娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lollypod 發表於 2010-12-27 12:10 PM

任亮憲:「我覺得有人整陷阱畀我踩!」

任亮憲被捕帶署後,獲准打了兩個電話,他首先通知律師,然後聯絡一名前女友,要求對方到警署保釋他。~?#V4W!H4A

f9I;@+m] 消息稱,這名前女友年齡與案中女事主相若,樣子清秀,但並非社運界紅人。她與任亮憲在今年初認識,曾拍拖數個月,以為自己可以改變花心男,但事與願違,她忍無可忍提出分手,不過雙方仍保持聯絡。
;r pYM;p@#\5c |4R$hz Vn
任亮憲保釋離開警署後,第一時間向前女友誓神劈願說:「我真係無做犯法事,之前得罪過咁多人,我覺得有人整陷阱畀我踩!」而其前女友回應說:「已經話過你好多次,咁玩法遲早出事,唔係個個女仔都咁順攤,你係要咁至知驚。」
^D8u7Pr3Y"s'uV 8@p}0KrPK:D4~
與他傳過緋聞的多達六、七人,包括民主黨黨花鄭莉莉、民主小女神周澄、陳淑莊助理等。熟識他的人皆知,他到處「手多多」遲早爆出「大鑊」。今次涉嫌強姦女粉絲後,其前女友周澄公開狂數他隱瞞已婚身份追求,又一腳踏幾船。
j ]F9yxN|t {@ @.{ L"y
[url=http://alturl.com/taba9][color=blue]http://alturl.com/taba9[/color][/url]
sD-l V9B-y6^(kS Q#J x5Y(w/l:@~ {
周澄同佢咪又係一擔擔...

迦樓羅女王 發表於 2010-12-27 06:20 PM

[quote]任亮憲被捕帶署後,獲准打了兩個電話,他首先通知律師,然後聯絡一名前女友,要求對方到警署保釋他。EtR9_#DV
.x;C5c|;A i4L
消息稱,這名前女友年齡與案中女事主相若,樣子清秀,但並非社運界紅人。她與任亮憲在今年初認識,曾拍拖數個月 ...
K7} M!x c;Jj;w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532154&ptid=240711][color=#999999]lollypod 發表於 2010-12-27 12:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
6a;r1u&y@*nw a ... 如果係真 , 即前女友話佢比人拉係合理架喎 ...

KNY 發表於 2010-12-28 01:31 AM

有人俾陷阱你踩 ~ 都要你肯行埋個陷阱度先踩到 ~ 算罷啦你    :nogood:

d228216 發表於 2010-12-28 01:52 AM

任亮憲:「我覺得有人整陷阱畀我踩!」*YWE;vQ7w;^){n{^v$|
z(j(Ba P:\nm fR
(Y~y*Oi
果個人咪你自已囉死ト街:sleep:

打狗棒 發表於 2010-12-28 10:27 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-12-28 10:51 AM 編輯 [/i]#KB7D-p~ {N
0y:{r4p3GM
個人意見如下:4Y]"wV/t pg+Q#Vl
1) 馬草泥事件到目前為止, 只是發展至有人被警方拘捕, 涉嫌非禮及強姦, 但並未落案起訴;iS0l9?0k O
2) 基於法律精神, 法庭一日未判決, 嫌疑人都是清白之身, 任何無根據的評論都是誹謗;d V)qV3zs{
3) 槍打出頭鳥, 由於馬草泥是反對派的一員大將, 不能排除一切有政治目圈套的可能性(俄羅斯美女特工事件歷歷在目);)\5}J X9zy)`E
4) 香港人(尤其是一些溝唔到女嘅宅男)普遍仇視一些有本事穿梭眾女性之間的男人,
4i C9i W op 可能出於被妒嫉, 往往這類人會被冠以「賤男」、「花心漢」......等外號, 之前梁榮忠、陳冠希就有此遭遇,g[2Z {^6Lp:Z.y
其實說真了, 個個都想做所謂的「賤男」, 只是自己沒有本事而已, 口誅筆伐只是出於「吃不到的葡萄是酸的」心理;YD{U/` q$r8F
5) 女人因為求愛不遂而心懷怨恨, 或男女歡好後因金錢問題, 男方被告強姦的事時有發生, 誰說得清?
ma5`7b+`_ k r5O .v G,lM]0X(z
強姦是嚴重行為, 很多時案發時只有男女雙方二人, 法庭審判時往往考慮前因後果或案發地點等因素, ]9|;B_Ve$_E/w}q
據表面資料顯示, 一名相貌娟好的29歲女人主動結識馬草泥, 並流露傾慕之意, 更邀請他到家短聚, 事後到警處報案被強姦?  l](qd*k b!a)a
這故事暫時可以引證"便宜莫貪"和"世上冇咁大隻蛤蜊隨街跳"的真理外, 其他尚待定案。;yE!?1x`2?/Vy!~1mw
另外, 此事令我聯想起小說"倚天屠龍記"內, 趙敏手下鹿杖客遭明教苦頭陀設計陷害, 將王妃抱到床上, 令他百詞莫辯的一段(一笑)。

打狗棒 發表於 2010-12-28 12:39 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-12-28 12:44 PM 編輯 [/i]
T9{C/I:q oY.O0q.uFT U3v
李慧琼助理非禮罪判12個月感化lMz `\%U q"R0B
[url=http://www.singtao.com/][url=http://l.yimg.com/mq/i/nws/partner/st2.gif]http://l.yimg.com/mq/i/nws/partner/st2.gif[/url][color=#215da9] [/color][/url](星島)2010年12月28日 星期二 11:503?*[F#c$L w+}r4LL p
)c U&y9_n!qQ5Hr6X\'I
李慧琼助理非禮罪判12個月感化
,g dj2^TTg-X/z 民建聯立法會議員李慧琼的助理歐陽儉文,早前承認在街頭非禮一名18歲少女,今早在九龍城裁判法院,被判接受12個月感化。*qa2^9v'vv1`u w3s
37歲的被告,在庭上呈上李慧琼及民建聯九龍城支部一名黨員的求情信,及表示深感歉疚,希望改過。裁判官判刑時表示,被告接受12個月感化期內,需按感化官的指示接受所需的心理治療。
X!FY w$C%w1} 案發在本月一日,被告在馬頭圍道飲醉酒,凌晨時分,非禮一名女售貨員,少事主報警,警員其後在家維村將被告拘捕。
R2i'Ted |W H2v5af$s)S s
[size=5]在前兩週的城市論壇上, 民建聯黨人大聲稱呼未定案的任亮憲為"情場禮義廉", 請問上文已定罪的民建聯人士又是甚麼?:yy17: [/size]

KNY 發表於 2010-12-28 01:19 PM

[i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-12-28 01:32 PM 編輯 [/i]9K {wP'}"bv"V

l5|F5I9P*~[ 政治目的?
#T[/uGspr 有好多傻仔fans竟然覺得呢條友對香港政壇有好大影響力 ~ 討論區見到好多青蛙仔 ~ on居到搵佢同阿桑奇,俄女特工相比 ~ 簡直係將一條雞蟲無限放大 :D
fa][ GB
!J;o xK/y.^ H&o9n%^v9pkoj H
妒嫉?-SN)?:TA
如果陳健康忽然行政治 ~ 多d出來叫下口號 ~ 睇怕都有資格加入丐幫 ~ 一樣會有fans支持 ~ 反正有好多人對政治人物既個人道德操守標準定得好低  :D

KNY 發表於 2010-12-28 01:21 PM

[quote][size=5]在前兩週的城市論壇上, 民建聯黨人大聲稱呼未定案的任亮憲為"情場禮義廉", 請問上文已定罪的民建聯人士又是甚麼?[/size][size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532621&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 12:39 PM[/color][/url][/size][/quote] F,v'J"rN7|U*L.M

3q;?-m\+a .Z.Y~$k&V I
乜"情場禮義廉"呢5個字係一種罪行咩?   :D

打狗棒 發表於 2010-12-28 01:35 PM

香港地有更多蠢人自比法官, 未審先判, 為咗擦共 產黨鞋, 甘願化身奴才寫手, 打擊異己;YlH { ?GDF
亦有一些日日對住咸網打老飛嘅宅男, 將自己的自卑心態化成高道德標準, 妒嫉人地可以叫雞玩女, 自己就要靠五姑娘和廁紙自娛?

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:35 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532576&ptid=240711]5#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b] L3qI-[,k8JN
5,請你看回自己的2 , 叫人不要誹謗 , 請自己也不要 , 尤其那個是女生 ...
ygo8@6kiog7d 6,我近來也有和一些支持社民建聯的朋友 , 他們竟都認上得屋企就可以強人 ,T5?qf1dAnt
這實在太令我驚訝了 ... 女生們 , 交往社民聯人時請小心~~

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:36 PM

[quote]香港地有更多蠢人自比法官, 未審先判, 為咗擦共 產黨鞋, 甘願化身奴才寫手, 打擊異己;
^z;r"gm:M6Q6k-i 亦有一些日日對住咸網打老飛嘅宅男, 將自己的自卑心態化成高道德標準, 妒嫉人地可以叫雞玩女, 自己就要靠五姑娘和廁紙自娛? ...
Z1\,kf.la%Ca [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532661&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 01:35 PM[/color][/url][/size][/quote]
2\j2RF C[c&@N#p1j'J ... 我想講 , 未審先判(無罪)的 , 是你們吧~~

打狗棒 發表於 2010-12-28 01:45 PM

[quote] 5# 打狗棒  
f(]Uvp m io 5,請你看回自己的2 , 叫人不要誹謗 , 請自己也不要 , 尤其那個是女生 ...
]HP }N.`~ e 6,我近來也有和一些支持社民建聯的朋友 , 他們竟都認上得屋企就可以強人 ,
A+p8WT.|Q0Wj v*p 這實在太令我驚訝了 ... 女生們 , 交往社民聯人時請 ...
9F!J8m8D#R;M9n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532662&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:35 PM[/color][/url][/size][/quote]!D.rhNmTxuI
我如何誹謗那女生? 請道來!!!D:obo+?5ZTy7GLi
我冇話過上人屋企就可以強姦人, 如果法庭判馬草泥罪成, 我絕對鄙視呢個人。
rSb~9|*e'F 睇嚟你都係果d唔尊重法律兼未審先判嘅人, 你都係寫番你嘅「樂而不淫」嘅色文, 唔好五十步笑百步。

打狗棒 發表於 2010-12-28 01:50 PM

[quote]?Wt*l C_)J4mX
... 我想講 , 未審先判(無罪)的 , 是你們吧~~E}[2lS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532664&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote]O,l6G bK6k6J
唔識法律精神就讀多d書, 在香港任何人未經法庭定罪者, 都屬無罪, Q)yFHU^VYh/?*V
有罪冇罪唔輪到我地話, 因為我地唔係法官!!!

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:54 PM

[quote].x0B*?,Ms~MTM
我如何誹謗那女生? 請道來!!!
K1\l&k*A8x R0s 我冇話過上人屋企就可以強姦人, 如果法庭判馬草泥罪成, 我絕對鄙視呢個人。
.}#Nr5^eI?r 睇嚟你都係果d唔尊重法律兼未審先判嘅人, 你都係寫番你嘅「樂而不淫」嘅色文, 唔好五十步笑百步。 ... me7ZD-`}(M0s?[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3532674&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 01:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
y?-X;Sl*gx8l7b 寫有咩問題??? 我想強姦人的 , 才可以叫有問題吧 ...

打狗棒 發表於 2010-12-28 01:57 PM

[quote]
lDx}-HVrT 寫有咩問題??? 我想強姦人的 , 才可以叫有問題吧 ...$Y-x[1i1U+AG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532682&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:54 PM[/color][/url][/size][/quote]z2{Ha+y`,j8Gi'] X
冇話你有問題, 兩者分別: @mMX1g;W0r
寫------五十步v#[ z L!F~sw7V
做------一百步

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:58 PM

[quote]4Q Wp X,_(^-V2|(fq
唔識法律精神就讀多d書, 在香港任何人未經法庭定罪者, 都屬無罪,
U&v%_ o1~WU4lA 有罪冇罪唔輪到我地話, 因為我地唔係法官!!!9V?NBReJ \;} @ e u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3532679&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 01:50 PM[/color][/url][/size][/quote]
9KG-gN`Td[ ` ... 你誤解了 , 所謂的無罪論 , 是指係判案前 , 不能以有罪人看之 , },B7]B"Mv
而不是你們般斷言佢無做得羅~~

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:59 PM

[quote]
7K |8p*]3?qz 冇話你有問題, 兩者分別:
Rb;?/`0o"J/M 寫------五十步 ekd*ee
做------一百步/W o.l"~nc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3532687&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 01:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
+]3N"a ihVp 咁 "告白" "惡人" 個作者咪 ... :haha:

打狗棒 發表於 2010-12-28 02:00 PM

[quote]8OBZ!b:P
... 你誤解了 , 所謂的無罪論 , 是指係判案前 , 不能以有罪人看之 ,7k;IU'J$?R8_4I"hd;fu
而不是你們般斷言佢無做得羅~~
s[ ] wE [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532688&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:58 PM[/color][/url][/size][/quote]3_M.{^ m"dv2|^y
邊個斷言佢冇做過? 你唔係話我呀?

KNY 發表於 2010-12-28 02:05 PM

[quote]香港地有更多蠢人自比法官, 未審先判, 為咗擦共 產黨鞋, 甘願化身奴才寫手, 打擊異己;cO(H1P.z
亦有一些日日對住咸網打老飛嘅宅男, 將自己的自卑心態化成高道德標準, 妒嫉人地可以叫雞玩女, 自己就要靠五姑娘和廁紙自娛? ...#o'Fo^ X-\U0y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532661&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 01:35 PM[/color][/url][/size][/quote]p{-` nN TtNDe
5x!e;EO?4g{5Ze
唔好話俾我知原來連共 產黨都怕左呢位任先生? ~ 要搵寫手做佢卦? ~ 真係大揭秘喎 ~ 哈哈..............:D :D :D

KNY 發表於 2010-12-28 02:08 PM

[quote]
2g9}3O/Z-I9P(EpC ... 我想講 , 未審先判(無罪)的 , 是你們吧~~
\Q^-Sd q ] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532664&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
4y]$p.RXh
'kt:ue6f 要d傻仔去接受自己偶像做出一d天理不容既事 ~ 係好殘忍 ~ 傻仔唯一可以做 ~ 就係將一件天理不容既事 ~ 演說成偶像既風流韻事   :(

頁: [1] 2 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.