娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KNY 發表於 2011-1-21 11:24 AM

毓民大舊醞釀退黨

[color=navy]社民連內訌好可能正式演變成分裂。創黨主席黃毓民同陳偉業社民連兩位立法會議員,將於本周日同佢哋領導嘅兩個地區支部黨員開會,密謀集體退出由佢一手創立嘅社民連。屬於毓民陣營嘅前社民連副主席李偉儀今日會召開記者會,再次數臭現任主席陶君行,為周日退黨大會造勢。#k9~,n:l&c2O7y
[/color]
\(pC0BFGE V5YvK8sJY /N:A ~}rN DG.w;X
"sP1jM]:f4m0P?%_
好睇過戲   :dev:

e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM

佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:

andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM

最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, 7f/^muZ o C ]
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
Dri]y&aB.s 大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:good:

infjlam 發表於 2011-1-21 05:09 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-21 05:20 PM 編輯 [/i]
,[;a;y"ro;^8B|
0k1[2T*S3pd'd 唉....真係兩面都幫唔落:yy30:
[9gv\~`1l i8t
;s!Z9M-YV:i1d(C6U 先不論誰是誰非,誰對誰錯,
O0b xp1q 唔談論其他廢柴二打六,F\5m:{D%`!n
黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,
8H m3qrt ^;y!@ 點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused:
#R?qLucnK3Q 有乜咁大件事,唔可以私下拆掂佢?SelO&n.yE!]
嘩,大佬,劇情有冇咁峰迴路轉,咁激呀?
%RF.qm1H&E2|,j V [? Wi l.esFyj
本來都唔想咁講,呢台大龍鳳,實在太精彩(精彩到常人難以理解:o ),+Toxr1NF ]L7u
而且看來好戲還陸續有來,呢套社民連續劇,長做長有~
3t+f)A;Vb TBB班垃圾廢柴編劇,係時候就地取材,學下野喇:yy03:

大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM

[quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話, B3i3w5E5d
就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
?5z&g }cjF7x 大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...
k&}K&t1C I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]不能太武斷,各有各唔着。
P%@V1c(G.V^ 你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。

大邪神 發表於 2011-1-21 05:54 PM

[quote]佢地唔好退黨呀 ... 自殺好d:dev:
)C4aG.yF:[6g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544162&ptid=242127][color=#999999]e_e 發表於 2011-1-21 02:06 PM[/color][/url][/size][/quote]你太無口德 scd%?+};doiY ~
記住,人在做,天在看。

大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127]4#[/url] [i]infjlam[/i] [/b]有信念唔會成功,一定要有手段。
#]X*}jK#} 只怪手段唔及第三隻手。

andyho 發表於 2011-1-21 07:22 PM

[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。
/cR a%to5A?&X7J3D5A M:M 只怪手段唔及第三隻手。po1vG:n"f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
Xzv9PL'By do!_ j`0W x
借用你在5樓講過的一句回贈給你:1De|;n G)U]|
%d"c5j g$}$Uu
「不能太武斷,各有各唔着。[color=#fff][size=0px]4 l; h& i  B4 C" h5 p& N& J; R[/size][/color]
5hd%zOcCIcDW 你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D

大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM

[quote]7R*r$Fz vI5n:E

5\Fm4] _ 借用你在5樓講過的一句回贈給你:"w?+kx\Dt(J&G[+J
eWw d6` j"[$I@
「不能太武斷,各有各唔着。4 l; h& i  B4 C" h5 p& N& J; R
}G wB&zND%L 你咁樣抹黑有第三隻手同下定論,未免太不負責任。」:D
c-G.Pd$b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544359&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 07:22 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈,第三隻手的確存在。
&wB7P-P6K*Y m(k,i$^D6c 如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) 3L~ U3cl+N p8Ads\`
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D

andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM

[quote]哈哈,第三隻手的確存在。1K7kK-D8qsxKw"|3^
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;)
`,j.r9{P/F7O 只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:D`,Q6j-@@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
H$eT CsN
-Ld*L'A,V 如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
0C8P B;r S n)d4[ 那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)

大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM

[quote]
T'ysleF
0hh#ov[ @4u,r;l 如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌,
1@|zDX]Se 那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
)]7i4qQe;[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]其實我對政治不太有興趣。
&_,R6L_7f7K3iYBu 只是路過有感而發。

KNY 發表於 2011-1-21 11:19 PM

[quote]最初黃毓民退下來, 話要讓年輕一代接棒, 結果個黨內選出來的新主席唔聽佢話,
9{z,jVV m#j 就在自己節目炮轟新主席, 而家就玩退黨, 真係完全體驗民主精神
ij"l%\4e%yG 大家日後記得投票選黃毓民讓佢連任, 靠佢幫你爭取民主, 香港一定有救:goo ...:I6tU9`.|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544180&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
c c&pJJ#R%{
^%D4?-|(v 會唔會好似玩五區公投咁 ~ 退黨之後又玩詢眾要求入返去?   :dev:

KNY 發表於 2011-1-21 11:21 PM

[quote]唉....真係兩面都幫唔落:yy30: |'VN&FV#x6_y

{1P#cB7J3M 先不論誰是誰非,誰對誰錯,3F+keh{r`
唔談論其他廢柴二打六,`:T8gu{*{2r/u$|l
黃陶二人,多年兄弟相稱,信念一致,一齊打江山,m v_8e~i/U&ZD
點解二人關係忽然會180度大轉變,變成死對頭?:confused: y#h#q@3PJ1A
有乜咁大件事,唔 ...pvC@8tt0_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544282&ptid=242127][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-21 05:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
+k%^1yXt i9f YJ
F1S2A"Rk d-B 阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變"

KNY 發表於 2011-1-21 11:22 PM

[quote]不能太武斷,各有各唔着。
O xU Ik*Z3t oY6Z0e 你咁樣抹黑同下定論,未免太不負責任。5K6r'i$D+\r/w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544325&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:52 PM[/color][/url][/size][/quote]I(_6Jt?6]

.nj.]:Q ^N(I 你認為佢要負乜野責任??  :D

KNY 發表於 2011-1-21 11:23 PM

[quote]哈哈,第三隻手的確存在。#zNu0h$VNeF%fMq
如果唔係唔會兩個稱兄道弟既人會咁樣反面既;) #m9w/hs1f-O
只係你認為我講既係你心入面果隻姐。:DP#OuT C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544364&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 07:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
N2kj8T7p`[C!B;Q
j!\ Yd ER)f`t 係囉 ~ 唔使審 ~ 梗係又有人政治迫害啦    :D

KNY 發表於 2011-1-21 11:25 PM

[quote]@~(}5|G

`6Mv]q0Qf 如果相信選民的眼睛是雪亮的, 睇下黃毓民下次選舉票數有無升跌, (rye]'w
那就反映出普羅大眾的想法, 無需爭拗:)
!U2ofw"qXS:|XI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544374&ptid=242127][color=#999999]andyho 發表於 2011-1-21 08:04 PM[/color][/url][/size][/quote]*u @ D*`+` m&jnP
_n]+Y zR hk.E%z
我係新界西選民 ~ 以前我投大舊 ~ 但上次開始 ~ 已經唔再投佢   :agree:

infjlam 發表於 2011-1-22 12:16 AM

[quote] @.kOX0G(RZp

"e4KM6dX@U qd 阿陶都坐正好耐 ~ 兩人關係變差 ~ 未必係"忽然180度大轉變"
kFD+B4? s4ds'[e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544453&ptid=242127][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-21 11:21 PM[/color][/url][/size][/quote]{ l#g)YSsO
;_9Y+PfY-M]*`h|
有幾耐?唔夠一年都叫好耐?:confused: I.~ D _:H*mE
先唔好計耐唔耐...
j.kuM/z 身為街外人,只係覺得好奇怪,
9rMm t4f%[i H {z 唉...一盆散沙,
]~ `D$nZ ZE 黃巾聲勢浩大都冇用,到頭來起義失敗, @0JG K+Va
都只會俾人叫做賊:yy30:

infjlam 發表於 2011-1-22 12:24 AM

[quote] 4# infjlam 有信念唔會成功,一定要有手段。
7n,J#gwz9d7T 只怪手段唔及第三隻手。
j/DbO2Kr;[%r ~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544330&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 05:57 PM[/color][/url][/size][/quote]mk}U1|zc6o
Y\y!Po-c5Z`7V?
成班柴娃娃,烏合之眾,連個傻o既,都可做到副秘書長,CGLb?7Z
那一刻起,我已知社民下場,係日本郵船...

infjlam 發表於 2011-1-22 12:31 AM

其他事,我先唔評論,
Q"k0w6mB9v1| 但有件事,我覺得毓民講得非常之啱,
k tv ^m!_'\ O 就係社民班廢柴二打六,正經野唔做,H@ xK;A)_IV
卻日日掛住上高登,上facebook自濁打飛機,}[ f Qc!C9|
以為咁就搞得起個黨?
`D U$|U#}W9U9w 得o既我就跟你挽鞋!

andyho 發表於 2011-1-22 12:37 AM

[quote]其實我對政治不太有興趣。@@+l c0iM P)c
只是路過有感而發。Ga&C^BM'SCM"?n
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3544384&ptid=242127][color=#999999]大邪神 發表於 2011-1-21 08:43 PM[/color][/url][/size][/quote]u4nQ s5q9m]4?B

XE IY+l L%r?3rg\6x 你講野同你個頭像一樣咁特別,
A:CdD'o0_ 一邊去評論他人的政見, 最後卻話自己對政治無興趣
&qVGeSY9X!{
F}C1K8`,M wn 我嘗試學下你講野:|u0S,rJ`3@B
「其實我對賭波不太有興趣, 只是路過投注站買左3個波膽, 4條過關飛, 6場主客和,
#h8[fnA Om5dt 我要講多次, 我對賭錢是不太有無興趣的」

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.