娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2011-1-22 02:41 AM

[quote]
#G"c0r4V R/t:a:c
4P5FS(ZJ.` 呢句:dev:....真係好笑喇~:D)v#C-lt z#n|@5?a/M
路過借你句說話抽吓大邪神水, 先行謝過.
q1`c:c2B)ECn 繼續四處游唔阻擾各位, 晚安~ :)
3@&k5a:n.xpCR&R0S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544556&ptid=242127][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2011-1-22 02:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
3R%gxP!|*A 佩服佩服:naughty:

KNY 發表於 2011-1-22 02:59 AM

[quote]誰是誰非也好,只以事論事,mW |].W8tYl}lQB1h
陶連立會都未選入,咁快交棒,接班做社民連主席,:Ykw'?,b [~
策略上亦唔太明智,pk UvxZ%S6c$[
有那個必要,非那麼快交棒不可嗎?:confused:
zx#mQl'R$L
(MftX2SXH)JZz 唉...不過一切已成事實,也成過去... ...4Y f'@%N2vCx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544543&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 01:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
q{2{$s;UV 2Q6jE-`#H$t;W
毓民話"俾"個主席佢做 ~ 就係想推佢入立法會   :dev:

KNY 發表於 2011-1-22 03:01 AM

喂喂....幾位版主 ~ 你地係咁加分 ~ 我出左個咁有迴響既帖 ~ 反而冇人加俾我 ~ 剩係加俾你地班自己友 ~ 咩道理呀?    :dev:

e_e 發表於 2011-1-22 03:31 AM

大家睇下我仲未改既簽名檔 , 就佑我以前真係社民連支持者 ,S p vkeva
係佢地令我反省知識份子/中產階層的盲點 , 令我了解咩叫社會運動 ,w-u}0| d)U
不過往事如煙 , 僅僅的半年 , 有人還可以得他們是做正事的政黨嗎???g^4\F+C}#p
tb~?3aVI
幫主首先向佢話既 "掌權派" 發炮 , 好一段時期大有至死相攻之勢 ;
Sr7M&K{ak 一位局外才子指三道四 , 煸風點火 ... 這班人不像 "炮轟司令部" ???
/RO3t yX_ 不像文革??? 我己經對社民連生厭了 , 連回嘴的興致都沒了 ,x:F Y$Qf`
如果大家還熱衷下去 ... 那恭喜你了 , 這總比覺得天下烏鴉一樣黑的我好吧~~

andyho 發表於 2011-1-22 12:38 PM

[quote]大家睇下我仲未改既簽名檔 , 就佑我以前真係社民連支持者 ,
V9j7C-G$[2q;FAQ 係佢地令我反省知識份子/中產階層的盲點 , 令我了解咩叫社會運動 ,f7tiBM1N
不過往事如煙 , 僅僅的半年 , 有人還可以得他們是做正事的政黨嗎???
&e#C(Yt_"Avr
3t y;w%IQ 幫主首先向佢話既 ...
2}?[u.B,z!|w I&hN [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544578&ptid=242127][color=#999999]e_e 發表於 2011-1-22 03:31 AM[/color][/url][/size][/quote]
:\U L fnI+@N
'ig"^#vRZ7? 跟你意見99%相同, 不知你講的局外才子是否我想的那位, 如果係就跟你100%睇法一致:dev: 1`&h$CS7n~O1]R:?P
最初以掟蕉侮辱政府, 我可接受, 甚至支持, 但發展至文革式炮打司令部, 我就已徹底放棄呢個黨
]HL%`t1\9z 旁觀社民連內鬥, 我學到好多嘢, 以前唔明白文革期間為何人會盲目到是非不分, 而家明晒h+X(Cs@3d
又學懂時應如何搞煽動, 及應煽動邊類盲毛最有效, 真係獲益良多

infjlam 發表於 2011-1-22 03:21 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-22 03:53 PM 編輯 [/i]9F P6H2_tC]g
_6k^%~r
[quote]
#W.m9b%p3h`%E Cq*O2h:\xf
毓民話"俾"個主席佢做 ~ 就係想推佢入立法會   :dev:x3M$_Lk
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544569&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-22 02:59 AM[/color][/url][/size][/quote]
&ese t'Si $G:rp?FsK,Uu6n
這講法冇邏輯%e9MYc7b1P
1)陶不嬲都想,亦有參與立法會選舉MN7N3SI:k Yf5_
2)「"俾"個主席佢做 ~ 就能推佢入立法會」?:confused: 太一廂情願罷... :`!Fm1`3P
3)世事從來「成敗論英雄」,所謂理想,亦要從理性務實方式逐步達成,這本質上和真正的民主無關,AryS2J5E+K Z{
何況,陶若經過立法會民選洗禮後當選議員,才是得到廣大香港市民的最好認受性,
iD7Y8A cbH 而非單單社民連內部「選」出來那麼兒戲,你明白這邏輯嗎?

infjlam 發表於 2011-1-22 03:44 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-22 03:49 PM 編輯 [/i]
c/g;Y fQs f;VNi'o4? J
[quote]
Kz z"^y'k 旁觀社民連內鬥, 我學到好多嘢, 以前唔明白文革期間為何人會盲目到是非不分, 而家明晒
V$T s;b&a v#Z 又學懂時應如何搞煽動, 及應煽動邊類盲毛最有效, 真係獲益良多[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544723&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:38 PM[/color][/url][/size][/quote]:A7J"_#jN4`]9^
+Vk4y4~o A(O ]
得罪講句,社民連會員,乜人都有(正如蕭若元自己講),很多都是四肢發達,人云亦云的朋黨,hU])\ |pG
本身都唔成熟,再被有心人從中煽動,咪攪到四分五裂o羅:help: SR2KhkX[\
黨內有太多盲毛(公道講,當然亦有實幹份子),但點都係難攪架喇,H U:Q!H'PL)oC
社民成長發展太急太快,組織亦太鬆散,
P x5e`@R;r p 申請入黨的黨員亦太容易,冇經過時間考驗,
&K0u&lG-f \bc9Hz 造成會員以致黨內核心成員莨莠不齊,
8TkA] o 看看太平天國的歷史,就知社民連後事如何

KNY 發表於 2011-1-22 10:03 PM

[quote]
pvCW m2} S%R C
MCX!j[tK'J4t'| 這講法冇邏輯
n.USM!uaqVZ'i!{ 1)陶不嬲都想,亦有參與立法會選舉
T$E^/C&ozu$XHe 2)「"俾"個主席佢做 ~ 就能推佢入立法會」?:confused: 太一廂情願罷... D;r^(XFd0@`
3)世事從來「成敗論英雄」,所謂理想,亦要從理性務實方式逐步達成,這本質上和真 ...
N{+{1j8Co [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544806&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 03:21 PM[/color][/url][/size][/quote]4D h;V5}%Hjk m!~'Y
8U1\a+IfR%^s^d
我發覺你原來冇乜幽默感 ~ 你呢番說話 ~ 應該向班丐奴慢慢解釋    :dev:

KNY 發表於 2011-1-22 10:05 PM

[quote]
;VfgN.O0M"eFU)[ IekH/uQ
跟你意見99%相同, 不知你講的局外才子是否我想的那位, 如果係就跟你100%睇法一致:dev: dCU~$h8e
最初以掟蕉侮辱政府, 我可接受, 甚至支持, 但發展至文革式炮打司令部, 我就已徹底放棄呢個黨Ibl[.S \:B]0\
旁觀社民連內鬥, 我學到好多嘢, ...
|Q/rj |Y6H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544723&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-22 12:38 PM[/color][/url][/size][/quote]
8vFN)`1h.E^^\;U 2d%N#ulNT2A
所以香港人應該多謝社民連 ~ 幫香港人上左寶貴一課   :D

infjlam 發表於 2011-1-23 12:47 AM

[quote]w9]|p9Z+n%l`4T
sk/O:M[q
我發覺你原來冇乜幽默感 ~ 你呢番說話 ~ 應該向班丐奴慢慢解釋    :dev:
^ kn8E'N-o+b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544914&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-22 10:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
s2B/u0D f1eB
(mn){*\m#w 或者咁講,M5L&DBW N
大家睇社民連呢套劇睇到眼都凸埋...
:J)SJ4e7I*m'v 乜X幽默感都冇晒喇...6vQp G'nl3C F%~&I
事到如今,有乜野係冇可能先?:yy30:

BOYDWAN 發表於 2011-1-23 04:30 PM

[quote]喂喂....幾位版主 ~ 你地係咁加分 ~ 我出左個咁有迴響既帖 ~ 反而冇人加俾我 ~ 剩係加俾你地班自己友 ~ 咩道理呀?    :dev:!fG,i?aAN/j5J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544570&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-22 03:01[/color][/url][/size][/quote]
/Sz BF&|v9Xx&h
+]Z;gz eD
7[!alrL3S0n 原來未加比你咖? sorry, 加番double 比你~:P
H'L/Oi T8B 先旨聲明呀, 我無加比自己友咖, 邊段我覺得幾有point 就加咖喇~:lol:

BOYDWAN 發表於 2011-1-23 05:44 PM

[quote]
JHVu]#zkLQK
*?(z.jx4A 我發覺你原來冇乜幽默感 ~ 你呢番說話 ~ 應該向班丐奴慢慢解釋    [img]images/smilies/default/icon_dev.gif[/img]\ri*z,_+rz
[size=2][url=redirect.php?goto=findpost&pid=3544914&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-22 22:03[/color][/url][/size][/quote]
g)F^cs4y\ SW&V9bn
[quote]UM8v p)O X

^.tf0s U 或者咁講,h#Ns'}}+tdS
大家睇社民連呢套劇睇到眼都凸埋...cEM{+E0Z&A
乜X幽默感都冇晒喇...
$f GM2sQ9x:Z;~ 事到如今,有乜野係冇可能先?:yy30:
5|P U T A`9h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544987&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-23 00:47[/color][/url][/size][/quote]_6`5xk&Ji@;t

@&?:F _5uY,c ;GDB3W$p%]aj(~6g
見你兩個嘅對答, 笑咗~:D

KNY 發表於 2011-1-23 09:44 PM

[quote] J-q9V$jE'QFPi
/z(gp3}uO

j@t,g$R 原來未加比你咖? sorry, 加番double 比你~:P
G A%q8fIv I 先旨聲明呀, 我無加比自己友咖, 邊段我覺得幾有point 就加咖喇~:lol:
w+a"f:v-[ZX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545215&ptid=242127][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2011-1-23 04:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
V#S O-QC M
g:I5|2~4Q thank you!  :D

KNY 發表於 2011-1-23 10:03 PM

[quote],CG ? `M}T
g/Nt-B`9\C4N,w#x
或者咁講,r k*Y^$G)f
大家睇社民連呢套劇睇到眼都凸埋...
U,dbW2Mx!C8kA~S 乜X幽默感都冇晒喇...
8@vsqQ$A 事到如今,有乜野係冇可能先?:yy30:
0\3z([R0r| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544987&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-23 12:47 AM[/color][/url][/size][/quote]
N.g$E b ^R/j e5U b$^8@!OLz
終於散檔 ~ 冇戲睇咯 :cry:
5l^ }KUYL+F)q bK$a6u#Jf%o
黨都退埋 ~ 睇怕條爛數都係咁先 ~ 既可以昂昂然退黨 ~ 又可以走埋條爛數 ~ 賺盡啦 ~ 隨時來個借屍還魂 ~ 呃班懵炳丐奴籌旗創個新黨 ~ 又刮過    :D

infjlam 發表於 2011-1-23 10:58 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-23 11:04 PM 編輯 [/i]\&L+uV7c!?juh.GK

"p"AB*T:w#\L [quote]Z.Ub pP
'O'ab3A;xE
終於散檔 ~ 冇戲睇咯 :cry: +A*U?S_ FW
/A;A-{YggM usKM
黨都退埋 ~ 睇怕條爛數都係咁先 ~ 既可以昂昂然退黨 ~ 又可以走埋條爛數 ~ 賺盡啦 ~ 隨時來個借屍還魂 ~ 呃班懵炳丐奴籌旗創個新黨 ~ 又刮過    :D ...
C_GfY | [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545294&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-23 10:03 PM[/color][/url][/size][/quote]W7Nvwd,szq$qG%J!]

Xh4P|0Ty] T] 呢D羅生門,又唔駛先入為主,俾到盡都係婆乸數,而且一定走唔甩,
ug0hXdS l } 風險之大,真係蠢到加零一,才貪那些濕星數喇,5^e&V~inOR\
OK,當真係落格,入袋又可以有幾多先?V(RS?0M2Z
想呃大錢,入丐幫黎把托o羊:drool:
k#Dw+Rl8Z~*Y _2Sus{ r1V;\5l
入都入民X聯或者新貴民X黨喇:agree:

KNY 發表於 2011-1-23 11:07 PM

[quote]#E%R YfW5^9}V1m

s;]S6SO&M 呢D羅生門,又唔駛先入為主,俾到盡都係婆乸數,而且一定走唔甩,Q7vw+?n"I#X
風險之大,真係蠢到加零一,才貪那些濕星數喇,
dv/[mK\ OK,當真係落格,入袋又可以有幾多先?wk*o4SY"z
想呃大錢,入丐幫黎把托o羊:drool:
0V5sv h^Nob1~
N^E2] f9E8a 入都入民X聯或者新 ...1@@WN!HV;s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545362&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-23 10:58 PM[/color][/url][/size][/quote]#cK_q$gY6j

/j7mZP ~0K~L)} 十幾萬改到七十幾萬 ~ 要賣好多碗牛肉麵至賺得到架    :D

infjlam 發表於 2011-1-23 11:32 PM

[quote]
^&JS9kBUj0E
GN\ Pi r~ 十幾萬改到七十幾萬 ~ 要賣好多碗牛肉麵至賺得到架    :D
N(iSi'r:] yK q fp b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545375&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-23 11:07 PM[/color][/url][/size][/quote]
0s+r e k!Y2@ b Z'a*AY2{^;X Hf
既然閣下都講得出實際數字,即係有證有據,
b+vq^\!b3T"c call ICAC莫遲疑:win:

Winters 發表於 2011-1-23 11:57 PM

[url=http://www.lsd.org.hk/index.php/doc/detail/2490]http://www.lsd.org.hk/index.php/doc/detail/2490[/url]A Y#|5nw;];v4aB,`$d

t X+O1F#P'[bq|A 毓民又要講故事:
5wZ6NS LQ 民國的外交家王正廷一九三六年二月廿七日在廈門大學演講,題目是:「如何去破壞一個團體?」
c#Q!D&|G#n&?#D 他說有七種方法:4M$q U7Rv6Q
一、開會不到;
iLq.h/IT+^2s 二、每到必遲;
'kh!cl,m)v3B0T 三、到會不發言; d.c8wS$Vj|
四、散會後發不負責的批評;
!XdlF~s2NS#~ J 五、選舉必爭;#Y[R*Q'Xx6E
六、爭到了手又不負責;
%Sja4K(JUy6@ [color=Red][b]七、爭不到便宣告退會。[/b][/color]
g?9F6V"V9g
*de'sao E.H :hitwall::good:

KNY 發表於 2011-1-24 12:07 AM

[quote]
hu6CM'\
4oU!|G8D @ 既然閣下都講得出實際數字,即係有證有據,
Xu c+}RLO2@ call ICAC莫遲疑:win:b2l4s$s3{$Z&xX
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545429&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-23 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]9w r8lG0l

7qik IQ%yh^ 我係睇報章既報導 ~ 乜原來你所有既留言 ~ 全部都係有證有據至講架?
noS9T.i(QKxr^l
1b+m_[8MM;Z8l^ 你話社民連很多都是四肢發達,人云亦云的朋黨,~ 有證有據架?r_f+O4Q&T:K|[
:axm8}K,hau k
你話社民連太多盲毛 ~ 又係有證有據架?
w FX&D p9pW _ d/j2B/jq
:dev:
(@(I7q/p.pUi [color=#fff][size=0px]. [/size][/color]

infjlam 發表於 2011-1-24 08:55 PM

[quote]tb%~@_#JH

o%@eFy.B[/y 我係睇報章既報導 ~ 乜原來你所有既留言 ~ 全部都係有證有據至講架?/kz0Y+~DF

,qt@Dc_;z/Ys 你話社民連很多都是四肢發達,人云亦云的朋黨,~ 有證有據架?
$t%?;ZvcC0P
6b$U3? vO 你話社民連太多盲毛 ~ 又係有證有據架?
VuMtsT4b 6HnR)k]e j;N!pL
:dev: ?p4_\ J)n
.  ...
|(v~K1hC,h*S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545517&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-24 12:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
N2IR8}$HF #f v6W6^m4@[ Wd

g r0q Cf-T'HK8A q~ 小兄弟會唔會諗多左,
9rj.E)VR'L 我叫人call ICAC,係一個正常見解,何況大舊都叫ICAC check下公投盤數喇~
gM7V'Y s v { 我話社民連很多都是四肢發達,人云亦云的朋黨,係客觀描述,蕭才子甚至乎閣下也是這樣說的:,Vz:rTfZ:ED

5y1xbO!e2^$U#^o [quote]呢段片真係超正 ~ 何謂丐奴 ~ 大家留意1:13 ~ 長毛教企佢隔離條懵炳"我叫唐英年, 你叫臭口怪" ~ 點知條懵炳聽唔明 ~ 長毛叫唐英年 ~ 佢又跟住叫唐英年 ~ 要長毛提多佢一次 ~ 你叫臭口怪就得喇 ~ 你話呢班懵炳唔係丐 .../Ns1X"@(h8\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544917&ptid=242189][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-22 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote] Sv Q9_ E)o7i2qC)a
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-242189-1-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-242189-1-1.html[/url]"\!x(Ja5skA)y(L
lW*_g`,T,x
我之前那樣說:Z1?U6H*w1a-hD0K%X
[quote]
?1jZi%i A7tG 既然閣下都講得出實際數字,即係有證有據,
j g s.U[f9z call ICAC莫遲疑:win:6Q7XZ?,sAHw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545429&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-23 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
\%El vg2SP*?*G 即表示你所說的(報導)仍待查證,
!Z2[:p0A8Q)g 要知道,選舉經費報錯數,是罪行,發布未經查實消息,人地有權告你誹謗

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.