娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-1-23 11:43 PM

黃毓民陳偉業退出社民連

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2011-1-23 11:53 PM

恭喜恭喜,睇黎太子離刑滿出獄之日不遠:clap:

電梯男 發表於 2011-1-23 11:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

KNY 發表於 2011-1-24 12:20 AM

長毛快d退黨啦 ~ 仲唔退黨 ~ 因住下次狙擊埋你呀  :cry:

殺破狼 發表於 2011-1-24 01:19 AM

自己搞出黎既黨,結果自己帶頭走佬

KNY 發表於 2011-1-24 01:31 AM

[quote]自己搞出黎既黨,結果自己帶頭走佬
n3k1OZX5h[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545625&ptid=242242][color=#999999]殺破狼 發表於 2011-1-24 01:19 AM[/color][/url][/size][/quote]
N7s$D_f!g r-I
#y*|Pl` g4t
6EqF i8P Y7D 你估佢真係想走呀? ~ 原本佢話要倒陶 ~ 係想拉陶君行落馬 ~ 點知人地摷返佢地筆胡塗賬出來 ~ 如果仲留喺黨 ~ 就要清返條數 ~ 財到光棍手 ~ 要佢嘔返條數出來 ~ 不如鬆人好過啦   :D

打狗棒 發表於 2011-1-24 08:52 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-1-24 09:08 AM 編輯 [/i]MFnQx7^

@9p9N)E9m o9k 退黨就退黨, 冇乜大不了? 當一個政黨已經和自己的理念不同, 退黨就係最好決定;毛澤東、周恩來也加入過國民黨,李登輝也加入過共 產黨,陳水扁更三次加入國民黨?
i9Icy+b 結果當他們得天下時, 通通都係已經不是原來所屬的政黨!!!

andyho 發表於 2011-1-24 12:25 PM

退黨係好事, 讓黃毓民做番領導, 班死硬派支持者唔使日日嘈1p@E'^1C
黃毓民下次可派馬草泥及那位滷味男去選區議會,
pE }y$|y#_Q6d z 尤其我睇好年青才俊滷味男, 靚仔, 講野有point, 愛做實事唔會只係鬧9P"bKT n,Gb+mJ
仲獲得廣大燒臘界從業員支持, 真係想選輸都難E7EpXT Iv&s
黃毓民陣營人材濟濟至如此地步, 退黨有咩損失?:good:

迦樓羅女王 發表於 2011-1-24 12:51 PM

[quote]長毛快d退黨啦 ~ 仲唔退黨 ~ 因住下次狙擊埋你呀  :cry:db J?xG4z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545543&ptid=242242][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-24 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
NZG1~(^2d 比你up中左:haha:  :
/[,f+c5u _-~x P8F 會前呼籲支持者「唔好鬧長毛(梁國雄)」的黃毓民,會上卻難掩憤
Ag3` `6sE*f lE 怒,多番指最心痛的是長毛稱政見跟他不同,變得「面目模糊」,黃
.s1Rvm|%jm'cL 更一度爆粗說:「我哋合作咗咁耐,你家先話同我唔同?」,台下部
&s? Is` R 份支持者高呼「長毛黐咗」、「長毛可恥」口號回應。 {*Uy$\N1H
黃、陳退黨後,社民連只餘下梁國雄一名立法會議員。梁國雄昨日回Z9D[]T?8j
應傳媒查詢時稱,他不滿黨內大搞派系鬥爭,不斷進行懷疑人格和人
&T5Ny(xt"yA 身攻擊,該黨根本難以走下去。他又稱,若他不參與派系鬥爭而被視
%i*iP2{ KQ 為不稱職的人,他也會考慮退黨。他對本報則表示仍未決定去向

KNY 發表於 2011-1-24 08:05 PM

[quote]
PIcYQ D 比你up中左:haha:  :
%g6|Z0{lvQ"H 會前呼籲支持者「唔好鬧長毛(梁國雄)」的黃毓民,會上卻難掩憤
o(yv/_IR~ ~%x 怒,多番指最心痛的是長毛稱政見跟他不同,變得「面目模糊」,黃){ JK h(bd%wn VW W
更一度爆粗說:「我哋合作咗咁耐,你家先話同我唔同?」,台 ...
d~q0hq/|,t9y p @ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545794&ptid=242242][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2011-1-24 12:51 PM[/color][/url][/size][/quote] FVc5X-\tWX*j

$X,O'T7S$z:[ b T.t <台下部份支持者高呼「長毛黐咗」、「長毛可恥」口號回應。>
}N V@ ^(x-N
Uiy8w'~3bY"cr5nn U 睇到呢段 ~ 聯想起上個禮拜方中信套劇入面 ~ 靈心會班信徒咁  :D

infjlam 發表於 2011-1-24 08:30 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-1-24 09:06 PM 編輯 [/i]["`$J?G'L

p1O,a5h\B%W [quote] oKs0Q+lFe,n B

#e RF$C-|!\ 9L%Au`8o%HHL

FQ#e b*i8MvG$P 睇到呢段 ~ 聯想起上個禮拜方中信套劇入面 ~ 靈心會班信徒咁  :D+r!y4Q%o.@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3545994&ptid=242242][color=#999999]KNY 發表於 2011-1-24 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]` a*G)R-Eakk

2?%H"[Hy^0`8ea _8v 一個宗教,一個政治,對大部份人黎講都係非理性的,%j u.PJ)RMB
主觀情感主宰一切,冇辦法,死症:haha:

KNY 發表於 2011-1-24 11:57 PM

[quote]
9jB0FD*v/N-r_ O([ I4MM{| NlO4CKLf
一個宗教,一個政治,對大部份人黎講都係非理性的,
?5L8S2|L#Ta5LG.|'TL 主觀情感主宰一切,冇辦法,死症:haha:t2i+A_.]k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3546005&ptid=242242][color=#999999]infjlam 發表於 2011-1-24 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote].S@C YU;s.A2]O

9_+X!JMxP <主觀情感主宰一切> ~ 呢句絕對啱啦 ~ 只要一經癲狗把口洗過禮 ~ 班丐奴就跟住行 ~ 當日阿陶係志同道合創黨兄弟 ~ 今日只係政治取向不同 ~ 就被抹成無恥主席 ~ 長毛唔跟大隊 ~ 又變成另一個無恥 ~ 總之唔跟佢行既人 ~ 通通都係無恥    :D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.