我真係低估了這個女人 ... 沙拉.佩林
原來佢係茶黨領導人 ... 我估唔到佢會成為後小布希時代的共和黨巨星 !!!3R-g(uav;`Y+S文章 :
[url=http://commentshk.filter-182.com/2010/11/blog-post_08.html]http://commentshk.filter-182.com/2010/11/blog-post_08.html[/url]p;u*t'x3Oz?
新聞片 :-z_-L'D.d @(P:CxSs
[url=http://www.youtube.com/watch?v=rRXu4wna11I&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=rRXu4wna11I&feature=related[/url]S(Kc%i]$I_
[url=http://v.ku6.com/show/uEAsjSFIfXmyNwOS.html]http://v.ku6.com/show/uEAsjSFIfXmyNwOS.html[/url]%};V?.SIS7ys
[url=http://www.youtube.com/watch?v=375Y2PEbwoc]http://www.youtube.com/watch?v=375Y2PEbwoc[/url]