娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2011-2-15 11:56 AM

畢業 3年 攞綜援年半 中大碩士 200次見工失敗

碩士本來是社會的棟樑,但 26歲的梁健鵬三年前在中文大學統計系碩士課程畢業後,做過兩份工均極速被炒,年半前更開始領失業綜援,每月靠 1,830元過活;他幾乎每三日見一份工,但逾 200份申請卻無一份成功,連應徵麥當勞也被拒門外。梁在網上撰文控訴教育制度失敗,「細個幾努力讀書都冇用」。網民看過文章後,有人深表同情,更多人直斥他是 80後「高學歷、低能力」的人辦。梁對抨擊不以為然,說:「我唔係高分低能!」
;s.X^/M$Ee"?#U
1yaqoX 梁健鵬碩士畢業時成績優異, GPA有 3.6分。但見工逾 200份均不成功,每月靠 1,830元綜援過活。梁曙光攝
-I D d\ V8~ SC$i 2W-TH~ Ph
阿鵬自幼讀書成績優異,在觀塘瑪利諾書院畢業,會考 26分,高考 2B1C, 03年入讀中大統計系, 08年碩士畢業時 GPA有 3.6分(即學業成績平均點數, 4分滿分),成績優異。在屋邨長大,父母做勞工的阿鵬以為碩士畢業後前途美好,回報雙親,豈料踏出校門卻墮入生活困窘。.k(M%S,_t.pG
兩份工兩個月內被炒受訪時阿鵬思路清晰,沒有精神問題,語言表達能力亦沒問題,只是社交技巧笨拙,說話從不望人。他說, 08年 9月受聘於一間美國化工公司,但遇上金融海嘯,上班不足兩個月就被炒魷; 09年 4月他到保險公司做 Sales,未夠兩個月又被炒。
7Q4? K:axB~1`0\o
JX`Borz 他聲稱之後有努力搵工,平均每個月見工 10份,兩年來超過 200份,但沒有一成功,「我乜工都搵,乜工都願做,最想做啲同讀書有關嘅工作,例如會計、數據分析等,但好多工要工作經驗,我未做過點有經驗?」
:I5db+T%N(KC aW%dp-B"}
阿鵬否認自己心頭高,「麥當勞我都見過兩次,只係想做普通店員,但對方好驚訝,話『你係碩士喎,唔好玩啦!』」他曾報考警員、救護員,都全因體能「肥佬」被拒門外,「引體向上要做到七下,我只做到兩下」。記者問他為何不早作操練,他腼腆說:「下次會留意吓。」
"y Lf&UI.C` mq8p @$T._ZJ `F@
中大曾公佈 08年畢業生平均月薪 17,898元,阿鵬於 09年 9月開始申領失業綜援,每月 1,830元,「每日得 61蚊用,朝早食杯麪,午餐晚飯食超巿 19蚊特價飯,有時要慳錢搭車見工,晚飯都唔食」。由於沒有錢買衣服,阿鵬每天都是穿同一套見工西裝外出。
W"F2nK^O%].PK/L._ 「讀唔讀書有乜分別」無朋友、無拍拖、無人理,鬱悶無出路,阿鵬於是在網誌上以《中大碩士失業漢》為題撰文宣洩。引來網民熱烈討論,有網民指梁不肯放下身段由低做起,認為他缺乏社交及溝通技巧,落得如此下場與人無尤,亦有自稱中大學生行為影響中大校譽,建議校方或校友出手相助。
8I do ` |T'm 碩士畢業要吃綜援,阿鵬說不怕別人眼光,認為自己的故事是對教育制度的侮辱,「連碩士生都冇能力靠自己生活,咁讀唔讀書有乜分別?叫啲細路點會勤力讀書?根本係浪費納稅人嘅錢……」
$wR+T-MgDE 「希望社會畀機會我」記者反覆問他,為何每年那麼多人大學畢業,惟獨他找不到工作,他最後還是承認自己有責任,「可能自己見工表現差,人際關係唔好,我有嘗試改變,但學唔識,讀書又冇教,希望社會畀個機會我!」yA,Bv0l"e,f?e e
記者問阿鵬是否感到自己屬於「高分低能」,他說:「我唔覺自己係,但身邊好多人係。年輕人要為公開試掙扎,消耗晒所有精神,社交同溝通技巧梗係有問題。」
_8zJ-o-M*u6M(osyU.E`"C5a
&k \r&U"X'hd&Bu zo3Yg5x.Ot
[size=5][b]模擬見工記/Nn-[2w8r&],r4E
面試零眼神接觸遭狂插[/b][/size]
U-I ^V UWOv3t7M 2011年02月14日 a}3z^m4G}
[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110214&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14970809][color=#3d6dce]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20110214&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=14970809[/color][/url]
I;_du6b V$x"I| ${F+tG6s7y
[;u]k'b'b}}2r
資深人事顧問張慧敏與梁健鵬進行模擬面試後,直指梁表現差勁。
~D h S|+x(rH
%W8|C_w7A"v$U3OG 「你冇熱情、唔投入、冇性格,過程中連一眼都冇望過我……」資深人事顧問 CORE SEARCH的董事總經理張慧敏,與阿鵬進行模擬面試後直指其表現差勁,坦言:「係老闆都唔會請你!」
p,M4Ts&M 「似部錄音機,內容空洞」張慧敏說,阿鵬面試過程全無眼神接觸,其次是問非所答:「你話自己強項係邏輯分析,又話好勤力,但你冇做嘢兩年,成日喺商場 hea,我睇唔到你有幾勤力。」經常將「中大碩士畢業」掛在嘴邊更是第三個致命傷,「畢業證書只係入場券,我要請嘅係你個人。你碩士畢業,但要求五、六千蚊人工,令人覺得好奇怪!」最後是溝通技巧差劣,「你好似部錄音機,重複內容空洞」。
9_eF!Uo$u:@ %b3I:Og0V(E B
張續提點阿鵬要先放下碩士生的包袱:「你見過 200幾份工,經歷咁多次失敗,一定會有啲得着,自己有冇檢討?」至於阿鵬的「見工 Look」,張認為尚可接受,「但係頭髮可唔可以整吓,最低限度要乾淨企理……件白恤衫好似灰色喎」。當她把錦囊妙計傾囊相授時,阿鵬坐在一旁無甚反應,表現不耐煩。6OySG ^L*qK&r F

5j@@ X _5[8L ^ 阿鵬強調渴望改變,記者特別為他安排這個模擬面試,他最初表現雀躍。面試前一日,記者致電約他翌日早上 10時半在中環恒生銀行總行等,他回應:「好呀,中環港鐵站恒生銀行。」記者強調是恒生總行,他大聲說:「我唔識去呀,都係中環站恒生等啦。」
\'~;cV&Q h-q$F8D#R
%n;j`8o6a:iS\-} 到第二日早上 10時,阿鵬以短訊通知記者:「我肚痛,改期吧!」記者即時回電及以短訊了解,再到其住所「尋人」,但均無果。當日下午 3時許,記者終於找到阿鵬,經再三勸說後,他才願意與張會面。
Ur+G7x5am/~$Q1~ R(lq4_6y^0`5eH
「佢係唔係高分低能? Sorry,我唔覺得佢高分,至於低能係貶意,我唔方便評論……」張慧敏對阿鵬評價似有保留,其女助手則有另一番體會。當阿鵬在辦公室等候時,助手問他要否飲東西,他說:「果汁吖唔該!」「我哋公司冇果汁,只有茶或水…」「咁要茶啦,有冇果汁茶呀?」助手當場語塞。
qy%rPrVL g qTp6Y4uo!\
[youtube3]t7znXIdEqHs&feature=player_embedded[/youtube3]

tlkwan 發表於 2011-2-15 11:58 AM

[font=Verdana][size=1][color=black]你可能覺得佢溝通技巧差,另外:VMz4s \~.Z#o
佢既問題唔係高分低能,係太老實。 hi2S?M
iF+c|,^Jk@

4v'v3VqyH.j1u0ot 去麥記見工自認中大碩士有乜後果?(l4nNLj}
緊係無人請啦。
'sSIt[%mD*D
G4n|k)u2HGd+[&x 你話自己強項係邏輯分析...{%R(A#[;Kkv'f
人事顧問話佢無eye contact,我一睇覺得佢係老人家講既耷頭老,係人念記都係耷低頭既,佢話佢既強項係邏輯分析,我信三成啦,我可能問低時事、經濟問題,mark 低points上網查下。
3Z$x]nwTAi
0D2bvr8y0d!HLs 勤力就勤力啦,乜野係我覺得我工作上勤力?
K9_e6d(Lgcl 答得好無自信。
@mp0y(q"sId i7LX-fGQ7~/l
5{$|8l*Q$tpI Nvx U%sq
顧問:^N0I.mW
咁你響搵唔到工厘段日子[i]你點打法時間[/i]?4_ dD,Z}b W H
-----------
}*sn-ao P I#I0y;S,o 講得最快就係:
{!KjB#r.z |e;zL 你點打法時間2HOPel m
佢個問題既重點響厘度。
R#xv,uS h y)qcK/X9o
鵬:
%}r:w8\Qq9B"s? L.都係.周維D...附近商場度食下野呀,
/T J$^PJ\l 然之後.hea下咁。
y([#NH w9A+G
&S1J[Zo e(Hu -----
%[G~b? DFY 又會答得咁老實既?!]N-MY3GBv
你想我答你無野做搵D野黎)}O H*f4K2@
做呀?$l|wkd'E2SDi
老實講問果個都唔會!V H Qg%[s4f&H-Z!X
答得唔好睇不過好反映到個現實。 rT/c%V!t6z.cj
%qIou@
&M"v)e*W;T.z
顧問:RU6s&p8dy4C`w
咁你做見工 interview厘,s$?X"f5Zx/V X Op
| k*f f:Sw2B-U|
你或者同任何人接觸厘,a%Z-m"~h9e\9@)w }
第一件事當你無 eye contact厘,
Bu-LP/h 我已經唔會考慮你既,o.k.
G+d3\I9sQV 9A GF+] i#zJ
第二厘就(係)個interview既途中厘, Uv*d4jVXP0?
你係.[i]問非所答[/i],GQ8v4B0Y%H/otY@U

9M+p l r4V&S C9i 拿.你話我.[i]我(係)商場食下野hea下[/i],[b](細心既人會聽到顧問最唔中意係厘句)[/b]
xnW:r/?oYi 咁同你話比[/color][/size][color=black][size=1][i]我聽你話你好積極既,a#c5@+r0ID+x0Zi
你會好勤力做野既[/i],完全係[i]相違背既[/i]。9y \,K2R.vxq
X6kTG(FD;f`4|

YBs GY!c^+M 我話.如果你話CU,
%cD!I8{V#T8C1[G/i 我係CU既.我係碩士,[b](顧問覺得佢好似懶巴閉咁)[/b]AO(lt-t%fO-^
咁我話我係(I three leave)厘.我係Harvard既,
,c2M+On~ 咁你係咪即係你一定無機會呀?!
]j\8K~W J4|E
G5OT Lz.`5Z b 其.其實果個Qualifications,或者你果個Degree,
y'`!D~N i"m
/m;X$X ~]\ bN 係.一個.[i]我地叫入場券之麻[/i].係咪呀?!
QYAwX?
5d7f:zf+msx H~5} 係你呀.即係我而家要請.唔係要請你CU果張沙紙...
\XX@/[;E?
5L:Q/n6zD^B 因為.你唔可以坐響度.覺得.哦.你唔比機會我,
.c%|{M\+b 因為機會係要自己爭取番黎姑麻。 zXtn5~Z}:V
------------------T Y AY6Vj
'HWp9yh2} X
阿鵬唔知世途險惡,好虛偽,如果有個人講野好流利,佢話佢係耶魯既,我又信佢咩?比我又係信三成啦。
]#g1SIVXk:ww1X!@
} mQm'R @L8@ 從厘次模疑interview中可以睇到好多人都係好表面化,只係從果個人既言行舉止覺得果個人唔得,唔明白果個人既能力同專長,有D人仲衰,唔會叫人點改善既。
3mn%aS2H +j&R Jfer!J
阿鵬好似一個不知世途險惡既老實人剛剛讀完書出黎進入一個險惡既社會咁,性格外柔內剛,好似好無自信,其實好有主見既。"TK9l{G"X

5j;CsN7Y 顧問可能覺得佢好hea,其實係佢講野好hea,我做分析都會好辛苦,唔係奇丫。[/size][/color][/font]"v.l w${-GX1E
[font=Verdana][size=1][color=black][/color][/size][/font]
kO i/y%wm [font=Verdana][size=1][color=black][/color][/size][/font]
'Cr7ZyHU,o m K*_+EL [font=Verdana][color=black][size=1][font=新細明體]見過二百份工!都衰得嘅,九成九呢個人唔知自已錯在那裡,仲話強項喺邏輯分析,唔總結失敗經驗,或者知錯但冇決心改進,都喺失敗多二百次。[/font]F;?%i1Y9e$i Q
[/size][/color]2E t6pq!g_ c
[color=black][size=1][font=新細明體]個記者約佢去中環恆生總行,佢竟然話唔識去!有冇搞錯,唔喺香港人呀!唔識問人點去咩?[/font]R+m4c+}:A?;eY]T
[/size][/color];T ^C-h$cd
[color=black][size=1][font=新細明體]喺都要去中環站恆生等![/font]-V'r9d[/J7W@Y2k
[/size][/color]
5V n8U-B8m(W [color=black][size=1][font=新細明體]仲有終咗十點半面見面,十點先話肚痛唔嚟,之後玩失踪。[/font]&@5s]Dl,Y8U5O
[/size][/color]
Q4IM'o6a\D+~.qc [color=black][size=1][font=新細明體]總於搵到佢去見人事顧問,人哋問佢要水飲嗎?佢喺都要飲果汁,人哋話公司冇果汁,佢話要果汁茶![/font]
ns#DRY7F [/size][/color]*Nzw)S2i8{ r T(x
[color=black][size=1][font=新細明體]唔喺高份低能,就喺[/font]EQ[font=新細明體]零蛋![/font][/size][/color]9G"G"E zjpTD8Kn t5\Y
Y"J? |s(]
[/font]

infjlam 發表於 2011-2-15 12:08 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-2-15 12:09 PM 編輯 [/i]N O8SP\ e6LCs*y
'Ec;\oa
條友明顯有問題...9zI+n2^r/Bc(A$LN
但換個角度睇,D o$IQr"i7m Pp
無論你地點批評說三道四,呢條友已經成功出位,
-{9a/Wtg:\)r^u
#K:X5fH;U;?&v [size=5]大把「有心人」排住隊請佢喇[/size]:secret:[size=5](當然又係博宣傳果隻:naughty: )[/size]

mnbvc 發表於 2011-2-15 01:41 PM

米玩拉
/`1Sc9v+a"mO"da9Md{ 吹水刀比d誠意|X?#W'x!IQh
老麥會唔請o3a&d)tb%F O
除非未夠秤
GO3U|A j"Q 一係就申請ceo乍:yy01:

d228216 發表於 2011-2-15 03:25 PM

[quote]米玩拉
-G&~7gHB$u*CV 吹水刀比d誠意z/q`6Q(x"y1}[R,@;U
老麥會唔請] oy:[ZFj9g
除非未夠秤m&Fr$`2u2f
一係就申請ceo乍:yy01: fWO]"O^4sKcj
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560215&ptid=243354][color=#999999]mnbvc 發表於 2011-2-15 01:41 PM[/color][/url][/size][/quote]低能樣趕客:giveup:

hamsubboy 發表於 2011-2-16 12:34 AM

大家好! 我番生喇!:win:
CM+el"MJ] K
B"Y#]1C N"V'K 見到呢條友真係火都黎埋:mad: ...... 佢完全係"活在自己的世界":naughty: ,
tt+YF:I^I2i` e 如果你問佢有無上網, 佢會話:"我最叻上網, 但唔係電車男law, 上26fun最多!":hitwall:

d228216 發表於 2011-2-16 01:11 AM

[quote]大家好! 我番生喇!:win:
.J,]'l!u b:Kq#`.R
1bR!J9G9YI ma 見到呢條友真係火都黎埋:mad: ...... 佢完全係"活在自己的世界":naughty: ,Ulk5v8hFIy0w1u6r6h
如果你問佢有無上網, 佢會話:"我最叻上網, 但唔係電車男law, 上26fun最多!":hitwall: ...
#e+@pVR'@"b:G [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560453&ptid=243354][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-2-16 12:34 AM[/color][/url][/size][/quote]:D 咁真係唔死都冇用

hamsubboy 發表於 2011-2-16 01:47 AM

[quote]:D 咁真係唔死都冇用?\(r1B*VZ4E$A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560479&ptid=243354][color=#999999]d228216 發表於 2011-2-16 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]~X9v^SlN v
*A6x"awo ^"`
你講我定佢先:cry:

d228216 發表於 2011-2-16 01:48 AM

[quote]L A Jyu

!x:?4c1a.RhcT v EV 你講我定佢先:cry:
*t.{@ J6o/XXg4h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560487&ptid=243354][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-2-16 01:47 AM[/color][/url][/size][/quote];)

hamsubboy 發表於 2011-2-16 02:05 AM

[quote];)c _ xT_o(P+{z+@
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560488&ptid=243354][color=#999999]d228216 發表於 2011-2-16 01:48 AM[/color][/url][/size][/quote]
sdcX&O-]k/w!X
0cA.\&kO(@ 咁你ban死我喇!:hitwall:  我都無進步, 又唔受d佬哥歡迎, 淨係識上26fun吹水:cry:

vv1668vv 發表於 2011-2-16 02:11 AM

[font=新細明體]橫又死掂又死[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]叫距[/font][font=新細明體]“[/font][font=新細明體]戴團[/font][font=新細明體]”[/font][font=新細明體]搏下啦![/font]

d228216 發表於 2011-2-16 02:11 AM

[quote]s$l'Il9]3V
.e/t"J |c3O,X
咁你ban死我喇!:hitwall:  我都無進步, 又唔受d佬哥歡迎, 淨係識上26fun吹水:cry:6P] lAhb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560496&ptid=243354][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-2-16 02:05 AM[/color][/url][/size][/quote]:D 咁睇唔開

infjlam 發表於 2011-2-16 03:10 AM

[youtube]Xp4bXr7fnGI[/youtube]&Wt.szT
p#L.m2t7\%^G
呢次陶傑講野就完全中point:agree:

infjlam 發表於 2011-2-16 03:17 AM

[youtube]uEf5kqkk2EQ[/youtube]
|0I&@ F5}Jr.{ 0jZLc%GA X A
我諗起呢個:yy03:

vv1668vv 發表於 2011-2-16 03:27 AM

[quote]uEf5kqkk2EQTdWKeg
s^W'}4ZR7e3h4G
我諗起呢個:yy03:
5?{%I8c{!rtE [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560519&ptid=243354][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-16 03:17 AM[/color][/url][/size][/quote]
~p#pQrY#n3p
T+P Gx+hpH7P [
MH+zxk6Z
HQ?E"|[ [font=Times New Roman, serif][color=silver] [/color][/font][font=新細明體][color=silver]好[/color] [/font][font=Times New Roman, serif]Richard [/font][font=新細明體][color=silver]播[/color][/font][font=Times New Roman, serif]....:yy04: [/font]

K2K 發表於 2011-2-16 09:12 AM

[quote]條友明顯有問題...5o-`d9^;Q/M
但換個角度睇,
9n;bW6]}i 無論你地點批評說三道四,呢條友已經成功出位,
^-m,P _w5T})hQ!sjLl
#G Bu(K(Po 大把「有心人」排住隊請佢喇:secret:(當然又係博宣傳果隻:naughty: ) ...-F*s&p"x)q"};m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560196&ptid=243354][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-15 12:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
i ~0k,^"IpWxs j5Re-EYn
5`/kV V&u 我又唔覺得佢有咩宣傳價值令到有僱主會爭住請佢喎, 或者露暈娜下期再出類似攬枕既商品既宣傳用得著佢囉.  :D

K2K 發表於 2011-2-16 09:14 AM

[quote]橫又死掂又死...叫距“戴團”搏下啦!
"_8x T2{wv/P5| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560497&ptid=243354][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-2-16 02:11 AM[/color][/url][/size][/quote] By4ap `0F w1Ie
&Tm"xQ4Q7}8d7j3k1b
溝通技巧有問題仲點帶團? 做刀手都要靠把口.   :dev:

infjlam 發表於 2011-2-16 10:54 AM

[quote]
6Cht4@(f FV5p[]
(sD1}C8O i 我又唔覺得佢有咩宣傳價值令到有僱主會爭住請佢喎, 或者露暈娜下期再出類似攬枕既商品既宣傳用得著佢囉.  :D_?v e&co^ j"|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560556&ptid=243354][color=#999999]K2K 發表於 2011-2-16 09:12 AM[/color][/url][/size][/quote] ]"|(W$kdc'FF

v9x2qZ%Nt!S0LM'X2y 你冇睇爛果日報?:D -p-R{9s/oQDa
有女fan屎爭住同佢合照 呀:naughty:
u;@^ ^6`;nn [url=http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20110216/large/16la4p2n.jpg]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20110216/large/16la4p2n.jpg[/url]

自由神 發表於 2011-2-16 12:03 PM

[quote]n]0B8gaA5Ojz }(Lz

1h\1r;] B8u 你冇睇爛果日報?:D j j n4^9Y X'J
有女fan屎爭住同佢合照 呀:naughty: %g CV\ K(h,s
[img]http://hk.apple.nextmedia.com/images/apple-photos/apple/20110216/large/16la4p2n.jpg[/img] Z,}.H zfc
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560576&ptid=243354][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-16 10:54 AM[/color][/url][/size][/quote]可能番去恥笑未定姐。

mnbvc 發表於 2011-2-16 12:44 PM

個look同湯朱有d似:lol:
0mw G)h T?u^:|v [attach]1812263[/attach]
6z I*W ^M/M z L
[fk%nx#} z [quote]uEf5kqkk2EQPXLJlqe2v q"h@
/BE3XF4U'cX(l
我諗起呢個:yy03:
` s$U]o,cB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3560519&ptid=243354][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-16 03:17 AM[/color][/url][/size][/quote]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.