[quote]
呢句:dev:....真係好笑喇~:D)v#C-lt z#n|@5? a/M
路過借你句說話抽吓大邪神水, 先行謝過.
繼續四處游唔阻擾各位, 晚安~ :)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544556&ptid=242127][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2011-1-22 02:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
佩服佩服:naughty:
[quote]誰是誰非也好,只以事論事,mW|].W8t Yl}lQB1h
陶連立會都未選入,咁快交棒,接班做社民連主席,:Ykw'?,b [~
策略上亦唔太明智,pk
UvxZ%S6c$[
有那個必要,非那麼快交棒不可嗎?:confused:
唉...不過一切已成事實,也成過去... ...4Yf'@%N2v Cx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544543&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-22 01:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
2Q6jE-`#H$t;W
毓民話"俾"個主席佢做 ~ 就係想推佢入立法會 :dev:
喂喂....幾位版主 ~ 你地係咁加分 ~ 我出左個咁有迴響既帖 ~ 反而冇人加俾我 ~ 剩係加俾你地班自己友 ~ 咩道理呀? :dev:
大家睇下我仲未改既簽名檔 , 就佑我以前真係社民連支持者 ,S p
vkeva
係佢地令我反省知識份子/中產階層的盲點 , 令我了解咩叫社會運動 ,w-u}0|d)U
不過往事如煙 , 僅僅的半年 , 有人還可以得他們是做正事的政黨嗎???g^4\F+C}#p
tb ~?3aVI
幫主首先向佢話既 "掌權派" 發炮 , 好一段時期大有至死相攻之勢 ;