娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2010-11-24 04:06 PM

六合彩投注額有否少呢?

上一期總投注額我留意到係3千萬多少少,:M^$\ E)\%{
今個星期微跌少少,有2千9百幾萬投注額,m!@x"y"R$@
5蚊注時候,我一向無留意該期的總投注額有多少?
-w_Sq^"I0iU 從5蚊跳到10蚊一注,投注額相差了多少?9et7G~d:QD#L
有無師兄知道呢:yy17:

電梯男 發表於 2010-11-24 04:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-11-25 09:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-11-25 02:45 PM

[quote]加价前.......我一向$20.......4注2w0g3i~2w)F8K/L
加价后.............都係買$20...得兩注:yy36:
5X._ D{BI W/L_a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516787&ptid=239071][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-11-25 09:34 AM[/color][/url][/size][/quote]
X&YVbm]Z-\{_
n {(?*^7R 仲幫襯六合彩?!r_"G3My%G oJ8N
等幾千萬金多寶先去落注啦!
0tJBv wt 我這10年間,風雨不改從不間斷買死兩條飛, T3f H.K+O F9h L
我依家都擺買...打死都唔比狗會當我水魚:yy34:

vv1668vv 發表於 2010-11-25 02:49 PM

[font=新細明體]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: [/font]

費事高 發表於 2010-11-25 04:16 PM

[quote]直頭縮減“翻身”機會!:yy32: .WpuWC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516892&ptid=239071][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-25 02:49 PM[/color][/url][/size][/quote]7ISY%C4k*z[z

mIhu&I"m9Ar 如加多一兩個號碼,依舊係$5蚊一注的話,咁樣縮減翻身機會就問題不大!kI C$I'Z
而家狗會反其道而行...依計算照乘的頭獎該是1千萬,nED O#B$|h4GBVy+I
但要加多一倍金銀來投注,換來結果是...錢比多了,但獎縮水...-fi;@'@"tH(Ln
機會率本已是渺汒...仲想我地付出雙倍價錢來掉錢落海...7ugh&rqPl S
真係當我地香港人係傻仔:yy24:

電梯男 發表於 2010-11-25 05:03 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-11-25 05:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-11-25 06:06 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-11-25 06:07 PM 編輯 [/i]zWB ZW.{\
r*M9soz3mk;fm
[table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td][color=red][b]$19,955,450[/b][/color][/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000[/td][/tr][/table])r_ v.Qg!Y
6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
#FB;yx]RZ 唔知用咩籍口同班高層交代呢:yy03:
"wo,SJ0hAHc ^ 如果有人中到頭獎,800萬就比硬出來,
M+t].?_!M r&I6Y 仲有幾注二獎,三獎....]#w"egx6|N
接住仲有四五六七獎...
G6f4_l w 狗會真係無乜油水可以執...白做一場...仲衰過做女果陣:yy02:

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:14 PM

[table=98%][tr][td=1,1,40%]下期攪珠期數[/td][td]10/137[/td][/tr][tr][td]攪珠日期[/td][td]25/11/2010 (星期四)[/td][/tr][tr][td]截止售票時間[/td][td]晚上 8:45[/td][/tr][tr][td]投注額[/td][td]$20,359,610[/td][/tr][tr][td]多寶 / 金多寶[/td][td]-[/td][/tr][tr][td]估計頭獎基金[/td][td]$8,000,000
]I;W~'O&N&X Ho5{d!P8YX(E1B
let see 10mins have any different....
6w3G#B5K"Ce [/td][/tr][/table]

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:18 PM

以前$5注時, 估計頭獎基金 最少$5,000,000
dZ L7VT7f 現在$10注, 估計頭獎基金 只得$8,000,000.....
9~j&IS5@(}0U 月初時, 估計頭獎基金 係$10,000,000....
D;tPlW0U 0r_A%I{/g'I T[^ Y
好明顯, 投注額下跌了

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:31 PM

[quote]下期攪珠期數10/137攪珠日期25/11/2010 (星期四)截止售票時間晚上 8:45投注額$19,955,450多寶 / 金多寶-估計頭獎基金$8,000,000
,R Rt/C/Zi 6:00都仲未夠2千萬...狗會六合彩真係急跌,諗呢條倒米屎橋位師爺...
o[)wP$[6s%j k 唔知用咩籍口同班 ... ^v"hjSy^ni
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516945&ptid=239071][color=#999999]費事高 發表於 2010-11-25 06:06 PM[/color][/url][/size][/quote]m.][4b]j)d#o(H!c+Y
Ts3FIv S4^o
7sk T:@Bu:DN
馬會抽比政府的稅少了, 收取的行政費不變,Yr$y2_n{8p
頭獎,800萬不變,[color=#fff][size=0px]' m0 M[/size][/color]
y~8m7I7{%| ^&y 四五六七獎因定額派彩...5M{:D,rL
只係二 三獎少左j1h7cwQLx'~4G

)V(e0?#U0Uk/F-}Z 總投注額 - (1x%政府稅) - 行政費 -  頭獎800萬 - 四五六七獎 = 二 三獎

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:39 PM

快d減番$5就好喇

infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM

[quote]快d減番$5就好喇
2D#Z"l3F)xG D%nC2~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516960&ptid=239071][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:39 PM[/color][/url][/size][/quote]B/X#LzKm`!|7P

1JXMh0{x}H :agree:
n0sAl)U8~!^
fF_5n-qI}0?;Z 呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:

hamsubboy 發表於 2010-11-25 06:59 PM

[quote]%LN-BN Q,a
S,` \T h}D}/@+I
:agree:?9ew){$P#]*E3q x

3zg4S'[cJ5{Y 呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:%v&b0}a!B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516969&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
4I I I G)S8^1\*c
9[%Aaep I save jor d bet Mark Six money to buy Sea Food,
]{eo&j2k!m Jockey club catch a worm into his C food.....:naughty: v GlC8JG)yP
Off line sin..... go to buy seafood for dinner.

費事高 發表於 2010-11-25 07:02 PM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-11-25 07:03 PM 編輯 [/i]
*[B3dKDg9R4d6z.o J9o .M'w"q^*hV6e1LP
[quote]A'U@.`7qL{ a.m$D`z

/N~G5N7Ml8a y+E@ :agree:
? cv:xHC,{fd
R6TIUF S 呢次馬會根本就係捉蟲 :sleep:1f:x6A ~${ Q:d }p}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3516969&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 06:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
kMa~&G
'TG;M+\ Ui p9v 上面班高層,每個都肚滿腸肥...
,N!Hp)R tsz 知鬼咩野叫民間疾苦,以為一定要幫襯佢...
,{ F]D$E l.M 佢地真係認為六合彩係必需品...我地一定要買...
;aV7s)jf&D&V 忘記了我地可以選擇唔幫襯:yy24:

infjlam 發表於 2010-11-25 09:31 PM

同樣一張廿蚊飛,%i-K]!_~:C
馬會無端端搞一搞,就少左一半機會中獎,xf4I6[xJ:t*U
抵唔抵?傻o既都識計數喇!:secret:

費事高 發表於 2010-11-25 10:19 PM

[quote]同樣一張廿蚊飛,
x4dGH"P,{ 馬會無端端搞一搞,就少左一半機會中獎,
E }t|K1|7Ot9_0a 抵唔抵?傻o既都識計數喇!:secret:
P]8Zx:E [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517027&ptid=239071][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 09:31 PM[/color][/url][/size][/quote]
~'TR^*EV
5V+e6s)o@2V 無錯...你講得啱...傻o既都識計數,
{,`h#^$dE9s 咁就足以證明諗出呢條屎橋既狗會職員係一個"聰明人":yy02:

infjlam 發表於 2010-11-25 11:19 PM

講真,以前未加double價,都已經好難中(平均兩三期才有人中頭獎)
x5Y"sS SCdn+C"j+@ 依家同樣投注額,還要少一半機會中獎?
*j5Bb%|d&aA,{ 講真,連我都心灰意冷...

vv1668vv 發表於 2010-11-25 11:43 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-11-25 11:44 PM 編輯 [/i]GJH/U&] DYj
dh eO t|
[font=新細明體] [font=新細明體]唉[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font][font=新細明體]喱[/font][font=Times New Roman, serif]D0[/font][font=新細明體]甘樣既情況[/font][font=Times New Roman, serif]....[/font]o7mdA.DyK2K
A:K8i'P P.E N y c
[font=新細明體]睇梨都系要 重點出擊[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
Q3?#^)y-j9}{
SUz*DEi [font=Times New Roman, serif]([/font][font=新細明體][size=5][color=lemonchiffon]唯[/color][/size][/font][font=新細明體][size=5][color=lemonchiffon]有昅住距今期頭獎無人中,下期金多寶就拿拿臨沖入去買[/color][/size])[/font][/font][size=5][font=新細明體]:yy27: [/font][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.