上課示愛 IVE男生熱爆網
[youtube3]khpnNT44Z60&feature=player_embedded[/youtube3]"A-iw8I0nCO8ze(ye#T$fyz
韓片《我的野蠻女友》有幕講男主角殺入大學講堂送花畀女友,相當浪漫,估唔到係香港嘅 IVE最近都出現類似場面,男同學拎住紮花走入 lecture theatre向女同學示愛,令到課堂一度中斷咗 5分幾鐘,不過到最後都好似冇結果。&Sa+S4a)G#A L
段片喺網上熱播。片中一位男同學攞住束花,公開話想送畀一位長髮女同學。女同學好怕羞,係咁用筆記掩臉。NE/e ^vd A"y
首輪攻勢失敗,男生問 Miss借咪,當眾話「我好鍾意你呀,受唔受媾呀?」其他同學幫口大叫「受佢,受佢」。女同學一直笑,但冇任何回覆。NHjb6Ki b_
求愛求足 5分鐘仍冇結果,老師繼續上堂,男仔就尷尬坐低。段片上網後,有網民鬧班學生無心向學,亦有人讚個男同學勇氣可嘉。:Vz]$lJ'l5PMo @
Q-Y(J%v`*EB;?&a
條仔個樣 ..... >_<" 又冇誠意 , 當人哋女仔係乜喎 ! 攪咁大唔代表要答應你嗜 ! 個女仔唔(受溝)都好正常囉 ! 唉 , 真係 不學無術 , 垃圾一大舊 [youtube]X1RAndF5dYE&feature=player_embedded[/youtube] 成班IVE都無心向學,;O ^-BX*PFns5g l
示愛呢家野,點解係要課室搞?:\d6V%c)vF*_9g
還要上緊lecture搞?R?0js!e)Q
M2@?-QJGdB*M/L
唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood: [size=7][b]“受”[/b]!?[/size] 4l6u`2w4`5}1r;U.u
[size=5]一個只顧表達自己,不理他人感受,搗亂及破壞正常講學, 騷擾及剝奪他人正常學習時間,[/size][size=5]濫用自由,莽顧後果 既人做自己男朋友?! [/size]
[size=5][/size]
:yy04: :yy04: :yy04: [quote]成班IVE都無心向學,"pCdAn
示愛呢家野,點解係要課室搞?c@\g:I-a
還要上緊lecture搞?
Nk1C*]9rGd
唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood:q kK'@#~4su4R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527009&ptid=240141][color=#999999]infjlam 發表於 2010-12-14 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
$?+\&b9} ]3C
個MISS仲要一齊癲, 其實哩班IVE黎講都唔算不知所謂,
有D更慘不忍睹 [quote]
@#Rl*}@?z3P5t'^Nl
[color=red]個MISS仲要一齊癲[/color], 其實哩班IVE黎講都唔算不知所謂,
有D更慘不忍睹
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527084&ptid=240141][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-12-14 09:28 PM[/color][/url][/size][/quote]After watched that, I dun think it is.
[color=#000]她已經反复說了這麼多次,今天是一個特殊的情況~
And hurrying her students be quick and back to lecture[/color] [quote]成班IVE都無心向學,'u \Q-_zd5WN"F$D
示愛呢家野,點解係要課室搞?
還要上緊lecture搞?+^){"g8g7~&Gj!}
唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527009&ptid=240141][color=#999999]infjlam 發表於 2010-12-14 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]r%A n~&BY9T
唔好以偏概全 我自己都係ive生 ive學生冇錯係可以玩得好癲 但係都唔表示無心向學UA t8{;QP CXI9e
起碼好多ive生會對考試同project萬分著緊 做project 或者presentation都會打醒十二分精神l;KC,L2s](\P$OD
雖然好多都係為左分數 但係至少唔係hea讀 唔想晒父母血汗錢 [quote]khpnNT44Z60&feature=player_embedded