狂賀人民力量勝利大家樂取消扣飯鐘工資
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有咩咁值得狂賀?Up"v.r Ba[R%~比番飯鐘錢你, 咪炒幾個你做埋佢果份, 你唔做大把人做,
一個二個話唔食大家樂, 大家樂咪又係咁多人,
人民力量? 晒氣, 下個月仲有人提先講啦, /]h%`bu!A`[M,WB
係果一粒鐘LUNCH HOUR入面, 周圍冇位得大家樂有位,
有幾多人仲會發揮"人民力量"? [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508500&ptid=238237]2#[/url] [i]jojojojoj[/i] [/b]
就小弟所見, 尖咀, 荃灣同葵芳幾間大家樂晚市入座率已經少左六成...
平日要霸位, 今日一半已上座位已經空空如也 [quote] 2# jojojojoj
就小弟所見, 尖咀, 荃灣同葵芳幾間大家樂晚市入座率已經少左六成...
平日要霸位, 今日一半已上座位已經空空如也#O} lZ p3l7u6j8x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3508502&ptid=238237][color=#999999]darkensun 發表於 2010-11-6 09:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
%x8J!}(OZ `
咁午市呢?7@2a T.`B'pp:Z0i
唔好話下個月, 可能下個星期, rU.t[|'A8BV
"人民"已經"原諒"左大家樂
其實我對"最低工資"有D保留,bG(b`K*q:P.^4G
因為唔扣飯鐘就算係勝利而狂賀,
我覺得咁會唔會係開心得太早? [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-11-6 10:54 PM 編輯 [/i] E d1C+} c%R
[color=wheat][/color]-Y|#|ullEe
[color=wheat][size=6][font=新細明體][color=lemonchiffon]大加落............為你做足一百 [/color][/font][font=Times New Roman, serif][color=lemonchiffon]FUN[/color][color=white]盅[/color][/font][/size][font=新細明體][size=6]。。。[/size] :haha: [/font][/color] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 一個二個罷食,少左人幫襯,收入少左,工作量又少左,即係唔駛用咁多人,炒咁D員工或者CUT工時,你話最後受害係邊個? 我都唔明有乜好賀。 罷食係一個姿態和非常手段,.lP/t!U0]:g+m)`uX
大家樂短時間內取消扣飯鐘工資,.]F v5h HPTZ
就結果而言,絕對是件好事(人工的確不減反增)
H)`U4@I1VV
1mqy#C4y-_ot
先唔講係咪人民力量勝利,
但大方向絕對冇錯,
只要群眾繼續關注和監察,EXB{mf
相信那些公司亦唔會咁蠢在風頭火勢,