六合彩投注額有否少呢?
上一期總投注額我留意到係3千萬多少少,o/~6}7DD0m)k今個星期微跌少少,有2千9百幾萬投注額,n oDpjV
5蚊注時候,我一向無留意該期的總投注額有多少?
從5蚊跳到10蚊一注,投注額相差了多少?
有無師兄知道呢:yy17: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]加价前.......我一向$20.......4注'G&VGz.I2ne
加价后.............都係買$20...得兩注:yy36:cJq6E4VSN1L!S
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516787&ptid=239071][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-11-25 09:34 AM[/color][/url][/size][/quote]
仲幫襯六合彩?
等幾千萬金多寶先去落注啦!-Z6l8f+CNdV3u[H
我這10年間,風雨不改從不間斷買死兩條飛,7i!i.Z$QH
我依家都擺買...打死都唔比狗會當我水魚:yy34: [font=新細明體]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: [/font] [quote]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: 't,q0OTZf[,Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516892&ptid=239071][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-25 02:49 PM[/color][/url][/size][/quote]W/bRw\/bz;o
E t9CT#@\3C
如加多一兩個號碼,依舊係$5蚊一注的話,咁樣縮減翻身機會就問題不大!
而家狗會反其道而行...依計算照乘的頭獎該是1千萬,D1J'j-pdf)eMN
但要加多一倍金銀來投注,換來結果是...錢比多了,但獎縮水...;ay|4gtr
機會率本已是渺汒...仲想我地付出雙倍價錢來掉錢落海...
真係當我地香港人係傻仔:yy24: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-11-25 06:07 PM 編輯 [/i]J:]D5~k^:MY
[table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td][color=red][b]$19,955,450[/b][/color][/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000[/td][/tr][/table]?Q&K9^S8\+b!N8}
6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
唔知用咩籍口同班高層交代呢:yy03: +W)I%wN;P$J@dd
如果有人中到頭獎,800萬就比硬出來,
仲有幾注二獎,三獎....G\gvABC
接住仲有四五六七獎...)@yIU@!i
狗會真係無乜油水可以執...白做一場...仲衰過做女果陣:yy02: [table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td]$20,359,610[/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000
let see 10mins have any different....
[/td][/tr][/table] 以前$5注時, 估計頭獎基金 最少$5,000,000
現在$10注, 估計頭獎基金 只得$8,000,000.....
月初時, 估計頭獎基金 係$10,000,000....6Ep6f)_.De BS
5@ Iaq U+Z w@
好明顯, 投注額下跌了 [quote]下期攪珠期數10/137攪珠日期25/11/2010 (星期四)截止售票時間晚上 8:45投注額$19,955,450多寶 / 金多寶-估計頭獎基金$8,000,000BO.d*m;X Z
6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
唔知用咩籍口同班 ...YHz;xoQ_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516945&ptid=239071][color=#999999]費事高 發表於 2010-11-25 06:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
O8SZu9@ N6M
5UY Fgu0W
馬會抽比政府的稅少了, 收取的行政費不變,:CZrA'x^:f
頭獎,800萬不變,[color=#fff][size=0px]' m0 M[/size][/color]
四五六七獎因定額派彩...v6hGIm%X
只係二 三獎少左
!F4DT#jH
總投注額 - (1x%政府稅) - 行政費 - 頭獎800萬 - 四五六七獎 = 二 三獎 快d減番$5就好喇 [quote]快d減番$5就好喇 fO${;Q B^6p9~ |5{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516960&ptid=239071][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:39 PM[/color][/url][/size][/quote]F Tf.k z!A x
Uo D}lW$H4wZ
:agree:
;Mw)P.} [j'H1Hj4V me
呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep: [quote]0Vjl zp2i-TX9[,R
:agree: