娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-11-30 09:58 AM

呢種人渣 留比大陸審好過 係大陸打靶佢呢種人渣

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/101129/4/lihl.html]http://hk.news.yahoo.com/article/101129/4/lihl.html[/url]

vv1668vv 發表於 2010-11-30 11:10 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-11-30 11:12 AM 編輯 [/i]
9n5~&Q|)Mj I.N1pK(Y:f AB
港人境外狎童可在港起訴
y]$CO(S/u (明報)2010年11月30日 星期二 05:05
#}M)YR a
`E{5UWPd 【明報專訊】根據《刑事罪行條例》第153P條,P m+J:VYIw
任何香港人若在香港境外地方對16歲以下兒童作出性行為或性侵犯,q#] b@P0t9D/S
香港法院仍有司法管轄權並有權審訊,
(sA D.zwD 除非被告與當事人是建基在一段獲承認的婚姻之中,才可有免責辯護。

打狗棒 發表於 2010-11-30 02:16 PM

[quote]
x3qOa Pt 呢種人渣 留比大陸審好過 係大陸打靶佢呢種人渣http://hk.news.yahoo.com/article/101129/4/lihl.html
+RewI6o5@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3519779&ptid=239372][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-11-30 09:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
.J&x#nc2n9f }$Ij 在大陸, 人渣都未必一定會打靶, 如果「他爸叫李剛」......

mnbvc 發表於 2010-11-30 03:28 PM

[quote]港人境外狎童可在港起訴
P:t6G6jd` (明報)2010年11月30日 星期二 05:05
7o"E U^M zpdz:H3P-],?@
【明報專訊】根據《刑事罪行條例》第153P條,"O }[~ ^
任何香港人若在香港境外地方對16歲以下兒童作出性行為或性侵犯,
8\9K-aKHi&Ca5~ 香港法院仍有司法管轄權並有權審訊,
%TFF;K2D0b5gnK 除 ...6HZ1E,L(Wc1flrr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3519813&ptid=239372][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-11-30 11:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
0y6?}Hg9Bk o 香港有權審
)Tq NcFP??,^ 但冇話到大陸冇權審
#yJ7bHS"E*@D&o 而且我刀冇話香港冇權審av| fA8RPs*A
淨係叫留比大陸審者.b,o fvwD9@
係香港就算有罪刀得個幾碌就放

mnbvc 發表於 2010-11-30 03:30 PM

[quote]5ib8r rR"|:Nec"Qv
在大陸, 人渣都未必一定會打靶, 如果「他爸叫李剛」......
,E h8B`{*Hj?'Y7f7d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3519905&ptid=239372][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-11-30 02:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
j'x3g^0e"dde.c5R 一定唔會
(|q*x3[2\ o I 佢係香港人除非李x誠有多個仔:yy04:

vv1668vv 發表於 2010-11-30 03:33 PM

[quote]bo*bFXV(V FCap
香港有權審/h1Q0q2_{0](M^p
但冇話到大陸冇權審6U/w*CBQ!K {*e
而且我刀冇話香港冇權審
1x@ F9On 淨係叫留比大陸審者7@O!o5u&T8mZX
係香港就算有罪刀得個幾碌就放4n9T6yv(z(c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3519952&ptid=239372][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-11-30 03:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
q r5y%G$lB D ` M p2Dp Pq.[/{3lk#[a
\ eZ/d)sl@,m+U&g

R.UHJ,Tq:@ [font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]貼出黎[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]都系想大家知道遮[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
Z:~KA4O5m:\ u
ro+E-scK [font=新細明體]另外。即使兩[/font][font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]轆都好啦[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]喱[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]犯入到去有特別招呼[/font][font=Times New Roman, serif]... [font=新細明體][color=lemonchiffon]有排距受[/color][/font]
g v8uL\ ]R [/font]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.