MC Jin聖誕擦鞋歌
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]挨年近晚[/font][b]堂糖[/b] 識得都揾百幾人 返屋企 搞Party 做下樣.....0Js+O B1J8K.jp
[b]喱個[/b] 真系諗住橫掂無下屆 ,就直頭 … ?! :yy30: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-12-19 10:53 PM 編輯 [/i]B\,_ L#C,s
dD6p6aD;]S Aw'm.H5h#k
早兩日先至有露宿者凍死家頭,系你管既地方出現喱D問題毫不內疚!?c)V~Rgd
你身為首長一D都唔覺得“丑”!? 仲有心情搞埋喱D不論不類野!?3cTf;pC UXH
有時間點解又唔出外視察市民需要!?
有時間同老婆逛工展買野,點解又唔出外獎勵義工團隊!? Dp6Ve ~k@X
&M`&I8j'v oK p.g$^
[font=新細明體]乜你認為市民聽到喱[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]聖誕歌 會好開心咩!?[/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]覺得果[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]人自己摞黎!?[/font]
[font=新細明體]果[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]唔願意接受救濟,有好多原因。[/font]
[font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]只因為想維護自己最后丁點兒尊嚴。[/font]
[font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]唔想影響家人聲譽。[/font]
[font=新細明體]裸左“盅媛”即時畀人標簽。。。[/font]1yW'p$d~-`9L4`"}+M
[font=新細明體]當然,人性始終會出現。[/font]
[font=新細明體]有[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]死卜街螺能左盅媛[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]錢,走番大陸,去泰國旅行,濫用既人,唔系乜野新鮮事。[/font]
[font=新細明體]不過,有[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]真系需要既得唔到需要就先至系“可憐”兼“可悲”[/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]競選時,聲大大“口號”系乜野!?[/font]