娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-11-9 12:40 AM

亞運足球大戰中國慘吞日本三蛋

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迦樓羅女王 發表於 2010-11-9 12:50 AM

[quote]差幾班牙 :yy29: FpN3qSe2J

p/SP? h%R 2xWffduqh1g
|3^^5Kqp!? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509403&ptid=238314][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-9 12:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
:z j)P:rWyz ZVSn 中國唔好話世界排名 , 連亞洲排名 , 都有一大批西亞國家好過佢 ,
:p-Z4GI;R7?KF 就算係東亞 , 都食日本 南韓 , 甚至北韓既塵 ... 真係羞恥拉~~

電梯男 發表於 2010-11-9 12:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迦樓羅女王 發表於 2010-11-9 12:55 AM

[quote] y-X c+aq ns7g

$|Jn)`(}d|O/?$@r+{ 釣魚台又冇埋 :yy30:
;aN&VvDK [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509410&ptid=238314][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-9 12:52 AM[/color][/url][/size][/quote]
vR9a)VY,qL#y_ 如果要收 , 點解唔收黑子瞎島 疆西的唐烏努梁海先???

電梯男 發表於 2010-11-9 12:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

迦樓羅女王 發表於 2010-11-9 01:02 AM

[quote] h_zTGl&NJT/{j
]OU5BY g
先收外蒙古牙 :yy36:
{f?)^IW&oy [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509418&ptid=238314][color=#999999]電梯男 發表於 2010-11-9 12:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
c!^P8{x3]6s8t 恢復大蒙古帝國領土???:dev:

kakeidevil 發表於 2010-11-9 01:24 AM

唔係話踩低中國足球
!EO,Oz.xA 3粒係最低消費啦:yy03:

打狗棒 發表於 2010-11-9 04:05 AM

[quote]
F6lZI D ] 如果要收 , 點解唔收黑子瞎島 疆西的唐烏努梁海先???X LLz.@,`*_b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509416&ptid=238314][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-11-9 12:55 AM[/color][/url][/size][/quote]g r \CK#Hux k
仲有海參崴...........

費事高 發表於 2010-11-9 05:19 AM

[quote]
1a't-sk zss.ON0sR/]6j 中國唔好話世界排名 , 連亞洲排名 , 都有一大批西亞國家好過佢 ,
C2WC[I/dN]w 就算係東亞 , 都食日本 南韓 , 甚至北韓既塵 ... 真係羞恥拉~~
s tu,m$B8Z]'M_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509406&ptid=238314][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-11-9 12:50 AM[/color][/url][/size][/quote]$b-w;Kw N.r

)it~n c#_~S 講打交...中國隊必勝日本仔7EZuZ9Z7]k}%nk
論踢波.....:yy30:

打狗棒 發表於 2010-11-9 09:39 AM

全場中國隊連控球在腳都有問題, 何鑑江仲話兩隊實力差唔多? 聽佢講波就死得。 t~!Zhki%o
中國聯賽打假波已經到達半公開的情況, 球員們在一個預定的賽果下作賽,
XIk t/zP] 就算你係美斯都冇用, 球員沒有鬥心, 技術又怎能提昇?

andyho 發表於 2010-11-9 11:27 AM

[quote]全場中國隊連控球在腳都有問題, 何鑑江仲話兩隊實力差唔多? 聽佢講波就死得。k-pqP NK8T8d-yJ
中國聯賽打假波已經到達半公開的情況, 球員們在一個預定的賽果下作賽,
{(ZX |0u7l"}x 就算你係美斯都冇用, 球員沒有鬥心, 技術又怎能提昇? ...
D`6u6VZo ~e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3509478&ptid=238314][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-9 09:39 AM[/color][/url][/size][/quote]+btXu;Uz7O

nO r6c U6W3U] 邱健威補番句:「人地日本唔派主力同你玩啫, 本田圭佑等在外國搵緊食, 球會唔會放人踢呢d亞運賽」
O!D(A`%LvN2X0Nare 日本昨晚有幾個球員只係大學生
0n z#c+r;a| c2@Z3sx/lW 昨晚完場我好驚大陸球迷谷爆, 以為可以打抵日本亢奮下, 點知...:giveup:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.