptid=238193][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-11-5 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]去睇香港展車費勁貴~~~~:yy08: [quote]噚日睇cctvb個節目介紹「動漫版上河圖」, @J8W?B6f6q
話會甚麼引起香港人對中國歷史的興趣云云.......?
咪玩啦, 香港人只會對炒樓炒股有興趣, 其他的最多都係三分鐘熱度,[6\1_mq9q"V \2^h2b
而且今次幾十萬人撲飛只是[color=red]基於羊群心態[/color], 同埋覺得唔使 ...[4nn\ iu%w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509090&ptid=238193][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-8 12:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
紅字講中主題, t*G9h-n(IU:@8nr
以前香港搞過展出屍體標本的人體奧妙展, 一樣大把人去睇,
唔通話會引起香港人對處理屍體的興趣?
講到底, 人云亦云, 人去我又去, 心態跟年三十晚行年宵分別不大
唔排除有人(如樓上一位版友)一早認識上河圖, 但肯定屬於少數 去睇過,先再發表評論喇:P Q(MHlA(U5k
AGe!YUh
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface: [quote]去睇過,先再發表評論喇:P Hg]Xp3B9?1k8}%qs
'C(On r/c/^"J!{
睇都未睇,就話點點點,未免太過武斷:redface: