娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KNY 發表於 2010-12-28 02:59 PM

[quote]
j?2tM!d*\ o8^#~ 我絕對filter_197 , 但filter_197唔係大晒 , 唔係話filter_197就可以強姦 , 唔係強姦可以唔駛坐監~~v9CF2N&h-y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532731&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 02:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
(HpWQ(W;Z9GL7S 2x'Nd/}*[K8z
丐奴們除左用呢類說法來為自己既丐主反擊之外 ~ 你認為仲有何方法? :sleep:

打狗棒 發表於 2010-12-28 03:01 PM

道德標準, 各有不同, 宅男套用自己的道德標準, 那是他的自由, t klAM&Nz,{,_}9gXF
從政的人只要對他的選民負責就好了, 如果選民覺得他有違反他們理念時, +c _Ve WD
自會用選票作出適當行動; 而一些天生沒有民主意識的太監閹人, 沒有資格批評。

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 03:05 PM

[quote]道德標準, 各有不同, 宅男套用自己的道德標準, 那是他的自由,
wRO!dTxc 從政的人只要對他的選民負責就好了, 如果選民覺得他有違反他們理念時, 1va(wD!U!@L
自會用選票作出適當行動; 而一些天生沒有民主意識的太監閹人, 沒有資格批評。 ...
!?|H"h5Ls [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532736&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote]
b g0p+{;~&GS{3I'? 各人有各人標準 ... 但如果社民的標準是強姦完人唔駛坐監 , 恕我不能接受~~

KNY 發表於 2010-12-28 03:10 PM

哈哈....如果一句道德標準係各有不同就歪理變真理的話 ~ 咁社會上唔需要有法律啦 ~ 呢d簡直係滿口歪理 ~ 咁係咪任何一個強姦犯只要搬出呢番"道理" ~ 就可以為所欲為 ~ 鍾意姦邊個就姦邊個呢?  :D f+c5?d:VtL#Q

R~E2P,~5sZ&n!A
BU9{^+P MAg!Y I 我認為一個真正民主社會 ~ 係要包容社會上不同意見 ~ 如果去審判某類觀念而界定有沒有資格批評 ~ 呢個已經唔係民主社會 ~ 果然係被丐幫洗左腦既丐奴 :sleep:

打狗棒 發表於 2010-12-28 03:10 PM

[quote]4^ }!M5dJ6`K`~v
各人有各人標準 ... 但如果社民的標準是強姦完人唔駛坐監 , 恕我不能接受~~
{.`,tu:C+s@N6Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532737&ptid=240711][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
9Z `6]5|T0USW` 你係咪傻Q咗? 我幾時話強姦犯唔駛坐監? 而我亦唔係社民連;:u#BZ*jz5\v4C
如果法庭判佢有做過, 我支持判佢最高刑罰!!!

KNY 發表於 2010-12-28 03:12 PM

[quote]
q?*h8O`k.@ lH7I 你係咪傻Q咗? 我幾時話強姦犯唔駛坐監? 而我亦唔係社民連;
6b }^5HX9JKd{ 如果法庭判佢有做過, 我支持判佢最高刑罰!!!:L*Z p)Q)J-u4[.lA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532740&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 03:10 PM[/color][/url][/size][/quote]o&E#u7{)u!H1u+`
Q)a j}H
乜而家又唔係"從政的人只要對他的選民負責就好"咩?  :D

打狗棒 發表於 2010-12-28 03:16 PM

土共太監竟然學人講民主包容? 真係笑x死人......:D r/G!_ sQq^pm
佢對一個未經法院審理嘅人私下定義說成強姦犯, 仲學人講包容? Wr&w5]LB"T1A3A$g
乜嘢叫思覺失調, 已經呈現眼前.......:redface:

KNY 發表於 2010-12-28 03:25 PM

[quote]土共太監竟然學人講民主包容? 真係笑x死人......:D 4c2HeG SjO
佢對一個未經法院審理嘅人私下定義說成強姦犯, 仲學人講包容?
*e qttC } 乜嘢叫思覺失調, 已經呈現眼前.......:redface: ...pQ ` }4H\9u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532744&ptid=240711][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-12-28 03:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
7|;G3f'\!_0fd5K zN\ TF7Hc\ rI0O[
係囉 ~ 冇野好辯駁 ~ 最好就用土共來反駁啦 ~ 睇怕都冇乜邊招可以用?  :D

hamsubboy 發表於 2010-12-28 03:27 PM

丐奴! :clap: 丐奴! :clap:

KNY 發表於 2010-12-28 03:30 PM

[quote]丐奴! :clap: 丐奴! :clap:t!Hl6J A{v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532746&ptid=240711][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-12-28 03:27 PM[/color][/url][/size][/quote]-~4GhgAq&C!i

-][a a T(@!f 為丐奴鼓掌呀你? ~ 因住連你都變成土共呀  :D

hamsubboy 發表於 2010-12-28 03:33 PM

[quote]I1?r"{j

+P~I~6WR$N 為丐奴鼓掌呀你? ~ 因住連你都變成土共呀  :D4f!T-nB%NE;ou`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532747&ptid=240711][color=#999999]KNY 發表於 2010-12-28 03:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
*sqzJh4Dc'T6|7_ )S/WqO)u l T+^0Uz
I am not 土共, 只係因為 "丐奴" 這個字 太過 "恰到好處" 而為 brother 你歡呼!:naughty:

KNY 發表於 2010-12-28 03:46 PM

[quote]0x@f-I9| PX1l(hN

:s%NT2mL.Y/Gh I am not 土共, 只係因為 "丐奴" 這個字 太過 "恰到好處" 而為 brother 你歡呼!:naughty:
6t9|1f+TZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532748&ptid=240711][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-12-28 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote] A2F3n ~N7~
|3Id5Vk`
忽發奇想 ~ 假如任先生被個官判有罪 ~ 唔知個官會唔會即刻變左做土共呢?   :dev:

打狗棒 發表於 2010-12-28 04:39 PM

義和土共太監兵團又再集結出動, 我真係衰, 就係專門引d牛鬼蛇神出洞,
&j? }9RxOd KH 尤其有d中途加入, 發表d完全同主題無關嘅言論, 咁啱呢種人成日批評人抽水,
_2e!C4q6W9E 咁佢自己又叫乜呢?

打狗棒 發表於 2010-12-28 04:47 PM

香港被解放後, 大英爵士都可以變成狗奴才, 咁同文同種嘅所謂法官, 政治正確地變成土共亦有何不可?

KNY 發表於 2010-12-28 05:07 PM

蠢啫 ~ 唔等如衰   :D

KNY 發表於 2010-12-28 05:10 PM

係囉 ~ 總之法官判佢冇罪 ~ 就等如維持司法獨立 ~ 如果判佢有罪 ~ 肯定係政治迫害啦 ~ 劇本都寫好晒! :D A BgOYRz

m-^8n&G"\2} 唔知到時太上皇會唔會吹雞 ~ 又坤班丐奴上街打衝鋒呢? ~ 唔知呢度有冇丐奴報名參加呢?  :D

打狗棒 發表於 2010-12-28 05:12 PM

原來蠢會引到你呢類廢人出嚟? :eek:

KNY 發表於 2010-12-28 05:13 PM

[quote]'Va5_2}KAbP

eH+V;mY#s I am not 土共, 只係因為 "丐奴" 這個字 太過 "恰到好處" 而為 brother 你歡呼!:naughty:
_Fj}3md:P3e f#C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3532748&ptid=240711][color=#999999]hamsubboy 發表於 2010-12-28 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
,DI$g,BqE R
{%yin!eU2{q 為奴已經夠慘 ~ 做丐奴就簡直係......唉....講唔出咯    :hitwall:

KNY 發表於 2010-12-28 05:16 PM

D盲炳唔單止冇睇清楚個主題係咪佢自己出 ~ 就連回應主題係邊個發言先 ~ 邊個發言後? ~ 邊個引邊個都未睇清楚 ~ 哈哈.....:D

迦樓羅女王 發表於 2010-12-28 05:18 PM

重回抗暴(民)現場 !!! :dev:

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.