娛樂滿紛 26FUN's Archiver

浪子 發表於 2010-11-25 12:56 PM

大家樂全線員工罷工 要求食品減價給食客

為什麼只有食客罷食為大家樂員工要求加薪? }Q4q7q2le&P

_ tL3Z2fr]$m/|(m 而沒有大家樂員工罷工要求食品減價給食客?F)YxUj7_5Ai d!k
4T-k6R+O8w,GaJ.O
[b]員工加了薪後不少食品[/b][color=Red][b]即時[color=Black]加價1至2蚊了[/color][/b][/color]$W){k2hfb)Y4C)G

N zm2d$h-{"] 世界就是這樣神奇:yy17:

vv1668vv 發表於 2010-11-25 01:35 PM

[font=新細明體]人人為[color=lemonchiffon]我[/color],[color=lemonchiffon]我[/color]為人人[/font][font=Times New Roman, serif].........?! [/font][font=新細明體][color=lemonchiffon]真唔真呀?:yy05: [/color][/font]

打狗棒 發表於 2010-11-25 01:50 PM

佢加到100一碟都唔關我事, 因為我見到呢類垃圾快餐連鎖店平均要30多元一個餐後,
\5T8V|E 我已經冇再幫襯; |9k5x4Ut9`e$@
做生意有權加價, 而消費者亦有權選擇光顧與否? 所以唔使勞氣, 冇人搵鎗指住你去食!!!

電梯男 發表於 2010-11-25 05:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-11-25 11:26 PM

早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,d-ON'p%lcG
而食品份量和質素卻明顯差左[size=6][b]一大截[/b][/size],
L7l H3rQ~(Ew\/e 一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22:
m+W([$f(a 雜菜就一大兜:yy03: m6d?1y lG.]"B2_

2eA v-Y-N"F Wf )kuyAT-~6O,} ])?n
唉....Q Z+FexM]N*Y0M*]
打邊爐打到咁折墮,唔食好過食!:yy24:

hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:36 PM

[quote]早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,
aMu'Rf~ 而食品份量和質素卻明顯差左一大截,
3m0N$]k!\9HO U @:l*B|3k 一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22: ,e}0ou:I Y C Oh
雜菜就一大兜:yy03: gQIr'En8`a
Im ZZ}VS
9X,|%w!Ijp&m2j
唉....
E5`4Ls2\-C7w9GD 打邊爐打到咁折墮, ...(@6t2qp*Z8B ]e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517117&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
x @%jf;OYR6S} )|h7WZ-sQ8c:V
Brother, 請問你指邊區的大9鑊?

infjlam 發表於 2010-11-25 11:39 PM

[quote]
3_E:S8q?
.} L:[q.m"K3YS)qlL Brother, 請問你指邊區的大9鑊?
IVNr;@/DA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517123&ptid=239133][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
4rJb4@1P!m[
J p.n pf s^ |#[ 早前行過沙田第一城幫襯,EUJ+Y9oN+E4}"Z9K7W
唉,真係領晒野...

電梯男 發表於 2010-11-25 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:55 PM

[quote]
'@an)T%l IPV#RaJ)E w
早前行過沙田第一城幫襯,:Vsx r9wQ}]
唉,真係領晒野...heUPQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517124&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
j$xW#AeM/}
&z[#^,M Q5Z 第一城呢間, 只可以食早餐,  燒味飯, 同埋帶個細蚊仔去食隻下午荼chicken wing, chicken wing for細路食 大人飲半杯汽水....跟手去埋歡樂天地

infjlam 發表於 2010-11-26 12:07 AM

[quote] i(g1C/cp m0F c;C
B5^Po|&W;y
第一城呢間, 只可以食早餐,  燒味飯, 同埋帶個細蚊仔去食隻下午荼chicken wing, chicken wing for細路食 大人飲半杯汽水....跟手去埋歡樂天地
~$C)i8f%b9UP u9A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517136&ptid=239133][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-11-25 11:55 PM[/color][/url][/size][/quote]^d!iE:LJ
/|7LhM(m3u~;J4M
我comment係:eo!WE} T
大X樂黎講,第一城呢間都算差:yy33:

hamsubboy 發表於 2010-11-26 12:32 AM

[quote]-L'N}pf#n
-[7oc0c-i#W }y5Ll&^
我comment係:
msc W3d3lUN` x-p5Z 大X樂黎講,第一城呢間都算差:yy33:"IwX/lc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517146&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-26 12:07 AM[/color][/url][/size][/quote]7W.v W(N1g:~

q l'P%V4y 一城的銀城未裝修前, 我去開銀城 (對面馬路)間大快活食魚柳早餐, 因為大9鑊d魚柳好腥.....
^9tpELGIiu 至於其他同類食物, 我去轉彎間美好,
(VSRw5O"e3o@_"v 一城間大9鑊係 for 小弟賭波賭馬輸清光, 得八達通有水才去幫襯的不祥之地.....
Dxg:X g 可能次次去幫襯皆是小弟輸爆廠之時..... 所以覺得d野一般.....
j{7L9a*F w6P9\ 只係有一劑.....輸到早餐都未食, 去一城間大9鑊叫個燒味飯, 當時覺得好好食.....

andyho 發表於 2010-11-26 10:43 AM

[quote]早前大X樂加左人工,補返飯鐘錢,但食品售價加左,)Y6XF:hW8{s.wu
而食品份量和質素卻明顯差左一大截,
pMBNZZ+Qx?f 一個$53的(蝦+牛)火鍋,蝦得一小隻,牛得兩小片,湯底淡過水,:yy22: ur6lT(r~ft
雜菜就一大兜:yy03: (J&b? Xu Qs

+Kp3V(F8e.Hs 8^z4FM$`8o,eN
唉....
r;~)r+CwV5D 打邊爐打到咁折墮, ...
!l"Hp x:n `x V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517117&ptid=239133][color=#999999]infjlam 發表於 2010-11-25 11:26 PM[/color][/url][/size][/quote]*E+|?X/PT

mdHG)yE%o o O 大交鑊cut唔到cost, 加價預左, 但我發覺質素竟然差左,
wZc(^OL k 我平時偶然有食, 明顯比較到, 份量就無少, 味道就...O9w,m2H\ec(z
總之1,2個月內都唔會再去, 之後再睇有無改善:mad: 9K.Be*Dg)lE@0m7b
大快慰最近都食過, 反而無大問題

infjlam 發表於 2010-11-26 04:23 PM

[b]大家樂全線員工罷工 要求食品減價給食客?
9m-b~4Ol0`:E:S2Iq [/b]\_7\#m6Un8~ ?
回一回樓主先:*x-{ ?2mH qs:U
商家為的是賺錢,啱啱加人工,老細已經好X唔開心,依家仲話要減食品價?食錯藥乎?
c,W4_3v#}4e? } 四個字:[color=red]與虎謀皮[/color]:yy31:
l c uzb*]k
F ]/t:Z:KY+VR*\Gj 4RL-O Nz
E DE1u#_l R5T
^;p4[4Bns
[quote]
3f'D5S {wOw`
4fL3zW:~?&f 大交鑊cut唔到cost, 加價預左, 但我發覺質素竟然差左,
h @KC4s/e8o4tP 我平時偶然有食, 明顯比較到, 份量就無少, 味道就...
~.c;a+`#EhRJ 總之1,2個月內都唔會再去, 之後再睇有無改善:mad: 0d0z un$Lf0~0e
大快慰最近都食過, 反而無大問題 ...2AtN:De5dBz
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3517322&ptid=239133][color=#999999]andyho 發表於 2010-11-26 10:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
v*XT\3{^ Vh+U
q7wD;i~2^Q 將貨就價,本來就見怪不怪,4W_;K9Kh#R$o
但大X樂做到咁X小家,食品保持唔到水準,0A.n9_/t p#lE
食客一定好現實,用對腳投票!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.