娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-11-27 11:35 PM

虐兔真係有幕後老闆既話 應該羅個仆x去打靶

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-11-27 11:36 PM 編輯 [/i] e.A+{n0A4Ar
4^ \+We E]
應該羅個仆x去打靶:gun:
)W[X(Q7T)s 除兔仲有其他動物添4w|,Z }'la
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/101126/4/lgrw.html]http://hk.news.yahoo.com/article/101126/4/lgrw.html[/url]

費事高 發表於 2010-11-28 12:28 AM

佢講你又信?)y-JL:Q5F&u"U
呢條富家女食飽飯無屎痾Z Mu? ayplBU]8?
依家又大話連篇4r;w%h]y*h7cR
我都想請佢拍套輪姦短片
cS"@ r*@(NN 我都係想拍比外國班變態色魔睇:yy19:

infjlam 發表於 2010-11-28 01:12 AM

[quote]佢講你又信?
bfuE Dg 呢條富家女食飽飯無屎痾*r|$i3c I I
依家又大話連篇+D8Z2|-ni
我都想請佢拍套輪姦短片
4mM.d9E3^ 我都係想拍比外國班變態色魔睇:yy19:
:jqmX(|O;k [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3518461&ptid=239246][color=#999999]費事高 發表於 2010-11-28 12:28 AM[/color][/url][/size][/quote]
j)Z2P5w ^o5j !l3Nz0k;`K}_z5R
經濟條件很好,又話自己從小喜歡養寵物的富家女,
9}nU:R QPv3h!H 點會去做一份視頻銷售(實質係虐畜)的所謂「工作」?LN0b$jbTt]
還要說什麼「僱主稱為只需要用腳拌沙律。」?:yy03:
0~b7P%wXZw"N A&o5`J5{L!RsxV
佢唔係超級低B,就一定係當其他人係超級低B:yy24:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.