[quote] 唉....喱D0甘樣既情況....8N[/[Uf Zb
睇梨都系要 重點出擊...
aS[J
V?K
(唯有昅住距今期頭獎無人中,下期金多寶就拿拿臨沖入去買):yy27:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517127&ptid=239071][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-25 11:43 PM[/color][/url][/size][/quote]6H YCg)T)h#i
;c?,?!N%rk!]7}1Y
其實無論邊期六合彩,中頭獎機會率基本上都一Q樣,Z~I8g,}c
@
金多寶係多左獎金,但同時又多左人同你爭(分)o者...9fo["Z']4J
gPbNc;TG+b j1C
都係果句,有得中,先再講喇:yy30:
[quote]
\K;S4duFE'[
其實無論邊期六合彩,中頭獎機會率基本上都一Q樣,
金多寶係多左獎金,但同時又多左人同你爭(分)o者...
,L4A_XP!L6GS
都係果句,有得中,先再講喇:yy30: xK2[AQ#b(J
f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517144&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-26 12:04 AM[/color][/url][/size][/quote]