[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-22 12:46 AM 編輯 [/i]&? ZDrkq
u
[b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127]20#[/url] [i]andyho[/i] [/b]
.{`xr,}2Q
Z
Andyho兄詞鋒還是那麼風趣尖銳:D
不過點計都好喇...大家都係吹兩嘴o者...
反正檯大龍鳳都唔到你我或佢話事,
大家最多能夠做,只係買定爆谷等睇戲o者:haha:
[quote]20# andyho ;I;j,b[9w k6`Z0u
Andyho兄詞鋒還是那麼風趣尖銳:D B7D7t'Cq
不過點計都好喇...大家都係吹兩嘴o者...
反正檯大龍鳳都唔到你我或佢話事,
大家最多能夠做,只係買定爆谷等睇戲o者:haha: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544504&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]個問題係...我真係唔感興趣...
如版友你真係客觀?;j)YB'r(@
你細看我所寫既...唔難發現我根本對件事無發表過意見
我只係回應版友“們”既貼SM*fk6P@
有心入猜度無心人...我好無奈
[quote](PK)@I8AH!J
你講野同你個頭像一樣咁特別,
一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣
DS1o&v_g Bq
我嘗試學下你講野:
「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和,
我要講多次, 我對賭錢是不太 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]我的確,唔希望講政治~
o係度講,講完又互窒,誰勝誰負,永無結果~X%e
[#~WCd6n~2{5q
我只係因應各版友既貼,作出我希望寫既回應
k9b7u(Y1Qv
[quote]不能太武斷,各有各唔着。:vW$ajB _
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544325&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
b%R)JW5\4W
我呢個回應係因為見到你所講既就係講緊其中一方既錯處
以我從報紙所得知既資料可見,另一方並不是完全無做錯
我認為你只講及單方面既野,有不公
[quote]你太無口德
記住,人在做,天在看。,~K+lSE4O y^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544327&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:54 PM[/color][/url][/size][/quote]kZ
c3Xw!eC
e_e版友突然叫人自殺)~$sJX B
t
q)NYr
不但毫無相關,更是毫無口德
我見到咁,希望佢能夠watch his tongue
吹水版一向都唔鼓勵版友o係度咒罵他人既)th t$M*WkB
[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。
只怪手段唔及第三隻手。/X%S}n-uAG,Aj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
該版友談及信念H] HmCh/KU
我都係作出我對政客們的信念既回應
-hZ2vm`6r[A8s
lOBQ)Y!DM-z:C
經過2個留言,你留下
[quote]
如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]}-N8?3wE yp+LR
你既然擺出不願再談既語氣
我也配合你
[quote]其實我對政治不太有興趣。
只是路過有感而發。4C-g;aQH C-n]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544384&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
A`;z$Nd c^(be
你突然又反咬一口...H,X|S,yYB
[quote]rI Ar&P,b8a
s2IftGul2k%d^:{H
你講野同你個頭像一樣咁特別, $FZ-am&y
f.uZseW
一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣
我嘗試學下你講野:
「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和, ;ki{ h
P3U?
我要講多次, 我對賭錢是不太 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]
說我奇怪
暗示我自傷矛盾也未免太言過其實...
[quote]20# andyho