娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-2-15 12:29 AM

陳振聰一敗再敗

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2011-2-15 02:52 AM

睇黎真係要收檔:drool:

tlkwan 發表於 2011-2-15 10:58 AM

[size=3]削牙佬[font=Calibri]:[/font][/size]B3gV6I0WJ
[size=3]你真的是世紀賤男[font=Calibri]. [/font]橫睇直睇你個死樣都不像可擁有幾拾億身家的人[font=Calibri]. [/font]你請鬼佬保鏢[font=Calibri],
ZLD X.Z6{.DG [/font]但你識講英文嗎[font=Calibri]? [/font]洗凈你的八月十五等坐監吧[font=Calibri]![/font][/size]9q+}9q4b+W3]H Y
[size=3][font=Calibri]You insatiable male whole, if you honestly believe you still have a chance to prevail on appeal, you must be as stupid as you look!9`g`*wmp9c
You’re just making your lawyers richer, dumbass.
e%zz:AFF3X In regard to the criminal proceedings pending against you, I hope they will lock you up and throw away the key.
1nB3\;]Q:O.V The jailbirds will take good care of your ass.[/font][/size]

費事高 發表於 2011-2-17 12:41 AM

貪字得個貧,狗口想吞晒整金山,就憑你條哨牙狗:sleep:

andyho 發表於 2011-2-17 03:23 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-2-17 04:13 PM 編輯 [/i]:x.JI4FP"dw[

$H(j0TL-xv_ 神棍聰值得被喪鬧的, 出身寒微, 仲要哨牙, 於是普羅大眾,
5b&@i k4u5x1p)Z.E0q8{2Y 尤其係男人就會問:「點解佢咁樣衰都有20億, 而我連兩皮野都無?」t#MJ'U,||;V
就等於有d男人喪鬧陳冠A一樣:「點解佢有咁多好野食, 而我無?」

infjlam 發表於 2011-2-17 04:19 PM

[quote]神棍聰值得被喪鬧的, 出身寒微, 仲要哨牙, 於是普羅大眾,
Rg/D{ E 尤其係男人就會問:「點解佢咁樣衰都有20億, 而我連兩皮野都無?」
'va%z | i"Q%_-[ 就等於有d男人喪鬧陳冠A一樣:「點解佢有咁多好野食, 而我無?」 ...s1| S_5w3zmj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3561255&ptid=243335][color=#999999]andyho 發表於 2011-2-17 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote] ]m^ mz6z

A Wc"Y}L bK J$Eh 某程度上,我也認為神棍聰係抵鬧的,
8G%B {0Dy:T;r 原因是他不知進退,不懂得何時要收手,
(g xX)uPca 講貪?邊個唔貪? a:g*g`IhGn z+c\e
做得有錢佬,個個都貪!
~f*CVQp9C 只差在怎樣貪而已

andyho 發表於 2011-2-17 05:39 PM

[quote]+x1E _b;l1j&oc0u#D
p:@U.P],UQg;B
原因是他不知進退,不懂得何時要收手,
5_Y,q _+]!PB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3561315&ptid=243335][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-17 04:19 PM[/color][/url][/size][/quote]A6{1N/gm3U2{(Tu
;BP6J4zzRU5d{
呢兩句啱聽!
`a9LYm!U G 要數佢罪行可以加多樣, 就係大爆佢同那個女人的私隱, 唔太應該wYt/L x+eJ1@ bT:}
關於佢哄得個女人開心, 女人送錢佢使, 我覺得願買願賣%o\jr$Z!EPF
眼見唔少香港人因眼紅佢有錢而痛斥, 可說係憎人富貴吧?` o(t%f%D9f.Z5h`o2u
5@D5VIW,v#CC
哄富婆開心而求發達的神棍聰, 與嫁俾年紀比自己大20歲的豪門公子而求發達的少女, f ])DX-[v+AH5y
分別大嗎? 我唔覺囉

infjlam 發表於 2011-2-17 07:04 PM

[quote]6Q4R0b*neP9J7n R

sc2Xh{ 呢兩句啱聽!ich6r5RR'I yF"_
要數佢罪行可以加多樣, 就係大爆佢同那個女人的私隱, 唔太應該
\&Nt.n_``/D$W 關於佢哄得個女人開心, 女人送錢佢使, 我覺得願買願賣
w$v_2R6S9R ]x:z 眼見唔少香港人因眼紅佢有錢而痛斥, 可說係憎人富貴吧?
1bv-w/\,p D*tp] p"G+D{
?C:r ob,h7Y 哄富婆開心而求發達的神 ...9l ~Z!KKc A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3561400&ptid=243335][color=#999999]andyho 發表於 2011-2-17 05:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
:O8\W@|D#I *LL w4N U/z
就是嘛...'CI*gCUqD"}
在很多人心底裡,男女根本就唔平等,
o,M$q ~'P/L? @5I Is 收女人錢都算,趙完唱,確不該

K2K 發表於 2011-2-17 07:13 PM

[quote]
$e[+M)^5B s8aK `+bw *q{M+mm;F Hr-@
呢兩句啱聽!
;@ Ga!b:b 要數佢罪行可以加多樣, 就係大爆佢同那個女人的私隱, 唔太應該7G Dq)a ^0z n)}n i
關於佢哄得個女人開心, 女人送錢佢使, 我覺得願買願賣n-Ep%t-}
眼見唔少香港人因眼紅佢有錢而痛斥, 可說係憎人富貴吧? k,z U5z4}$}"`

.x1\Wz*]/E!DM 哄富婆開心而求發達的神 ...:Q4v'X8Iz3wQy
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3561400&ptid=243335][color=#999999]andyho 發表於 2011-2-17 05:39 PM[/color][/url][/size][/quote]6zCO(m*{S-k9y+y)O

;r"n3n-@"d g"u,p.uZ/S| 我覺得最悽涼係佢老婆, 個老公當眾發表同個老女人真心相愛.    :help:

infjlam 發表於 2011-2-17 07:21 PM

[quote]
6O!{CxQdKf1g k 我覺得最悽涼係佢老婆, 個老公當眾發表同個老女人真心相愛.    :help:`7B0RrVy4n]#l Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3561523&ptid=243335][color=#999999]K2K 發表於 2011-2-17 07:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
'o7p(f| h.w Q i-w"fbA*vr F8x
佢老婆又點會唔知佢老公D衰野?K/^ of,Dq
而且好明顯,佢亦係既得利益者:fight: .R6X6I1m\,G-Vgd
相反,佢個仔就真係冇得揀,這一生都要承受人家指指點點:cry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.