娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2011-1-22 12:44 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-22 12:46 AM 編輯 [/i]&? ZDr kq u

g1oW*@+}H7` [b][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127]20#[/url] [i]andyho[/i] [/b]
u)P3pj#a/a I8^ .{`xr,}2Q Z
Andyho兄詞鋒還是那麼風趣尖銳:D
6CWg*kB V;i^ t4D 不過點計都好喇...大家都係吹兩嘴o者...
_.t{.p3{S/u 反正檯大龍鳳都唔到你我或佢話事,
"G(l B$WYZ+K 大家最多能夠做,只係買定爆谷等睇戲o者:haha:

大邪神 發表於 2011-1-22 01:00 AM

[quote]20# andyho ;I;j,b[9wk6` Z0u

!vd U&\I+@a Andyho兄詞鋒還是那麼風趣尖銳:D B7D7t'Cq
不過點計都好喇...大家都係吹兩嘴o者...
x Unm tby/B 反正檯大龍鳳都唔到你我或佢話事,
TM e,WIR?J 大家最多能夠做,只係買定爆谷等睇戲o者:haha: ...
w E8OE@4m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544504&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]個問題係...我真係唔感興趣...
)E ^Sg'Zk jW 如版友你真係客觀?;j)YB'r(@
你細看我所寫既...唔難發現我根本對件事無發表過意見
&pgy0v,w+R
2LGi4n8gC$A 我只係回應版友“們”既貼SM*fk6P@
有心入猜度無心人...我好無奈

大邪神 發表於 2011-1-22 01:11 AM

[quote](PK)@I8AH!J
你講野同你個頭像一樣咁特別,
}"x2qA;Q'K 一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣 DS1o&v_g B q

{Ect$N_:@7~ 我嘗試學下你講野:
~#F\(\!~Esl? 「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和,
A/i S5nk%y+_g 我要講多次, 我對賭錢是不太 ...
X6J u XL-I"i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]我的確,唔希望講政治~
ai#Zx)tn Te o係度講,講完又互窒,誰勝誰負,永無結果~X%e [#~WCd6n~2{5q
我只係因應各版友既貼,作出我希望寫既回應 k9b7u(Y1Qv
[quote]不能太武斷,各有各唔着。:vW$ajB _
你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。
+C*^ gDiz^hjaY [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544325&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM[/color][/url][/size][/quote] b%R)JW5\4W
我呢個回應係因為見到你所講既就係講緊其中一方既錯處
B l&m1j ^ 以我從報紙所得知既資料可見,另一方並不是完全無做錯
.dhY%k P 我認為你只講及單方面既野,有不公
)s)VR:?u'iWUd [quote]你太無口德
6^CHKB u7H;@k 記住,人在做,天在看。,~K+lSE4Oy^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544327&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:54 PM[/color][/url][/size][/quote]k Z c3Xw!eC
e_e版友突然叫人自殺)~$sJX B t q)NYr
不但毫無相關,更是毫無口德
o ]7X;AwvE/TU 我見到咁,希望佢能夠watch his tongue
9a'I$J1p#k U^2I 吹水版一向都唔鼓勵版友o係度咒罵他人既)tht$M*WkB
[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。
{D [J nS%? 只怪手段唔及第三隻手。/X%S} n-uAG,Aj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
bDw/w!fXq'c 該版友談及信念H] Hm Ch/KU
我都係作出我對政客們的信念既回應
@)YGw"vt -hZ2vm`6r[A8s
lOBQ)Y!DM-z:C

'lj3Usz q `%S
L^Z o2[%nc
\2{)wHn"ss 經過2個留言,你留下
c yr&W1i9XnW*B9Nrj [quote]
$a/LO,SO4{ G o6q
luic(@y_4c)A5bf 如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
&^n1z6~1Me 那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
;s6Z`Y#S&X m4V v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]}-N8?3wEyp+LR
你既然擺出不願再談既語氣
} b0h%s{Xm1l)\3b 我也配合你
7VV h/a F [quote]其實我對政治不太有興趣。
"[#Bc [[@V 只是路過有感而發。4C-g;aQH C-n]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544384&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM[/color][/url][/size][/quote]
n"QE:_IlB A`;z$Nd c^(be
你突然又反咬一口... H,X|S,yYB
[quote]rI Ar&P,b8a
s2Ift Gul2k%d^:{H
你講野同你個頭像一樣咁特別, $FZ-am&y f.uZseW
一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣
)u/Rv?-d
k5r)ClZ P;k[ 我嘗試學下你講野:
"h%E2hJrA)|m*r 「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和, ;ki{h P3U?
我要講多次, 我對賭錢是不太 ...
D0]g6Sk1z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544495&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]
-rV d!{#{I 說我奇怪
.fv2FpD+O 暗示我自傷矛盾也未免太言過其實...

andyho 發表於 2011-1-22 01:14 AM

[quote]20# andyho
3uN;fjR Y LD/E6f)Y-jT
Andyho兄詞鋒還是那麼風趣尖銳:D
4I:{.S`o7n 不過點計都好喇...大家都係吹兩嘴o者...
%Re'[KT 反正檯大龍鳳都唔到你我或佢話事,7{{T"t)^.a.[
大家最多能夠做,只係買定爆谷等睇戲o者:haha: ...
PD'T-aVs?G [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544504&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]Mt!S n@.?wB

S.i4]g%t:t+fq 話明吹水區, 吹下玩下而已, 何須太認真?:D Ui^;yT;V;L P
社民連由得佢自生自滅吧, 個招牌已成負資產

Winters 發表於 2011-1-22 01:16 AM

仲記得大約半年之前我已經話丐幫根本同共 產黨無乜分別,癲狗呢條契弟做左個濕9主席之後就毛澤東上身.0nb*]'D{v D'p&\%uu6`

9C;I#X*Mj4F0i 另外我有啲意想不到嘅係
Vd|+CErF C k.rS{3sU
第一,以前對癲狗唯命是從嘅三姓家奴陶9行咁快失寵.:D o q2v m Z1V#u4^
要怪就怪自己笨7唔識學梅德偉杰夫,一箱情願以為隻癲狗真係全權比佢揸旗,真係笑很死:hitwall:i_2?i{{j

fC)\x.j 第二就係估唔到短短半年就因為林彪(疑似強姦犯)嘅出現而狗咬狗骨,繼而瀕臨分裂:clap:4E F6E/x { p a9M0ke

h"ed%~{$m e)f{E 不過最後都要多謝一班民主紅衛兵,無你地,丐幫都無咁快收皮:dev:

大邪神 發表於 2011-1-22 01:17 AM

我並無任何想跟大家辯論之意~cNT \9c Y
政治從來沒有絕對正確
2q i*_2gpI{+S \
f1an$~X4R'cO;T1x 我亦唔認為版友有可能說服其他版友.h-y G(?'PJwi
大家喜歡討論可以繼續發表~
/j(X!P@e^W4UQf 7v-X}(B;LII
但希望唔好帶有攻擊性同認為別的版友說不同的意見就是反對你的說法
X5L/?W"t:wA 26fun的言論光譜很大的~
|S'^;` t2DRmi 只要守好版規,這裡是很好的暢談地~
:OC5i:@ TJ
!ZGA R @U 至少至今我都認為這裡很好~:)

大邪神 發表於 2011-1-22 01:18 AM

[quote]0YdY@3n GE

`K8\Ll[ RR 話明吹水區, 吹下玩下而已, 何須太認真?:D
{m;@dGN%Y?%g~ 社民連由得佢自生自滅吧, 個招牌已成負資產U Q!C0@R3^2J5@B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544520&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 01:14 AM[/color][/url][/size][/quote]對~笑看風雲K?!\#D8O b]z
只談風月吧~Z b/c nPl ?
有機會再同你傾過非政治Topic啦~

andyho 發表於 2011-1-22 01:21 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-1-22 01:22 AM 編輯 [/i]lJAD2e5vtJkUU

cy7s^8T Q.h [quote]個問題係...我真係唔感興趣...6S-O'w2x;_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544515&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-22 01:00 AM[/color][/url][/size][/quote]
U{:[uv
x hg7V Ds 唔關心政治的人, 唔會睇政治新聞, 唔會知社民連風波前因後果
j.\HlPU!N9p[ 你問下唔睇政版的人, 知唔知咩叫社民連倒閣事件, 知唔知事件中涉及咩人
"N[7D1tx8Cd N Zxo2jZ0O
如有人談論到黃陶之爭, 卻話自己興趣政治, %u'rKn&?6f"ZZVsq
跟一個人買大堆波膽及主客和飛, 然後話自己無興趣賭波一樣咁自相矛盾
@yUgP%A+z
{2M,]rj[ 吹水版, 吹下水而已, 何須太執著覺得自己無辜又無奈? 輕鬆d吧:)

Winters 發表於 2011-1-22 01:21 AM

[quote]佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:-k] |5g&|+x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544162&ptid=242127][color=#999999]e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
2Bk#tQl%r mx 佢地有很膽自殺咩:dev:

andyho 發表於 2011-1-22 01:26 AM

[quote]仲記得大約半年之前我已經話丐幫根本同共 產黨無乜分別,癲狗呢條契弟做左個濕9主席之後就毛澤東上身.
"D%[IKf'xB_&C :u/KM3_(K7BA{
另外我有啲意想不到嘅係0~6{m8l+X2K6U_
{ ysZx k
第一,以前對癲狗唯命是從嘅三姓家奴陶9行咁快失寵.:D+jF;G]4B
要怪就怪自己笨7唔識學梅德偉杰 ...
Y_Jy(U+wSz_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544521&ptid=242127][color=#999999]Winters 發表於 2011-1-22 01:16 AM[/color][/url][/size][/quote]
|f"q ]*P8j8ll_~4z )P!x e1w P
有一點我又唔太同意, 陶生懂得搶先註冊社記個名,
!j7fKe!y 佢蠢極有限, 或者是幕後軍師教路,
i \jq9J~0UYE 學版友infjlam話齋, 社民連內鬥, 好睇過連續劇

大邪神 發表於 2011-1-22 01:35 AM

[quote]
[h#M/o:h'bn*Y)c TrV 5O1r^\b9A$Y0z
唔關心政治的人, 唔會睇政治新聞, 唔會知社民連風波前因後果+H;J)G/D$g]ZVV0v|b
你問下唔睇政版的人, 知唔知咩叫社民連倒閣事件, 知唔知事件中涉及咩人AI^We`2X
c)}#Q8`;P
如有人談論到黃陶之爭, 卻話自己興趣政治, 9vW{R-Ktb| _,gAW9C
跟一個人買大堆波膽及主客和飛, 然 ... gmh'B8Z%v |5x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544528&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 01:21 AM[/color][/url][/size][/quote]我認識一點點牛頓定律,但我對物理無興趣。+] }b"kfV9HQ
我認識有人名叫陳奕信,但我對香港樂壇真的不感興趣。
(h2F+hhXJ,e2t4C3i 信不信由你。3C:[$iKj
買波膽主客和也不一定有興趣賭波,有內幕呀:lol:
q5_,He4Gm5Sq9](? C8lr;` I
講笑講笑,哈哈

Winters 發表於 2011-1-22 01:35 AM

[quote]
1s&S9Kf7J![|D.p !EG+I$C%e\k%M
有一點我又唔太同意, 陶生懂得搶先註冊社記個名,
aQ2Mm6R'U'y'Q;Z9j 佢蠢極有限, 或者是幕後軍師教路,
mX+o"F G 學版友infjlam話齋, 社民連內鬥, 好睇過連續劇
5b `.Fh(U [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544531&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 01:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
g r,A,P1j#T 佢有多年內鬥經驗梗係蠢唔哂啦:hitwall:
RnK&n g!]5sZ+v7q!x 但我真係唔知佢諗乜,佢唔係以為班選民投票係投票比丐幫呀?
#S_u4V6U:Dq,g4^ 無左三子,丐幫號召力一定一落千丈.:giveup:
Q IA{;{p"l-v;{u "hZ'w'@:}8h
至於幕後軍師就應該係姓季個班.
yh*j5v2l:c,J,ho 題外話,:姓季個條友都好似幾有問題:hitwall:

Winters 發表於 2011-1-22 01:38 AM

[quote]我認識一點點牛頓定律,但我對物理無興趣。
X.C%eg["\ 我認識有人名叫陳奕信,但我對香港樂壇真的不感興趣。
Wf0a&|oO"FF 信不信由你。
@k|5u-?jpP s 買波膽主客和也不一定有興趣賭波,有內幕呀:lol: A%JS8?Q%ny(~.U
-V^~y F
講笑講笑,哈哈 ...
3S+ru i1A1n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544534&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-22 01:35 AM[/color][/url][/size][/quote]7I6L6Ne9^ [is
有留意時事已經十分難得ga la:hitwall:
n5fJl K-ga "講笑講笑,哈哈" 呢句:dev:...

infjlam 發表於 2011-1-22 01:43 AM

[quote]5{#b8F{/d6H3nP8]
佢有多年內鬥經驗梗係蠢唔哂啦:hitwall:AJch4W Dw
但我真係唔知佢諗乜,佢唔係以為班選民投票係投票比丐幫呀?SRZ$[ ~\*D
無左三子,丐幫號召力一定一落千丈.:giveup:
E$b.jfb9i
H,L[z0S(\Q 至於幕後軍師就應該係姓季個班.'S%^#Ua@FM
題外話,:姓季個條友都好似幾有問題:h ...
OU3?8MR7o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544535&ptid=242127][color=#999999]Winters 發表於 2011-1-22 01:35 AM[/color][/url][/size][/quote];j2YN0h@1C L+{;X

9J)C&c9DK 冇左高比拜仁的湖人:haha:

大邪神 發表於 2011-1-22 01:43 AM

[quote]#eWjyJ_e S
有留意時事已經十分難得ga la:hitwall:hZ.c&V9N%rSm(g
"講笑講笑,哈哈" 呢句:dev:...1K^y6}(_?!]]C%N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544537&ptid=242127][color=#999999]Winters 發表於 2011-1-22 01:38 AM[/color][/url][/size][/quote]咪亂估啦!
9y3H ?C!X`1ci9j"c)I 唔阻幾位笑談風月啦,小弟休息去。別

Winters 發表於 2011-1-22 01:47 AM

[quote]E6W4_q`&|
t{4fb:[9SS
冇左高比拜仁的湖人:haha:8Q~4eO W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544539&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 01:43 AM[/color][/url][/size][/quote]vVYB5N
拎騎士做例子比較好:naughty:

infjlam 發表於 2011-1-22 01:49 AM

誰是誰非也好,只以事論事,6rM e5b-mYV
陶連立會都未選入,咁快交棒,接班做社民連主席,
cl-i!VFm 策略上亦唔太明智,
6H7`4uM:o;Mw_ 有那個必要,非那麼快交棒不可嗎?:confused: 2R E qS$icw7REx
:G t B;}6`i[*` A
唉...不過一切已成事實,也成過去...

infjlam 發表於 2011-1-22 01:51 AM

[quote]!X:GM%SV5N%TT
拎騎士做例子比較好:naughty:
8CWw-dE*IJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544542&ptid=242127][color=#999999]Winters 發表於 2011-1-22 01:47 AM[/color][/url][/size][/quote]
5y8{7H` Y-p,n/?x u&_T*ojZ ~t
真有你的:P

BOYDWAN 發表於 2011-1-22 02:17 AM

[quote]
Ci Ana ~ 有留意時事已經十分難得ga la:hitwall:kxNU7sFZ
"講笑講笑,哈哈" 呢句:dev:...%ByLo*K9yl+n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544537&ptid=242127][color=#999999]Winters 發表於 2011-1-22 01:38[/color][/url][/size][/quote]
T^}n$pX #C U;qf9jw*d
呢句:dev:....真係好笑喇~:D1j3e)QM-p V
路過借你句說話抽吓大邪神水, 先行謝過.
)`q;@Pw$Ip H0] 繼續四處游唔阻擾各位, 晚安~ :)

Winters 發表於 2011-1-22 02:40 AM

[quote]誰是誰非也好,只以事論事,5dl5s:rYh0x"F
陶連立會都未選入,咁快交棒,接班做社民連主席,OH9f`_#I
策略上亦唔太明智,4G(vC8^ZUA:o
有那個必要,非那麼快交棒不可嗎?:confused:
:L L ~Zf'l,T 8rs4Z0u H3HO+{8i3G
唉...不過一切已成事實,也成過去... ...
+qA`5N Yq/p_{tC [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544543&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 01:49 AM[/color][/url][/size][/quote]bsA@ k
首先丐幫內民主同中 共一樣名存實亡,黨主席一職應由幾位元老決定.:giveup:%hG$H#b6aF#[Cb
癲狗退下,係個時黎睇有份量接班(無錯係"接班"而非"繼任"),亦即係叫做有名氣嘅,得四個,
'ey9{` H&i} 分別係長毛,大舊,阿牛同柒陶.
'E5p}4L]8i-e f,D%T#|G&a 我諗其實當初癲狗嘅思量都唔係以邊個容易控制為首要,如果唔係就應該簡阿76大舊.:dev:
Gn#T*BV_:`.zY 長毛路線同佢本身唔係幾同;大舊呢條76就毫無主見,加上幾年前提名曾蔭權記憶猶新;0dsh(En0Q}gY)]
阿牛形象就唔夠市正;柒陶雖然唔夠激,但個樣討好,做左主席之後應該有助改善丐幫形象吸納更多票源.,uh'b3y3_?v1D
四簡一,好難唔簡柒陶:hitwall:

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.