娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KNY 發表於 2011-1-21 11:24 AM

毓民大舊醞釀退黨

[color=navy]社民連內訌好可能正式演變成分裂。創黨主席黃毓民同陳偉業社民連兩位立法會議員,將於本周日同佢哋領導嘅兩個地區支部黨員開會,密謀集體退出由佢一手創立嘅社民連。屬於毓民陣營嘅前社民連副主席李偉儀今日會召開記者會,再次數臭現任主席陶君行,為周日退黨大會造勢。pnA|9W"Yho&Y&Y+X
[/color]Etg h3G E0K L
d[A6fr;\6t

6EZ9]2[Q\%t`:W,x 好睇過戲   :dev:

e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM

佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:

andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM

最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, Ue0P U W\ ~:@
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神(b"Z$H6m DUH
大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:good:

infjlam 發表於 2011-1-21 05:09 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-21 05:20 PM 編輯 [/i]
N$F P*a[)s'o(xN d
7FTm'yY xht~ 唉....真係兩面都幫唔落:yy30:
-bM(a_^ iQGW3V
先不論誰是誰非,誰對誰錯,8MY sR#d!s/^PP
唔談論其他廢柴二打六,
Y:K-@W8W i} 黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,
IL)M;`UM aCBn} 點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused: ;h7z.j$WtbQA#y-p
有乜咁大件事,唔可以私下拆掂佢?
/Pmg Eu 嘩,大佬,劇情有冇咁峰迴路轉,咁激呀?
ly7I_5s4dGP _O 6P,uv"?$xs%]
本來都唔想咁講,呢台大龍鳳,實在太精彩(精彩到常人難以理解:o ),zcCs om!L
而且看來好戲還陸續有來,呢套社民連續劇,長做長有~
A#Q!\#w/k%[H-X TBB班垃圾廢柴編劇,係時候就地取材,學下野喇:yy03:

大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM

[quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話,
}X3NzH6lD.O3] 就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
;^+sT2v8zU#? 大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...&@9w$x1\V4E;]q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]不能太武斷,各有各唔着。)b-A,d h1E'W1C
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。

大邪神 發表於 2011-1-21 05:54 PM

[quote]佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:
zP xuaj tlnu [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544162&ptid=242127][color=#999999]e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM[/color][/url][/size][/quote]你太無口德
nA$@X9t!Gi ]"^7t+s 記住,人在做,天在看。

大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127]4#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]有信念唔會成功,一定要有手段。 k3b!`3E2N4_Z
只怪手段唔及第三隻手。

andyho 發表於 2011-1-21 07:22 PM

[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。![.R#t.ltpUA
只怪手段唔及第三隻手。*~M(Ai*d]rS8B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
ja8Y1h2D
Vi?I8Qv 借用你在5樓講過的一句回贈給你:8{n2}@"tu6SJ8S vA

9Iz)`8Tw%v+BZm 「不能太武斷,各有各唔着。[color=#fff][size=0px]4 l; h& i  B4 C" h5 p& N& J; R[/size][/color]
?.vj"h4F H!h#a'd 你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D

大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM

[quote]j@1o] Y
_.Fi uyJ!}
借用你在5樓講過的一句回贈給你:+A"V/c_0oLp
d8fZ$H \
「不能太武斷,各有各唔着。4 l; h& i  B4 C" h5 p& N& J; R
U5m1Y"I8Ip@ JT 你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D
}bO*K\P A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544359&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 07:22 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈,第三隻手的確存在。j~)s0Q w F.DJrD"y4X/B%d
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;)
I [9Z{5G:l@l J 只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D

andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM

[quote]哈哈,第三隻手的確存在。'O c5UZl)R
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) #Zf0H%f dw*\}B
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D
G |6Mw&k(pl [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]6|;[-}8]9{

8uc~{.ht 如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌, z p9W6K|lw
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)

大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM

[quote]N:j+rE1KQd
yo X:Lq'Ox
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
$um9oGsr }7[ R 那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
ZC$f:g!y v9@V4Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]其實我對政治不太有興趣。5ZQ%K(U_
只是路過有感而發。

KNY 發表於 2011-1-21 11:19 PM

[quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, NG@0]$fWRq,L(u M3lp
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
E$H_ a8^3W"B(Q{ ~C 大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...vtO_y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
YF9? Su2h u u*f3\ +k O~C6O
會唔會好似玩五區公投咁 ~ 退黨之後又玩詢眾要求入返去?   :dev:

KNY 發表於 2011-1-21 11:21 PM

[quote]唉....真係兩面都幫唔落:yy30:
K.F7_bj4[ Xp,x5wX8? u9j
先不論誰是誰非,誰對誰錯,&UN0_:Dk^zd
唔談論其他廢柴二打六,
cr(KU8f 黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,
@5T fz L{|-Xo 點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused: d4|gdU9c0b WX@
有乜咁大件事,唔 ...
Z9A;o$|k _G X s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-21 05:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
hic9u)kM(N@
D/pk%wi!M+I 阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變"

KNY 發表於 2011-1-21 11:22 PM

[quote]不能太武斷,各有各唔着。tM%I@#Ss
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。
{:Y1}%o0` GW|1s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544325&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM[/color][/url][/size][/quote]D:g(uN.H VDJ
9f&}OuC0gL-`l
你認為佢要負乜野責任??  :D

KNY 發表於 2011-1-21 11:23 PM

[quote]哈哈,第三隻手的確存在。8\Pc&J0V
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) _2t?wB Lh~ @0`@)_
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D
g i8`6lBZ4_U [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote];KEUW T K\DT
"t'`+@rvq~
係囉 ~ 唔使審 ~ 梗係又有人政治迫害啦    :D

KNY 發表於 2011-1-21 11:25 PM

[quote]e7RYS W
Qf0H*SIi
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
k$}~P:c 那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
T.Fs4}qN#| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
?I` qw7_2}7W a5@ h7a6K;P"S;{
我係新界西選民 ~ 以前我投大舊 ~ 但上次開始 ~ 已經唔再投佢   :agree:

infjlam 發表於 2011-1-22 12:16 AM

[quote]0~K+n.M5B!]"O

v[1vP JL/s 阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變"
9W)`%E)fry [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544453&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-21 11:21 PM[/color][/url][/size][/quote]W`!tm#]G'G D
0t H0PU!\%d9Ps
有幾耐?唔夠一年都叫好耐?:confused: I,U S{%J1]1RX,X
先唔好計耐唔耐...
n Ac pR6k?)r 身為街外人,只係覺得好奇怪,d/`o6zJ:g N0h'u
唉...一盆散沙,
+W?t}0? nOn7o 黃巾聲勢浩大都冇用,到頭來起義失敗,P'e4r.G.b*Ek}&g
都只會俾人叫做賊:yy30:

infjlam 發表於 2011-1-22 12:24 AM

[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。
H"d7}'X,a7zN 只怪手段唔及第三隻手。
@~Tz s}D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote][HM v,PCY3t5y

/D!u l\0rS`{*P 成班柴娃娃,烏合之眾,連個傻o既,都可做到副秘書長,
;I7V$V%j BK3l*m 那一刻起,我已知社民下場,係日本郵船...

infjlam 發表於 2011-1-22 12:31 AM

其他事,我先唔評論,C6FsZ~ i(r7j
但有件事,我覺得毓民講得非常之啱,,D/EA8Y.pi
就係社民班廢柴二打六,正經野唔做,R H'TS+K,Kks
卻日日掛住上高登,上facebook自濁打飛機,Q-UR C8O+y
以為咁就搞得起個黨?Z G0tN|H!D
得o既我就跟你挽鞋!

andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM

[quote]其實我對政治不太有興趣。
"Z:^5^)z lE:X 只是路過有感而發。
"|8j)P:@9B [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544384&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
;{L:AFUq S d/n6oJ $gl9EoIsD+[J+W,A
你講野同你個頭像一樣咁特別, )_y7CvCg q TP$g
一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣
\QE%if[A |)? pJG*^4S*?
我嘗試學下你講野:(V_&L[5A'B/cf*K
「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和, !vE!_TLs,\
我要講多次, 我對賭錢是不太有無興趣的」

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.