溫布萊桌球大師賽:丁俊暉 對 傅家俊 22:00
卒之等到今日, 英國佬國技, 英國本土最高比賽由中國人爭冠軍 Very cool:clap: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [font=新細明體]兩位“俊”男,齊齊踩場!:clap: [/font] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [url=http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=102097&part=sports]http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=102097&part=sports[/url]0]&?*w3byaX-Q _冇now就試吓.. [quote]傅家俊領先四比一牙 :yy19::k?D5XS3l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541804&ptid=241808][color=#999999]電梯男 發表於 2011-1-16 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]最近傅家俊好上力:lol: 經過廣州亞運,心理質素可能高DD...:naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]傅家俊領先四比一牙 :yy19:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541804&ptid=241808][color=#999999]電梯男 發表於 2011-1-16 11:13 PM[/color][/url][/size][/quote]唔係落後緊局數1:3咩...... [quote]唔係落後緊局數1:3咩......M:Y+B5J0_H0H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541819&ptid=241808][color=#999999]自由神 發表於 2011-1-16 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]H;l0^W*i'E3D
W:P[T"z'F.[
Q1Y'p UMp#s
[font=新細明體]緊張關頭,梯梯你居然[/font]
[font=新細明體][/font] Q FOubsI-g!X
[font=新細明體]假傳勝紙!?[/font]
[font=新細明體][/font] u%SA#}-QLLu[ d
[font=新細明體]:gun: :gun: :gun: [/font] [quote]
w0o*\|8d
N@L cV
緊張關頭,梯梯你居然
假傳勝紙!?1qQw.D8C6j V*~
't+a-b:I2U"^F/]J.mN
:gun: :gun: :gun: dtr5] U+X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541829&ptid=241808][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-1-16 11:53 PM[/color][/url][/size][/quote]我但明明睇緊live.... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]我但明明睇緊live....
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541833&ptid=241808][color=#999999]自由神 發表於 2011-1-16 11:56 PM[/color][/url][/size][/quote]5KfXA/K'Iz\^-c y
]8di#n%t Q
:^\6M!r4W G2J}
[font=新細明體]衛星有“[/font][font=Times New Roman, serif]De[/font][font=新細明體]喱”:D [/font] [url=http://livescores.worldsnookerdata.com/Match.aspx?m=915&t=363&p=1]http://livescores.worldsnookerdata.com/Match.aspx?m=915&t=363&p=1[/url] [quote]到底頭先有線體育台個個係咪溫布萊桌球大師賽牙dQ(T$A*D!Ndoj9T
丁俊暉對傅家俊喎
{k0v+d,J
結果係傅家俊五比一勝出喎 :confused:
.F6Qd ]'Cy^ Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3541838&ptid=241808][color=#999999]電梯男 發表於 2011-1-16 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote]10點先打, 19局10勝:yy31: 井水對河水? 井水比個天做膽, 邊夠膽贏河水?
一個唔好彩贏咗河水, 13億河兵蟹將共討井水,
到時井水都比人抽乾埋!!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]井水對河水? 井水比個天做膽, 邊夠膽贏河水?
一個唔好彩贏咗河水, 13億河兵蟹將共討井水,