娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2010-12-14 04:18 PM

上課示愛  IVE男生熱爆網

[youtube3]khpnNT44Z60&feature=player_embedded[/youtube3]
L!jsF,p/yUX
9@K@9v9x{7z 韓片《我的野蠻女友》有幕講男主角殺入大學講堂送花畀女友,相當浪漫,估唔到係香港嘅 IVE最近都出現類似場面,男同學拎住紮花走入 lecture theatre向女同學示愛,令到課堂一度中斷咗 5分幾鐘,不過到最後都好似冇結果。Iw1e.g6c$P(Kb4cY

b&Y#]eA} 段片喺網上熱播。片中一位男同學攞住束花,公開話想送畀一位長髮女同學。女同學好怕羞,係咁用筆記掩臉。
_6C;v"]u
Pm6Fs7T 首輪攻勢失敗,男生問 Miss借咪,當眾話「我好鍾意你呀,受唔受媾呀?」其他同學幫口大叫「受佢,受佢」。女同學一直笑,但冇任何回覆。
F S!Va7I8?g/j
^4\j*XO;f:v 求愛求足 5分鐘仍冇結果,老師繼續上堂,男仔就尷尬坐低。段片上網後,有網民鬧班學生無心向學,亦有人讚個男同學勇氣可嘉。
`6C,\t6S-y$r"^ IHN h5Y-j

D$b*maQe:?8H G 條仔個樣 ..... >_<" 又冇誠意 , 當人哋女仔係乜喎 ! 攪咁大唔代表要答應你嗜 ! 個女仔唔(受溝)都好正常囉 ! 

迦樓羅女王 發表於 2010-12-14 04:44 PM

唉 , 真係 不學無術 , 垃圾一大舊

d228216 發表於 2010-12-14 05:22 PM

[youtube]X1RAndF5dYE&feature=player_embedded[/youtube]

infjlam 發表於 2010-12-14 05:26 PM

成班IVE都無心向學,
v z*i4Y\ E5o h@9q 示愛呢家野,點解係要課室搞?&EdzuQ8f(X]
還要上緊lecture搞?yBH5r uX/\.MU
hMUW_eQ4y
唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood:

vv1668vv 發表於 2010-12-14 06:18 PM

[size=7][b]“受”[/b]!?[/size]
hv9r/p[-Q Wwo [size=5]一個只顧表達自己,不理他人感受,搗亂及破壞正常講學, 騷擾及剝奪他人正常學習時間,[/size][size=5]濫用自由,莽顧後果 既人做自己男朋友?! [/size]H:Y8[4Q$m2B.^
[size=5][/size]
:d$Q7_}s$tX'S6N *J/aB F9f]
:yy04: :yy04: :yy04:

jojojojoj 發表於 2010-12-14 09:28 PM

[quote]成班IVE都無心向學,xC h.l+p$b
示愛呢家野,點解係要課室搞?QUD)UC%{ VZ
還要上緊lecture搞?
Rra JWKr;^ +no%P jy
唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood:C&wL&J {IUS2tG*dU V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527009&ptid=240141][color=#999999]infjlam 發表於 2010-12-14 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
Zk-}Zu7K r
`$Z0wK,tuJ"m6] 個MISS仲要一齊癲, 其實哩班IVE黎講都唔算不知所謂,Tt0K6J_SL
有D更慘不忍睹

自由神 發表於 2010-12-14 09:36 PM

[quote]|#W%V'vhR
s0I{ux3v*S
[color=red]個MISS仲要一齊癲[/color], 其實哩班IVE黎講都唔算不知所謂,q#I/q3Kc:b FO
有D更慘不忍睹
(z;E aGK5mU5PZ C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527084&ptid=240141][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-12-14 09:28 PM[/color][/url][/size][/quote]After watched that, I dun think it is.~&\#eI nP
[color=#000]她已經反复說了這麼多次,今天是一個特殊的情況~!Y9Wlp@3O
And hurrying her students be quick and back to lecture[/color]

SCM 發表於 2010-12-14 09:55 PM

[quote]成班IVE都無心向學,0TpZ _/R
示愛呢家野,點解係要課室搞?
Z7s#c)D8` 還要上緊lecture搞?j,in%Z"|-d oA

B{4z3c:ZF 唉,連求愛都咁冇誠意,咁粗俗,冇文化過人,不X知所謂:nogood:
i2t*r a/Vr7D$bBzh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527009&ptid=240141][color=#999999]infjlam 發表於 2010-12-14 05:26 PM[/color][/url][/size][/quote]hau+k QoYVR1Fb0x+R
唔好以偏概全 我自己都係ive生 ive學生冇錯係可以玩得好癲 但係都唔表示無心向學
YqJ Yr]l%C 起碼好多ive生會對考試同project萬分著緊 做project 或者presentation都會打醒十二分精神c4A-R"@ c
雖然好多都係為左分數 但係至少唔係hea讀 唔想晒父母血汗錢

深圳居民 發表於 2010-12-14 09:59 PM

[quote]khpnNT44Z60&feature=player_embedded'VPI%z5]&M,\n1o
;]uc4{)Q
韓片《我的野蠻女友》有幕講男主角殺入大學講堂送花畀女友,相當浪漫,估唔到係香港嘅 IVE最近都出現類似場面,男同學拎住紮花走入 lecture theatre向女同學示愛,令到課堂一 ...ok p5~+k3h+}:O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3526992&ptid=240141][color=#999999]tlkwan 發表於 2010-12-14 04:18 PM[/color][/url][/size][/quote]世風日下

BOYDWAN 發表於 2010-12-14 10:16 PM

唉................原來依家d 後生仔咁追女仔.........真係該煨~:giveup:.Mi)yj:kRmjXk
唔係話讀書唔可以溝女 (坦白講就算60後同我呢種70後都無乜幾多人讀書時期唔追女仔, 得唔得係另一回事lu~ :P), 乜嘢"讀書時期不宜談戀愛"的確太封建, 平心而論呢個係所有物種嘅天性, 無乜咁稀奇亦無可能制止, 越禁物越想試咯, 小弟眼中亦覺得好正常~:agree:
l q%~+m[~y&` 不過, 如果咁樣就得嘅話, 就真係大鑊咯.........cheap 成咁個女仔都無面見人啦~:D6D5|D,z;|&Mr1cA6B)p
追女仔求將來開花結果又好, 純粹溝女各取所需為娛樂又好, 用乜方式從來都係各施各法; 不過小弟睇完段片完全只覺得胡鬧, 唔駛講有無誠意, 甚至對女方只係一種侮辱......c`*XBu CR
最起碼都要知道自己做緊d 乜先咖, 要同對方講乜都要清楚對方係乜性情用乜方式乜嘢時間乜嘢場所去表示, 上上吓堂九唔搭八大庭廣眾講埋d 毫無感人浪漫嘅廢話, 跟住就一味借群眾壓力想迫個女仔就範咁, 似想攞威攞彩多過求愛, 唔單止無heart 連風度都輸埋, 不如好似原始人咁拎支木棍扑暈對方拖佢入山窿算啦~:D
CT9i+Dyb:pk 以前嘅人追女仔, 無所不用其極, 潘盧鄧小閒邊樣強就盡show 嗰樣, 手段同心思真係連旁觀者都冧死咖; 依家嘅竟然慳水慳力成咁, 我淨係諗到"食神"入面呀田雞佢地成班起哄嗰幕咋~:DA-C+w)]J%a)Y3`
最可憐嘅, 其實係紮花就真.........犧牲得全無價值, 花呀花你安息啦.......:crybye: 2X6^Eb0b
可能小弟過時, 可能依家嘅新一代好多都係咁, 甚至新時代嘅女仔亦再無乜要求只係是但求其就可以..........小弟唔知道所以唔亂下判斷; 但係如果做人做到咁, 唔識睇場合唔識睇時間甚至唔識睇對手, 無思考過就莽撞亂嚟, 咁只係顯示一代不如一代越來越反智, 究竟呢個係社會現象? 教育問題? 定係家長失職?:giveup:  9},Q,g+r9N \'Bw
唉...........小弟都唔知講乜好喇, 希望呢個只係一個gimmick 趣劇, 唔係真咖啦..........:haha:

vv1668vv 發表於 2010-12-14 10:24 PM

[quote]唉................原來依家d 後生仔咁追女仔.........真係該煨~:giveup:!NT0W[f7L8n
唔係話讀書唔可以溝女 (坦白講就算60後同我呢種70後都無乜幾多人讀書時期唔追女仔, 得唔得係另一回事lu~ :P), 乜嘢"讀書時期不宜談戀愛"的確 ...#vzE4M!D],T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527113&ptid=240141][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-12-14 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]j9}+[i[ R uEz
&sR;g f6vnf
:good: :good: :good: :yy02:

自由神 發表於 2010-12-15 12:21 AM

[quote]唉................原來依家d 後生仔咁追女仔.........真係該煨~:giveup:
y5|)Tq/x 唔係話讀書唔可以溝女 (坦白講就算60後同我呢種70後都無乜幾多人讀書時期唔追女仔, 得唔得係另一回事lu~ :P), 乜嘢"讀書時期不宜談戀愛"的確 ...r q r+MK$xp G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527113&ptid=240141][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-12-14 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]同意~浪費左D花:haha:K5}4]W)[W&k8F/F2{
花唔Q係亂咁送~
W vAa2q8`
$R(Z Rh$S{ 咁hea搞~搞到cheap曬

自由神 發表於 2010-12-15 12:21 AM

[quote]
)O5l(z7PAw)k 唔好以偏概全 我自己都係ive生 ive學生冇錯係可以玩得好癲 但係都唔表示無心向學1\/Wa8P[,fw
起碼好多ive生會對考試同project萬分著緊 做project 或者presentation都會打醒十二分精神Pzfy!p _t2D
雖然好多都係為左分數 但係至少唔係hea讀  ...~ v:e$M)J&KG/In
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527091&ptid=240141][color=#999999]SCM 發表於 2010-12-14 09:55 PM[/color][/url][/size][/quote]石仔:lol: ~how are U~

infjlam 發表於 2010-12-15 01:34 AM

[quote]1H z%D0@ Co
唔好以偏概全 我自己都係ive生 ive學生冇錯係可以玩得好癲 但係都唔表示無心向學
sz.j } n~z 起碼好多ive生會對考試同project萬分著緊 做project 或者presentation都會打醒十二分精神
+^^j!L&[ 雖然好多都係為左分數 但係至少唔係hea讀  ... XgN/s,C(ue
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527091&ptid=240141][color=#999999]SCM 發表於 2010-12-14 09:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
:W3rR0W4O$K1Na ]^"O
5f[ wj_kY%M4{0d 唔好誤會,我指的只是影片中那班IVE,絕無意打一船人...
U1E q6T Bl-WB%e"h D6w} MU^ T/}
F-m8}i.ZyZ
大專生玩得癲,邊個後生未試過?
.]"D ~J!c*u7C 但點離譜,都唔應該响上緊堂搞呢D野,
*w {t3T6n?u1~ 示愛,係那對男女兩個人o既事(更有可能只係男方一廂情願而已),*mO5rV3Z c,?
做乜要拉其他人落水?而片段中其他學生,不單唔勸止,還拍埋片,玩埋一份,學習心態如何,可見一斑...
e;@nIeO.T ]&] 妄顧課堂應有紀律,無視tutor和其他有心向學同學的正常上課權利,講得白D,呢D好明顯就係自私:secret:

vv1668vv 發表於 2010-12-15 02:06 AM

[size=4][font=Times New Roman, serif]E+[/font][font=新細明體]成為  教育界 知名人士 [/font][font=Times New Roman, serif]..... [/font][font=新細明體]唔知[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][/size][font=新細明體][size=4]片中男主角  以後 點“溝女”!?[/size] :yy04: [/font]

jojojojoj 發表於 2010-12-15 07:59 AM

[quote]After watched that, I dun think it is. o5mU-G7RT"E)xq
她已經反复說了這麼多次,今天是一個特殊的情況~
x(_0^ x5Bz*h%{U yQ X And hurrying her students be quick and back to lecture
$_U5r v,c)rA-KOD"a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527086&ptid=240141][color=#999999]自由神 發表於 2010-12-14 09:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
+m0X d Nri!X,Z{ 3\y+] |_
個特殊的情況咪係比個學生上堂癲囉, 咁"hurrying her students back to lecture"就唔會發生示愛事件同比埋MIC佢玩啦

費事高 發表於 2010-12-16 01:37 AM

[quote]
|8E$e,U/u W6b/Tu
r e/V(C.P;oJsd1l2u 唔好誤會,我指的只是影片中那班IVE,絕無意打一船人...
?5Pv2p?7W 3\src&\X \+g

L;r;u2@ K?:\ 大專生玩得癲,邊個後生未試過?2c*U2\G/]
但點離譜,都唔應該响上緊堂搞呢D野,
rrwkP){0O 示愛,係那對男女兩個人o既事(更有可能只係男方一廂情願而已),
%U&^vns K2z 做乜要拉其他人 ... VC6l?7|!Fz
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527221&ptid=240141][color=#999999]infjlam 發表於 2010-12-15 01:34 AM[/color][/url][/size][/quote].NM@V ?

6Z#DLO5^x6S 其實大家都後生過, x@ L Zq2BE
如果我當日在場,我諗我都會玩埋一份,
?'@_2V#w Tdh:VkJr 呢樣咁硬膠既場面,真係難得一遇!
?H0p"s\)b@%i 不過條友仔就媾女承意都欠奉...我真係好鍾意你,[color=red]你受唔受媾?[/color]
r/T U0X]2Sa/`O 不知所謂!簡直就un耳,斯文一點:我好鍾意你,你可唔可以接受我?
/K+R5zn `8a;Fb8X6D 不夠真誠,其次...唔好當真自己係電影男角,真係當自己係畢比特?NF6{Z&Zv*k
現實中...畢比特都未必夠膽咁樣做...憑你呢位傻仔...可以嗎?
9[^.W JH ? j 拎住紮花就當自己係情聖:D

打狗棒 發表於 2010-12-16 12:02 PM

樓上的一眾版友說得真好, "學而時習之, 不亦樂乎", J}"J"V9v7L
中國人處身於有幾千年歷史的「扑扑齋」書院, 應該用心向學, 將來考取功名, 光宗耀祖;
@2?)|O$p^7VC 學子們應努力學習具中國特色的八股文化, 心無旁念, 對女同窗應「發乎情, 止乎禮」,1lte!t2bSE
正所謂"非禮勿言", 絕對不要將西方外國的那套自由浪漫之風氣傳染到莊嚴的中華學堂;}$[;o kt1b
那個所謂老師更加該死, 為人師表, 教不好學生倒罷了, 反而在上學時候鼓勵學生行非禮之舉,
Vx'[R9j#?+N3V 此等誤人子弟的人, 沒有資格執孔夫子之後, 應按秦律將她坑了。

BOYDWAN 發表於 2010-12-16 08:02 PM

[quote]樓上的一眾版友說得真好, "學而時習之, 不亦樂乎",
SI+K-]R?S%W/iu 中國人處身於有幾千年歷史的「扑扑齋」書院, 應該用心向學, 將來考取功名, 光宗耀祖;7`%~h(|t(_$G5j
學子們應努力學習具中國特色的八股文化, 心無旁念, 對女同窗應「發乎情, 止 ...:O.K{iF3e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527687&ptid=240141][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-16 12:02[/color][/url][/size][/quote]
z%u#~F)i$rV[Ml(s%E%W t4^{.Iz7o|
%{6@$S'K@nx-F
:D

vv1668vv 發表於 2010-12-17 04:28 PM

[quote]樓上的一眾版友說得真好, "學而時習之, 不亦樂乎",
.x7n*fy%U ?*f 中國人處身於有幾千年歷史的「扑扑齋」書院, 應該用心向學, 將來考取功名, 光宗耀祖;
7F?-zwk#p,L 學子們應努力學習具中國特色的八股文化, 心無旁念, 對女同窗應「發乎情, 止 ...
O GJV ~~-|@Z ~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3527687&ptid=240141][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-16 12:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
1_CSg(z0r6W
do?4G!yW6a~A3z,m c
f/Awz [$d/N"@ :yy13: 狗哥...有丁點兒 唔多同意.......`4lbj#s X-L
[uc aLa\,],S4G
塵...  鞭試有“女”做 較c  嫁........:yy04:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.