娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lollypod 發表於 2010-12-29 12:16 PM

交警鐵馬大換班 寶馬跑出

警隊新鐵馬的汽缸容量近九百CC,極速可達每小時二百四十公里,設計經過改良,操控較易,入彎、轉波及在公路行駛時相當穩定,相信在追截飆車族時,會更安全和得心應手,但價錢絕不便宜,每部要二十四萬元。大多數夥計這段期間都會打醒十二分精神,不想成為第一個炒爛新車的人。
)bk V;Y4ncLS
4PF |l{#a [attach]1795383[/attach]
WF^ ~ Z.rXa,f L5fNa;M[
[url=http://alturl.com/yxfy4][color=blue]http://alturl.com/yxfy4[/color][/url]5|L$F]g
?&Vr$BL D1c
唔知炒爛新車洗唔洗賠呢 :P

打狗棒 發表於 2010-12-29 12:33 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-12-29 12:35 PM 編輯 [/i]
$V:f-m'E W#k1n -Al\ E~C
不如換呢幾款咪仲好?

vv1668vv 發表於 2010-12-29 12:55 PM

[quote]警隊新鐵馬的汽缸容量近九百CC,極速可達每小時二百四十公里,設計經過改良,操控較易,入彎、轉波及在公路行駛時相當穩定,相信在追截飆車族時,會更安全和得心應手,但價錢絕不便宜,每部要二十四萬元。大多數夥計 ...1Z&if6F"E-c)]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3533237&ptid=240816][color=#999999]lollypod 發表於 2010-12-29 12:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
*hB fq*`
h.nI)n o3K"m5X%v [~*_"W}FKH
[font=新細明體]要負責的。[/font]

九萬 發表於 2010-12-30 03:06 AM

[quote]警隊新鐵馬的汽缸容量近九百CC,極速可達每小時二百四十公里,設計經過改良,操控較易,入彎、轉波及在公路行駛時相當穩定,相信在追截飆車族時,會更安全和得心應手,但價錢絕不便宜,每部要二十四萬元。大多數夥計 ...
;IS)z,lT j? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3533237&ptid=240816][color=#999999]lollypod 發表於 2010-12-29 12:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
5dhF@*N;t6p
'g%gib`EqPQcs 無論新鐵馬有幾快, d差佬都唔會搏埋條命去追截飆車族呱:eek:

lollypod 發表於 2010-12-31 11:57 AM

佢地就換靚車, 咁消防員呢..

alxzxcasd 發表於 2011-1-1 03:40 AM

都幾怪喎d色

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.