娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Tc113-1 發表於 2010-11-23 09:51 AM

港人攜 iPad 企圖避稅衝關當場被捕

來源 :lO*C5i,T"x
[url=http://tech.hexun.com.tw/2010-11-22/125753864.html]http://tech.hexun.com.tw/2010-11-22/125753864.html[/url]7C3vy'~0AI$y
:lol:
-?8tm0cJi'a-V
8^-rl"r+q o 昨日下午羅湖邊檢站海關人員成功將一名企圖避稅逃跑的 iPad 港人被補,該名來自男子攜帶2部iPad未申報入境,被羅湖海關關員查獲。在被告知須繳納2000元關稅後,該名旅客頓時與海關關員就稅額問題發生爭執。在交涉過程中突然逃跑,向深圳火車站方向狂奔而去。海關關員迅速追趕,並請求羅湖邊檢站執勤民警協助攔截。最終,在羅湖邊檢站黃警官的協助下,該名涉嫌逃稅的男子被成功制服,並移交相關部門處理。

打狗棒 發表於 2010-11-23 09:55 AM

帶乜春ipad吖? 攞嚟衰!!!
3S!Q r+]~*} 返大陸, 除咗人民幣和避孕套, 乜都唔應該帶。

KNY 發表於 2010-11-23 10:27 AM

[quote]來源 :R&G8jR!^ tN3Ua
[url=http://tech.hexun.com.tw/2010-11-22/125753864.html]http://tech.hexun.com.tw/2010-11-22/125753864.html[/url] D] aOQ,Jf$\W#s
:lol:
M6oG cf
].Czd l 昨日下午羅湖邊檢站海關人員成功將一名企圖避稅逃跑的 iPad 港人被補,該名來自男子攜帶2部iPad未申報入境,被羅湖海關關員查獲。在被告知須繳 ...
D#O KYh0FjZrcd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515078&ptid=238968][color=#999999]Tc113-1 發表於 2010-11-23 09:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
#Q5@7@z"@}+x ,?^iy5s!t'a^#hW
一條友帶兩部iPad ~ 又話係自用 ~ 當人地海關懵既   :dev:

vv1668vv 發表於 2010-11-23 02:19 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-11-23 02:29 PM 編輯 [/i]K+N D2Ipk

HdM8N#cP K$T1`;tm 1個人 有 左腦同右腦...
,p.T0{N f 1個人 有 左眼同右眼... ,S4J5R p#FI7R L
1個人 有 左手同右手...
KP;H6TY? $S-T,r4wZ(I0H/G j

}!mTt#in]-_'@ [font=新細明體]大把人    得一把口   [font=新細明體]夠[/font]用   兩三架手機  啦[/font][font=Times New Roman, serif]............[/font]
~iQg0Ui
E-m6^J%a} xs 1個人 用兩部ipad...唔得咩?!...
3qY7Q#Jv
p@}:kZ"R#ki$ZI&p^ Y p'|@V'SD)zb6?
U\r7gj2`~

j)l8L0S5tTT#gS B
,W%v,EU$\px rdA(g ls,c1i)m

&d)GL~tF/fb Kk \lN }1CMPnK]'M

/Lq e5U&T:Q o 不過... [color=white]1個官字 有 兩個口[/color]...自己諗諗啦...:haha:

KNY 發表於 2010-11-23 02:55 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-11-23 03:03 PM 編輯 [/i]
9{M3J wZ$K )OL+{x0@0Gu
[quote]1個人 有 左腦同右腦...
x-Wx-V&q%Qq SPX,o 1個人 有 左眼同右眼... -` D"i7ih^%h4A^
1個人 有 左手同右手...
)d]"i(bc5q
,sG"}m"mcE
h7g} V5[ w 大把人    得一把口   夠用   兩三架手機  啦............
&C&Cfp6S_bf{
v-tf,y,I6y*zK ei 1個人 用兩部ipad...唔得咩?!... )Y bC TJ[_|*F

+dM+M'T0k C*i }1C)y1ix+^#c B

6Dmu(sF.w
Nez1{'[
QR-}&bC A mk*I LFh&S p:\!M _;Z N

4\v'l$t}tO,GJ g
%MG7S:p9{f
9mL vW SFe+ZK@ 不過... 1個官字 有 兩個口.. ... j7I/i1bu;n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515159&ptid=238968][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-23 02:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
M5LE!k*f rh
8I0Ily?M?5zX/H%~7J 得 ~ 你帶一箱去都得 ~ 海關問到你咪全部都話自用囉 ~ 反正你都認為人地海關係懵既 ~ 你講人地就實會信既   
-J wX8qZ3?o :agree:1U u6k"nZL(g?
y7E%_ {W c)w
A[Ej+`ZN9{
帶電器用品上大陸 ~ 不嬲都要徵稅 ~ 問下D上左大陸做野十幾廿年既前輩都一清二楚 ~ 唔係呢一年半載特登諗條例出黎屈港燦既 ~ 早幾年少左捉漏稅係一回事 ~ 但隨著水客近一兩年日漸猖獗 ~ 重新嚴格執行亦唔鬧得人
Bf/pjv(v in4[!X:C4gG{j
港燦們 ~ 唔識野唔緊要 ~ 最緊要問多D了解多D  :agree:

Triangel 發表於 2010-11-23 03:15 PM

[quote]帶乜春ipad吖? 攞嚟衰!!! x j%_jC
返大陸, 除咗人民幣和避孕套, 乜都唔應該帶。HX,B8D%S'h5d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515080&ptid=238968][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-23 09:55 AM[/color][/url][/size][/quote]
?kcr'{MuJ&X 4oV3M F,j+{+}
敢問九哥, 港女返大陸要帶乜春呢?:dev:

vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:30 PM

[quote]$[f V4M:A0\-R-\8YL
P7CC-l;G|7i
敢問九哥, 港女返大陸要帶乜春呢?:dev: n I,q/o1s7rZw5z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515179&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-23 03:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
-Ul e8E g)b
mO$\'j}W Yc:W
:}O!ob1baw0Q [font=新細明體]我幫距答,我幫距答[/font][font=Times New Roman, serif]......“[/font][font=新細明體][color=white]鐵竇”鎖匙[/color][/font][font=Times New Roman, serif].....:dev: [/font]

Triangel 發表於 2010-11-23 03:34 PM

[quote]
}lW-Q7m?
D9J4IKuf;T\+ZF ^ HQK|6VY8O7c{
我幫距答,我幫距答......“鐵竇”鎖匙.....:dev:
$]0sz F:H u$gI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515181&ptid=238968][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
X e?8?-r&y7y GCCu2l3c
吾明:confused:

vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:38 PM

[quote]S"hOB(l:k5J
[$m6Q-D$Z| @
吾明:confused:9L/fl#v1u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515184&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-23 03:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
1AD9tL's ;iD8l)J$r.gNR5H
+O0NXFM6B
V:J}V*D K1A @
[font=新細明體]無間房系鞭樹訓[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]???[/font]
[w:W F c3B9D` @+pGE} s6P'R
[font=新細明體]鐵竇 [/font][font=Times New Roman, serif]= [/font][font=新細明體][color=white]非物質文化遺產[/color][/font][font=Times New Roman, serif].....:D [/font]

Triangel 發表於 2010-11-23 03:42 PM

[quote] X7~?Cw?{}-A
B6vX pE%{~"E7p
LakXfFL:^S

L^ {SP]F4be 無間房系鞭樹訓...???
|U)@aX6x&h$c6o(E
n7c)Yi;A 鐵竇 = 非物質文化遺產.....:D
v#yi Gk Kd E'W [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515185&ptid=238968][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:38 PM[/color][/url][/size][/quote]_S+EX6[0U
*e ^#Y,g)eda
死火, 更加吾明:confused: :w F H\vm
不如你比返d分我先, 再等九哥答案仲好啦

vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:51 PM

[quote]
,o(j]$CRI*ZU /_![ w Fv4\-u
死火, 更加吾明:confused:
G$dO^\H 不如你比返d分我先, 再等九哥答案仲好啦_'L/Ajci }2J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515189&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-23 03:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
~o({9jA#EXy o
'I+ak4D"nb:M&Kn@j T L"YIn dZ6F&u
[font=新細明體]倚[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]无解既[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font][font=新細明體]又要人地畫功仔畫埋X野[/font][font=Times New Roman, serif]....:haha: [/font]
r#v[ l4L0^N!QXK l8i&`nRIt

2v5| F9P)i9?Zy_*s 究竟“[font=新細明體]鎖匙”通常用 梨 做乜嫁 ?!:dev: [/font]
Cj-yNS$zH ZZ U5m8fx+g
RQ!{z5~,]~ f
[font=新細明體]如果再唔明[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]都系等 “狗哥”答你啦[/font][font=Times New Roman, serif]....:) [/font]

selena127 發表於 2010-11-23 04:51 PM

鐵竇 = 踢竇  ?  ( 包二奶 )

打狗棒 發表於 2010-11-23 04:57 PM

[quote]m5UsM)`3K`,@
FnU!fK.zhW.^
敢問九哥, 港女返大陸要帶乜春呢?:dev:Rx;} \]+q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515179&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-23 03:15 PM[/color][/url][/size][/quote]
0{5WE|mC,HA-RLw8P 港女返大陸多數落Disco, 落得Disco九x九都拍嘢,
%H#Cff&h(F4H S k 拍嘢又要錢, 又唔想自己俾錢, 所以最好帶埋條仔上去,~U$P0pQ Q
屈尻佢俾錢.......:naughty:

深圳居民 發表於 2010-11-23 10:02 PM

[quote](u.Y8\MG

-?3b%{ l;N&L/N:s 8Y5OK0M*^
我幫距答,我幫距答......“鐵竇”鎖匙.....:dev:
`CylX)h @)e/\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515181&ptid=238968][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-23 03:30 PM[/color][/url][/size][/quote]帶足夠自己使用的衛生巾

vv1668vv 發表於 2010-11-23 11:06 PM

[quote]鐵竇 =[color=red] 踢竇[/color]  ?  ( 包二奶 ):cCCr6xj\"t;Pg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515229&ptid=238968][color=#999999]selena127 發表於 2010-11-23 04:51 PM[/color][/url][/size][/quote]!t/B9H$e;pZ%@Wy

7\Tw$u!BHq2@%m
?%ud/Eg hahahha.............:yy02:

vv1668vv 發表於 2010-11-23 11:30 PM

[quote]
T~?elC
TU(NxIC/?)]H 敢問九哥, 港女返大陸要帶乜春呢?:dev:
&|yBG3Q.v3F [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515179&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-23 03:15 PM[/color][/url][/size][/quote]S a5B A}?:x7l L
X4X-hm\M o0o

6s`3bQkZ9x0[
_ ^1wxr.HX [font=新細明體]呀版主[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]"u \.EsI7{$v-zt

5snFJ2}o'F)Z [font=新細明體]如果 “ 講真 ”[/font][font=Times New Roman, serif]([/font][font=新細明體]毒家[/font][font=新細明體]猛料[/font][font=新細明體]) [/font][font=Times New Roman, serif].....[/font][font=新細明體]怕唔怕嫁[/font][font=Times New Roman, serif]?........:yy25: [/font]3Y{,V;Or
is;p?-Al A

2DC_o4s Y [font=新細明體]似乎都系問問你先好似好[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]嘞[/font][font=Times New Roman, serif].......[/font]

Triangel 發表於 2010-11-24 12:12 AM

[quote]
@9kV8Wu5[*~r 港女返大陸多數落Disco, 落得Disco九x九都拍嘢, N P G(Hq(Z'z
拍嘢又要錢, 又唔想自己俾錢, 所以最好帶埋條仔上去,
i4@:Tzv7K 屈尻佢俾錢.......:naughty:
Z*K8qg1G-W6fI+^Z^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515232&ptid=238968][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-23 04:57 PM[/color][/url][/size][/quote]]}@mI
Om f'dQ-h
車:redface:

slwong3 發表於 2010-12-1 06:15 AM

[quote]
,p8T9T,B4\H3j"A;J a `I og'n
車:redface:
-W&nZ"c~7Q(cmF7n W3` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3515518&ptid=238968][color=#999999]Triangel 發表於 2010-11-24 12:12 AM[/color][/url][/size][/quote];Kt;U@ZX'VBA
FC.Ht4Bj9[_E&~4b"|
honestly, if going back to Mainland China, people have to go in a group (4 to 5).%}0g0M QRm}
2m\+J,],U E
Just too dangerous......

vv1668vv 發表於 2010-12-8 04:44 PM

深圳師奶團走私iPad (明報)q:y?}7wA$H~"k
2010年12月8日 星期三 08:35 U7DW2kL*^0f
x mn{2D
深圳灣海關近日查獲一宗走私案,14名師奶組團帶iPad及手機過關被查,總值達95萬元。 -L"HS?,L/P L p

D"no'|3l/p7c 12月2日中午12時交接班時間,幾名身穿格子衣服的男子在旅檢大廳門外來回走動,形迹可疑,引起關員注意,
iNu8X ^/@gh 根據經驗判斷,應該屬於「水客」帶貨。 ;R p8| Q4dc!q3t](`'J
關員繼續查看監控錄影,發現有十幾名打扮時髦的女子正從香港方向過來準備過關。
ju?bD 其中1人沒有經過X光檢查,徑直過關。接著,又有一群打扮相仿的師奶陸續走來,她們都穿戴時髦,BU!k,K$@s
肩上挎著一個大手提袋。海關關員檢查發現,其中一名師奶夾帶且身體綁藏85部手機,其中20多部放在手提袋中,
S,]5o_h y.R*A 65部藏綁腰間。 海關從這群師奶身上現場查獲全新手機340台、iPad平板電腦88台,拘捕涉案人員14人。 py-fE7V1K
據了解,這群師奶均來自深圳、汕頭等地,過關幫忙帶貨就是想賺點外快,帶一次收200元人民幣。
b0V#Yw,w 目前,當事人已被行政拘留,海關正對此案作進一步處理。
!R ~3d+}1j Ro+r|!j T\ H F'E5OR x(y s
(廣州日報)

KNY 發表於 2010-12-10 12:05 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-12-10 12:07 PM 編輯 [/i]
:M-rK[_^Ki
n3DWr6m1feD [quote]深圳師奶團走私iPad (明報)@7g;AF"A,U+t0o%E
2010年12月8日 星期三 08:35
0u3QN@ p ] 8} V#HJz/M&rI'EK%p
深圳灣海關近日查獲一宗走私案,14名師奶組團帶iPad及手機過關被查,總值達95萬元。 .k"s8rhGf#K_(Z

JM_Car5t2t 12月2日中午12時交接班時間,幾名身穿格子衣服的男子在旅檢大廳門外 ...
b4dl P,uL%~U rL S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3523931&ptid=238968][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-12-8 04:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
n|!h@+f $b Pxm9k
快D搵記者訪問下佢地 ~ 睇下係咪又係俾海關屈佢?   :D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.