港大垃圾民調
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-12-29 12:13 PM 編輯 [/i][quote]點解每次刀梗係大多數人支持特衰 :mad:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3533093&ptid=240795][color=#999999]電梯男 發表於 2010-12-29 01:18 AM[/color][/url][/size][/quote]當秦國統一六國後, 如當時有民調的話? 我想100%人民會說支持秦政權。|7X9@O k C
現在道理也是一樣, 雖不至於全民支持當權者, 但中國某部份人種由一出世已經以當奴才為榮,]1me!G6?/s
你睇本版就知。 的確有好多人甘願成奴 ~ 即使係一條急色虫 ~ 一個強姦犯 ~ 只要聲大大有賣點 ~ 一樣有d鈍胎視為偶像 ~ 自賤身段甘心為奴 ~ 好不幸呢個版都出現一個疑似呢類鈍胎的東西 :D [quote]我的確有甘願成奴 ~ 即使係一條急色虫 ~ 一個強姦犯 ~ 只要我屎忽大大有賣點 ~ 一樣任插任屌 ~ 自賤身段甘心為奴 ~ 好不幸呢個版都出現一個疑似呢類我呢種鈍胎的東西 :D ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3533254&ptid=240795][color=#999999]KNY 發表於 2010-12-29 01:14 PM[/color][/url][/size][/quote]咁又唔使咁講自己?:eek: [i=s] 本帖最後由 KNY 於 2010-12-29 01:23 PM 編輯 [/i]x)TOPF6vD