娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2010-11-24 04:06 PM

六合彩投注額有否少呢?

上一期總投注額我留意到係3千萬多少少,o/~6}7DD0m)k
今個星期微跌少少,有2千9百幾萬投注額, n oDpjV
5蚊注時候,我一向無留意該期的總投注額有多少?
1|:l.eo{!y @\ 從5蚊跳到10蚊一注,投注額相差了多少?
/AV ] ^Y6r 有無師兄知道呢:yy17:

電梯男 發表於 2010-11-24 04:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-11-25 09:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-11-25 02:45 PM

[quote]加价前.......我一向$20.......4注'G&VGz.I2ne
加价后.............都係買$20...得兩注:yy36:cJq6E4VSN1L!S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516787&ptid=239071][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-11-25 09:34 AM[/color][/url][/size][/quote]
4N7e8TiJdI^O.v
Jr OM6L1E[(}}m 仲幫襯六合彩?
,u U u0V Il0Y-f y3[ 等幾千萬金多寶先去落注啦!-Z6l8f+CNd V3u[H
我這10年間,風雨不改從不間斷買死兩條飛,7i!i.Z$Q H
我依家都擺買...打死都唔比狗會當我水魚:yy34:

vv1668vv 發表於 2010-11-25 02:49 PM

[font=新細明體]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: [/font]

費事高 發表於 2010-11-25 04:16 PM

[quote]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: 't,q0OT Z f[,Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516892&ptid=239071][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-25 02:49 PM[/color][/url][/size][/quote]W/bRw\/bz;o
E t9CT#@\3C
如加多一兩個號碼,依舊係$5蚊一注的話,咁樣縮減翻身機會就問題不大!
W6Y y&g*NKWV 而家狗會反其道而行...依計算照乘的頭獎該是1千萬,D1J'j-pdf)eMN
但要加多一倍金銀來投注,換來結果是...錢比多了,但獎縮水...;ay|4gt r
機會率本已是渺汒...仲想我地付出雙倍價錢來掉錢落海...
|IBQ:q\/{ 真係當我地香港人係傻仔:yy24:

電梯男 發表於 2010-11-25 05:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-11-25 05:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-11-25 06:06 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-11-25 06:07 PM 編輯 [/i]J:]D5~k^:MY

1@9z(| Uu)g [table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td][color=red][b]$19,955,450[/b][/color][/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000[/td][/tr][/table]?Q&K9^S8\+b!N8}
6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
$m(~j4Ez-A!V3` 唔知用咩籍口同班高層交代呢:yy03: +W)I%wN;P$J@d d
如果有人中到頭獎,800萬就比硬出來,
*j zjEl X 仲有幾注二獎,三獎....G\gvA BC
接住仲有四五六七獎...)@yIU@!i
狗會真係無乜油水可以執...白做一場...仲衰過做女果陣:yy02:

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:14 PM

[table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td]$20,359,610[/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000
:w4[$Ps|5ArV|E
!c.Q.a)B~&\8[ let see 10mins have any different....
z ZO+M4E:uC t [/td][/tr][/table]

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:18 PM

以前$5注時, 估計頭獎基金 最少$5,000,000
a-?`6{GiS+C~ 現在$10注, 估計頭獎基金 只得$8,000,000.....
F\"m`!g l 月初時, 估計頭獎基金 係$10,000,000....6Ep6f)_.De BS
5@ Iaq U+Z w@
好明顯, 投注額下跌了

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:31 PM

[quote]下期攪珠期數10/137攪珠日期25/11/2010 (星期四)截止售票時間晚上 8:45投注額$19,955,450多寶 / 金多寶-估計頭獎基金$8,000,000BO.d*m;XZ
6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
-DV!a|!C F 唔知用咩籍口同班 ...YHz;xoQ_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516945&ptid=239071][color=#999999]費事高 發表於 2010-11-25 06:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
NZ_QyX Ie)F5M O8SZ u9@ N6M
5UY Fgu0W
馬會抽比政府的稅少了, 收取的行政費不變,:CZr A'x^:f
頭獎,800萬不變,[color=#fff][size=0px]' m0 M[/size][/color]
/s?2|T,VS]!S 四五六七獎因定額派彩...v6hGIm%X
只係二 三獎少左
Z^4t-z&m1Q !F4DT#jH
總投注額 - (1x%政府稅) - 行政費 -  頭獎800萬 - 四五六七獎 = 二 三獎

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:39 PM

快d減番$5就好喇

infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM

[quote]快d減番$5就好喇 fO${;Q B^6p9~|5{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516960&ptid=239071][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:39 PM[/color][/url][/size][/quote]F Tf.k z!Ax
U o D}lW$H4wZ
:agree:
Rp'p?N9X ;Mw)P.} [j'H1Hj4V me
呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:59 PM

[quote]0Vjl zp2i-TX9[,R

8hO a cd2F;sR :agree:
f#x!I Y T6fAD R^F,Mm+V[f
呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:
X+aICsLY [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516969&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
/m5H4c Zv5O_
2U4B3d.M\!l n I save jor d bet Mark Six money to buy Sea Food,E]}_0f LP
Jockey club catch a worm into his C food.....:naughty:
OY0Z1{SmB1jo Off line sin..... go to buy seafood for dinner.

費事高 發表於 2010-11-25 07:02 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-11-25 07:03 PM 編輯 [/i]
b,og{/C;^vE4_%V
QGCP4T)YYFY(WX [quote]"t4jDW]0B X}2i

2Kn4?$[m@ Y W :agree:9^7N0GG%Pq;\9F

mx1Y b[k 呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:
_kST I T"{ h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516969&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]Yq3T%_ |)U+OV0|

)f;]C#To1X9Rj 上面班高層,每個都肚滿腸肥...:U!Gi:C"c'b2[
知鬼咩野叫民間疾苦,以為一定要幫襯佢...!zzi:}R0[$V2ak7a
佢地真係認為六合彩係必需品...我地一定要買...zFmit4ic}
忘記了我地可以選擇唔幫襯:yy24:

infjlam 發表於 2010-11-25 09:31 PM

同樣一張廿蚊飛,E-wMx:y-?
馬會無端端搞一搞,就少左一半機會中獎,8P `PV&W3pPSj
抵唔抵?傻o既都識計數喇!:secret:

費事高 發表於 2010-11-25 10:19 PM

[quote]同樣一張廿蚊飛,`:Y6G[1xHl$l F Ff
馬會無端端搞一搞,就少左一半機會中獎,
5dl)W(n5FV4I 抵唔抵?傻o既都識計數喇!:secret:(n `)oGl
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517027&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 09:31 PM[/color][/url][/size][/quote]}(xLG/f5t
p:fb"m{w(^2D?
無錯...你講得啱...傻o既都識計數, P/p.H oK3Ui&|2Pv
咁就足以證明諗出呢條屎橋既狗會職員係一個"聰明人":yy02:

infjlam 發表於 2010-11-25 11:19 PM

講真,以前未加double價,都已經好難中(平均兩三期才有人中頭獎)u~z Rg
依家同樣投注額,還要少一半機會中獎?*^(_Z7g oa;s \d,C
講真,連我都心灰意冷...

vv1668vv 發表於 2010-11-25 11:43 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-11-25 11:44 PM 編輯 [/i]
HE e F^qI &sYS/@e$L"w
[font=新細明體] [font=新細明體]唉[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]喱[/font][font=Times New Roman, serif]D0[/font][font=新細明體]甘樣既情況[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font]e)PKcV B.Y
eTcz5q3bIU
[font=新細明體]睇梨都系要 重點出擊[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font].i,wXUT4wk,c!a?

VDU(~,x a/Z [font=Times New Roman, serif]([/font][font=新細明體][size=5][color=lemonchiffon]唯[/color][/size][/font][font=新細明體][size=5][color=lemonchiffon]有昅住距今期頭獎無人中,下期金多寶就拿拿臨沖入去買[/color][/size])[/font][/font][size=5][font=新細明體]:yy27: [/font][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.