大家樂全線員工罷工 要求食品減價給食客
為什麼只有食客罷食為大家樂員工要求加薪? }Q4q7q2le&P而沒有大家樂員工罷工要求食品減價給食客?F)YxUj7_5Aid!k
4T-k6R+O8w,GaJ.O
[b]員工加了薪後不少食品[/b][color=Red][b]即時[color=Black]加價1至2蚊了[/color][/b][/color]$W){k2hfb)Y4C)G
世界就是這樣神奇:yy17: [font=新細明體]人人為[color=lemonchiffon]我[/color],[color=lemonchiffon]我[/color]為人人[/font][font=Times New Roman, serif].........?! [/font][font=新細明體][color=lemonchiffon]真唔真呀?:yy05: [/color][/font] 佢加到100一碟都唔關我事, 因為我見到呢類垃圾快餐連鎖店平均要30多元一個餐後,
我已經冇再幫襯; |9k5x4Ut9`e$@
做生意有權加價, 而消費者亦有權選擇光顧與否? 所以唔使勞氣, 冇人搵鎗指住你去食!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,d-ON'p%lcG
而食品份量和質素卻明顯差左[size=6][b]一大截[/b][/size],
一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22:
雜菜就一大兜:yy03: m6d?1ylG.]"B2_
)kuyAT-~6O,} ])?n
唉....QZ+FexM]N*Y0M*]
打邊爐打到咁折墮,唔食好過食!:yy24: [quote]早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,
而食品份量和質素卻明顯差左一大截,
一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22: ,e}0ou:I Y COh
雜菜就一大兜:yy03: gQIr'En8`a
ImZZ}VS
9X,|%w!Ijp&m2j
唉....
打邊爐打到咁折墮, ...(@6t2qp*Z8B ]e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517117&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
)|h7WZ-sQ8c:V
Brother, 請問你指邊區的大9鑊? [quote]
Brother, 請問你指邊區的大9鑊?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517123&ptid=239133][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
早前行過沙田第一城幫襯,EUJ+Y9oN+E4}"Z9K7W
唉,真係領晒野... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
IPV#RaJ)E w
早前行過沙田第一城幫襯,:Vsx r9wQ}]
唉,真係領晒野...heUPQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517124&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
第一城呢間, 只可以食早餐, 燒味飯, 同埋帶個細蚊仔去食隻下午荼chicken wing, chicken wing for細路食 大人飲半杯汽水....跟手去埋歡樂天地 [quote] i(g1C/cpm0F c;C
B5^Po|&W;y
第一城呢間, 只可以食早餐, 燒味飯, 同埋帶個細蚊仔去食隻下午荼chicken wing, chicken wing for細路食 大人飲半杯汽水....跟手去埋歡樂天地
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517136&ptid=239133][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]^d!iE:LJ
/|7LhM(m3u~;J4M
我comment係:eo!WE} T
大X樂黎講,第一城呢間都算差:yy33: [quote]-L'N}pf#n
-[7oc0c-i#W}y5Ll&^
我comment係:
大X樂黎講,第一城呢間都算差:yy33:"IwX/lc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517146&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-26 12:07 AM[/color][/url][/size][/quote]7W.v W(N1g:~
一城的銀城未裝修前, 我去開銀城 (對面馬路)間大快活食魚柳早餐, 因為大9鑊d魚柳好腥.....
至於其他同類食物, 我去轉彎間美好,
一城間大9鑊係 for 小弟賭波賭馬輸清光, 得八達通有水才去幫襯的不祥之地.....
可能次次去幫襯皆是小弟輸爆廠之時..... 所以覺得d野一般.....
只係有一劑.....輸到早餐都未食, 去一城間大9鑊叫個燒味飯, 當時覺得好好食..... [quote]早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,)Y6XF:hW8{s.wu
而食品份量和質素卻明顯差左一大截,
一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22: ur6lT(r~ft
雜菜就一大兜:yy03: (J&b? Xu Qs
8^z4FM$`8o,eN
唉....
打邊爐打到咁折墮, ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517117&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]*E+|?X/PT
大交鑊cut唔到cost, 加價預左, 但我發覺質素竟然差左,
我平時偶然有食, 明顯比較到, 份量就無少, 味道就...O9w,m2H\ec(z
總之1,2個月內都唔會再去, 之後再睇有無改善:mad: 9K.Be*Dg)lE@0m7b
大快慰最近都食過, 反而無大問題 [b]大家樂全線員工罷工 要求食品減價給食客?
[/b]\_7\#m6Un8~?
回一回樓主先:*x-{ ?2mH qs:U
商家為的是賺錢,啱啱加人工,老細已經好X唔開心,依家仲話要減食品價?食錯藥乎?
四個字:[color=red]與虎謀皮[/color]:yy31:
4RL-ONz
EDE1u#_l R5T
^;p4[4Bns
[quote]
大交鑊cut唔到cost, 加價預左, 但我發覺質素竟然差左,
我平時偶然有食, 明顯比較到, 份量就無少, 味道就...
總之1,2個月內都唔會再去, 之後再睇有無改善:mad: 0d0z un$Lf0~0e
大快慰最近都食過, 反而無大問題 ...2AtN:De5dBz
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517322&ptid=239133][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-26 10:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
將貨就價,本來就見怪不怪,4W_;K9Kh#R$o
但大X樂做到咁X小家,食品保持唔到水準,0A.n9_/t p#lE
食客一定好現實,用對腳投票!
頁:
[1]