毓民大舊醞釀退黨
[color=navy]社民連內訌好可能正式演變成分裂。創黨主席黃毓民同陳偉業社民連兩位立法會議員,將於本周日同佢哋領導嘅兩個地區支部黨員開會,密謀集體退出由佢一手創立嘅社民連。屬於毓民陣營嘅前社民連副主席李偉儀今日會召開記者會,再次數臭現任主席陶君行,為周日退黨大會造勢。pnA|9W"Yho&Y&Y+X[/color]Etg h3GE0K L
d[A6fr;\6t
好睇過戲 :dev: 佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev: 最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, Ue0P U W\ ~:@
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神(b"Z$H6m DUH
大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:good: [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-21 05:20 PM 編輯 [/i]
唉....真係兩面都幫唔落:yy30:
i QGW3V
先不論誰是誰非,誰對誰錯,8MYsR#d!s/^PP
唔談論其他廢柴二打六,
黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,
點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused: ;h7z.j$WtbQA#y-p
有乜咁大件事,唔可以私下拆掂佢?
嘩,大佬,劇情有冇咁峰迴路轉,咁激呀?
6P,uv"?$xs%]
本來都唔想咁講,呢台大龍鳳,實在太精彩(精彩到常人難以理解:o ),zcCsom!L
而且看來好戲還陸續有來,呢套社民連續劇,長做長有~
TBB班垃圾廢柴編劇,係時候就地取材,學下野喇:yy03: [quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話,
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...&@9w$x1\V4E;]q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]不能太武斷,各有各唔着。)b-A,d h1E'W1C
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。 [quote]佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544162&ptid=242127][color=#999999]e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM[/color][/url][/size][/quote]你太無口德
記住,人在做,天在看。 [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127]4#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]有信念唔會成功,一定要有手段。 k3b!`3E2N4_Z
只怪手段唔及第三隻手。 [quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。![.R#t.l tp UA
只怪手段唔及第三隻手。*~M(Ai*d]rS8B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
借用你在5樓講過的一句回贈給你:8{n2}@"tu6SJ8S vA
「不能太武斷,各有各唔着。[color=#fff][size=0px]4 l; h& i B4 C" h5 p& N& J; R[/size][/color]
你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D [quote]j@1o]Y
_.FiuyJ!}
借用你在5樓講過的一句回贈給你:+A"V/c_0oLp
d8fZ$H\
「不能太武斷,各有各唔着。4 l; h& i B4 C" h5 p& N& J; R
你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544359&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 07:22 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈,第三隻手的確存在。j~)s0Q w F.DJrD"y4X/B%d
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;)
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D [quote]哈哈,第三隻手的確存在。'O c5UZl)R
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) #Zf0H%f dw*\}B
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]6|;[-}8]9{
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌, z p9W6K|lw
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:) [quote]N:j+rE1KQd
yo X:Lq'Ox
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]其實我對政治不太有興趣。5ZQ%K(U_
只是路過有感而發。 [quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, NG@0]$fWRq,L(uM3lp
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...vtO_y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
+k O~C6O
會唔會好似玩五區公投咁 ~ 退黨之後又玩詢眾要求入返去? :dev: [quote]唉....真係兩面都幫唔落:yy30:
Xp,x5wX8? u9j
先不論誰是誰非,誰對誰錯,&UN0_:Dk^zd
唔談論其他廢柴二打六,
黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,
點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused: d4|gdU9c0b WX@
有乜咁大件事,唔 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-21 05:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變" [quote]不能太武斷,各有各唔着。tM%I@#Ss
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544325&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM[/color][/url][/size][/quote]D:g(uN.H VDJ
9f&}OuC0gL-`l
你認為佢要負乜野責任?? :D [quote]哈哈,第三隻手的確存在。8\Pc&J0V
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) _2t ?wB Lh~ @0`@)_
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote];KEUWTK\DT
"t'`+@rvq~
係囉 ~ 唔使審 ~ 梗係又有人政治迫害啦 :D [quote]e7RYSW
Qf0H*SIi
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
h7a6K;P"S;{
我係新界西選民 ~ 以前我投大舊 ~ 但上次開始 ~ 已經唔再投佢 :agree: [quote]0~K+n.M5B!]"O
阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變"
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544453&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-21 11:21 PM[/color][/url][/size][/quote]W`!tm#]G'G D
0tH0PU!\%d9Ps
有幾耐?唔夠一年都叫好耐?:confused: I,U S{%J1]1RX,X
先唔好計耐唔耐...