亞視主播天下竟為劉曉波抱不平
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 劉醒曾經對非凡講過一句說話:知唔知道呢個世界最惡既係咩野人?0qZ)}{j`)J(zA7D係就來死既人!亞視已經與死人沒分別...仲有咩好驚?:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]梯梯[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font][font=新細明體]點解標題要 加個“竟”字!?[/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]流太同浏太牢宫滋到壹定好开芯遮[/font][font=Times New Roman, serif]~~[/font] 有guts:good: [quote]劉醒曾經對非凡講過一句說話:知唔知道呢個世界最惡既係咩野人?(A|-VN.CI
係就來死既人!亞視已經與死人沒分別...仲有咩好驚?:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3523236&ptid=239758][color=#999999]費事高 發表於 2010-12-7 12:36 AM[/color][/url][/size][/quote]W7\5@O~ e^d#r
_#}3Xu3[KdU0G
:D [quote]劉醒曾經對非凡講過一句說話:知唔知道呢個世界最惡既係咩野人?/s!ki$Zn5HH
係就來死既人!亞視已經與死人沒分別...仲有咩好驚?:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3523236&ptid=239758][color=#999999]費事高 發表於 2010-12-7 12:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
.l \n&j_q5_
哈哈...妙 :good: [quote]6A-ve ~Ke&I#J
通常主播天下刀係播垃圾花邊新聞 :nogood:
U*E&r*H%BaH
今晚竟然專為劉曉波牙 :good:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3523246&ptid=239758][color=#999999]電梯男 發表於 2010-12-7 12:49 AM[/color][/url][/size][/quote]