娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-12-2 12:56 AM

曾任權︰「申辦亞運係國際社會成員應有責任」

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2010-12-2 01:19 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2010-12-2 01:20 AM 編輯 [/i]
6?4iV ~(IG@ (Rh'V0U? c&SLN*d0Wh
申辦亞運讓國際能再一睹我們一眾白痴所帶的笑話遍篇,經"大偉像"一役後,
6F j"K [,Z2Hw$sv 我們這群香港精英高官應有責任為國際帶來更大的笑話」

vv1668vv 發表於 2010-12-2 01:26 AM

[font=新細明體]距夠膽死仲話近牌多左人支持[/font][font=Times New Roman, serif]............:yy26: [/font]&Tt3n8^|$MA
[font=Times New Roman][/font]
0B.b*T0z` R w O [font=Times New Roman][/font]

費事高 發表於 2010-12-2 02:32 AM

[quote]距夠膽死仲話近牌多左人支持............:yy26:
u^{[B
;Z-Eo!w\ ~9h!Yk T8_ )JVdibD(A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3520802&ptid=239510][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-12-2 01:26 AM[/color][/url][/size][/quote]S4{d&\(Rb.Bav

9}yY/J[? 老實講...香港地真係絕大部份人都好支持佢..........去死:cheers:

vv1668vv 發表於 2010-12-2 03:45 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-12-2 04:05 AM 編輯 [/i]
+Qc p1~#oL.f"W| 8g5^zw_6hS
[size=4][font=新細明體]又大橋,又西九,仲“亞運”!?你搞得邊樣!?[/font]BrX-uE3i }X*A
!nW(p5@qqN[t
s V w#F `\SZ
[font=新細明體]江山如此多“[size=6]錢[/size]”!?[/font]X+q_'vZ"O)MO$o7k7E
[font=新細明體][/font],B"mit._%f f ]qjL
[font=新細明體]點解[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘多老人家“無家可歸”要“ [font=新細明體]執[/font]紙皮”為生!?[/font]
q/Jv.J(mm| [font=新細明體]點解要縮班殺校!?[/font]k$n0}[Z lHU e
[font=新細明體]點解等上公屋要等[/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]甘多年上極都上唔島!?[/font]
b{I mL8HY { [font=新細明體]點解最低時薪得$[/font][font=Times New Roman, serif]28[/font][font=新細明體]追唔到通脹?!正虎唔發放生活補貼!?[/font]*[ |/`Zp h/dX x2R

"B2cB0y-A F
~3JN!D\m [/size]

打狗棒 發表於 2010-12-2 09:13 AM

扶貧、主持公義、令人民安居樂業......等先係一個政府應有責任。

費事高 發表於 2010-12-2 05:06 PM

[quote]扶貧、主持公義、令人民安居樂業......等先係一個政府應有責任。
T7N8f;qbB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3520858&ptid=239510][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-2 09:13 AM[/color][/url][/size][/quote]
0RuJxt L5k-U'S
(|]O LZ4btd~ 你錯怪政府了
Bfw6L$q @Y:wC re/Ix
1)扶貧...每位高官年年加薪,管你經濟插水,民不聊生,總之死人冧樓都好,人工必加!
fv7l[Y"nl s;| t-v#ju;?P:i2Y
2)主持公道...你係咪失憶:D ,香港政府啱啱先幫完包姪女及多如恆沙的犯事有錢佬!h7U,|sj)x#v

w!~ `6lL 3)令人民安居樂業...都要分先後莊閒,親疏有別,每位高薪厚職眾官員,有邊個無得安屋樂業!

vv1668vv 發表於 2010-12-2 06:53 PM

[quote]HNFFML.S Z&s?z
o8QB_9Ign O&P2f2Q7i0s
你錯怪政府了
4[$f7hhV'p-h f.K
[1X,_NI:I _ 1)扶貧...每位高官年年加薪,管你經濟插水,民不聊生,總之死人冧樓都好,人工必加!
q6_m[ w
(o)D0h gf/e2Pz 2)主持公道...你係咪失憶:D ,香港政府啱啱先幫完包姪女及多如恆沙的犯事有錢佬!5W5iU'i!idQT2EmB
xt,w7` q0s{
3)令人民安居樂業...都要分先後 ...
d&I;n&a~} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3521077&ptid=239510][color=#999999]費事高 發表於 2010-12-2 05:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
tc3T TcW3E*Y{t zm/j2v$Y8e[vr/g

zY_"[!} H,Z R Nd^M

W@OQ+m~8C [font=新細明體]講得好呀[/font][font=Times New Roman, serif]~~[/font][font=新細明體]![/font]
5?4R~7F%@D-pK [font=新細明體]![i"XL,E(D}BS
[/font]
%Xx@+K Tz }l [font=新細明體]仲頒獎畀 “自己友” 同 “河熊身” 添 [/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]!?  [email=X#@!&?Y]X#@!&?Y[/email][/font]

電梯男 發表於 2010-12-2 07:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.