娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2011-1-14 05:35 PM

前港隊成員陳學殷判監15個月

[size=5]前港隊成員因生活艱辛, 淪為酒樓知客, 被為老不尊別有用心的老淫虫相中, 就此前途盡毀;[/size][size=5]而淫人妻女者則受盡保護, 繼續日日嘆茶食「蝦餃仔」? 請問有否天理?[/size]
z)G'?9^][ \AV [size=5]我不是鼓勵勒索犯罪, 而我亦贊成將陳女收監, 使她明白做錯事就要接受後果;[/size]
ZFF AuG} W(~ [size=5]但係始作俑者的老淫虫亦不能放過, 法庭應公報他的資料, 以警傚尤。[/size]:yy36:J_i0tP_
[size=5]
4~D,W3K;`OA [d%~W [/size]
n `Rx#y,iR [size=5]另一個問題亦反映在香港當運動員沒有前途和保障, 政府辯稱申亞會提高香港運動員的前景? [/size]y#C:_6|5f+}BU
[size=5]亦全是大話西遊!!! 撥款給政府搞面子工程兼燒煙花? 門都沒有。[/size]:yy24:
aaFR,n4bR7N x"^g [size=5][/size]

hamsubboy 發表於 2011-1-14 10:48 PM

Support :good: and agree:agree: what brother dog said.

d228216 發表於 2011-1-14 11:39 PM

18歲當打運動員, 自毀前程, 亂搞關係, 比人搞大咗個肚, 被迫同原本男朋友分手, 同個冇咩感情既人奉子成婚, 最後又離婚, 走上不歸路, 咁啱有個姿粉客上吊......有冇心裝人彈弓, 有冇全盆計劃, 真係只有天知.

硬膠人 發表於 2011-1-14 11:46 PM

[i=s] 本帖最後由 硬膠人 於 2011-1-15 02:32 AM 編輯 [/i]
edpd!M+N.X\q7Mk?\
U#m1[#s0}7^9_ } [font=新細明體]大大力300,本性良好?[/font]

硬膠人 發表於 2011-1-15 01:04 AM

[font=新細明體]唔發生都發生左,又急需奶粉錢[/font]sQhmS(z
[font=新細明體]好衰唔衰,撞正財不入急門[/font]3hU4U3P@
[font=新細明體]如果唔系大人地,又話拍片,又禁大啖咬人 [/font][font=Times New Roman, serif]300[/font][font=新細明體]粒,[/font]V%Hu,v W2U%P6~gX
[font=新細明體]直接只是開口借錢渡難關的話,可能又未必淪落到如此“收監”下場。[/font]

infjlam 發表於 2011-1-15 01:09 AM

你又可以話,姣婆遇著姿粉客,%J @ vgPhKt
一個願打,一個願捱,
-NH Z5I7L n2sq 最後拆唔掂,傾唔掂數,(c:BHPFR*s ^
咪反檯收場o羅......
.m3h)D`)z1?_8]2|
:y-_p3Un 一個擺明係鹹濕老淫蟲,-ewV:Hp!Y
一個衰唔識貪卻又大貪,要人三百粒 :crybye:

硬膠人 發表於 2011-1-15 01:23 AM

[font=新細明體]本來各取所需[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]日子耐左[/font]
p"_;J+G U C1W ]{ ao7td
[font=新細明體]有人錢又畀過,又有人嘆又嘆過,[/font]w|2cw7Ms

{&L-ySW Q [font=新細明體]不過,又有人覺得[/font][font=新細明體]自己应该[/font][font=新細明體]可以搏多[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體],[/font]
$d5a wB;C1E#s H Rgi }fx;B
[font=新細明體]又有人畀人咬,有人條氣唔順,有人覺得唔抵玩[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font])D N.D'g&vR}iM:KF`
F$`%_:G@7w z
[font=新細明體]有人咨詢法律意見,知道打官司都唔駛[/font][font=Times New Roman, serif]300[/font]C!g#}-j)h
~4v"qgkb/y.Y*D
[font=新細明體]于是報警拉人了事[/font]

硬膠人 發表於 2011-1-15 02:04 AM

[font=新細明體]被告被聘用,曾與原告共事[/font]!jN0C*o2vt EqSZ `
[font=新細明體]應該很清楚知原告為人,被告因恐防事情突然有變[/font]0[!j |8kf(E
[font=新細明體]就專登寫少一個“號碼”以防萬一。[/font]
+pU Z,^w0T$A [font=新細明體]不過一刀過求財夢 始終未能得逞。[/font]
eZ;U@N _1b.O4r/q.|
6BxPVWoP,TA
[font=新細明體]至于老淫蟲 宜加紅左,相信好多女打緊距主意。等天收啦[/font][font=Times New Roman, serif]~[/font][font=新細明體]![/font]

硬膠人 發表於 2011-1-15 02:48 AM

[font=新細明體]仲話搞亞運?[/font]QI l!t7\GX?
[font=新細明體]喱單風化案 正正 反映 香港運動員 退役出路成問題。[/font]
ZZz]k9{[
AOu:Z:@ H /T9\L%G6\
[font=Times New Roman, serif]2008[/font][font=新細明體]奧運,[/font][font=Times New Roman, serif]2010[/font][font=新細明體]廣州亞運,[/font]9L,M3JOt9d6c
a[&X1m k#}9IU6t~6V
[font=新細明體]你見到人地[/font][font=Times New Roman, serif]OK[/font][font=新細明體],你無理由做唔到!?乜野[/font][font=新細明體]思想?![/font]ef J5e*qE
[font=新細明體]申亞事件 直接 反映 官員 好大喜功,只求在位 揚名立萬,[/font]@ PG([Y Pc%j
[font=新細明體]嚴重缺乏實際長遠發展計划及深思熟慮,顧及整體利益。[/font]\4vTY)s5~
p%KSX gJmw
[font=新細明體]有此官吏當道,不理死活,正一社會敗類中敗類!失敗中失敗![/font]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.